Dat heeft toch weinig met de site te maken, lijkt me.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:24 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Nou geneukt werd er dus nietZe was gewoon saaaaaaaaai leek leuk op paiq... Fotos waren blijkbaar van aantal jaar terug want ik herkende haar niet.. Verder gewoon niets te melden, geen klik. Vond haar eigenlijk alleen maar vervelend..
Er werd naar de date gevraagd dacht ik.. Eerder in deze draad had ik al gemeld wat ik van de site vind en waaromquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat heeft toch weinig met de site te maken, lijkt me.
Op RP zijn de mannen serieuzer vind ik. Paiq is laagdrempeliger.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:09 schreef Cocosmacroon het volgende:
maar als paiq dan niet zo best is volgens de bovenstaande reacties. Wat maakt RP dan beter? Daar staan toch ook alleen maar van die standaard verhaaltjes op die allemaal hetzelfde zijn?
Neuh, geen trauma's hier. Maar het is nu eenmaal een mistig terrein tussen daten en relatie in. Hoort niet echt in dit topic thuis trouwens.quote:Op vrijdag 25 november 2011 07:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jij bent voorzichtig zeg, je klinkt een beetje alsof jou in het verleden erg veel pijn is gedaan.
Succes man, als het klikt is de status een formaliteit.
Vrouwen ook.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:20 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Op RP zijn de mannen serieuzer vind ik. Paiq is laagdrempeliger.
Het is ook lastig, maar er is volgens mij maar 1 manier om uit die mist te komen en dat is om het erover te hebben en te bespreken waar je nu samen staat. Timing daarvan is alleen verdraaid lastigquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Neuh, geen trauma's hier. Maar het is nu eenmaal een mistig terrein tussen daten en relatie in. Hoort niet echt in dit topic thuis trouwens.
Ik wilde gisteren weer eens battle daten. Ik heb het af en toe geprobeerd, maar elke keer vond de software niets.. Wel vreemd. Dat was 5 jaar geleden heel anders.quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:13 schreef Prinsesje4you het volgende:
Gister weer waardeloos 30 min verspilt aan Paiq, zijn er uberhaupt echte succesverhalen?
Dat kan ik me echt NIET voorstellen!quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:47 schreef Cocosmacroon het volgende:
Tot nu toe vermaak ik me nog wel op paiq
Ja maar het is zo dat je bij RP een eigen verhaal ziet en foto. Bij Paiq ben je meestal afhankelijk van hun geweldige matchingsysteem.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Grappig dat de ervaringen t.o.v. sites zo verschillen. Zelf vind ik paiq ook veel relaxter dan RP. Een bepaalde site trekt kennelijk toch een bepaalde doelgroep.
Vertel eens over je dates?quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:33 schreef Cocosmacroon het volgende:
ik krijg nog wel aardige matches op de een of andere manier :p
Ik heb alleen maar mannen die thuis wonen of in een studentenhuis. Verder heeft ELKE man bruin of zwart haar, bruine ogen en onverzorgd. Is of mega slank of ik schrik me dood. Merk ook dat mannen afknappen als ik zeg dat ik op mezelf woon of ze denken maar zo te kunnen intrekken.. Jaaa daaaaaaaaaag leger des heils is om de hoekquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:45 schreef Cocosmacroon het volgende:
ik doe het nog niet zo lang. Heb nu 1 date staan.. zal nog wel laten weten hoe het gegaan is.
Maar de matches zijn allemaal netjes in mn leeftijds catagorie en redelijk in de buurt van waar ik woon. Door de laagdrempeligheid wordt ik overigens soms op best botte wijze afgewezenniet lang genoeg, blond haar, eigen huis.. sommige mensen knappen af op rare dingen!
Ik weet niet aan welke mannen jij allemaal wordt gekoppeld.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:13 schreef Prinsesje4you het volgende:
Ik heb alleen maar mannen die thuis wonen of in een studentenhuis. Verder heeft ELKE man bruin of zwart haar. Merk ook dat mannen afknappen als ik zeg dat ik op mezelf woon of ze denken maar zo te kunnen intrekken.. Jaaa daaaaaaaaaag leger des heils is om de hoek
Ik wil het ook niet eens meer weten, ben er klaar meequote:Op vrijdag 25 november 2011 13:16 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik weet niet aan welke mannen jij allemaal wordt gekoppeld.
Wat ik wel heb gemerkt is dat het beoordelen van personen op paiq wel erg goed werkt. De matches daarna passen een stuk beter.
Jammer dat het je zo tegenvielquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:17 schreef Prinsesje4you het volgende:
Ik wil het ook niet eens meer weten, ben er klaar mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |