quote:
Ik zeg maar zo, Liever alles gefixed in 1 keer dan 1000 keer een restart en het werkt nog niet.quote:Op maandag 21 november 2011 18:40 schreef dnbrainwash het volgende:
Drumpie draait momenteel maximum toeren trouwens, nog even geduld aub. :]
"Minecraft public release!"quote:Op maandag 21 november 2011 18:39 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Haha, I AM ZE CREATOR OF ZE MINECRAFT!!
natuurlijkquote:Op maandag 21 november 2011 18:46 schreef Pindakaaspot het volgende:
Zal ik zo minecraft gaan kopen? Het boeide me eerst niet zo. Ben het laatst toch maar is gaan spelen bij een vriend en vond het wel vet
Hoe is ie? Zit steeds te twijfelen of ik hem moet kopen.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 18:46 schreef Pindakaaspot het volgende:
Zal ik zo minecraft gaan kopen? Het boeide me eerst niet zo. Ben het laatst toch maar is gaan spelen bij een vriend en vond het wel vet
gelijk na de release alquote:Op maandag 21 november 2011 18:49 schreef zerokil het volgende:
Hehe, de prijs is echt verhoogd naar ¤20,
Nog maar weinig blocks en kleine map. Niet heel bijzonder. Maar ik verwacht dat updates de app beter zullen maken. Ik heb hem nu maar gekocht omdat hij waarschijnlijk straks duurder wordt.quote:Op maandag 21 november 2011 18:48 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Hoe is ie? Zit steeds te twijfelen of ik hem moet kopen.
Infinity Blade is in de aanbieding btw.
Enige texturepack die ik voor langere tijd heb gebruikt is cherrypicked maar die wordt al heel lang niet meer geupdate.quote:Op maandag 21 november 2011 18:57 schreef -Datdus- het volgende:
Bij docucraft vind ik het gras irritant.
Post hem eens dan.quote:
Post wel wat screens van mn huis als de server het weer doet. Is veel van de oude gerodoku en cherrypicked met wat dokucraft.quote:
Wat moet ik zien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |