SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
Nou ben ik gerust gesteld, ik val onder het normale gedeelte en kan me nu afmelden!quote:Op maandag 21 november 2011 14:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het percentage mafkezen is vrij groot, begrijp ik ook van een vriendin van me. Daarentegen geldt dit voor de vrouwen minimaal zo erg.
??quote:
Het is de bedoeling dat de persoon met de laatste post in het vorige topic het nieuwe deel opent, zoals gebeurd is. Het is niet de bedoeling dat je zogauw je ziet dat het dichtgegaan is maar meteen op "open nieuw deel" ramt.quote:
Ik weet hoe het gaat, geeft nietquote:Op maandag 21 november 2011 16:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat de persoon met de laatste post in het vorige topic het nieuwe deel opent, zoals gebeurd is. Het is niet de bedoeling dat je zogauw je ziet dat het dichtgegaan is maar meteen op "open nieuw deel" ramt.
Oftewel: hier verder: [Datingsite-ervaringentopic] #157 Ik heb hier niet om gevraagd!
Dan snap ik je "??" nietquote:Op maandag 21 november 2011 16:06 schreef Prinsesje4you het volgende:
Ik weet hoe het gaat, geeft niet
Mijn foutquote:Op maandag 21 november 2011 16:11 schreef Crutch het volgende:
Deze staat gewoon in de reeks hoor, is makkelijker om deze open te laten omdat iedereen die dit volgt het topic weer in hun active topics lijst hebben staan.
Bij achteraf een topic toevoegen aan een reeks is dat niet het geval.
Hahaha!! Wel posten de reacties, ben benieuwd!quote:Op maandag 21 november 2011 22:19 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik ga ze dit nummer sturen denk ik, kijken wie er reageerd.
Verkeerde topicquote:
Ik heb dat ook soms maar het lukt mij nog wel, ik klap de gespreken dicht en zie ik vanzelf wie er gereageerd hebben. En als ik het niet red zeg ik dat ik even thee aan het halen ben oid..quote:Op maandag 21 november 2011 23:19 schreef Lago het volgende:
Ik vond Paiq vanavond juist wel leuk! Waren eens heel veel mensen online. Een beetje te veel eigenlijk.Zat op een gegeven moment met 5 verschillende mensen te praten en dat wil toch niet echt.
Hoe doen jullie dat? Want ik vind mensen gewoon niet antwoorden dan ook weer zo onaardig, maar dit werkt ook niet.
wat is er toch gebeurd met gewoon eerlijk zijn?quote:Op maandag 21 november 2011 23:19 schreef Lago het volgende:
Ik vond Paiq vanavond juist wel leuk! Waren eens heel veel mensen online. Een beetje te veel eigenlijk.Zat op een gegeven moment met 5 verschillende mensen te praten en dat wil toch niet echt.
Hoe doen jullie dat? Want ik vind mensen gewoon niet antwoorden dan ook weer zo onaardig, maar dit werkt ook niet.
De meeste van deze mensen had ik nog nooit eerder gesproken, lekkere binnenkomen om dan gelijk te beginnen met "Sorry, ik ben te druk met andere mensen dus ik wil niet met je praten".quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
wat is er toch gebeurd met gewoon eerlijk zijn?
Dat werkt altijd nog het beste.
Nee. En nieuwe sites is meestal spam, een vijver zonder vissen. Vergeet het maar.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:01 schreef Toefjes het volgende:
Maar weer eens begonnen met datingsites, want kreeg een maand gratis bij een volgens mij nieuwe site. twoo.nl. Iemand ervaringen mee?
Leuk te horen, tja, wat is het punt dat je een relatie een relatie noemt..quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee. En nieuwe sites is meestal spam, een vijver zonder vissen. Vergeet het maar.
Mijn date met mijn fotomodel meisje was wederom erg geslaagd. "Relatie" noemen is nog net een brug te ver, maar verder gaat het erg goed. En ze is zo leukZelfs Spirit lacht mij erom uit..
Ach, als je omdat een meisje je uit haar lijst flikkert meteen een hele site afschrijft is misschien heel het online dating niks voor je.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk te horen, tja, wat is het punt dat je een relatie een relatie noemt..
Paiq is het niet voor mij helaas, laatst een fotobewonderaar een onliner gestuurd, leuke berichtjes, leuk chatgesprek, 2 dagen later was ik uit dr lijstje geflikkerd
Zou kunnen, maar ik ben nog nooit op straat gevraagd daarvoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:18 schreef Thornado het volgende:
Macondo: ook lelijke mensen kunnen een fotomodel zijn hoor
Niet meer overnadenken, geen tijd aan verspillen ----> NEXTquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ach, als je omdat een meisje je uit haar lijst flikkert meteen een hele site afschrijft is misschien heel het online dating niks voor je.
Misschien had ze wel een goede andere reden.
haha, nee, dit was de spreekwoordelijke druppel zeg maarquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ach, als je omdat een meisje je uit haar lijst flikkert meteen een hele site afschrijft is misschien heel het online dating niks voor je.
Misschien had ze wel een goede andere reden.
Dit klinkt eerder als een brevet van onvermogen dat goed te zeggen.quote:De meeste van deze mensen had ik nog nooit eerder gesproken, lekkere binnenkomen om dan gelijk te beginnen met "Sorry, ik ben te druk met andere mensen dus ik wil niet met je praten". Als ik iemand al kende en wist dat ik ze niet interessant vond zou ik dat inderdaad wel doen.
Oh my, nu ben ik gelijk onvolwassen en sociaal gehandicapt? Oordeel je altijd zo snel? Geeft wel gelijk weer een indicatie van je eigen volwassenheid en sociale sterkte.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dit klinkt eerder als een brevet van onvermogen dat goed te zeggen.
Je kunt gewoon zeggen dat je nu in gesprek met een anderen en dat je moeite hebt je te concentreren. Je wil hen graag spreken, maar niet nu.
WTF is daar moeilijk. Paiq is echt de plaats voor sonvolwassen ociaal gehandicapten lijkt het wel.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee. En nieuwe sites is meestal spam, een vijver zonder vissen. Vergeet het maar.
Mijn date met mijn fotomodel meisje was wederom erg geslaagd. "Relatie" noemen is nog net een brug te ver, maar verder gaat het erg goed. En ze is zo leukZelfs Spirit lacht mij erom uit..
??quote:
Oei spannend ga voor je duimen! Veel plezier!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:49 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]For me tonight's the night
Eerste date toch? Good luck! Wat drinken ergens?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:49 schreef Cinderella_Man het volgende:
pepper is wel leuk. je kan je profiel tenminste helemaal zelf vormgeven. Het is meteen duidelijk wat met leuk vind. Verder is contact leggen vrij simpel. Nadeel vind ik wel dat je ook geen berichtjes kan lezen zonder een abonnement te hebben.quote:
Thxquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:00 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Oei spannend ga voor je duimen! Veel plezier!!
Jep..zit nu op kantoor een beetje duimen te draaien, haha.....drinken en eten....dat durven we al wel aanquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:10 schreef macondo het volgende:
[..]
Eerste date toch? Good luck! Wat drinken ergens?
Veel succes, geluk en vooral veel plezierquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:49 schreef Cinderella_Man het volgende:
Ik zeg niet dat jij dat bent, ik zeg dat het lijkt alsof je een onvermogen hebt om je goed uit te drukken emotioneel, wat duidt op onvolwassenheid.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:24 schreef Lago het volgende:
[..]
Oh my, nu ben ik gelijk onvolwassen en sociaal gehandicapt? Oordeel je altijd zo snel? Geeft wel gelijk weer een indicatie van je eigen volwassenheid en sociale sterkte.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
Paiq-match met 9.2 score. Check.
Nabijgelegen locatie. Check.
Roken en drinken. Check.
Foto's geleidelijk zichtbaar lullen. Check.
Bikini foto bekijken van iets wat op een rollade met pootjes lijkt. Check.
Contact verwijderen. Check.
Ik heb mezelf ingeschreven staan bij de 3 grote datingsites (Lexa, RP, E-matching). Allen een betaalde account, en ook ik krijg in 95% van de gevallen niet eens een reactie terug. Mijn inziens heb ik een leuke profieltekst en foto, en heb ook van de datingcoach optie gebruik gemaakt van E-matching om dit te verbeteren, maar het levert allemaal niets op.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:46 schreef LostInSpace het volgende:
Meh, tot nu toe weinig succes op Relatieplanet.
Hoe veel vrouwen spreekt men als man gemiddeld aan op die site voordat er eens eentje interesse toont? Ik heb er toch - voor mijn gevoel dan - de afgelopen weken al heel wat aangesproken (stuk of 20), maar ik krijg of niets, of geen interesse terug. De enige die uitgebreid op mij reageerde vond dat ik te ver weg woonde, maar dat ik haar voor de rest wel aardig en leuk leek![]()
Oftewel, tot nu toe is het geld- en tijdverspilling gebleken.
Gelukkig krijg ik op andere manieren wel contact met vrouwen, maar ik vind het toch zonde van het geld dat die site mij niets oplevert
Als je profiel en je foto's leuk zijn, maar niemand reageert op je mailtjes. Dan ligt het probleem misschien in dat mailtje? Schrijf je hele lange of korte mails? Hoe ziet zo'n mailtje er ongeveer uit?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:19 schreef robbertvw het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ingeschreven staan bij de 3 grote datingsites (Lexa, RP, E-matching). Allen een betaalde account, en ook ik krijg in 95% van de gevallen niet eens een reactie terug. Mijn inziens heb ik een leuke profieltekst en foto, en heb ook van de datingcoach optie gebruik gemaakt van E-matching om dit te verbeteren, maar het levert allemaal niets op.
Omdat ik specifiek op zoek ben naar een relatie met een vrouw zonder kinderwens, is het voor mij lastig om via andere wegen een date te krijgen die tot een serieuze relatie kan leiden.
Hier iemand met tips?
De mailtjes die ik schrijf zijn niet erg lang, maar ik verwerk altijd wel een gedeelte van hun profiel in mijn mailtje. Ik stuur dus niet naar elke dame hetzelfde standaard stukje tekst.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Als je profiel en je foto's leuk zijn, maar niemand reageert op je mailtjes. Dan ligt het probleem misschien in dat mailtje? Schrijf je hele lange of korte mails? Hoe ziet zo'n mailtje er ongeveer uit?
Meer zal ik ook niet weten. Want als je profiel, foto's en je mailtje leuk is, dan is er verder niet zo veel dat je kan doen en zijn die vrouwen kennelijk gewoon niet geïnteresseerd in je.
Ik weet niet hoe je formuleert dat je een vrouw zoekt zonder kinderwens, maar dat lijkt mij iets waar je helemaal niet over moet beginnen in het begin.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:19 schreef robbertvw het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ingeschreven staan bij de 3 grote datingsites (Lexa, RP, E-matching). Allen een betaalde account, en ook ik krijg in 95% van de gevallen niet eens een reactie terug. Mijn inziens heb ik een leuke profieltekst en foto, en heb ook van de datingcoach optie gebruik gemaakt van E-matching om dit te verbeteren, maar het levert allemaal niets op.
Omdat ik specifiek op zoek ben naar een relatie met een vrouw zonder kinderwens, is het voor mij lastig om via andere wegen een date te krijgen die tot een serieuze relatie kan leiden.
Hier iemand met tips?
In de berichten die ik stuur, of in mijn profieltekst vermeld ik natuurlijk niet dat ik geen kinderwens heb. Maar deze vraag wordt op alle sites wel in het profiel gezet (kinderwens: ja/nee/weet nog niet), en dan vul ik dit wel eerlijk met nee in. Tot nu toe reageer ik alleen op vrouwen die "nee" of "weet nog niet" hebben ingevuld. Omdat het aantal matches laag is beperk ik me niet tot een bepaald deel van Nederland. Over het algemeen reageer ik op vrouwen in de leeftijdscategorie van 24 tot 32 en met een HBO/Uni opleiding. Ik ben zelf HBO geschoold.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je formuleert dat je een vrouw zoekt zonder kinderwens, maar dat lijkt mij iets waar je helemaal niet over moet beginnen in het begin.
Ook weet ik niet ik welke leeftijdscategorie je zoekt, welk opleidingsniveau en welk deel van Nederland?
Bij mij reageert eigenlijk iedereen, misschien eentje niet of zo. Maar ik woon dan ook in de randstad (1), ben ongeveer 30 (2) en heb meestal wel de juiste toon met vrouwen omdat we beiden dan universiteit / HBO gedaan hebben (3). Dat zijn drie punten die wel in mijn voordeel werken.
Maar ben natuurlijk met de eerste RP date al helemaal
Hoe kan het aantal matches nou laag zijn? Als je trouwens uit - pak'm beet - Limburg komt kan je het wel vergeten bij de Amsterdamse vrouwen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:04 schreef robbertvw het volgende:
[..]
In de berichten die ik stuur, of in mijn profieltekst vermeld ik natuurlijk niet dat ik geen kinderwens heb. Maar deze vraag wordt op alle sites wel in het profiel gezet (kinderwens: ja/nee/weet nog niet), en dan vul ik dit wel eerlijk met nee in. Tot nu toe reageer ik alleen op vrouwen die "nee" of "weet nog niet" hebben ingevuld. Omdat het aantal matches laag is beperk ik me niet tot een bepaald deel van Nederland. Over het algemeen reageer ik op vrouwen in de leeftijdscategorie van 24 tot 32 en met een HBO/Uni opleiding. Ik ben zelf HBO geschoold.
Het aantal vrouwen die geen kinderwens hebben is niet zo groot. Mijn enigste andere eisen zijn: niet rokend, en een slank/normaal postuur.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:25 schreef macondo het volgende:
[..]
Hoe kan het aantal matches nou laag zijn? Als je trouwens uit - pak'm beet - Limburg komt kan je het wel vergeten bij de Amsterdamse vrouwen.
Wow, je enthousiasme vooraf was terecht!quote:Op woensdag 23 november 2011 07:45 schreef Cinderella_Man het volgende:
Nadeel van door de week daten: Als het zo gezellig is, dat het laaaaat wordt, moet je er toch weer zo vroeg uit![]()
![]()
Date was![]()
![]()
Ze is in het echt net zo lief en leuk als in the cloud![]()
2e date al weer gepland......
Dat ik zo zou zijn was natuurlijk wel wat je insinueerde, maar prima. Maak je maar geen zorgen hoor, met mijn sociale skills zit het wel goed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jij dat bent, ik zeg dat het lijkt alsof je een onvermogen hebt om je goed uit te drukken emotioneel, wat duidt op onvolwassenheid.
Daarnaast valt het me op hoeveel mensen op paiq sociaal gehandicapt zijn.
Maar fijn dat je je herkent erin! Nu aan de slag ermee!
Tsja, die kinderwens zal bij jou sowieso wel een struikelblok zijn. Ik heb bij kinderwens "misschien" staan. Ik ben al bijna 31 jaar oud, maar aan kinderen ben ik voorlopig niet toe. Misschien over een paar jaar wel, maar nu iig nog niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 07:32 schreef robbertvw het volgende:
[..]
Het aantal vrouwen die geen kinderwens hebben is niet zo groot. Mijn enigste andere eisen zijn: niet rokend, en een slank/normaal postuur.
jep...het wederzijds enthousiasme ook, haha...eens kijken hoe dit zich gaat ontwikkelen...quote:Op woensdag 23 november 2011 08:01 schreef macondo het volgende:
[..]
Wow, je enthousiasme vooraf was terecht!
thx, begin me bijna weer als een fkng puber te voelen.....quote:
Lol, dat doet mij aan vroeger denken toen ik mijn ex net leerde kennen. Dan sprak ik op een woensdagavond af, kwam ik om 4 uur 's nachts thuis en dan moest ik op half 7 weer opquote:Op woensdag 23 november 2011 07:45 schreef Cinderella_Man het volgende:
Nadeel van door de week daten: Als het zo gezellig is, dat het laaaaat wordt, moet je er toch weer zo vroeg uit![]()
![]()
Leuk, leuk, leuk!! Succes met werken vandaag danquote:Op woensdag 23 november 2011 08:19 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
jep...het wederzijds enthousiasme ook, haha...eens kijken hoe dit zich gaat ontwikkelen...
[..]
thx, begin me bijna weer als een fkng puber te voelen.....
Welke cloud?quote:Op woensdag 23 november 2011 07:45 schreef Cinderella_Man het volgende:
![]()
Date was![]()
![]()
Ze is in het echt net zo lief en leuk als in the cloud![]()
2e date al weer gepland......
Als het niet goed voelt ga ik niet eens. Heb dan wel wat beters te doen dan me tijd te verkwanselen.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:30 schreef Thornado het volgende:
Aww...mijn date van vanavond heeft afgezegd, ze twijfelde en wilde de date daarom niet door laten gaan.
Ach, ik had mijn bedenkingen vooraf al, dus ik sta er niet raar van te kijken. En het scheelt mij weer een ritje naar Utrecht. Ga ik vanavond andere dingen doen.
Idd, ik had het vanavond wel een kans willen geven ondanks mijn bedenkingen.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:35 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Als het niet goed voelt ga ik niet eens. Heb dan wel wat beters te doen dan me tijd te verkwanselen.
Ja, dat is ook wel een leukequote:Op woensdag 23 november 2011 11:39 schreef Thornado het volgende:
[..]
Idd, ik had het vanavond wel een kans willen geven ondanks mijn bedenkingen.
De mailgesprekken vond ik namelijk erg leuk, ik stuur haar straks wel een berichtje dat ik op het station sta te wachten
LoL dat Paiq is echt dramatisch.. Ik kwam daar ook alleen maar figuren tegen die uit de zorg kwamen of lerares waren.. stuk voor stuk dezelfde hobby's en niets te melden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:30 schreef Mystikvm het volgende:
Ik dacht altijd dat dat internetdaten niks voor mij was. Paiq weer eens aangeslingerd nadat ik een paar maanden geleden alleen maar gekoppeld werd aan no-no's die 'iets in de zorg' doen en maar al te graag wilden daten. Maar ja, dat waren 24-jarigen met rammelende eierstokken of een paar mokkababy's. Alsof ik een soort piñata ben die vol zit met alimentatiegelden.
Nu bij de eerste speeddate sinds maanden een leuk contact opgedaan met iemand die wel hersens heeft, kinderloos is, direct en zelfverzekerd. Date voor volgende week geregeld.
Misschien moet ik het nog eens een kans geven.
Kijk naar jezelf, saaie IT nerd.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:34 schreef Blackviper het volgende:
[..]
LoL dat Paiq is echt dramatisch.. Ik kwam daar ook alleen maar figuren tegen die uit de zorg kwamen of lerares waren.. stuk voor stuk dezelfde hobby's en niets te melden.
haha alles behalve saai.. Mijn werk wel ja dat is fucking saai daarom praat ik daar ook niet overquote:Op woensdag 23 november 2011 12:42 schreef macondo het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf, saaie IT nerd.
Dan heb je kennelijk je instellingen zo staan dat je daarmee gematcht wordt. Op paiq kom ik dat soort vrouwen juist veel minder tegen dan op andere sites.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:34 schreef Blackviper het volgende:
[..]
LoL dat Paiq is echt dramatisch.. Ik kwam daar ook alleen maar figuren tegen die uit de zorg kwamen of lerares waren.. stuk voor stuk dezelfde hobby's en niets te melden.
Volgens mij match die het ook adh jouw beoordelingen op de gesprekken die je hebt gehad met anderen. Maar ik krijg ook mannen met steeds hetzelfde beroep.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dan heb je kennelijk je instellingen zo staan dat je daarmee gematcht wordt. Op paiq kom ik dat soort vrouwen juist veel minder tegen dan op andere sites.
Als het goed is doet die dat. Dan hecht het matchingsysteem minder waarde aan het beroep dan jij doet en geven andere waardes de doorslag waardoor je nog wel steeds mensen met hetzelfde beroep krijgt. Want niet iedereen met hetzelfde beroep is hetzelfde.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:48 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Volgens mij match die het ook adh jouw beoordelingen op de gesprekken die je hebt gehad met anderen. Maar ik krijg ook mannen met steeds hetzelfde beroep.
ICT'ers zeker? Ik hoor heel vaak dat het merendeel van de mannen op paiq uit de ICT komen, net zoals ikzelf overigensquote:Op woensdag 23 november 2011 12:48 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Volgens mij match die het ook adh jouw beoordelingen op de gesprekken die je hebt gehad met anderen. Maar ik krijg ook mannen met steeds hetzelfde beroep.
Je kan kletsen wat je wilt maar het klopt echt van geen kant. Sponser jij die site ofzo?quote:Op woensdag 23 november 2011 12:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Als het goed is doet die dat. Dan hecht het matchingsysteem minder waarde aan het beroep dan jij doet en geven andere waardes de doorslag waardoor je nog wel steeds mensen met hetzelfde beroep krijgt. Want niet iedereen met hetzelfde beroep is hetzelfde.
Ik krijg of eeuwige studenten of ICTers. Word er echt doooodmoe van. Ze doen ook nooit aan sport hangen alleen achter de tv of bij de studentenvereniging en brengen de was bij mamsquote:Op woensdag 23 november 2011 12:55 schreef palawan het volgende:
[..]
ICT'ers zeker? Ik hoor heel vaak dat het merendeel van de mannen op paiq uit de ICT komen, net zoals ikzelf overigens
LoLquote:Op woensdag 23 november 2011 13:00 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Je kan kletsen wat je wilt maar het klopt echt van geen kant. Sponser jij die site ofzo?
[..]
Ik krijg of eeuwige studenten of ICTers. Word er echt doooodmoe van. Ze doen ook nooit aan sport hangen alleen achter de tv of bij de studentenvereniging en brengen de was bij mams.
En ALS ik eens een sportieve man heb is het ook echt noodzakelijk dat hij gaat sporten.
Klopt wel eigenlijk, als ik bij mij op de studie kijk voldoen er best veel aan het stereotype ICT'er. Ik ben wel de uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:00 schreef Prinsesje4you het volgende:
Ik krijg of eeuwige studenten of ICTers. Word er echt doooodmoe van. Ze doen ook nooit aan sport hangen alleen achter de tv of bij de studentenvereniging en brengen de was bij mams.
En ALS ik eens een sportieve man heb is het ook echt noodzakelijk dat hij gaat sporten.
oeiquote:Op woensdag 23 november 2011 13:05 schreef Blackviper het volgende:
[..]
LoLIk sport 4 keer per week daten?
Ik niet, jij hebt gewoon de verkeerde vrouwen!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:12 schreef palawan het volgende:
[..]
Klopt wel eigenlijk, als ik bij mij op de studie kijk voldoen er best veel aan het stereotype ICT'er. Ik ben wel de uitzondering die de regel bevestigt.
Aan de andere kant krijg ik standaard van die meiden die als hobby paardrijden hebben, waar het paard op nr 1 staat![]()
En ze zijn ook allemaal schoonheidsspecialiste, of iets in de zorg.
Van mij hoef je dat ook niet, ik val gewoon op een sportieve man.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:11 schreef Thornado het volgende:
Ik sport 2x in de week. Dit doe ik voor mijzelf, dus relatie of niet, dat hou ik er in
Sport je zelf wel dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:22 schreef Prinsesje4you het volgende:
Van mij hoef je dat ook niet, ik val gewoon op een sportieve man.
Ja, 4x per weekquote:
Haha dat blijkt...quote:Op woensdag 23 november 2011 14:22 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
oeiklinkt wel heeeeel verleidelijk ineens
Edit, je doet ook MMA.
[..]
Ik niet, jij hebt gewoon de verkeerde vrouwen!
Paardrijden is geen sportquote:
Als een site met een matchingsysteem werkt en je wordt steeds aan de verkeerde mensen gematcht zijn er twee conclusies mogelijk:quote:Op woensdag 23 november 2011 13:00 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Je kan kletsen wat je wilt maar het klopt echt van geen kant. Sponser jij die site ofzo?
Ditquote:
Ik doe niet aan paardrijden.quote:
Ik ga altijd alleen, je gaat er al gelijk vanuit zonder het aan mij te vragenquote:Op woensdag 23 november 2011 14:33 schreef palawan het volgende:
[..]
Dit
En 4x een uur fitnessen met een vriendin waarin je meer kletst dan sport telt ook niet natuurlijk
Je zou niet de eerste zijn.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:42 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik doe niet aan paardrijden.
[..]
Ik ga altijd alleen, je gaat er al gelijk vanuit zonder het aan mij te vragen
Bah jij trekt al conclusies voordat je daadwerkelijk dingen weet of vraagt.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:47 schreef palawan het volgende:
[..]
Je zou niet de eerste zijn.
Vind je er ook niet echt uitzien als iemand die heel veel sport.
Maar schijn bedriegt blijkbaar.
Maar zelf met een antwoord komen met wat voor sport je nu dan wel doet kom je ook nietquote:Op woensdag 23 november 2011 14:54 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Bah jij trekt al conclusies voordat je daadwerkelijk dingen weet of vraagt.
Gelukkig ziet mijn leven er als ict-er leuker uitquote:Op woensdag 23 november 2011 15:46 schreef ArtistA het volgende:
ICT zuigt en ik snap ook heel goed dat vrouwen daar niet op zitten te wachten... Ben zelf ook IT-er en ik staar iedere avond zielig uit het raam omdat ik niks met m'n leven heb gedaan
ow vertelquote:Op woensdag 23 november 2011 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig ziet mijn leven er als ict-er leuker uit
Ik was ook quasi-sarcastisch...quote:Op woensdag 23 november 2011 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig ziet mijn leven er als ict-er leuker uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |