Bier goedkoper?quote:Op maandag 21 november 2011 22:11 schreef Junglebeast het volgende:
Ach britten en zweden die wat drinken (bier zal wel goedkoper zijn daar). Dan kan dit gebeuren he.
Jezus man, ik vind dat Notch wel gelijk heeft enzo. Maar zo onprofessioneel iets heb ik tot nu toe nog niet gezien. Laat hem lekker even een mailtje sturen naar YogCast, ipv te bitchen op Twitterquote:Op maandag 21 november 2011 21:32 schreef MrEarcheese het volgende:
twitter:notch twitterde op maandag 21-11-2011 om 21:30:29Wow. Hate, insults and threats are flooding in from Yogscast fans. I'll stop biting my tongue now. reageer retweet
twitter:notch twitterde op maandag 21-11-2011 om 21:32:30Yogscast repeatedly insulted people, talked behind their backs, refused to cooperate, and acted like total spoiled divas nonstop. reageer retweet
twitter:notch twitterde op maandag 21-11-2011 om 21:33:09They called us "a bunch of nerds who don't know how to run a company", demanded that we pay them to come here (nobody else got paid). reageer retweet
twitter:notch twitterde op maandag 21-11-2011 om 21:33:35And they claim they're the reason minecraft is big and that we should thank them more than anyone else in the community. They're total dicks reageer retweet
twitter:notch twitterde op maandag 21-11-2011 om 21:34:23A kid wanted them to sign something I had signed, and they said they'd cross it out and put "fuck you" there instead. reageer retweet
And so it begins..twitter:notch twitterde op maandag 21-11-2011 om 21:35:53Everyone else in the Minecraft community is all about respecting and caring. They're not. They're an isolated island of egos. reageer retweet
Waar ze waren. Minecon.quote:Op maandag 21 november 2011 22:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Bier goedkoper?
In Noorwegen betaalde ik 20 euro voor een sixpack halve liters.
In Zweden is dat ietsje minder.
Beter dan iemand die aan alles schijt heeft. Maar hij moet het niet online plaatsen, maar contact opnemen met de YogCastquote:Op maandag 21 november 2011 22:45 schreef dnbrainwash het volgende:
Notch pakt alles zwaar persoonlijk op en is er nogal emotioneel over schijnbaar.
Hij wil volgens mij ervoor zorgen dat iedereen zo een hekel aan de Yogscast krijgt zodat ze niet meer populair zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 22:49 schreef Berend. het volgende:
[..]
Beter dan iemand die aan alles schijt heeft. Maar hij moet het niet online plaatsen, maar contact opnemen met de YogCast
Ik kan wel begrijpen dat het frustrerend voor hem is als hij wordt aangevallen door een horde Yogscast-fans. Maar het is zeker niet professioneel, nee.quote:Op maandag 21 november 2011 22:45 schreef dnbrainwash het volgende:
Notch pakt alles zwaar persoonlijk op en is er nogal emotioneel over schijnbaar.
Fittiequote:Op maandag 21 november 2011 23:48 schreef Dalando het volgende:
Wat is er aan de hand met Yogscast en Notch?
Ja dat weet ik, leg uit, hele halve verhaal.quote:
Dat dus ongeveer, en nu wil notch nooit meer samenwerken oid.quote:Op maandag 21 november 2011 21:32 schreef MrEarcheese het volgende:
twitter:notch twitterde op maandag 21-11-2011 om 21:30:29Wow. Hate, insults and threats are flooding in from Yogscast fans. I'll stop biting my tongue now. reageer retweet
twitter:notch twitterde op maandag 21-11-2011 om 21:32:30Yogscast repeatedly insulted people, talked behind their backs, refused to cooperate, and acted like total spoiled divas nonstop. reageer retweet
twitter:notch twitterde op maandag 21-11-2011 om 21:33:09They called us "a bunch of nerds who don't know how to run a company", demanded that we pay them to come here (nobody else got paid). reageer retweet
twitter:notch twitterde op maandag 21-11-2011 om 21:33:35And they claim they're the reason minecraft is big and that we should thank them more than anyone else in the community. They're total dicks reageer retweet
twitter:notch twitterde op maandag 21-11-2011 om 21:34:23A kid wanted them to sign something I had signed, and they said they'd cross it out and put "fuck you" there instead. reageer retweet
And so it begins..twitter:notch twitterde op maandag 21-11-2011 om 21:35:53Everyone else in the Minecraft community is all about respecting and caring. They're not. They're an isolated island of egos. reageer retweet
dat weet ik, maar ik snap niet dat die plugins zelf niet inmiddels gewoon erop aangepast zijn...quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:53 schreef vogelkooi het volgende:
Je krijgt diamonds als compensatie.
Naja de inventory's konden wel meegenomen worden maar dit zou een lastig proces worden omdat je dan eerst naar creative moet als speler daarna moet je per speler die opnieuw inlogt vanaf vanavond dan de files overzetten, teveel werk imo. Beter compenseren voor die stuff die je had.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dat weet ik, maar ik snap niet dat die plugins zelf niet inmiddels gewoon erop aangepast zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |