hmm oke, niet echt handig iddquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naja de inventory's konden wel meegenomen worden maar dit zou een lastig proces worden omdat je dan eerst naar creative moet als speler daarna moet je per speler die opnieuw inlogt vanaf vanavond dan de files overzetten, teveel werk imo. Beter compenseren voor die stuff die je had.
Gewoon het gebouw in gaan met FOK erop. Daar zit een portal naar survival.quote:Op dinsdag 22 november 2011 02:25 schreef Jajong het volgende:
wat de fuck. hoezo sta ik ineens in een creative server -_-
Groen betekend dat je in creative zit en dat je rechten hebt, dus je kan wel iets. In het gebouw waar heel groot FOK! op de voorkant staat zit een portal waardoor je naar survival kunt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:24 schreef Precizionist het volgende:
Men naam is groen ingame en ik mag niks
Misschien lag oid wat er een stukje van af knabbelt?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:44 schreef mschol het volgende:
vraagje..
volgens de MCwiki kan 1x coal 8 items smelten..
dus een stack van 64 items zou met 8 coal geheel gesmolten moeten worden...
waarom hou ik er regelmatig (zo niet altijd) 1 over?
Als je ver weg bent, of 16 blocks verder dan doet ie t niet goed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:44 schreef mschol het volgende:
vraagje..
Als je er één coal in doet is die meteen weg en heb je vuur. Als je er daarna 8 in doet heb je er dus in feite 9 in gedaan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:44 schreef mschol het volgende:
vraagje..
ik gooi een stack van 8 in 1x erinquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:47 schreef Mender het volgende:
[..]
Als je er één coal in doet is die meteen weg en heb je vuur. Als je er daarna 8 in doet heb je er dus in feite 9 in gedaan.
whut? seriously? lame.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:47 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Als je ver weg bent, of 16 blocks verder dan doet ie t niet goed.
Je moet erbij blijven
ik krijg m;n XP er niet door terugquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:43 schreef -Datdus- het volgende:
ik heb mijn inventory al weer terug door diamond tools.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
ik gok gerenderd.. zie ook de link:quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:32 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]
hoe is deze screen gemaakt zo?
In een aantal render progjes kan je een texturepack toevoegen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:32 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad renderen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:32 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Of met een render progje area selecten die je wilt renderen, texturepack selecteren dat je wilt laten gebruiken en laten draaien.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:40 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Inderdaad renderen.
Met MCobj een 3d bestand maken, .obj.
Daarna importeren in jou favoriete 3D programma (Blender, 3DSmax, Cinema4D etc),
Daarna de blocks textures aanwijzen (optioneel). en dan gewoon renderen.
Kan maar is lang niet zo mooiquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:43 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Of met een render progje area selecten die je wilt renderen, texturepack selecteren dat je wilt laten gebruiken en laten draaien.
Jep, heb ik ook al eens mee zitten experimenteren. Kan je mooie renders mee maken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:40 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Inderdaad renderen.
Met MCobj een 3d bestand maken, .obj.
Daarna importeren in jou favoriete 3D programma (Blender, 3DSmax, Cinema4D etc),
Daarna de blocks textures aanwijzen (optioneel). en dan gewoon renderen.
Zolang de ender eye de lucht in gaat moet je doorlopen in de richting waar de eye heen gaat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:26 schreef mschol het volgende:
ik probeer in SP een stronghold te vinden, dus gooi een eye of ender de lucht in... ding valt neer, maar geen stronghold in de buurt(nagecheckt met mcedit)
hoe kan ik dan ooit een end portal vinden
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:20 schreef Jajong het volgende:
Wanneer gaat the Nether aan? Als die uitblijft ga niet meer langer tijd verspillen op deze server denk ik.
Nah met de nether kan je wel allemaal handige blokjes makenquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:35 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nah met de nether kan je wel allemaal handige blokjes potions maken
maar het is zonder te cheaten en samen te werken echt wel moeilijk te krijgen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:42 schreef mschol het volgende:
potions zijn overrated
net als dat hele enchantment systeem
truequote:Op dinsdag 22 november 2011 15:44 schreef maurisioo het volgende:
[..]
maar het is zonder te cheaten en samen te werken echt wel moeilijk te krijgen.
Niemand verplicht je om hier te spelen hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:20 schreef Jajong het volgende:
Wanneer gaat the Nether aan? Als die uitblijft ga niet meer langer tijd verspillen op deze server denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |