SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
Nou ben ik gerust gesteld, ik val onder het normale gedeelte en kan me nu afmelden!quote:Op maandag 21 november 2011 14:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het percentage mafkezen is vrij groot, begrijp ik ook van een vriendin van me. Daarentegen geldt dit voor de vrouwen minimaal zo erg.
??quote:
Het is de bedoeling dat de persoon met de laatste post in het vorige topic het nieuwe deel opent, zoals gebeurd is. Het is niet de bedoeling dat je zogauw je ziet dat het dichtgegaan is maar meteen op "open nieuw deel" ramt.quote:
Ik weet hoe het gaat, geeft nietquote:Op maandag 21 november 2011 16:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat de persoon met de laatste post in het vorige topic het nieuwe deel opent, zoals gebeurd is. Het is niet de bedoeling dat je zogauw je ziet dat het dichtgegaan is maar meteen op "open nieuw deel" ramt.
Oftewel: hier verder: [Datingsite-ervaringentopic] #157 Ik heb hier niet om gevraagd!
Dan snap ik je "??" nietquote:Op maandag 21 november 2011 16:06 schreef Prinsesje4you het volgende:
Ik weet hoe het gaat, geeft niet
Mijn foutquote:Op maandag 21 november 2011 16:11 schreef Crutch het volgende:
Deze staat gewoon in de reeks hoor, is makkelijker om deze open te laten omdat iedereen die dit volgt het topic weer in hun active topics lijst hebben staan.
Bij achteraf een topic toevoegen aan een reeks is dat niet het geval.
Hahaha!! Wel posten de reacties, ben benieuwd!quote:Op maandag 21 november 2011 22:19 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik ga ze dit nummer sturen denk ik, kijken wie er reageerd.
Verkeerde topicquote:
Ik heb dat ook soms maar het lukt mij nog wel, ik klap de gespreken dicht en zie ik vanzelf wie er gereageerd hebben. En als ik het niet red zeg ik dat ik even thee aan het halen ben oid..quote:Op maandag 21 november 2011 23:19 schreef Lago het volgende:
Ik vond Paiq vanavond juist wel leuk! Waren eens heel veel mensen online. Een beetje te veel eigenlijk.Zat op een gegeven moment met 5 verschillende mensen te praten en dat wil toch niet echt.
Hoe doen jullie dat? Want ik vind mensen gewoon niet antwoorden dan ook weer zo onaardig, maar dit werkt ook niet.
wat is er toch gebeurd met gewoon eerlijk zijn?quote:Op maandag 21 november 2011 23:19 schreef Lago het volgende:
Ik vond Paiq vanavond juist wel leuk! Waren eens heel veel mensen online. Een beetje te veel eigenlijk.Zat op een gegeven moment met 5 verschillende mensen te praten en dat wil toch niet echt.
Hoe doen jullie dat? Want ik vind mensen gewoon niet antwoorden dan ook weer zo onaardig, maar dit werkt ook niet.
De meeste van deze mensen had ik nog nooit eerder gesproken, lekkere binnenkomen om dan gelijk te beginnen met "Sorry, ik ben te druk met andere mensen dus ik wil niet met je praten".quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
wat is er toch gebeurd met gewoon eerlijk zijn?
Dat werkt altijd nog het beste.
Nee. En nieuwe sites is meestal spam, een vijver zonder vissen. Vergeet het maar.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:01 schreef Toefjes het volgende:
Maar weer eens begonnen met datingsites, want kreeg een maand gratis bij een volgens mij nieuwe site. twoo.nl. Iemand ervaringen mee?
Leuk te horen, tja, wat is het punt dat je een relatie een relatie noemt..quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee. En nieuwe sites is meestal spam, een vijver zonder vissen. Vergeet het maar.
Mijn date met mijn fotomodel meisje was wederom erg geslaagd. "Relatie" noemen is nog net een brug te ver, maar verder gaat het erg goed. En ze is zo leukZelfs Spirit lacht mij erom uit..
Ach, als je omdat een meisje je uit haar lijst flikkert meteen een hele site afschrijft is misschien heel het online dating niks voor je.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk te horen, tja, wat is het punt dat je een relatie een relatie noemt..
Paiq is het niet voor mij helaas, laatst een fotobewonderaar een onliner gestuurd, leuke berichtjes, leuk chatgesprek, 2 dagen later was ik uit dr lijstje geflikkerd
Zou kunnen, maar ik ben nog nooit op straat gevraagd daarvoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:18 schreef Thornado het volgende:
Macondo: ook lelijke mensen kunnen een fotomodel zijn hoor
Niet meer overnadenken, geen tijd aan verspillen ----> NEXTquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ach, als je omdat een meisje je uit haar lijst flikkert meteen een hele site afschrijft is misschien heel het online dating niks voor je.
Misschien had ze wel een goede andere reden.
haha, nee, dit was de spreekwoordelijke druppel zeg maarquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ach, als je omdat een meisje je uit haar lijst flikkert meteen een hele site afschrijft is misschien heel het online dating niks voor je.
Misschien had ze wel een goede andere reden.
Dit klinkt eerder als een brevet van onvermogen dat goed te zeggen.quote:De meeste van deze mensen had ik nog nooit eerder gesproken, lekkere binnenkomen om dan gelijk te beginnen met "Sorry, ik ben te druk met andere mensen dus ik wil niet met je praten". Als ik iemand al kende en wist dat ik ze niet interessant vond zou ik dat inderdaad wel doen.
Oh my, nu ben ik gelijk onvolwassen en sociaal gehandicapt? Oordeel je altijd zo snel? Geeft wel gelijk weer een indicatie van je eigen volwassenheid en sociale sterkte.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dit klinkt eerder als een brevet van onvermogen dat goed te zeggen.
Je kunt gewoon zeggen dat je nu in gesprek met een anderen en dat je moeite hebt je te concentreren. Je wil hen graag spreken, maar niet nu.
WTF is daar moeilijk. Paiq is echt de plaats voor sonvolwassen ociaal gehandicapten lijkt het wel.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee. En nieuwe sites is meestal spam, een vijver zonder vissen. Vergeet het maar.
Mijn date met mijn fotomodel meisje was wederom erg geslaagd. "Relatie" noemen is nog net een brug te ver, maar verder gaat het erg goed. En ze is zo leukZelfs Spirit lacht mij erom uit..
??quote:
Oei spannend ga voor je duimen! Veel plezier!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:49 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]For me tonight's the night
Eerste date toch? Good luck! Wat drinken ergens?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:49 schreef Cinderella_Man het volgende:
pepper is wel leuk. je kan je profiel tenminste helemaal zelf vormgeven. Het is meteen duidelijk wat met leuk vind. Verder is contact leggen vrij simpel. Nadeel vind ik wel dat je ook geen berichtjes kan lezen zonder een abonnement te hebben.quote:
Thxquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:00 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Oei spannend ga voor je duimen! Veel plezier!!
Jep..zit nu op kantoor een beetje duimen te draaien, haha.....drinken en eten....dat durven we al wel aanquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:10 schreef macondo het volgende:
[..]
Eerste date toch? Good luck! Wat drinken ergens?
Veel succes, geluk en vooral veel plezierquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:49 schreef Cinderella_Man het volgende:
Ik zeg niet dat jij dat bent, ik zeg dat het lijkt alsof je een onvermogen hebt om je goed uit te drukken emotioneel, wat duidt op onvolwassenheid.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:24 schreef Lago het volgende:
[..]
Oh my, nu ben ik gelijk onvolwassen en sociaal gehandicapt? Oordeel je altijd zo snel? Geeft wel gelijk weer een indicatie van je eigen volwassenheid en sociale sterkte.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
Paiq-match met 9.2 score. Check.
Nabijgelegen locatie. Check.
Roken en drinken. Check.
Foto's geleidelijk zichtbaar lullen. Check.
Bikini foto bekijken van iets wat op een rollade met pootjes lijkt. Check.
Contact verwijderen. Check.
Ik heb mezelf ingeschreven staan bij de 3 grote datingsites (Lexa, RP, E-matching). Allen een betaalde account, en ook ik krijg in 95% van de gevallen niet eens een reactie terug. Mijn inziens heb ik een leuke profieltekst en foto, en heb ook van de datingcoach optie gebruik gemaakt van E-matching om dit te verbeteren, maar het levert allemaal niets op.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:46 schreef LostInSpace het volgende:
Meh, tot nu toe weinig succes op Relatieplanet.
Hoe veel vrouwen spreekt men als man gemiddeld aan op die site voordat er eens eentje interesse toont? Ik heb er toch - voor mijn gevoel dan - de afgelopen weken al heel wat aangesproken (stuk of 20), maar ik krijg of niets, of geen interesse terug. De enige die uitgebreid op mij reageerde vond dat ik te ver weg woonde, maar dat ik haar voor de rest wel aardig en leuk leek![]()
Oftewel, tot nu toe is het geld- en tijdverspilling gebleken.
Gelukkig krijg ik op andere manieren wel contact met vrouwen, maar ik vind het toch zonde van het geld dat die site mij niets oplevert
Als je profiel en je foto's leuk zijn, maar niemand reageert op je mailtjes. Dan ligt het probleem misschien in dat mailtje? Schrijf je hele lange of korte mails? Hoe ziet zo'n mailtje er ongeveer uit?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:19 schreef robbertvw het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ingeschreven staan bij de 3 grote datingsites (Lexa, RP, E-matching). Allen een betaalde account, en ook ik krijg in 95% van de gevallen niet eens een reactie terug. Mijn inziens heb ik een leuke profieltekst en foto, en heb ook van de datingcoach optie gebruik gemaakt van E-matching om dit te verbeteren, maar het levert allemaal niets op.
Omdat ik specifiek op zoek ben naar een relatie met een vrouw zonder kinderwens, is het voor mij lastig om via andere wegen een date te krijgen die tot een serieuze relatie kan leiden.
Hier iemand met tips?
De mailtjes die ik schrijf zijn niet erg lang, maar ik verwerk altijd wel een gedeelte van hun profiel in mijn mailtje. Ik stuur dus niet naar elke dame hetzelfde standaard stukje tekst.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Als je profiel en je foto's leuk zijn, maar niemand reageert op je mailtjes. Dan ligt het probleem misschien in dat mailtje? Schrijf je hele lange of korte mails? Hoe ziet zo'n mailtje er ongeveer uit?
Meer zal ik ook niet weten. Want als je profiel, foto's en je mailtje leuk is, dan is er verder niet zo veel dat je kan doen en zijn die vrouwen kennelijk gewoon niet geïnteresseerd in je.
Ik weet niet hoe je formuleert dat je een vrouw zoekt zonder kinderwens, maar dat lijkt mij iets waar je helemaal niet over moet beginnen in het begin.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:19 schreef robbertvw het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ingeschreven staan bij de 3 grote datingsites (Lexa, RP, E-matching). Allen een betaalde account, en ook ik krijg in 95% van de gevallen niet eens een reactie terug. Mijn inziens heb ik een leuke profieltekst en foto, en heb ook van de datingcoach optie gebruik gemaakt van E-matching om dit te verbeteren, maar het levert allemaal niets op.
Omdat ik specifiek op zoek ben naar een relatie met een vrouw zonder kinderwens, is het voor mij lastig om via andere wegen een date te krijgen die tot een serieuze relatie kan leiden.
Hier iemand met tips?
In de berichten die ik stuur, of in mijn profieltekst vermeld ik natuurlijk niet dat ik geen kinderwens heb. Maar deze vraag wordt op alle sites wel in het profiel gezet (kinderwens: ja/nee/weet nog niet), en dan vul ik dit wel eerlijk met nee in. Tot nu toe reageer ik alleen op vrouwen die "nee" of "weet nog niet" hebben ingevuld. Omdat het aantal matches laag is beperk ik me niet tot een bepaald deel van Nederland. Over het algemeen reageer ik op vrouwen in de leeftijdscategorie van 24 tot 32 en met een HBO/Uni opleiding. Ik ben zelf HBO geschoold.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je formuleert dat je een vrouw zoekt zonder kinderwens, maar dat lijkt mij iets waar je helemaal niet over moet beginnen in het begin.
Ook weet ik niet ik welke leeftijdscategorie je zoekt, welk opleidingsniveau en welk deel van Nederland?
Bij mij reageert eigenlijk iedereen, misschien eentje niet of zo. Maar ik woon dan ook in de randstad (1), ben ongeveer 30 (2) en heb meestal wel de juiste toon met vrouwen omdat we beiden dan universiteit / HBO gedaan hebben (3). Dat zijn drie punten die wel in mijn voordeel werken.
Maar ben natuurlijk met de eerste RP date al helemaal
Hoe kan het aantal matches nou laag zijn? Als je trouwens uit - pak'm beet - Limburg komt kan je het wel vergeten bij de Amsterdamse vrouwen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:04 schreef robbertvw het volgende:
[..]
In de berichten die ik stuur, of in mijn profieltekst vermeld ik natuurlijk niet dat ik geen kinderwens heb. Maar deze vraag wordt op alle sites wel in het profiel gezet (kinderwens: ja/nee/weet nog niet), en dan vul ik dit wel eerlijk met nee in. Tot nu toe reageer ik alleen op vrouwen die "nee" of "weet nog niet" hebben ingevuld. Omdat het aantal matches laag is beperk ik me niet tot een bepaald deel van Nederland. Over het algemeen reageer ik op vrouwen in de leeftijdscategorie van 24 tot 32 en met een HBO/Uni opleiding. Ik ben zelf HBO geschoold.
Het aantal vrouwen die geen kinderwens hebben is niet zo groot. Mijn enigste andere eisen zijn: niet rokend, en een slank/normaal postuur.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:25 schreef macondo het volgende:
[..]
Hoe kan het aantal matches nou laag zijn? Als je trouwens uit - pak'm beet - Limburg komt kan je het wel vergeten bij de Amsterdamse vrouwen.
Wow, je enthousiasme vooraf was terecht!quote:Op woensdag 23 november 2011 07:45 schreef Cinderella_Man het volgende:
Nadeel van door de week daten: Als het zo gezellig is, dat het laaaaat wordt, moet je er toch weer zo vroeg uit![]()
![]()
Date was![]()
![]()
Ze is in het echt net zo lief en leuk als in the cloud![]()
2e date al weer gepland......
Dat ik zo zou zijn was natuurlijk wel wat je insinueerde, maar prima. Maak je maar geen zorgen hoor, met mijn sociale skills zit het wel goed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jij dat bent, ik zeg dat het lijkt alsof je een onvermogen hebt om je goed uit te drukken emotioneel, wat duidt op onvolwassenheid.
Daarnaast valt het me op hoeveel mensen op paiq sociaal gehandicapt zijn.
Maar fijn dat je je herkent erin! Nu aan de slag ermee!
Tsja, die kinderwens zal bij jou sowieso wel een struikelblok zijn. Ik heb bij kinderwens "misschien" staan. Ik ben al bijna 31 jaar oud, maar aan kinderen ben ik voorlopig niet toe. Misschien over een paar jaar wel, maar nu iig nog niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 07:32 schreef robbertvw het volgende:
[..]
Het aantal vrouwen die geen kinderwens hebben is niet zo groot. Mijn enigste andere eisen zijn: niet rokend, en een slank/normaal postuur.
jep...het wederzijds enthousiasme ook, haha...eens kijken hoe dit zich gaat ontwikkelen...quote:Op woensdag 23 november 2011 08:01 schreef macondo het volgende:
[..]
Wow, je enthousiasme vooraf was terecht!
thx, begin me bijna weer als een fkng puber te voelen.....quote:
Lol, dat doet mij aan vroeger denken toen ik mijn ex net leerde kennen. Dan sprak ik op een woensdagavond af, kwam ik om 4 uur 's nachts thuis en dan moest ik op half 7 weer opquote:Op woensdag 23 november 2011 07:45 schreef Cinderella_Man het volgende:
Nadeel van door de week daten: Als het zo gezellig is, dat het laaaaat wordt, moet je er toch weer zo vroeg uit![]()
![]()
Leuk, leuk, leuk!! Succes met werken vandaag danquote:Op woensdag 23 november 2011 08:19 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
jep...het wederzijds enthousiasme ook, haha...eens kijken hoe dit zich gaat ontwikkelen...
[..]
thx, begin me bijna weer als een fkng puber te voelen.....
Welke cloud?quote:Op woensdag 23 november 2011 07:45 schreef Cinderella_Man het volgende:
![]()
Date was![]()
![]()
Ze is in het echt net zo lief en leuk als in the cloud![]()
2e date al weer gepland......
Als het niet goed voelt ga ik niet eens. Heb dan wel wat beters te doen dan me tijd te verkwanselen.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:30 schreef Thornado het volgende:
Aww...mijn date van vanavond heeft afgezegd, ze twijfelde en wilde de date daarom niet door laten gaan.
Ach, ik had mijn bedenkingen vooraf al, dus ik sta er niet raar van te kijken. En het scheelt mij weer een ritje naar Utrecht. Ga ik vanavond andere dingen doen.
Idd, ik had het vanavond wel een kans willen geven ondanks mijn bedenkingen.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:35 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Als het niet goed voelt ga ik niet eens. Heb dan wel wat beters te doen dan me tijd te verkwanselen.
Ja, dat is ook wel een leukequote:Op woensdag 23 november 2011 11:39 schreef Thornado het volgende:
[..]
Idd, ik had het vanavond wel een kans willen geven ondanks mijn bedenkingen.
De mailgesprekken vond ik namelijk erg leuk, ik stuur haar straks wel een berichtje dat ik op het station sta te wachten
LoL dat Paiq is echt dramatisch.. Ik kwam daar ook alleen maar figuren tegen die uit de zorg kwamen of lerares waren.. stuk voor stuk dezelfde hobby's en niets te melden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:30 schreef Mystikvm het volgende:
Ik dacht altijd dat dat internetdaten niks voor mij was. Paiq weer eens aangeslingerd nadat ik een paar maanden geleden alleen maar gekoppeld werd aan no-no's die 'iets in de zorg' doen en maar al te graag wilden daten. Maar ja, dat waren 24-jarigen met rammelende eierstokken of een paar mokkababy's. Alsof ik een soort piñata ben die vol zit met alimentatiegelden.
Nu bij de eerste speeddate sinds maanden een leuk contact opgedaan met iemand die wel hersens heeft, kinderloos is, direct en zelfverzekerd. Date voor volgende week geregeld.
Misschien moet ik het nog eens een kans geven.
Kijk naar jezelf, saaie IT nerd.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:34 schreef Blackviper het volgende:
[..]
LoL dat Paiq is echt dramatisch.. Ik kwam daar ook alleen maar figuren tegen die uit de zorg kwamen of lerares waren.. stuk voor stuk dezelfde hobby's en niets te melden.
haha alles behalve saai.. Mijn werk wel ja dat is fucking saai daarom praat ik daar ook niet overquote:Op woensdag 23 november 2011 12:42 schreef macondo het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf, saaie IT nerd.
Dan heb je kennelijk je instellingen zo staan dat je daarmee gematcht wordt. Op paiq kom ik dat soort vrouwen juist veel minder tegen dan op andere sites.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:34 schreef Blackviper het volgende:
[..]
LoL dat Paiq is echt dramatisch.. Ik kwam daar ook alleen maar figuren tegen die uit de zorg kwamen of lerares waren.. stuk voor stuk dezelfde hobby's en niets te melden.
Volgens mij match die het ook adh jouw beoordelingen op de gesprekken die je hebt gehad met anderen. Maar ik krijg ook mannen met steeds hetzelfde beroep.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dan heb je kennelijk je instellingen zo staan dat je daarmee gematcht wordt. Op paiq kom ik dat soort vrouwen juist veel minder tegen dan op andere sites.
Als het goed is doet die dat. Dan hecht het matchingsysteem minder waarde aan het beroep dan jij doet en geven andere waardes de doorslag waardoor je nog wel steeds mensen met hetzelfde beroep krijgt. Want niet iedereen met hetzelfde beroep is hetzelfde.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:48 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Volgens mij match die het ook adh jouw beoordelingen op de gesprekken die je hebt gehad met anderen. Maar ik krijg ook mannen met steeds hetzelfde beroep.
ICT'ers zeker? Ik hoor heel vaak dat het merendeel van de mannen op paiq uit de ICT komen, net zoals ikzelf overigensquote:Op woensdag 23 november 2011 12:48 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Volgens mij match die het ook adh jouw beoordelingen op de gesprekken die je hebt gehad met anderen. Maar ik krijg ook mannen met steeds hetzelfde beroep.
Je kan kletsen wat je wilt maar het klopt echt van geen kant. Sponser jij die site ofzo?quote:Op woensdag 23 november 2011 12:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Als het goed is doet die dat. Dan hecht het matchingsysteem minder waarde aan het beroep dan jij doet en geven andere waardes de doorslag waardoor je nog wel steeds mensen met hetzelfde beroep krijgt. Want niet iedereen met hetzelfde beroep is hetzelfde.
Ik krijg of eeuwige studenten of ICTers. Word er echt doooodmoe van. Ze doen ook nooit aan sport hangen alleen achter de tv of bij de studentenvereniging en brengen de was bij mamsquote:Op woensdag 23 november 2011 12:55 schreef palawan het volgende:
[..]
ICT'ers zeker? Ik hoor heel vaak dat het merendeel van de mannen op paiq uit de ICT komen, net zoals ikzelf overigens
LoLquote:Op woensdag 23 november 2011 13:00 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Je kan kletsen wat je wilt maar het klopt echt van geen kant. Sponser jij die site ofzo?
[..]
Ik krijg of eeuwige studenten of ICTers. Word er echt doooodmoe van. Ze doen ook nooit aan sport hangen alleen achter de tv of bij de studentenvereniging en brengen de was bij mams.
En ALS ik eens een sportieve man heb is het ook echt noodzakelijk dat hij gaat sporten.
Klopt wel eigenlijk, als ik bij mij op de studie kijk voldoen er best veel aan het stereotype ICT'er. Ik ben wel de uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:00 schreef Prinsesje4you het volgende:
Ik krijg of eeuwige studenten of ICTers. Word er echt doooodmoe van. Ze doen ook nooit aan sport hangen alleen achter de tv of bij de studentenvereniging en brengen de was bij mams.
En ALS ik eens een sportieve man heb is het ook echt noodzakelijk dat hij gaat sporten.
oeiquote:Op woensdag 23 november 2011 13:05 schreef Blackviper het volgende:
[..]
LoLIk sport 4 keer per week daten?
Ik niet, jij hebt gewoon de verkeerde vrouwen!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:12 schreef palawan het volgende:
[..]
Klopt wel eigenlijk, als ik bij mij op de studie kijk voldoen er best veel aan het stereotype ICT'er. Ik ben wel de uitzondering die de regel bevestigt.
Aan de andere kant krijg ik standaard van die meiden die als hobby paardrijden hebben, waar het paard op nr 1 staat![]()
En ze zijn ook allemaal schoonheidsspecialiste, of iets in de zorg.
Van mij hoef je dat ook niet, ik val gewoon op een sportieve man.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:11 schreef Thornado het volgende:
Ik sport 2x in de week. Dit doe ik voor mijzelf, dus relatie of niet, dat hou ik er in
Sport je zelf wel dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:22 schreef Prinsesje4you het volgende:
Van mij hoef je dat ook niet, ik val gewoon op een sportieve man.
Ja, 4x per weekquote:
Haha dat blijkt...quote:Op woensdag 23 november 2011 14:22 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
oeiklinkt wel heeeeel verleidelijk ineens
Edit, je doet ook MMA.
[..]
Ik niet, jij hebt gewoon de verkeerde vrouwen!
Paardrijden is geen sportquote:
Als een site met een matchingsysteem werkt en je wordt steeds aan de verkeerde mensen gematcht zijn er twee conclusies mogelijk:quote:Op woensdag 23 november 2011 13:00 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Je kan kletsen wat je wilt maar het klopt echt van geen kant. Sponser jij die site ofzo?
Ditquote:
Ik doe niet aan paardrijden.quote:
Ik ga altijd alleen, je gaat er al gelijk vanuit zonder het aan mij te vragenquote:Op woensdag 23 november 2011 14:33 schreef palawan het volgende:
[..]
Dit
En 4x een uur fitnessen met een vriendin waarin je meer kletst dan sport telt ook niet natuurlijk
Je zou niet de eerste zijn.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:42 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik doe niet aan paardrijden.
[..]
Ik ga altijd alleen, je gaat er al gelijk vanuit zonder het aan mij te vragen
Bah jij trekt al conclusies voordat je daadwerkelijk dingen weet of vraagt.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:47 schreef palawan het volgende:
[..]
Je zou niet de eerste zijn.
Vind je er ook niet echt uitzien als iemand die heel veel sport.
Maar schijn bedriegt blijkbaar.
Maar zelf met een antwoord komen met wat voor sport je nu dan wel doet kom je ook nietquote:Op woensdag 23 november 2011 14:54 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Bah jij trekt al conclusies voordat je daadwerkelijk dingen weet of vraagt.
Gelukkig ziet mijn leven er als ict-er leuker uitquote:Op woensdag 23 november 2011 15:46 schreef ArtistA het volgende:
ICT zuigt en ik snap ook heel goed dat vrouwen daar niet op zitten te wachten... Ben zelf ook IT-er en ik staar iedere avond zielig uit het raam omdat ik niks met m'n leven heb gedaan
ow vertelquote:Op woensdag 23 november 2011 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig ziet mijn leven er als ict-er leuker uit
Ik was ook quasi-sarcastisch...quote:Op woensdag 23 november 2011 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig ziet mijn leven er als ict-er leuker uit
LoL en terecht dat je daar klaar mee bentquote:Op woensdag 23 november 2011 15:53 schreef Cue_ het volgende:
Ik kom weinig echt ICTers tegen op Paiq , maar de meeste zijn wel nerds die in het weekend veel thuiszitten en bv niet van de kroeg houden. Die 'wandelen' als vrijetijdsbesteding hebben. Tja dan ben ik snel afgehaakt..
Nou nou, jij bent een succesverhaal wilde je zeggen?quote:
Wandelenquote:Op woensdag 23 november 2011 15:53 schreef Cue_ het volgende:
Ik kom weinig echt ICTers tegen op Paiq , maar de meeste zijn wel nerds die in het weekend veel thuiszitten en bv niet van de kroeg houden. Die 'wandelen' als vrijetijdsbesteding hebben. Tja dan ben ik snel afgehaakt..
Maar nu overdrijf je te veelquote:Op woensdag 23 november 2011 16:00 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Nou nou, jij bent een succesverhaal wilde je zeggen?
Een beetje zelfspot is nooit weg, moet je ook eens proberen, misschien krijg je meisjes dan ook nog eens aan het lachen voor de verandering.
[..]
Wandelen
Ik ben dan wel een ICT-er, maar dat omschrijft enkel m'n beroep.
In m'n vrije tijd doe ik aan rollenspellen van Star Wars etc.
ICT-ers die schamperen om de baan van een vrouw (onderwijs, zorg) mag ik graag pesten jaquote:Op woensdag 23 november 2011 16:00 schreef ArtistA het volgende:
Nou nou, jij bent een succesverhaal wilde je zeggen?
Een beetje zelfspot is nooit weg, moet je ook eens proberen, misschien krijg je meisjes dan ook nog eens aan het lachen voor de verandering.
Cuequote:Op woensdag 23 november 2011 16:01 schreef Cue_ het volgende:
Maar nu overdrijf je te veeldus eens met macondo (En dat gebeurd zelden
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overal verstand van.
Als het klikt maakt het (zelden) niet uit wat je doet.. Heel cliche maar echt waar. Maar boswandeling nu zeker het herfst aan het worden is met een beetje zon is echt mooi.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:56 schreef Blackviper het volgende:
[..]
LoL en terecht dat je daar klaar mee bent![]()
Als is er niets mis met een boswandeling of strand wandeling met een fles wijn in de hand als date though
Goh, goed man! Lang na de ontmoeting of vrij snel?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:09 schreef kovenant het volgende:
zelf lieve meis ontmoet via een site ,
ga daar nu mee samen wonen
NERD!quote:Op woensdag 23 november 2011 16:00 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik ben dan wel een ICT-er, maar dat omschrijft enkel m'n beroep.
In m'n vrije tijd doe ik aan rollenspellen van Star Wars etc.
Is dat een hint?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:34 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Als het klikt maakt het (zelden) niet uit wat je doet.. Heel cliche maar echt waar. Maar boswandeling nu zeker het herfst aan het worden is met een beetje zon is echt mooi.
Ik zag geen interesse vraag hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar zelf met een antwoord komen met wat voor sport je nu dan wel doet kom je ook niet
quote:
Ik ben blij dat ik twee mensen samen heb kunnen brengen. En als je dat al overdrijven vindtquote:Op woensdag 23 november 2011 16:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar nu overdrijf je te veeldus eens met macondo (En dat gebeurd zelden
)
Voorbeeld:quote:Op woensdag 23 november 2011 16:41 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik zag geen interesse vraag hoor.
inmiddels klein jaar geleden ontmoet , sinds 9 maanden realtie .quote:Op woensdag 23 november 2011 16:36 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Goh, goed man! Lang na de ontmoeting of vrij snel?
Volgens mij een rozequote:Op woensdag 23 november 2011 10:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Welke cloud?
Die van Apple of van de concurrent?
Nou, dat ging nog best aardig...man met de hamer zal straks wel langskomenquote:Op woensdag 23 november 2011 09:41 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Leuk, leuk, leuk!! Succes met werken vandaag dan
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:09 schreef kovenant het volgende:
zelf lieve meis ontmoet via een site ,
Ik ook 2 exen. Radio 538 chat van vroeger (wat een tijd) en Ilse.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:38 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]welke site vraag ik me dan af?
Wha!! Dat herken ik zo erg! Raar is dat he? Of het valt je gewoon ineens op ofzo dat andere mensen ook uit elkaar gaan...quote:Op woensdag 23 november 2011 23:04 schreef Merlijn het volgende:
Zo. Ik ben twee jaar geleden gescheiden, iedereen om me heen is/gaat nu langzaamaan uit elkaar/scheiden/rommelt. Het wordt tijd dat ik een nieuwe trend ga zetten
Ligt aan de leeftijd, ervaring, en het gevoel. Als je 18 was geweest, had ik je voor gek verklaard. Maar op een gegeven moment weet je wat je wilt en waarom zou je dan wachten? Alleen maar omdat andere mensen het dan snel vinden? Mwah.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:46 schreef kovenant het volgende:
[..]
inmiddels klein jaar geleden ontmoet , sinds 9 maanden realtie .
voor sommige relatief snel om samen te wonen ( ben ik opzich wel mee eens ) maar voelt goed aan .
beter als de andere relaties die geschiedenis zijn.
inmiddels ook aantal keren samen op vakantie geweest en loopt en voelt allemaal gewoon super.
Mijn eerste vriendje van de TMF chatquote:Op donderdag 24 november 2011 08:13 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik ook 2 exen. Radio 538 chat van vroeger (wat een tijd) en Ilse.
TMF Chatquote:Op donderdag 24 november 2011 10:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendje van de TMF chat(12 jaar geleden, haha). De huidige via RP. Mijn ex heeft zijn nieuwe partner via Lexa gevonden en die krijgen over enkele weken hun eerste kindje. Vriendin van me kent haar vriend via Pepper. Ik snap echt niet dat er nog een taboe rust op internetdaten eigenlijk
Jaaa, TMF chat die mis ik ook en bestaat ook echt niet meerquote:Op donderdag 24 november 2011 10:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendje van de TMF chat(12 jaar geleden, haha). De huidige via RP. Mijn ex heeft zijn nieuwe partner via Lexa gevonden en die krijgen over enkele weken hun eerste kindje. Vriendin van me kent haar vriend via Pepper. Ik snap echt niet dat er nog een taboe rust op internetdaten eigenlijk
Oei post er eens 1, ben nieuwsgierigquote:Op donderdag 24 november 2011 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
TMF ChatIk was 14. Was er een meisje uit Brabant die mij brieven stuurde met van die lippenstiftkusjes erop enzo. Ik vond haar niet heel leuk, maar het was wel schattig. Ik heb ze nog steeds. Nostalgie
Dit weekend ga ik mijn opslaghok weer eens uitmesten. In één van die dozen moet hij zitten. Zal kijken of ik er een foto van kan maken.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:12 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Oei post er eens 1, ben nieuwsgierig
Het is ook geen taboe. Maar ongemakkelijk kan het soms wel zijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Helemaal geen taboe meer inderdaad....nu ik zelf m'n eerste paar dates heb gehad, herken ik ze zo...de "eerste date" stelletjes in een restaurantquote:Op donderdag 24 november 2011 13:16 schreef macondo het volgende:
[..]
Het is ook geen taboe. Maar ongemakkelijk kan het soms wel zijn.
Nah, de eerste keer misschien als je het iemand veteld?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:16 schreef macondo het volgende:
[..]
Het is ook geen taboe. Maar ongemakkelijk kan het soms wel zijn.
Ah dat heb ik een maand of twee geleden gezien. Zat ik met een commercieel manager te lunchen bij een van der Valk (of all places). Een stelletje van eind 50/in de 60 schat ik. En het straaaaaaalde er gewoon van af (en het was echt verdomd schattig om te zien).quote:Op donderdag 24 november 2011 13:22 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Helemaal geen taboe meer inderdaad....nu ik zelf m'n eerste paar dates heb gehad, herken ik ze zo...de "eerste date" stelletjes in een restaurant
Owww, bijna weekend
Één keer meegemaakt dat iemand ons gezamenlijk vroeg "leuk! waar kennen jullie elkaar van?", en ik geen snel antwoord had. Verder ben ik altijd de eerste om te vertellen waar ik een leuk meisje van ken, het is misschien bijna wel statusverhogend.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:32 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Nah, de eerste keer misschien als je het iemand verteld?
Jaaaa!! Schattig!quote:Op donderdag 24 november 2011 13:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit weekend ga ik mijn opslaghok weer eens uitmesten. In één van die dozen moet hij zitten. Zal kijken of ik er een foto van kan maken.
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:12 schreef macondo het volgende:
[..]
Verder ben ik nu aan het daten met een mooie superleuke vrouw, kan alleen maar lyrisch over haar schrijven. Wel spannend of het verder iets blijvends zal worden - maar dat is altijd zo bij prille toestanden.
[..]
Cue
Goed om te horen dat het zo goed gaat man! Ik heb zo opeens de 4e date met het meisje waar ik nu alweer even mee date. Kan ook alleen maar lyrisch over zijn, echt een hele leuke dame. We zouden elkaar eigenlijk zondag pas weer zien, maar net tijdens whatsappen bleek dat een vriendin van haar waarmee ze vanavond naar de film zou gaan ziek is en ze dus een vrije avond had. Meteen op ingesprongen om dan nu iets af te spreken en 5 min later was date 4 geregeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even relax de stad in en dan kijken of Nova Zembla wat is. En dan zondag gaan we iets actiefs doen, waarschijnlijk skiën bij Snowworld
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
Klinkt goed. Dat ze het niet benauwd krijgt bij zo'n aktie betekent heel watquote:Op donderdag 24 november 2011 17:05 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het zo goed gaat man! Ik heb zo opeens de 4e date met het meisje waar ik nu alweer even mee date. Kan ook alleen maar lyrisch over zijn, echt een hele leuke dame. We zouden elkaar eigenlijk zondag pas weer zien, maar net tijdens whatsappen bleek dat een vriendin van haar waarmee ze vanavond naar de film zou gaan ziek is en ze dus een vrije avond had. Meteen op ingesprongen om dan nu iets af te spreken en 5 min later was date 4 geregeldEven relax de stad in en dan kijken of Nova Zembla wat is. En dan zondag gaan we iets actiefs doen, waarschijnlijk skiën bij Snowworld
haha...nou, hier zijn date 2 en 3 al gepland op zaterdag en zondagquote:Op donderdag 24 november 2011 18:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Klinkt goed. Dat ze het niet benauwd krijgt bij zo'n aktie betekent heel wat
Goed gaat, goed gaat... kijk een eerste date regelen is altijd een makkie, en als het leuk is dan volgt er een tweede. Easy. Maar tussen de eerste paar dates en een relatie, daar zitten soms nog heel veel moeilijke toestanden tussen.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:05 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het zo goed gaat man! Ik heb zo opeens de 4e date met het meisje waar ik nu alweer even mee date. Kan ook alleen maar lyrisch over zijn, echt een hele leuke dame.
poor guyquote:Op donderdag 24 november 2011 20:58 schreef macondo het volgende:
[..]
Goed gaat, goed gaat... kijk een eerste date regelen is altijd een makkie, en als het leuk is dan volgt er een tweede. Easy. Maar tussen de eerste paar dates en een relatie, daar zitten soms nog heel veel moeilijke toestanden tussen.
Kort gezegd - we zitten tussen eerste paar dates en relatie in. En eigenlijk is dat super kut. Want je bent kwetsbaar genoeg om flink in de misere te geraken als het mis gaat, het is geen helemaal vrijblijvend afspreken meer. Aan de andere kant is het zo pril, dat de kans op "misgaan" toch vrij groot is.
Jij houdt volgens mij echt bij alles een slag om de armquote:Op donderdag 24 november 2011 20:58 schreef macondo het volgende:
[..]
Goed gaat, goed gaat... kijk een eerste date regelen is altijd een makkie, en als het leuk is dan volgt er een tweede. Easy. Maar tussen de eerste paar dates en een relatie, daar zitten soms nog heel veel moeilijke toestanden tussen.
Kort gezegd - we zitten tussen eerste paar dates en relatie in. En eigenlijk is dat super kut. Want je bent kwetsbaar genoeg om flink in de misere te geraken als het mis gaat, het is geen helemaal vrijblijvend afspreken meer. Aan de andere kant is het zo pril, dat de kans op "misgaan" toch vrij groot is.
Erm, als het goed voelt niet twijfelen en je gewoon doen? Vooral als je allebei graag verder wilt?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:58 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij bent voorzichtig zeg, je klinkt een beetje alsof jou in het verleden erg veel pijn is gedaan.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:58 schreef macondo het volgende:
En eigenlijk is dat super kut. Want je bent kwetsbaar genoeg om flink in de misere te geraken als het mis gaat, het is geen helemaal vrijblijvend afspreken meer. Aan de andere kant is het zo pril, dat de kans op "misgaan" toch vrij groot is.
Wellicht andere kapers op de kust en dit zijn vrouwen die pooltjes met mannen hebben op zulke sites. En dat is het de kwestie van dates regelen en de helft afzeggen. En dat gaat inderdaad om aandacht die ze ws. irl niet zo veel krijgen. Op datingsites duiken mannen en masse op middelmatig uitziende dames.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:56 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Jij houdt volgens mij echt bij alles een slag om de arm
Het blijkt toch maar weer dat bij de gratis sites de meeste vrouwen totaal niet serieus zijn. Goed lopende leuke mailcontacten die van het ene op het andere mailtje totaal niets meer van zich laten horen. En vrijwel altijd na een voorstel om elkaar eens te ontmoeten.
Wat is dat toch voor een rare bedoeling, waarom niet gewoon zeggen dat je er geen zin in hebt en er eigenlijk alleen voor de aandacht op zit.
Minimaal geneuktquote:
Ik geef Paiq ook op bij deze, ga me uitschrijven. En nu echt!quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:44 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Minimaal geneukt
Ik heb ook ooit 1 keer afgesproken met iemand van paiq dat doe ik ook niet meer.. Al doende leert men zullen we maar zeggen..
Aangezien dit het ervaringen topic is: VERTEL!quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:44 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Minimaal geneukt
Ik heb ook ooit 1 keer afgesproken met iemand van paiq dat doe ik ook niet meer.. Al doende leert men zullen we maar zeggen..
K ben wel eens een meisje op paiq tegen gekomen, en een kleine 18 maanden later gingen we weer onze eigen wegquote:Op vrijdag 25 november 2011 08:13 schreef Prinsesje4you het volgende:
Gister weer waardeloos 30 min verspilt aan Paiq, zijn er uberhaupt echte succesverhalen?
Nou geneukt werd er dus nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 08:52 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Aangezien dit het ervaringen topic is: VERTEL!
Dat heeft toch weinig met de site te maken, lijkt me.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:24 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Nou geneukt werd er dus nietZe was gewoon saaaaaaaaai leek leuk op paiq... Fotos waren blijkbaar van aantal jaar terug want ik herkende haar niet.. Verder gewoon niets te melden, geen klik. Vond haar eigenlijk alleen maar vervelend..
Er werd naar de date gevraagd dacht ik.. Eerder in deze draad had ik al gemeld wat ik van de site vind en waaromquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat heeft toch weinig met de site te maken, lijkt me.
Op RP zijn de mannen serieuzer vind ik. Paiq is laagdrempeliger.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:09 schreef Cocosmacroon het volgende:
maar als paiq dan niet zo best is volgens de bovenstaande reacties. Wat maakt RP dan beter? Daar staan toch ook alleen maar van die standaard verhaaltjes op die allemaal hetzelfde zijn?
Neuh, geen trauma's hier. Maar het is nu eenmaal een mistig terrein tussen daten en relatie in. Hoort niet echt in dit topic thuis trouwens.quote:Op vrijdag 25 november 2011 07:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jij bent voorzichtig zeg, je klinkt een beetje alsof jou in het verleden erg veel pijn is gedaan.
Succes man, als het klikt is de status een formaliteit.
Vrouwen ook.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:20 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Op RP zijn de mannen serieuzer vind ik. Paiq is laagdrempeliger.
Het is ook lastig, maar er is volgens mij maar 1 manier om uit die mist te komen en dat is om het erover te hebben en te bespreken waar je nu samen staat. Timing daarvan is alleen verdraaid lastigquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Neuh, geen trauma's hier. Maar het is nu eenmaal een mistig terrein tussen daten en relatie in. Hoort niet echt in dit topic thuis trouwens.
Ik wilde gisteren weer eens battle daten. Ik heb het af en toe geprobeerd, maar elke keer vond de software niets.. Wel vreemd. Dat was 5 jaar geleden heel anders.quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:13 schreef Prinsesje4you het volgende:
Gister weer waardeloos 30 min verspilt aan Paiq, zijn er uberhaupt echte succesverhalen?
Dat kan ik me echt NIET voorstellen!quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:47 schreef Cocosmacroon het volgende:
Tot nu toe vermaak ik me nog wel op paiq
Ja maar het is zo dat je bij RP een eigen verhaal ziet en foto. Bij Paiq ben je meestal afhankelijk van hun geweldige matchingsysteem.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Grappig dat de ervaringen t.o.v. sites zo verschillen. Zelf vind ik paiq ook veel relaxter dan RP. Een bepaalde site trekt kennelijk toch een bepaalde doelgroep.
Vertel eens over je dates?quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:33 schreef Cocosmacroon het volgende:
ik krijg nog wel aardige matches op de een of andere manier :p
Ik heb alleen maar mannen die thuis wonen of in een studentenhuis. Verder heeft ELKE man bruin of zwart haar, bruine ogen en onverzorgd. Is of mega slank of ik schrik me dood. Merk ook dat mannen afknappen als ik zeg dat ik op mezelf woon of ze denken maar zo te kunnen intrekken.. Jaaa daaaaaaaaaag leger des heils is om de hoekquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:45 schreef Cocosmacroon het volgende:
ik doe het nog niet zo lang. Heb nu 1 date staan.. zal nog wel laten weten hoe het gegaan is.
Maar de matches zijn allemaal netjes in mn leeftijds catagorie en redelijk in de buurt van waar ik woon. Door de laagdrempeligheid wordt ik overigens soms op best botte wijze afgewezenniet lang genoeg, blond haar, eigen huis.. sommige mensen knappen af op rare dingen!
Ik weet niet aan welke mannen jij allemaal wordt gekoppeld.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:13 schreef Prinsesje4you het volgende:
Ik heb alleen maar mannen die thuis wonen of in een studentenhuis. Verder heeft ELKE man bruin of zwart haar. Merk ook dat mannen afknappen als ik zeg dat ik op mezelf woon of ze denken maar zo te kunnen intrekken.. Jaaa daaaaaaaaaag leger des heils is om de hoek
Ik wil het ook niet eens meer weten, ben er klaar meequote:Op vrijdag 25 november 2011 13:16 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik weet niet aan welke mannen jij allemaal wordt gekoppeld.
Wat ik wel heb gemerkt is dat het beoordelen van personen op paiq wel erg goed werkt. De matches daarna passen een stuk beter.
Jammer dat het je zo tegenvielquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:17 schreef Prinsesje4you het volgende:
Ik wil het ook niet eens meer weten, ben er klaar mee
Dat is makkelijk ja, maar het is niet altijd zo duidelijk. Ik heb dit jaar twee keer iets gehad met een chick, waarbij het na twee dates wel duidelijk was. Tegelijkertijd merkte ik toen ook minder verliefd te zijn dan de ander (en dus de baas). (en dus beseffend dat het geen lange termijn relatie zou worden)quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik snap eigenlijk die 'mist' niet zo. Waarom moet je het precies daar over hebben? In al mijn relaties is het na 2/3 weken wel duidelijk geweest wat het was. Natuurlijk is het goed om beelden af te stemmen, maar in het begin moet je gewoon lol hebben en genieten van elkaar en je niet te druk maken om 'wat het is'.
Heel geforceerd allemaal.
Ja, dat klopt zeker.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:37 schreef Ordos20 het volgende:
Tsja: daten over het internet heeft zijn voordelen en nadelen. Het voordeel is dat je niet plaatsgebonden hoeft te zijn, en mensen tegen komt die je anders nooit van je leven tegen gekomen zou zijn.
Anderzijds, hele volksstammen worden er ook super kritisch van en vallen over de domste kleinigheden.
En hoe red je dan je avond nog?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:39 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, dat klopt zeker.
Ik heb wel eens hele leuke gesprekken gehad met een dame. In de ontmoeting valt het van beide kanten dood. Dat kan ook gebeuren.
Vreselijk oppervlakkig figuur ben je toch ook met sommige dingen hequote:Op vrijdag 25 november 2011 13:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat is makkelijk ja, maar het is niet altijd zo duidelijk. Ik heb dit jaar twee keer iets gehad met een chick, waarbij het na twee dates wel duidelijk was. Tegelijkertijd merkte ik toen ook minder verliefd te zijn dan de ander (en dus de baas). (en dus beseffend dat het geen lange termijn relatie zou worden)
Ditmaal zijn we precies aan elkaar gewaagd, en dat is nu eenmaal een stuk spannender. Trouwens, ze wordt op straat aangesproken door casting bureaus als fotomodel voor reclames(antwoord is dan : nee)
Niet!! Dan doe je 1 of 2 drankjes en maak je dat je weg komtquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:55 schreef Cocosmacroon het volgende:
[..]
En hoe red je dan je avond nog?
lol....de jongen is gewoon trots op zijn meissiequote:Op vrijdag 25 november 2011 14:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vreselijk oppervlakkig figuur ben je toch ook met sommige dingen he
Dit kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:03 schreef Spirit82 het volgende:
Niet!! Dan doe je 1 of 2 drankjes en maak je dat je weg komt
Ik zeg gewoon´´ het kan niks worden, zullen we elk onze eigen weg gaan?´´quote:
Gewoon afsluiten.. ga toch geen tijd zitten verspillen aan mensen waar ik geen behoeft aan heb..quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:16 schreef Rapaille het volgende:
Wow, ik ben hier duidelijk nog zo groen in. Ik vind het wel tof, kost wel redelijk wat tijd.
Die geblurrde foto's op Paiq zijn overigens irritant. Zit je een tijdje te praten met een leuk meisje, valt die foto weer zo ontzettend tegenBen dan toch te aardig om het gelijk af te kappen
Iemand tips om dat wat soepeler te laten verlopen? Ik ga nu een paar minuten door en kom dan met een smoes, maar zelfs dat is mij eigenlijk al verspilde tijd.
Een goede foto is wel belangrijk volgens mij. In het begin gebruikte ik een foto van 4-5 jaar oud omdat dat de eerste foto was die ik tegen kwam. Daarmee scoor ik een 8.1. Nu een paar weken een recente, leukere foto en daarmee scoor ik een 8.7. Nog niet echt hoog, maar het gaat de goede kant op. Eigenlijk is het best dom om een lelijke foto neer te zetten, terwijl vrouwen dat bijna allemaal doen. Van die vakantie foto's waarbij ze iets heel cultureels aan het doen zijn. Die haat ik sinds ik op Paiq kom ook, net alsof alle vrouwen dat met elkaar hebben afgesproken ofzo.
Hoe vaak ben jezelf meteen weggedrukt nadat je foto zichtbaar was?quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:16 schreef Rapaille het volgende:
Die geblurrde foto's op Paiq zijn overigens irritant. Zit je een tijdje te praten met een leuk meisje, valt die foto weer zo ontzettend tegenBen dan toch te aardig om het gelijk af te kappen
Iemand tips om dat wat soepeler te laten verlopen? Ik ga nu een paar minuten door en kom dan met een smoes, maar zelfs dat is mij eigenlijk al verspilde tijd.
en de knappe hebben meestal een volle onliner-postbus...quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:35 schreef Nixx- het volgende:
Ik kijk soms ook wel eens mijn ogen uit bij het beoordelen van foto's bij Paiq.
Sommige foto's weet ik niet hoe snel ik ze naar de onderste regionen moet sturen.
Niet, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik er nog niet zo mee bezig ben. Ik vind het wel lastig, aan iemand die je niet ziet zitten tijd besteden is zonde.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:20 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jezelf meteen weggedrukt nadat je foto zichtbaar was?
En jij vond haar "gewoontjes"quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vreselijk oppervlakkig figuur ben je toch ook met sommige dingen he
Welkom hier! En ja, het ligt aan die stomme wijven en niet aan jou hoor !quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:54 schreef =HellFire= het volgende:
Waarom krijg ik one-liners (op Paiq), als die dames vervolgens amper online zijn of na een paar keer reageren me al verwijderen, zonder enige reden op te geven? En blokkeren is het ook niet, gewoon slechts verwijderen. Dan geef je nota bene geld uit om contact op te nemen. Ook al is het maar een paar cent, maar toch... Rare vrouwen.Ik zelf probeer dan op zijn minst nog een beetje een gesprek te voeren. Kennelijk zij dus niet. Of ze kunnen het niet...?
Dat, en ze doen veelal iets in de zorg, met kinderen, of met problematische kinderen... IN DE ZORG. Maar daar kan ik nog wel door heen kijken.
Internet dating... tsja.
Oh, ik was hier topics geleden ook wel eens hoor. Ik pak PAIQ eens in de zoveel maanden op.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:56 schreef macondo het volgende:
Welkom hier! En ja, het ligt aan die stomme wijven en niet aan jou hoor !
Ik heb nog nooit zorg dames gekregen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:54 schreef =HellFire= het volgende:
Waarom krijg ik one-liners (op Paiq), als die dames vervolgens amper online zijn of na een paar keer reageren me al verwijderen, zonder enige reden op te geven? En blokkeren is het ook niet, gewoon slechts verwijderen. Dan geef je nota bene geld uit om contact op te nemen. Ook al is het maar een paar cent, maar toch... Rare vrouwen.Ik zelf probeer dan op zijn minst nog een beetje een gesprek te voeren. Kennelijk zij dus niet. Of ze kunnen het niet...?
Dat, en ze doen veelal iets in de zorg, met kinderen, of met problematische kinderen... IN DE ZORG. Maar daar kan ik nog wel door heen kijken.
Internet dating... tsja.
Ik ben wel zuinig met de credits die ik op Paiq heb gespaard.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:06 schreef Cinderella_Man het volgende:
Als je jezelf wat tijd wil besparen op Paiq kun je natuurlijk de foto-cheat gebruiken..kost wat geld...maar bespaart je soms inderdaad een heleboel tijd
Bijna morgen
Röntgenlaborantes, what are the odds for that! Doe mij zo'n xxxray! Product managers kom ik ook niet tegen. Wel allemaal kinderloos, maar da's logisch: zo slecht is die match making nou ook weer niet...quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zorg dames gekregen.
Bij mij zijn ze product manager, rontgen laborante etc.
Ze hebben ook allemaal nog geen kinderen..
Product manager....is dat een duur woord voor een ietwat simpele baan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:12 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Röntgenlaborantes, what are the odds for that! Doe mij zo'n xxxray! Product managers kom ik ook niet tegen. Wel allemaal kinderloos, maar da's logisch: zo slecht is die match making nou ook weer niet...
Niets mis met simpele banen, maar na jouw vraag gok ik dat je zelf een wat simpele baan hebt..quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:20 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Product manager....is dat een duur woord voor een ietwat simpele baan?
Nee, het is geen eufemisme.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:20 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Product manager....is dat een duur woord voor een ietwat simpele baan?
valt nog best mee, maar het lijkt op een schoonmaakster interieur verzorgster noemen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:25 schreef macondo het volgende:
[..]
Niets mis met simpele banen, maar na jouw vraag gok ik dat je zelf een wat simpele baan hebt..
Maar als een meid zegt "Ik ben product manager." dan kun je tenminste nog alle kanten op in het gesprek. Als interieurverzorgster kom je niet verder dan de keuken, de koelkast, voor/achter het fornuis, onder de bank, onder het bed, het toilet, de badkamer... hey, best ver nog!quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:28 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
valt nog best mee, maar het lijkt op een schoonmaakster interieur verzorgster noemen.
Gaan we die discussie hier nu voortzetten??quote:
"Heeeyyy... dan kun jij me vast alle hoeken van de kamer laten zien!!"quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:31 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Maar als een meid zegt "Ik ben product manager." dan kun je tenminste nog alle kanten op in het gesprek. Als interieurverzorgster kom je niet verder dan de keuken, de koelkast, voor/achter het fornuis, onder de bank, onder het bed, het toilet, de badkamer... hey, best ver nog!
Die grap is niet leuk, want zo'n intere...fok dat, poetschick komt elke week al in die hoeken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
"Heeeyyy... dan kun jij me vast alle hoeken van de kamer laten zien!!"
Maarehm... ik moest natuurlijk even checken of je niet gewoon onooglijk was en dat je daarom weggeklikt wordt. Maar nee! Je moet alleen niet zo moeilijk op foto's kijken, misschien is dat het, zo geforceerd... Om Silenus maar weer eens aan te halen (*aai*): "Je kijkt alsof je moet poepen!". Of was dat iemand anders?
Lamon! Hoe zou het met hem zijn?quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maarehm... ik moest natuurlijk even checken of je niet gewoon onooglijk was en dat je daarom weggeklikt wordt. Maar nee! Je moet alleen niet zo moeilijk op foto's kijken, misschien is dat het, zo geforceerd... Om Silenus maar weer eens aan te halen (*aai*): "Je kijkt alsof je moet poepen!". Of was dat iemand anders?
Hey, ze is mijn favoriete gespreksonderwerpquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gaan we die discussie hier nu voortzetten??Zolang jij haar maar leuk vindt!!
bij Paiq moet je volgens mij standaard 2 punten van je cijfer afhalen, dan kom je eerder in de buurt. Anders ga ik bijna naast mijn schoenen lopen..quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:44 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Die grap is niet leuk, want zo'n intere...fok dat, poetschick komt elke week al in die hoeken.Gemeen van je!
En nee, zij hadden die foto's al gezien, wat resulteerde in one-liners. Dus poopyface of niet, ze hadden al geld besteed. Dat was mijn punt juist.En ja, uiteraard is het geforceerd, maar zolang ik boven de 9.0 hang (ik verzin het niet, hoe erg is het dan gesteld met de mannelijke bevolking op PAIQ?), blijf ik graag geforceerd poepen.
Heb je nu al gegoogled wat een product manager is?quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:47 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
bij Paiq moet je volgens mij standaard 2 punten van je cijfer afhalen, dan kom je eerder in de buurt. Anders ga ik bijna naast mijn schoenen lopen..
We knowquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:44 schreef macondo het volgende:
Hey, ze is mijn favoriete gespreksonderwerp
Pffffffffff, hahaha.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:44 schreef macondo het volgende:
[..]
[...] Die keek ongeveer net zo gay als Hellnogwat..
ja, ben weer helemaal op de hoogtequote:Op vrijdag 25 november 2011 15:49 schreef macondo het volgende:
[..]
Heb je nu al gegoogled wat een product manager is?
Ik foto-cheat bijna altijd op paiq. Zeker bij de automatische matches, zodat ik niet voor dat soort verrassingen sta. Bij one-liner heb je al een foto gezien en ben je wat zekerder van je zaak. Tenzij ik daar twijfel of het niet eenmalig lucky shot was.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:06 schreef Cinderella_Man het volgende:
Als je jezelf wat tijd wil besparen op Paiq kun je natuurlijk de foto-cheat gebruiken..kost wat geld...maar bespaart je soms inderdaad een heleboel tijd
Bijna morgen
Ja eeehhh... doohhh, vandaar ook die >>>quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:44 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Die grap is niet leuk, want zo'n intere...fok dat, poetschick komt elke week al in die hoeken.Gemeen van je!
En nee, zij hadden die foto's al gezien, wat resulteerde in one-liners. Dus poopyface of niet, ze hadden al geld besteed. Dat was mijn punt juist.En ja, uiteraard is het geforceerd, maar zolang ik boven de 9.0 hang (ik verzin het niet, hoe erg is het dan gesteld met de mannelijke bevolking op PAIQ?), blijf ik graag geforceerd poepen.
Joh, dat had ik toch ook door. Helder fotocameralicht.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja eeehhh... doohhh, vandaar ook die >>><<< goh als iedereen zijn grapjes moet gaan uitleggen snap ik waarom de reacties achterwege blijven
Jij bent ook de enige die haar foto gezien heeft.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:24 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
haha...nee hoor....valt nog wel mee....want ik snap hem wel een beetje
Spirit ook heur. Maar ja, je weet hoe die vrouwen onder elkaar zijn. Haat en nijd.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:26 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Jij bent ook de enige die haar foto gezien heeft.
GODNONDEJU MAN!! Tis maar goed dat je hier niet in de buurt bent anders had ik die kippennek van jou hoogstpersoonlijk komen omdraaienquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Spirit ook heur. Maar ja, je weet hoe die vrouwen onder elkaar zijn. Haat en nijd.![]()
Wat doe je dat subtiel danquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:22 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Joh, dat had ik toch ook door. Helder fotocameralicht.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
GODNONDEJU MAN!! Tis maar goed dat je hier niet in de buurt bent anders had ik die kippennek van jou hoogstpersoonlijk komen omdraaien
Wij hebben gewoon een andere smaakIk kan het niet op jou, jij niet op mij, ik niet op haar, jij niet op mijn vent en hij niet op jou of haar. Dat houdt het juist lekker simpel
missen wat voorgeschiedenis waarschijnlijk..quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:31 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wat een agressie voor een onschuldig grapje
Macondo houdt wel van een beetje agressiequote:Op vrijdag 25 november 2011 16:31 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wat een agressie voor een onschuldig grapje
Ik ben gek op dominante mannen die dat net niet kunnen onderdrukkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:33 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Alleen geforceerd subtiel. Want zo ben ik ook natuurlijk.![]()
Ja, nu snap ik het een heel stuk beter.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:35 schreef Spirit82 het volgende:
Zucht ok... Macondo heeft mijn msn en whatsapp en die stuurt me dus te pas en te onpas berichtjes over hoe leuk zijn chick wel niet is en dat iedereen dat vindt, behalve ik, want ik vind haar "gewoon een leuke meid, maar niet heul bijzonder". En toen ik zei dat mijn vent het niet op haar zou kunnen, zei hij van welSnappen jullie nou miijn frustratie?!
![]()
Dus dat!
blijkbaar stelt ie wel veel prijs op jou mening/goedkeuring, zo kun je het ook zienquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:35 schreef Spirit82 het volgende:
Zucht ok... Macondo heeft mijn msn en whatsapp en die stuurt me dus te pas en te onpas berichtjes over hoe leuk zijn chick wel niet is en dat iedereen dat vindt, behalve ik, want ik vind haar "gewoon een leuke meid, maar niet heul bijzonder". En toen ik zei dat mijn vent het niet op haar zou kunnen, zei hij van welSnappen jullie nou miijn frustratie?!
![]()
Dus dat!
ROFL..please someone, pick me upquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
GODNONDEJU MAN!! Tis maar goed dat je hier niet in de buurt bent anders had ik die kippennek van jou hoogstpersoonlijk komen omdraaien
Wij hebben gewoon een andere smaakIk kan het niet op jou, jij niet op mij, ik niet op haar, jij niet op mijn vent en hij niet op jou of haar. Dat houdt het juist lekker simpel
Ik denk eerder dat ie haar een beetje op de kast wil jagen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:38 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
blijkbaar stelt ie wel veel prijs op jou mening/goedkeuring, zo kun je het ook zien
Je moet dat ook niet aan Fokkers geven...maken ze alleen maar misbruik vanquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:35 schreef Spirit82 het volgende:
![]()
Dus dat!
geloof ik niks van, dat doe hij hier op het forum toch ook nooitquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:44 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ie haar een beetje op de kast wil jagen.
Ha, dat heb ik met vrouwen. Behalve in bed, daar mag het ook onderdanig zijn. Ben ik niet zo moeilijk in.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben gek op dominante mannen die dat net niet kunnen onderdrukken
Ho even, ik heb natuurlijk ook waardevolle adviezen verstrekt aan Spirit. ("Hmm ja, hier op LinkedIn lijkt het inderdaad wel een vette pad. Ik gok op een verkeerd jasje en verkeerde foto, valt vast mee in het echt")..quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:48 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Je moet dat ook niet aan Fokkers geven...maken ze alleen maar misbruik van![]()
+1quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:50 schreef =HellFire= het volgende:
Ha, dat heb ik met vrouwen. Behalve in bed, daar mag het ook onderdanig zijn. Ben ik niet zo moeilijk in.
Mijn moeder is zeker niet dominant. Ik hou wel van een vrouw die weet wat ze wilt in haar leven.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:55 schreef macondo het volgende:
Wait, wait.. letmegetthisstraigt.. Nix en Hellnogwat vallen op dominante vrouwen?Als ik psycholoog zou zijn had ik nu gezegd "vertel mij eens wat meer over jullie moeders"...
Nou, ik was laatst bij m'n dominatrix...quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:55 schreef macondo het volgende:
Wait, wait.. letmegetthisstraigt.. Nix en Hellnogwat vallen op dominante vrouwen?Als ik psycholoog zou zijn had ik nu gezegd "vertel mij eens wat meer over jullie moeders"...
en toen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:03 schreef =HellFire= het volgende:
Nou, ik was laatst bij m'n dominatrix...
Hey! Van mij mag je hoor. Als je valt op dominante vrouwen met schaamhaar tot hun navel, en die met een zware stem jou opdraagt boodschappen te doen : op ieder potje past een dekseltje!quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:06 schreef =HellFire= het volgende:
Come on man, niet te Freudiaans gaan nu hè.Ik bedoel er meer mee, assertief. Eigen mondje, of anders grote bek. Er in kunnen gaan wanneer nodig. Een harde, gevatte opmerking hier en daar.
En verder moet ze lief zijn.
Niet echt, maar leuk dat je het probeert!quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:14 schreef macondo het volgende:
[..]
Hey! Van mij mag je hoor. Als je valt op dominante vrouwen met schaamhaar tot hun navel, en die met een zware stem jou opdraagt boodschappen te doen : op ieder potje past een dekseltje!
f.r.e.a.k.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:21 schreef picardmike het volgende:
Zit nou ook echt de profielen van *** en *** te doorkijken op zoek naar aanwijzingen over macamondo's vriendin.
Als of spirit het zo getroffen heeft trouwens...
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Voor niks gaat de zon op.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:08 schreef Lijpe_Tjap het volgende:
Vieze nakkers bij lexa. Vond ik daar een leuk meisje die ik wel beter wilde leren kennen, kan ik nu haar berichten opeens niet meer lezen. Pas als ik premium lid word kunnen we weer verder corresponderen. Premium lid je moer. Kost 20 euro per maand minimaal en dat is voor 12 maanden. Ze zal zich wel afvragen waarom ik niet op haar berichtjes reageer.
Stelletje cockblockers.
Niets om je druk over te maken, je bent tenslotte een vrouw en dus zul je over aandacht niets te klagen hebben .quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:29 schreef minnemin het volgende:
Datingsites, tja, hoe werkt het nou? Wandelman nam initiatief tot nog een keer contact na het msn'en, leuk. Mail ik hem een paar dagen later en spreek ik hem aan, niets terug! Bah, ik trek het mezelf een beetje aan. Hij leek zo leuk...
Dat ligt echt niet aan jou. Wat al is gezegd, als vrouw hoef je alleen maar te wachten, er zijn veel meer mannen op de markt. Jouw tijd komt nog wel. En je weet dat jij eigenlijk heel erg leuk bent. Maak je geen zorgen, joh!quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:29 schreef minnemin het volgende:
Datingsites, tja, hoe werkt het nou? Wandelman nam initiatief tot nog een keer contact na het msn'en, leuk. Mail ik hem een paar dagen later en spreek ik hem aan, niets terug! Bah, ik trek het mezelf een beetje aan. Hij leek zo leuk...
Verder contact met larpguy. nu nog mailcontact. Als dat leuk blijft binnenkort wat drinken.
Hoe vuistdiep kun je in iemands reedt gaan zitten?quote:Op zaterdag 26 november 2011 04:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat ligt echt niet aan jou. Wat al is gezegd, als vrouw hoef je alleen maar te wachten, er zijn veel meer mannen op de markt. Jouw tijd komt nog wel. En je weet dat jij eigenlijk heel erg leuk bent. Maak je geen zorgen, joh!
Wel veel clichés, maar ze zijn wel waar
Klopt..geldt in de kroeg ook..quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:24 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Voor niks gaat de zon op.
Hallo, het was 4 uur 's nachts in beschonken toestand. Nog wel steeds de waarheid, though. Heb d'r wel eens ontmoet en ze maakt zich echt druk om niks.quote:Op zaterdag 26 november 2011 09:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hoe vuistdiep kun je in iemands reedt gaan zitten?![]()
Date tussen minnemin en mystik lijkt me.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 04:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat ligt echt niet aan jou. Wat al is gezegd, als vrouw hoef je alleen maar te wachten, er zijn veel meer mannen op de markt. Jouw tijd komt nog wel. En je weet dat jij eigenlijk heel erg leuk bent. Maak je geen zorgen, joh!
Ah dat verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hallo, het was 4 uur 's nachts in beschonken toestand. Nog wel steeds de waarheid, though. Heb d'r wel eens ontmoet en ze maakt zich echt druk om niks.
mits teut ja, want anders lachen ze je in t gezicht uitquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:53 schreef Silenus het volgende:
Precies, om 4u snachts komt elke bezopen kerel met dat soort natte teksten aanzetten. Vrouwen zijn daar ook heel gevoelig voor als ze teut zijn.
Ik hoor van dames dat het met name ex-neukertjes of exen zijn die dan gaan bellen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:53 schreef Silenus het volgende:
Precies, om 4u snachts komt elke bezopen kerel met dat soort natte teksten aanzetten. Vrouwen zijn daar ook heel gevoelig voor als ze teut zijn.
Wat is er nou weer mis met ICT'ers?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:00 schreef Prinsesje4you het volgende:
Dat was vroeger misschien zo, maar tegenwoordig zitten allerlei verschillende mensen in de ICT.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:28 schreef Cue_ het volgende:
LiS
T gaat natuurlijk niet zo zeer om t wer, maar om t leven dat men vaak heeft. T ontbreken van bv een sociaal leven etc.
Mwoah, ik zit dan op het moment zelf nog in tweestrijd. Van de ene kant ben je geil en wil je neuken, van de andere kant heb je helemaal geen zin in dat geouwehoer bij iemand. Lig je daar weer in bed met je contactlenzen nog in terwijl je alleen maar scheten moet laten en sochtends ben je fucking brak en stink je uit je bek. En die halfbrakke ik-douw-'m-er-maar-weer-effe-in-seks die je dan krijgt is toch heel anders dan in de films.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik hoor van dames dat het met name ex-neukertjes of exen zijn die dan gaan bellen?
Met hand op mijn hart durf ik te zeggen dat ik dat nog nooit heb gedaan. Indien zat, wil ik gewoon thuiskomen en naar bed toe eigenlijk. Geen zin om dan nog km te gaan fietsen voor ongemakkelijke momenten in de ochtend en sex die je het liefst vergeet.
Was donderdag trouwens erg leuk. Een hele gezellige avond gehad. Ze had me voordat we naar de film gingen een kleine tour de Den Haag gegeven, omdat ik er verder absoluut niet bekend ben. Was grappig dat ze dat deed. Film was ook zeer geslaagd, alleen wel "bloedirritant" dat de borsten van Doutze Kroes met enige regelmaat in beeld verschijnen, moet je toch net doen alsof je dat weinig doetquote:Op donderdag 24 november 2011 17:05 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het zo goed gaat man! Ik heb zo opeens de 4e date met het meisje waar ik nu alweer even mee date. Kan ook alleen maar lyrisch over zijn, echt een hele leuke dame. We zouden elkaar eigenlijk zondag pas weer zien, maar net tijdens whatsappen bleek dat een vriendin van haar waarmee ze vanavond naar de film zou gaan ziek is en ze dus een vrije avond had. Meteen op ingesprongen om dan nu iets af te spreken en 5 min later was date 4 geregeldEven relax de stad in en dan kijken of Nova Zembla wat is. En dan zondag gaan we iets actiefs doen, waarschijnlijk skiën bij Snowworld
schat, ik zit zelf in die wereld dus ik weet hoe divers t kan zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:36 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dat was vroeger misschien zo, maar tegenwoordig zitten allerlei verschillende mensen in de ICT.
Ik heb zelf misschien niet een enorm sociaal leven, maar ik ken genoeg mensen die wel zat vrienden etc hebben die hetzelfde werk doen als ik. Dus eigenlijk is het verkeerd om daar zo tegen aan te kijken.
Sowieso vraag ik mij af hoe sociaal mensen zijn als ze op een dating site zitten. Ik geef het dan tenminste nog toe dat ik niet zo sociaal ben, maar de meeste sociale mensen die ik ken die zijn zo druk met hun vrienden, vriendinnen, etc bezig dat ze niet eens tijd hebben om 's avonds nog achter een computer te kruipen. Die zijn nooit thuis
Van die mensen hoor ik trouwens vaak dat hun relaties kapot gaan omdat ze te weinig tijd hebben voor hun vriendin.. dus het is maar net wat je zoekt als vrouw
Wat breng jij allemaal in real life?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
daarbij moet je t hoe dan ook in real life kunnen brengen
Mijzelfquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:38 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat breng jij allemaal in real life?
Even uit interesse, hoe oud zijn jullie eigenlijk?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:57 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Was donderdag trouwens erg leuk. Een hele gezellige avond gehad. Ze had me voordat we naar de film gingen een kleine tour de Den Haag gegeven, omdat ik er verder absoluut niet bekend ben. Was grappig dat ze dat deed. Film was ook zeer geslaagd, alleen wel "bloedirritant" dat de borsten van Doutze Kroes met enige regelmaat in beeld verschijnen, moet je toch net doen alsof je dat weinig doetAvond el afgesloten met wat zoenen en een hand op de billen, dat leek ze niet heel erg te vinden
![]()
Ondertussen is de date van morgen geregeld, het wordt skiën bij Snowworld en daaarna ergens hapje doenZin in!
Haha preciesquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mwoah, ik zit dan op het moment zelf nog in tweestrijd. Van de ene kant ben je geil en wil je neuken, van de andere kant heb je helemaal geen zin in dat geouwehoer bij iemand. Lig je daar weer in bed met je contactlenzen nog in terwijl je alleen maar scheten moet laten en sochtends ben je fucking brak en stink je uit je bek. En die halfbrakke ik-douw-'m-er-maar-weer-effe-in-seks die je dan krijgt is toch heel anders dan in de films.
Da's zo kut.
Dat kan je uitrekenen. Gewoon uitgaan van 25 jaar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Even uit interesse, hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Dankjewel, dat is aardig van je. Maar goed, als het enige wat ik hoef te doen wachten is, waarom ben ik dan al drie jaar single, versier ik weinig en word ik nauwelijks versierd en kan ik nergens heen met mijn libido? Maar goed, daar is deze reeks niet voor.quote:Op zaterdag 26 november 2011 04:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ondanks het grote aantal schoorstenen en de vrijblijvendheid vind ik Knuz zo slecht nog niet. Het is de enige site waar je als man van middelbare leeftijd nog wel spontaan berichten krijgt.quote:Op zondag 27 november 2011 04:19 schreef minnemin het volgende:
[..]
Gemaild met larpguy en geregeld berichtjes op RP. Knuz is een beetje faalhazerij. Lijkt het.
Misschien omdat je te veel zelfmedelijden hebt, iedereen kan zeuren.quote:Op zondag 27 november 2011 04:19 schreef minnemin het volgende:
[..]
Dankjewel, dat is aardig van je. Maar goed, als het enige wat ik hoef te doen wachten is, waarom ben ik dan al drie jaar single, versier ik weinig en word ik nauwelijks versierd en kan ik nergens heen met mijn libido?
Ja hoor vast, als jij vandaag wil batsen dan is er vast nog wel een man te vinden die dat binnen 24 kan regelen voor je.quote:Op zondag 27 november 2011 04:19 schreef minnemin het volgende:
[..]
Dankjewel, dat is aardig van je. Maar goed, als het enige wat ik hoef te doen wachten is, waarom ben ik dan al drie jaar single, versier ik weinig en word ik nauwelijks versierd en kan ik nergens heen met mijn libido? Maar goed, daar is deze reeks niet voor.
Gemaild met larpguy en geregeld berichtjes op RP. Knuz is een beetje faalhazerij. Lijkt het.
Nou nou picardmike denk er niet al te licht over proest.quote:Op zondag 27 november 2011 13:12 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja hoor vast, als jij vandaag wil batsen dan is er vast nog wel een man te vinden die dat binnen 24 kan regelen voor je.
Is dat zo? Ik ben het nog nergens tegengekomen.quote:Op zondag 27 november 2011 12:25 schreef Thornado het volgende:
idd...schijnbaar doet iedereen dit nu...
Batsen is voor bijna elke vrouw binnen een 30 minuten te regelen. Als ze verder geen eisen heeft (naast het batsen) maar ik denk niet dat minnemin dat bedoeld.quote:Op zondag 27 november 2011 13:12 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja hoor vast, als jij vandaag wil batsen dan is er vast nog wel een man te vinden die dat binnen 24 kan regelen voor je.
Zuur? PM en DG moet je gewoon nooit serieus nemen. En jezelf diskwalificeren, dat klinkt heul moeilijk!quote:Op zondag 27 november 2011 14:31 schreef Ordos20 het volgende:
Tsjong, zijn we een beetje zuur vandaag?
Af en toe, vooral als het even niet wil, kan ik me voorstellen dat je bepaalde aannames maakt. Maar onthou: daarmee hou je alleen jezelf voor de gek en diskwalificeer je jezelf.
Nee het gaat er bij gewoon niet in dat vrouwen het moeilijke hebben om een partner te vinden op datingsites en durf ik toch 100% zeker te stellen dat minnemin gewoon aan het liegen is om de naievelingen hier weer voor de zoveelste keer er in te laten luizen. Vrouwen willen maar 1 ding en dat is macht. Heeft niks met jou te maken.quote:Op zondag 27 november 2011 14:31 schreef Ordos20 het volgende:
Tsjong, zijn we een beetje zuur vandaag?
Af en toe, vooral als het even niet wil, kan ik me voorstellen dat je bepaalde aannames maakt. Maar onthou: daarmee hou je alleen jezelf voor de gek en diskwalificeer je jezelf.
Waarom is dat zo Mr. White-Knight?quote:Op zondag 27 november 2011 17:27 schreef macondo het volgende:
[..]
PM en DG moet je gewoon nooit serieus nemen.
In jouw beleving zal dat vast wel zo zijn... maar goed wat heb je concreet gedaan de afgelopen twee weken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |