LoL en terecht dat je daar klaar mee bentquote:Op woensdag 23 november 2011 15:53 schreef Cue_ het volgende:
Ik kom weinig echt ICTers tegen op Paiq , maar de meeste zijn wel nerds die in het weekend veel thuiszitten en bv niet van de kroeg houden. Die 'wandelen' als vrijetijdsbesteding hebben. Tja dan ben ik snel afgehaakt..
Nou nou, jij bent een succesverhaal wilde je zeggen?quote:
Wandelenquote:Op woensdag 23 november 2011 15:53 schreef Cue_ het volgende:
Ik kom weinig echt ICTers tegen op Paiq , maar de meeste zijn wel nerds die in het weekend veel thuiszitten en bv niet van de kroeg houden. Die 'wandelen' als vrijetijdsbesteding hebben. Tja dan ben ik snel afgehaakt..
Maar nu overdrijf je te veelquote:Op woensdag 23 november 2011 16:00 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Nou nou, jij bent een succesverhaal wilde je zeggen?
Een beetje zelfspot is nooit weg, moet je ook eens proberen, misschien krijg je meisjes dan ook nog eens aan het lachen voor de verandering.
[..]
Wandelen
Ik ben dan wel een ICT-er, maar dat omschrijft enkel m'n beroep.
In m'n vrije tijd doe ik aan rollenspellen van Star Wars etc.
ICT-ers die schamperen om de baan van een vrouw (onderwijs, zorg) mag ik graag pesten jaquote:Op woensdag 23 november 2011 16:00 schreef ArtistA het volgende:
Nou nou, jij bent een succesverhaal wilde je zeggen?
Een beetje zelfspot is nooit weg, moet je ook eens proberen, misschien krijg je meisjes dan ook nog eens aan het lachen voor de verandering.
Cuequote:Op woensdag 23 november 2011 16:01 schreef Cue_ het volgende:
Maar nu overdrijf je te veeldus eens met macondo (En dat gebeurd zelden
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overal verstand van.
Als het klikt maakt het (zelden) niet uit wat je doet.. Heel cliche maar echt waar. Maar boswandeling nu zeker het herfst aan het worden is met een beetje zon is echt mooi.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:56 schreef Blackviper het volgende:
[..]
LoL en terecht dat je daar klaar mee bent![]()
Als is er niets mis met een boswandeling of strand wandeling met een fles wijn in de hand als date though
Goh, goed man! Lang na de ontmoeting of vrij snel?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:09 schreef kovenant het volgende:
zelf lieve meis ontmoet via een site ,
ga daar nu mee samen wonen
NERD!quote:Op woensdag 23 november 2011 16:00 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik ben dan wel een ICT-er, maar dat omschrijft enkel m'n beroep.
In m'n vrije tijd doe ik aan rollenspellen van Star Wars etc.
Is dat een hint?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:34 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Als het klikt maakt het (zelden) niet uit wat je doet.. Heel cliche maar echt waar. Maar boswandeling nu zeker het herfst aan het worden is met een beetje zon is echt mooi.
Ik zag geen interesse vraag hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar zelf met een antwoord komen met wat voor sport je nu dan wel doet kom je ook niet
quote:
Ik ben blij dat ik twee mensen samen heb kunnen brengen. En als je dat al overdrijven vindtquote:Op woensdag 23 november 2011 16:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar nu overdrijf je te veeldus eens met macondo (En dat gebeurd zelden
)
Voorbeeld:quote:Op woensdag 23 november 2011 16:41 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik zag geen interesse vraag hoor.
inmiddels klein jaar geleden ontmoet , sinds 9 maanden realtie .quote:Op woensdag 23 november 2011 16:36 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Goh, goed man! Lang na de ontmoeting of vrij snel?
Volgens mij een rozequote:Op woensdag 23 november 2011 10:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Welke cloud?
Die van Apple of van de concurrent?
Nou, dat ging nog best aardig...man met de hamer zal straks wel langskomenquote:Op woensdag 23 november 2011 09:41 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Leuk, leuk, leuk!! Succes met werken vandaag dan
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:09 schreef kovenant het volgende:
zelf lieve meis ontmoet via een site ,
Ik ook 2 exen. Radio 538 chat van vroeger (wat een tijd) en Ilse.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:38 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]welke site vraag ik me dan af?
Wha!! Dat herken ik zo erg! Raar is dat he? Of het valt je gewoon ineens op ofzo dat andere mensen ook uit elkaar gaan...quote:Op woensdag 23 november 2011 23:04 schreef Merlijn het volgende:
Zo. Ik ben twee jaar geleden gescheiden, iedereen om me heen is/gaat nu langzaamaan uit elkaar/scheiden/rommelt. Het wordt tijd dat ik een nieuwe trend ga zetten
Ligt aan de leeftijd, ervaring, en het gevoel. Als je 18 was geweest, had ik je voor gek verklaard. Maar op een gegeven moment weet je wat je wilt en waarom zou je dan wachten? Alleen maar omdat andere mensen het dan snel vinden? Mwah.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:46 schreef kovenant het volgende:
[..]
inmiddels klein jaar geleden ontmoet , sinds 9 maanden realtie .
voor sommige relatief snel om samen te wonen ( ben ik opzich wel mee eens ) maar voelt goed aan .
beter als de andere relaties die geschiedenis zijn.
inmiddels ook aantal keren samen op vakantie geweest en loopt en voelt allemaal gewoon super.
Mijn eerste vriendje van de TMF chatquote:Op donderdag 24 november 2011 08:13 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik ook 2 exen. Radio 538 chat van vroeger (wat een tijd) en Ilse.
TMF Chatquote:Op donderdag 24 november 2011 10:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendje van de TMF chat(12 jaar geleden, haha). De huidige via RP. Mijn ex heeft zijn nieuwe partner via Lexa gevonden en die krijgen over enkele weken hun eerste kindje. Vriendin van me kent haar vriend via Pepper. Ik snap echt niet dat er nog een taboe rust op internetdaten eigenlijk
Jaaa, TMF chat die mis ik ook en bestaat ook echt niet meerquote:Op donderdag 24 november 2011 10:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendje van de TMF chat(12 jaar geleden, haha). De huidige via RP. Mijn ex heeft zijn nieuwe partner via Lexa gevonden en die krijgen over enkele weken hun eerste kindje. Vriendin van me kent haar vriend via Pepper. Ik snap echt niet dat er nog een taboe rust op internetdaten eigenlijk
Oei post er eens 1, ben nieuwsgierigquote:Op donderdag 24 november 2011 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
TMF ChatIk was 14. Was er een meisje uit Brabant die mij brieven stuurde met van die lippenstiftkusjes erop enzo. Ik vond haar niet heel leuk, maar het was wel schattig. Ik heb ze nog steeds. Nostalgie
Dit weekend ga ik mijn opslaghok weer eens uitmesten. In één van die dozen moet hij zitten. Zal kijken of ik er een foto van kan maken.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:12 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Oei post er eens 1, ben nieuwsgierig
Het is ook geen taboe. Maar ongemakkelijk kan het soms wel zijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |