Dat is makkelijk ja, maar het is niet altijd zo duidelijk. Ik heb dit jaar twee keer iets gehad met een chick, waarbij het na twee dates wel duidelijk was. Tegelijkertijd merkte ik toen ook minder verliefd te zijn dan de ander (en dus de baas). (en dus beseffend dat het geen lange termijn relatie zou worden)quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik snap eigenlijk die 'mist' niet zo. Waarom moet je het precies daar over hebben? In al mijn relaties is het na 2/3 weken wel duidelijk geweest wat het was. Natuurlijk is het goed om beelden af te stemmen, maar in het begin moet je gewoon lol hebben en genieten van elkaar en je niet te druk maken om 'wat het is'.
Heel geforceerd allemaal.
Ja, dat klopt zeker.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:37 schreef Ordos20 het volgende:
Tsja: daten over het internet heeft zijn voordelen en nadelen. Het voordeel is dat je niet plaatsgebonden hoeft te zijn, en mensen tegen komt die je anders nooit van je leven tegen gekomen zou zijn.
Anderzijds, hele volksstammen worden er ook super kritisch van en vallen over de domste kleinigheden.
En hoe red je dan je avond nog?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:39 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, dat klopt zeker.
Ik heb wel eens hele leuke gesprekken gehad met een dame. In de ontmoeting valt het van beide kanten dood. Dat kan ook gebeuren.
Vreselijk oppervlakkig figuur ben je toch ook met sommige dingen hequote:Op vrijdag 25 november 2011 13:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat is makkelijk ja, maar het is niet altijd zo duidelijk. Ik heb dit jaar twee keer iets gehad met een chick, waarbij het na twee dates wel duidelijk was. Tegelijkertijd merkte ik toen ook minder verliefd te zijn dan de ander (en dus de baas). (en dus beseffend dat het geen lange termijn relatie zou worden)
Ditmaal zijn we precies aan elkaar gewaagd, en dat is nu eenmaal een stuk spannender. Trouwens, ze wordt op straat aangesproken door casting bureaus als fotomodel voor reclames(antwoord is dan : nee)
Niet!! Dan doe je 1 of 2 drankjes en maak je dat je weg komtquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:55 schreef Cocosmacroon het volgende:
[..]
En hoe red je dan je avond nog?
lol....de jongen is gewoon trots op zijn meissiequote:Op vrijdag 25 november 2011 14:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vreselijk oppervlakkig figuur ben je toch ook met sommige dingen he
Dit kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:03 schreef Spirit82 het volgende:
Niet!! Dan doe je 1 of 2 drankjes en maak je dat je weg komt
Ik zeg gewoon´´ het kan niks worden, zullen we elk onze eigen weg gaan?´´quote:
Gewoon afsluiten.. ga toch geen tijd zitten verspillen aan mensen waar ik geen behoeft aan heb..quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:16 schreef Rapaille het volgende:
Wow, ik ben hier duidelijk nog zo groen in. Ik vind het wel tof, kost wel redelijk wat tijd.
Die geblurrde foto's op Paiq zijn overigens irritant. Zit je een tijdje te praten met een leuk meisje, valt die foto weer zo ontzettend tegenBen dan toch te aardig om het gelijk af te kappen
Iemand tips om dat wat soepeler te laten verlopen? Ik ga nu een paar minuten door en kom dan met een smoes, maar zelfs dat is mij eigenlijk al verspilde tijd.
Een goede foto is wel belangrijk volgens mij. In het begin gebruikte ik een foto van 4-5 jaar oud omdat dat de eerste foto was die ik tegen kwam. Daarmee scoor ik een 8.1. Nu een paar weken een recente, leukere foto en daarmee scoor ik een 8.7. Nog niet echt hoog, maar het gaat de goede kant op. Eigenlijk is het best dom om een lelijke foto neer te zetten, terwijl vrouwen dat bijna allemaal doen. Van die vakantie foto's waarbij ze iets heel cultureels aan het doen zijn. Die haat ik sinds ik op Paiq kom ook, net alsof alle vrouwen dat met elkaar hebben afgesproken ofzo.
Hoe vaak ben jezelf meteen weggedrukt nadat je foto zichtbaar was?quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:16 schreef Rapaille het volgende:
Die geblurrde foto's op Paiq zijn overigens irritant. Zit je een tijdje te praten met een leuk meisje, valt die foto weer zo ontzettend tegenBen dan toch te aardig om het gelijk af te kappen
Iemand tips om dat wat soepeler te laten verlopen? Ik ga nu een paar minuten door en kom dan met een smoes, maar zelfs dat is mij eigenlijk al verspilde tijd.
en de knappe hebben meestal een volle onliner-postbus...quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:35 schreef Nixx- het volgende:
Ik kijk soms ook wel eens mijn ogen uit bij het beoordelen van foto's bij Paiq.
Sommige foto's weet ik niet hoe snel ik ze naar de onderste regionen moet sturen.
Niet, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik er nog niet zo mee bezig ben. Ik vind het wel lastig, aan iemand die je niet ziet zitten tijd besteden is zonde.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:20 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jezelf meteen weggedrukt nadat je foto zichtbaar was?
En jij vond haar "gewoontjes"quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vreselijk oppervlakkig figuur ben je toch ook met sommige dingen he
Welkom hier! En ja, het ligt aan die stomme wijven en niet aan jou hoor !quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:54 schreef =HellFire= het volgende:
Waarom krijg ik one-liners (op Paiq), als die dames vervolgens amper online zijn of na een paar keer reageren me al verwijderen, zonder enige reden op te geven? En blokkeren is het ook niet, gewoon slechts verwijderen. Dan geef je nota bene geld uit om contact op te nemen. Ook al is het maar een paar cent, maar toch... Rare vrouwen.Ik zelf probeer dan op zijn minst nog een beetje een gesprek te voeren. Kennelijk zij dus niet. Of ze kunnen het niet...?
Dat, en ze doen veelal iets in de zorg, met kinderen, of met problematische kinderen... IN DE ZORG. Maar daar kan ik nog wel door heen kijken.
Internet dating... tsja.
Oh, ik was hier topics geleden ook wel eens hoor. Ik pak PAIQ eens in de zoveel maanden op.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:56 schreef macondo het volgende:
Welkom hier! En ja, het ligt aan die stomme wijven en niet aan jou hoor !
Ik heb nog nooit zorg dames gekregen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:54 schreef =HellFire= het volgende:
Waarom krijg ik one-liners (op Paiq), als die dames vervolgens amper online zijn of na een paar keer reageren me al verwijderen, zonder enige reden op te geven? En blokkeren is het ook niet, gewoon slechts verwijderen. Dan geef je nota bene geld uit om contact op te nemen. Ook al is het maar een paar cent, maar toch... Rare vrouwen.Ik zelf probeer dan op zijn minst nog een beetje een gesprek te voeren. Kennelijk zij dus niet. Of ze kunnen het niet...?
Dat, en ze doen veelal iets in de zorg, met kinderen, of met problematische kinderen... IN DE ZORG. Maar daar kan ik nog wel door heen kijken.
Internet dating... tsja.
Ik ben wel zuinig met de credits die ik op Paiq heb gespaard.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:06 schreef Cinderella_Man het volgende:
Als je jezelf wat tijd wil besparen op Paiq kun je natuurlijk de foto-cheat gebruiken..kost wat geld...maar bespaart je soms inderdaad een heleboel tijd
Bijna morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |