Röntgenlaborantes, what are the odds for that! Doe mij zo'n xxxray! Product managers kom ik ook niet tegen. Wel allemaal kinderloos, maar da's logisch: zo slecht is die match making nou ook weer niet...quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zorg dames gekregen.
Bij mij zijn ze product manager, rontgen laborante etc.
Ze hebben ook allemaal nog geen kinderen..
Product manager....is dat een duur woord voor een ietwat simpele baan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:12 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Röntgenlaborantes, what are the odds for that! Doe mij zo'n xxxray! Product managers kom ik ook niet tegen. Wel allemaal kinderloos, maar da's logisch: zo slecht is die match making nou ook weer niet...
Niets mis met simpele banen, maar na jouw vraag gok ik dat je zelf een wat simpele baan hebt..quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:20 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Product manager....is dat een duur woord voor een ietwat simpele baan?
Nee, het is geen eufemisme.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:20 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Product manager....is dat een duur woord voor een ietwat simpele baan?
valt nog best mee, maar het lijkt op een schoonmaakster interieur verzorgster noemen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:25 schreef macondo het volgende:
[..]
Niets mis met simpele banen, maar na jouw vraag gok ik dat je zelf een wat simpele baan hebt..
Maar als een meid zegt "Ik ben product manager." dan kun je tenminste nog alle kanten op in het gesprek. Als interieurverzorgster kom je niet verder dan de keuken, de koelkast, voor/achter het fornuis, onder de bank, onder het bed, het toilet, de badkamer... hey, best ver nog!quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:28 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
valt nog best mee, maar het lijkt op een schoonmaakster interieur verzorgster noemen.
Gaan we die discussie hier nu voortzetten??quote:
"Heeeyyy... dan kun jij me vast alle hoeken van de kamer laten zien!!"quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:31 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Maar als een meid zegt "Ik ben product manager." dan kun je tenminste nog alle kanten op in het gesprek. Als interieurverzorgster kom je niet verder dan de keuken, de koelkast, voor/achter het fornuis, onder de bank, onder het bed, het toilet, de badkamer... hey, best ver nog!
Die grap is niet leuk, want zo'n intere...fok dat, poetschick komt elke week al in die hoeken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
"Heeeyyy... dan kun jij me vast alle hoeken van de kamer laten zien!!"
Maarehm... ik moest natuurlijk even checken of je niet gewoon onooglijk was en dat je daarom weggeklikt wordt. Maar nee! Je moet alleen niet zo moeilijk op foto's kijken, misschien is dat het, zo geforceerd... Om Silenus maar weer eens aan te halen (*aai*): "Je kijkt alsof je moet poepen!". Of was dat iemand anders?
Lamon! Hoe zou het met hem zijn?quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
"Heeeyyy... dan kun jij me vast alle hoeken van de kamer laten zien!!"
Maarehm... ik moest natuurlijk even checken of je niet gewoon onooglijk was en dat je daarom weggeklikt wordt. Maar nee! Je moet alleen niet zo moeilijk op foto's kijken, misschien is dat het, zo geforceerd... Om Silenus maar weer eens aan te halen (*aai*): "Je kijkt alsof je moet poepen!". Of was dat iemand anders?
Hey, ze is mijn favoriete gespreksonderwerpquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gaan we die discussie hier nu voortzetten??Zolang jij haar maar leuk vindt!!
bij Paiq moet je volgens mij standaard 2 punten van je cijfer afhalen, dan kom je eerder in de buurt. Anders ga ik bijna naast mijn schoenen lopen..quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:44 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Die grap is niet leuk, want zo'n intere...fok dat, poetschick komt elke week al in die hoeken.Gemeen van je!
En nee, zij hadden die foto's al gezien, wat resulteerde in one-liners. Dus poopyface of niet, ze hadden al geld besteed. Dat was mijn punt juist.En ja, uiteraard is het geforceerd, maar zolang ik boven de 9.0 hang (ik verzin het niet, hoe erg is het dan gesteld met de mannelijke bevolking op PAIQ?), blijf ik graag geforceerd poepen.
Heb je nu al gegoogled wat een product manager is?quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:47 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
bij Paiq moet je volgens mij standaard 2 punten van je cijfer afhalen, dan kom je eerder in de buurt. Anders ga ik bijna naast mijn schoenen lopen..
We knowquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:44 schreef macondo het volgende:
Hey, ze is mijn favoriete gespreksonderwerp
Pffffffffff, hahaha.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:44 schreef macondo het volgende:
[..]
[...] Die keek ongeveer net zo gay als Hellnogwat..
ja, ben weer helemaal op de hoogtequote:Op vrijdag 25 november 2011 15:49 schreef macondo het volgende:
[..]
Heb je nu al gegoogled wat een product manager is?
Ik foto-cheat bijna altijd op paiq. Zeker bij de automatische matches, zodat ik niet voor dat soort verrassingen sta. Bij one-liner heb je al een foto gezien en ben je wat zekerder van je zaak. Tenzij ik daar twijfel of het niet eenmalig lucky shot was.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:06 schreef Cinderella_Man het volgende:
Als je jezelf wat tijd wil besparen op Paiq kun je natuurlijk de foto-cheat gebruiken..kost wat geld...maar bespaart je soms inderdaad een heleboel tijd
Bijna morgen
Ja eeehhh... doohhh, vandaar ook die >>>quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:44 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Die grap is niet leuk, want zo'n intere...fok dat, poetschick komt elke week al in die hoeken.Gemeen van je!
En nee, zij hadden die foto's al gezien, wat resulteerde in one-liners. Dus poopyface of niet, ze hadden al geld besteed. Dat was mijn punt juist.En ja, uiteraard is het geforceerd, maar zolang ik boven de 9.0 hang (ik verzin het niet, hoe erg is het dan gesteld met de mannelijke bevolking op PAIQ?), blijf ik graag geforceerd poepen.
Joh, dat had ik toch ook door. Helder fotocameralicht.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja eeehhh... doohhh, vandaar ook die >>><<< goh als iedereen zijn grapjes moet gaan uitleggen snap ik waarom de reacties achterwege blijven
Jij bent ook de enige die haar foto gezien heeft.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:24 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
haha...nee hoor....valt nog wel mee....want ik snap hem wel een beetje
Spirit ook heur. Maar ja, je weet hoe die vrouwen onder elkaar zijn. Haat en nijd.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:26 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Jij bent ook de enige die haar foto gezien heeft.
GODNONDEJU MAN!! Tis maar goed dat je hier niet in de buurt bent anders had ik die kippennek van jou hoogstpersoonlijk komen omdraaienquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Spirit ook heur. Maar ja, je weet hoe die vrouwen onder elkaar zijn. Haat en nijd.![]()
Wat doe je dat subtiel danquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:22 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Joh, dat had ik toch ook door. Helder fotocameralicht.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
GODNONDEJU MAN!! Tis maar goed dat je hier niet in de buurt bent anders had ik die kippennek van jou hoogstpersoonlijk komen omdraaien
Wij hebben gewoon een andere smaakIk kan het niet op jou, jij niet op mij, ik niet op haar, jij niet op mijn vent en hij niet op jou of haar. Dat houdt het juist lekker simpel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |