abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104794663
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 09:24 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Nou geneukt werd er dus niet ;) Ze was gewoon saaaaaaaaai leek leuk op paiq... Fotos waren blijkbaar van aantal jaar terug want ik herkende haar niet.. Verder gewoon niets te melden, geen klik. Vond haar eigenlijk alleen maar vervelend..
Dat heeft toch weinig met de site te maken, lijkt me.
  vrijdag 25 november 2011 @ 10:03:44 #152
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_104794855
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 09:55 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat heeft toch weinig met de site te maken, lijkt me.
Er werd naar de date gevraagd dacht ik.. Eerder in deze draad had ik al gemeld wat ik van de site vind en waarom :)
Bla Bla Bla :P
pi_104795005
maar als paiq dan niet zo best is volgens de bovenstaande reacties. Wat maakt RP dan beter? Daar staan toch ook alleen maar van die standaard verhaaltjes op die allemaal hetzelfde zijn?
  vrijdag 25 november 2011 @ 10:10:20 #154
76625 Blackviper
pi_104795023
Ik heb geen idee ik heb geen ervaring met RP behalve dat ik ooit een gratis account gehad hebt. Zelfde geld voor Lexa en e-matching.. Nooit betaalde accounts gehad.
pi_104795252
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 10:09 schreef Cocosmacroon het volgende:
maar als paiq dan niet zo best is volgens de bovenstaande reacties. Wat maakt RP dan beter? Daar staan toch ook alleen maar van die standaard verhaaltjes op die allemaal hetzelfde zijn?
Op RP zijn de mannen serieuzer vind ik. Paiq is laagdrempeliger.
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_104795290
RP , de site voelde voor mij gewoon beter aan .
betrouwbaarder
  vrijdag 25 november 2011 @ 10:26:59 #157
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_104795442
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 07:37 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Jij bent voorzichtig zeg, je klinkt een beetje alsof jou in het verleden erg veel pijn is gedaan.
Succes man, als het klikt is de status een formaliteit.
Neuh, geen trauma's hier. Maar het is nu eenmaal een mistig terrein tussen daten en relatie in. Hoort niet echt in dit topic thuis trouwens.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 10:20 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Op RP zijn de mannen serieuzer vind ik. Paiq is laagdrempeliger.
Vrouwen ook.
Overal verstand van.
pi_104796010
Dan moet ik RP ook maar gaan uitproberen. Tot nu toe vermaak ik me nog wel op paiq, maar een breder zoekveld is niet erg ;)
pi_104796257
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 10:26 schreef macondo het volgende:

[..]

Neuh, geen trauma's hier. Maar het is nu eenmaal een mistig terrein tussen daten en relatie in. Hoort niet echt in dit topic thuis trouwens.

Het is ook lastig, maar er is volgens mij maar 1 manier om uit die mist te komen en dat is om het erover te hebben en te bespreken waar je nu samen staat. Timing daarvan is alleen verdraaid lastig ;)

En wat betreft RP: grote database, fijne website, serieuzere mensen en ook het soort mensen dat er komt, sprak mij heel erg aan. Lexa vind ik persoonlijk een stuk slechter: vervelende website, de mensen die er komen zijn niet echt mijn doelgroep, je hebt veel miinder keuze en ze zijn vreselijk klantonvriendelijk. Ematching zijn toch veel "nerds" mijns inziens (qua uiterlijk kon ik mijn type er niet vinden) en paiq, knuz en okcupid zijn duidelijk gratis sites. Leuk voor een babbel als je je verveelt, maar niet voor iets serieus.
Sarcasme. Herken het.
pi_104796492
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 08:13 schreef Prinsesje4you het volgende:
Gister weer waardeloos 30 min verspilt aan Paiq, zijn er uberhaupt echte succesverhalen?
Ik wilde gisteren weer eens battle daten. Ik heb het af en toe geprobeerd, maar elke keer vond de software niets.. Wel vreemd. Dat was 5 jaar geleden heel anders.
pi_104797008
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 10:47 schreef Cocosmacroon het volgende:
Tot nu toe vermaak ik me nog wel op paiq
Dat kan ik me echt NIET voorstellen!
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
  vrijdag 25 november 2011 @ 11:33:01 #162
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_104797340
Ik heb het na een Paiq gesprek wel eens een paar maanden met de dame uitgehouden hoor. :9
  vrijdag 25 november 2011 @ 12:13:10 #163
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_104798457
Grappig dat de ervaringen t.o.v. sites zo verschillen. Zelf vind ik paiq ook veel relaxter dan RP. Een bepaalde site trekt kennelijk toch een bepaalde doelgroep.
pi_104798812
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 12:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Grappig dat de ervaringen t.o.v. sites zo verschillen. Zelf vind ik paiq ook veel relaxter dan RP. Een bepaalde site trekt kennelijk toch een bepaalde doelgroep.
Ja maar het is zo dat je bij RP een eigen verhaal ziet en foto. Bij Paiq ben je meestal afhankelijk van hun geweldige matchingsysteem.
pi_104799010
ik krijg nog wel aardige matches op de een of andere manier :p
  vrijdag 25 november 2011 @ 12:34:08 #166
57047 macondo
pi_104799045
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 12:33 schreef Cocosmacroon het volgende:
ik krijg nog wel aardige matches op de een of andere manier :p
Vertel eens over je dates?
Overal verstand van.
pi_104799337
ik doe het nog niet zo lang. Heb nu 1 date staan.. zal nog wel laten weten hoe het gegaan is.

Maar de matches zijn allemaal netjes in mn leeftijds catagorie en redelijk in de buurt van waar ik woon. Door de laagdrempeligheid wordt ik overigens soms op best botte wijze afgewezen ;) niet lang genoeg, blond haar, eigen huis.. sommige mensen knappen af op rare dingen!
  vrijdag 25 november 2011 @ 12:50:42 #168
57047 macondo
pi_104799483
Dat bedoel ik. Voor beetje keuvelen en ouwehoeren is het prima misschien. Maar een echt leuke date is toch wat lastiger met paiq.
Overal verstand van.
pi_104800294
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 12:45 schreef Cocosmacroon het volgende:
ik doe het nog niet zo lang. Heb nu 1 date staan.. zal nog wel laten weten hoe het gegaan is.

Maar de matches zijn allemaal netjes in mn leeftijds catagorie en redelijk in de buurt van waar ik woon. Door de laagdrempeligheid wordt ik overigens soms op best botte wijze afgewezen ;) niet lang genoeg, blond haar, eigen huis.. sommige mensen knappen af op rare dingen!
Ik heb alleen maar mannen die thuis wonen of in een studentenhuis. Verder heeft ELKE man bruin of zwart haar, bruine ogen en onverzorgd. Is of mega slank of ik schrik me dood. Merk ook dat mannen afknappen als ik zeg dat ik op mezelf woon of ze denken maar zo te kunnen intrekken.. Jaaa daaaaaaaaaag leger des heils is om de hoek :W
pi_104800366
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:13 schreef Prinsesje4you het volgende:
Ik heb alleen maar mannen die thuis wonen of in een studentenhuis. Verder heeft ELKE man bruin of zwart haar. Merk ook dat mannen afknappen als ik zeg dat ik op mezelf woon of ze denken maar zo te kunnen intrekken.. Jaaa daaaaaaaaaag leger des heils is om de hoek :W
Ik weet niet aan welke mannen jij allemaal wordt gekoppeld.
Wat ik wel heb gemerkt is dat het beoordelen van personen op paiq wel erg goed werkt. De matches daarna passen een stuk beter.
pi_104800406
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:16 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Ik weet niet aan welke mannen jij allemaal wordt gekoppeld.
Wat ik wel heb gemerkt is dat het beoordelen van personen op paiq wel erg goed werkt. De matches daarna passen een stuk beter.
Ik wil het ook niet eens meer weten, ben er klaar mee :r
pi_104800432
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:17 schreef Prinsesje4you het volgende:
Ik wil het ook niet eens meer weten, ben er klaar mee :r
Jammer dat het je zo tegenviel :'(
pi_104800479
jullie allemaal nog veel succes dan :)
ik ga vanavond na werk weer lekker naar mn meis en verder met verhuizing !
  vrijdag 25 november 2011 @ 13:30:39 #174
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104800845
Ik snap eigenlijk die 'mist' niet zo. Waarom moet je het precies daar over hebben? In al mijn relaties is het na 2/3 weken wel duidelijk geweest wat het was. Natuurlijk is het goed om beelden af te stemmen, maar in het begin moet je gewoon lol hebben en genieten van elkaar en je niet te druk maken om 'wat het is'.

Heel geforceerd allemaal.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_104801022
Ik heb af en toe dat die dames veel te kritisch zijn.

"Oh.... dat past niet in mijn straatje"
Paar seconden later:
[Huppeldepup heeft je uit haar contactlijst gehaald]

Dan heb ik echt zo iets van _O- :W
pi_104801108
Tsja: daten over het internet heeft zijn voordelen en nadelen. Het voordeel is dat je niet plaatsgebonden hoeft te zijn, en mensen tegen komt die je anders nooit van je leven tegen gekomen zou zijn.

Anderzijds, hele volksstammen worden er ook super kritisch van en vallen over de domste kleinigheden.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  vrijdag 25 november 2011 @ 13:39:10 #177
57047 macondo
pi_104801157
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik snap eigenlijk die 'mist' niet zo. Waarom moet je het precies daar over hebben? In al mijn relaties is het na 2/3 weken wel duidelijk geweest wat het was. Natuurlijk is het goed om beelden af te stemmen, maar in het begin moet je gewoon lol hebben en genieten van elkaar en je niet te druk maken om 'wat het is'.

Heel geforceerd allemaal.
Dat is makkelijk ja, maar het is niet altijd zo duidelijk. Ik heb dit jaar twee keer iets gehad met een chick, waarbij het na twee dates wel duidelijk was. Tegelijkertijd merkte ik toen ook minder verliefd te zijn dan de ander (en dus de baas). (en dus beseffend dat het geen lange termijn relatie zou worden)

Ditmaal zijn we precies aan elkaar gewaagd, en dat is nu eenmaal een stuk spannender. Trouwens, ze wordt op straat aangesproken door casting bureaus als fotomodel voor reclames O+ (antwoord is dan : nee)
Overal verstand van.
pi_104801160
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:37 schreef Ordos20 het volgende:
Tsja: daten over het internet heeft zijn voordelen en nadelen. Het voordeel is dat je niet plaatsgebonden hoeft te zijn, en mensen tegen komt die je anders nooit van je leven tegen gekomen zou zijn.

Anderzijds, hele volksstammen worden er ook super kritisch van en vallen over de domste kleinigheden.
Ja, dat klopt zeker.
Ik heb wel eens hele leuke gesprekken gehad met een dame. In de ontmoeting valt het van beide kanten dood. Dat kan ook gebeuren.
pi_104801670
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:39 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Ja, dat klopt zeker.
Ik heb wel eens hele leuke gesprekken gehad met een dame. In de ontmoeting valt het van beide kanten dood. Dat kan ook gebeuren.
En hoe red je dan je avond nog?
pi_104801718
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:55 schreef Cocosmacroon het volgende:
Redden is hopeloos, gewoon lekker samen naar de bioscoop gaan.
pi_104801916
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:39 schreef macondo het volgende:

[..]

Dat is makkelijk ja, maar het is niet altijd zo duidelijk. Ik heb dit jaar twee keer iets gehad met een chick, waarbij het na twee dates wel duidelijk was. Tegelijkertijd merkte ik toen ook minder verliefd te zijn dan de ander (en dus de baas). (en dus beseffend dat het geen lange termijn relatie zou worden)

Ditmaal zijn we precies aan elkaar gewaagd, en dat is nu eenmaal een stuk spannender. Trouwens, ze wordt op straat aangesproken door casting bureaus als fotomodel voor reclames O+ (antwoord is dan : nee)
Vreselijk oppervlakkig figuur ben je toch ook met sommige dingen he :')
Sarcasme. Herken het.
pi_104801937
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:55 schreef Cocosmacroon het volgende:

[..]

Niet!! Dan doe je 1 of 2 drankjes en maak je dat je weg komt :D
Sarcasme. Herken het.
pi_104802040
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:03 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

lol....de jongen is gewoon trots op zijn meissie :+
pi_104802083
quote:
Niet!! Dan doe je 1 of 2 drankjes en maak je dat je weg komt :D
Dit kan natuurlijk ook.
pi_104802129
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:08 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Dit kan natuurlijk ook.
Ik zeg gewoon´´ het kan niks worden, zullen we elk onze eigen weg gaan?´´
pi_104802219
nou ben benieuwd :D heb binnenkort mn eerste internet date!
Gaat wat worden als ik het hier hoor ;)
pi_104802340
Wow, ik ben hier duidelijk nog zo groen in. Ik vind het wel tof, kost wel redelijk wat tijd.

Die geblurrde foto's op Paiq zijn overigens irritant. Zit je een tijdje te praten met een leuk meisje, valt die foto weer zo ontzettend tegen :D Ben dan toch te aardig om het gelijk af te kappen :') Iemand tips om dat wat soepeler te laten verlopen? Ik ga nu een paar minuten door en kom dan met een smoes, maar zelfs dat is mij eigenlijk al verspilde tijd.

Een goede foto is wel belangrijk volgens mij. In het begin gebruikte ik een foto van 4-5 jaar oud omdat dat de eerste foto was die ik tegen kwam. Daarmee scoor ik een 8.1. Nu een paar weken een recente, leukere foto en daarmee scoor ik een 8.7. Nog niet echt hoog, maar het gaat de goede kant op. Eigenlijk is het best dom om een lelijke foto neer te zetten, terwijl vrouwen dat bijna allemaal doen. Van die vakantie foto's waarbij ze iets heel cultureels aan het doen zijn :') . Die haat ik sinds ik op Paiq kom ook, net alsof alle vrouwen dat met elkaar hebben afgesproken ofzo.
  vrijdag 25 november 2011 @ 14:18:00 #188
76625 Blackviper
pi_104802402
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:16 schreef Rapaille het volgende:
Wow, ik ben hier duidelijk nog zo groen in. Ik vind het wel tof, kost wel redelijk wat tijd.

Die geblurrde foto's op Paiq zijn overigens irritant. Zit je een tijdje te praten met een leuk meisje, valt die foto weer zo ontzettend tegen :D Ben dan toch te aardig om het gelijk af te kappen :') Iemand tips om dat wat soepeler te laten verlopen? Ik ga nu een paar minuten door en kom dan met een smoes, maar zelfs dat is mij eigenlijk al verspilde tijd.

Een goede foto is wel belangrijk volgens mij. In het begin gebruikte ik een foto van 4-5 jaar oud omdat dat de eerste foto was die ik tegen kwam. Daarmee scoor ik een 8.1. Nu een paar weken een recente, leukere foto en daarmee scoor ik een 8.7. Nog niet echt hoog, maar het gaat de goede kant op. Eigenlijk is het best dom om een lelijke foto neer te zetten, terwijl vrouwen dat bijna allemaal doen. Van die vakantie foto's waarbij ze iets heel cultureels aan het doen zijn :') . Die haat ik sinds ik op Paiq kom ook, net alsof alle vrouwen dat met elkaar hebben afgesproken ofzo.
Gewoon afsluiten.. ga toch geen tijd zitten verspillen aan mensen waar ik geen behoeft aan heb..
Doe ik nu op pepper ook gewoon niet meer tonen klikken ;) aju! :W
pi_104802485
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:16 schreef Rapaille het volgende:

Hoe vaak ben jezelf meteen weggedrukt nadat je foto zichtbaar was?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_104802545
Meteen wegdrukken vind ik eigk wel aso. Zeg altijd wel ff van goh, je bent niet men type/whatever, geen smoes maar de werkelijkheid.

Anders help je die dames in nog meer onzekerheid :P
pi_104803069
Ik ben vrij snel direct daarover. Ik ben helemaal niet veeleisend, maar als ik van geen van de foto's echt warm kan worden dan zeg ik dat gewoon. Dan kan het gesprek nog zo leuk zijn. Kom nog maar betrekkelijk weinig tienermoeders tegen, dat beoordelen van je matches heeft wel zin. Verder hoop ik gewoon dat anderen net zo direct zijn als ik zodat ik mijn tijd niet verdoe met iemand die ik wel OK vind, maar zij mij niet.

Nog wel heel veel vrouwen die in de zorg werken :') Normaal gesproken niet mijn types, maar soms zit er een leuke tussen.

Ik vind Paiq vooralsnog wel OK. Maar ik vraag me wel af wat sommige vrouwen daar in godsnaam doen. Laatst had ik er eentje die vroeg naar mijn exen. Zeg ik dat mijn laatste na 6 jaar bij mij is weggegaan. "Ja, dan zal je wel niet genoeg van haar gehouden hebben. Mannen zijn toch eikels." Die klik ik wel gelijk weg, uiteraard :')
pi_104803105
Ik kijk soms ook wel eens mijn ogen uit bij het beoordelen van foto's bij Paiq.
Sommige foto's weet ik niet hoe snel ik ze naar de onderste regionen moet sturen.
pi_104803384
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:35 schreef Nixx- het volgende:
Ik kijk soms ook wel eens mijn ogen uit bij het beoordelen van foto's bij Paiq.
Sommige foto's weet ik niet hoe snel ik ze naar de onderste regionen moet sturen.
en de knappe hebben meestal een volle onliner-postbus...
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_104803715
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:20 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Hoe vaak ben jezelf meteen weggedrukt nadat je foto zichtbaar was?
Niet, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik er nog niet zo mee bezig ben. Ik vind het wel lastig, aan iemand die je niet ziet zitten tijd besteden is zonde.
pi_104803768
Waarom krijg ik one-liners (op Paiq), als die dames vervolgens amper online zijn of na een paar keer reageren me al verwijderen, zonder enige reden op te geven? En blokkeren is het ook niet, gewoon slechts verwijderen. Dan geef je nota bene geld uit om contact op te nemen. Ook al is het maar een paar cent, maar toch... Rare vrouwen. :D Ik zelf probeer dan op zijn minst nog een beetje een gesprek te voeren. Kennelijk zij dus niet. Of ze kunnen het niet...?

Dat, en ze doen veelal iets in de zorg, met kinderen, of met problematische kinderen... IN DE ZORG. Maar daar kan ik nog wel door heen kijken. ;)

Internet dating... tsja. :+
  vrijdag 25 november 2011 @ 14:56:11 #196
57047 macondo
pi_104803830
quote:

[..]

En jij vond haar "gewoontjes" :*

quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:54 schreef =HellFire= het volgende:
Waarom krijg ik one-liners (op Paiq), als die dames vervolgens amper online zijn of na een paar keer reageren me al verwijderen, zonder enige reden op te geven? En blokkeren is het ook niet, gewoon slechts verwijderen. Dan geef je nota bene geld uit om contact op te nemen. Ook al is het maar een paar cent, maar toch... Rare vrouwen. :D Ik zelf probeer dan op zijn minst nog een beetje een gesprek te voeren. Kennelijk zij dus niet. Of ze kunnen het niet...?

Dat, en ze doen veelal iets in de zorg, met kinderen, of met problematische kinderen... IN DE ZORG. Maar daar kan ik nog wel door heen kijken. ;)

Welkom hier! En ja, het ligt aan die stomme wijven en niet aan jou hoor ! :')
Overal verstand van.
pi_104804041
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:56 schreef macondo het volgende:

Welkom hier! En ja, het ligt aan die stomme wijven en niet aan jou hoor ! :')
Oh, ik was hier topics geleden ook wel eens hoor. Ik pak PAIQ eens in de zoveel maanden op. :P Nieuwe foto's erop gezet, one-liners gekregen. Denk je nou, nu komt het hoor, nu komt die tsnuami van wulpse online dating vrouwen. Overspoel mij, verras mij, let me bath in a sea of internet dating pussy....

[X] heeft je verwijderd.

COME ON.
pi_104804210
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:54 schreef =HellFire= het volgende:

Ik heb nog nooit zorg dames gekregen.
Bij mij zijn ze product manager, rontgen laborante etc.
Ze hebben ook allemaal nog geen kinderen..
pi_104804229
Als je jezelf wat tijd wil besparen op Paiq kun je natuurlijk de foto-cheat gebruiken..kost wat geld...maar bespaart je soms inderdaad een heleboel tijd :D

Bijna morgen O+
pi_104804260
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 15:06 schreef Cinderella_Man het volgende:
Als je jezelf wat tijd wil besparen op Paiq kun je natuurlijk de foto-cheat gebruiken..kost wat geld...maar bespaart je soms inderdaad een heleboel tijd :D

Bijna morgen O+
Ik ben wel zuinig met de credits die ik op Paiq heb gespaard.
Ik stuur af en toe een berichtje naar dames die positief op mijn toto hebben gereageerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')