quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
"Heeeyyy... dan kun jij me vast alle hoeken van de kamer laten zien!!"
Voor niks gaat de zon op.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:08 schreef Lijpe_Tjap het volgende:
Vieze nakkers bij lexa. Vond ik daar een leuk meisje die ik wel beter wilde leren kennen, kan ik nu haar berichten opeens niet meer lezen. Pas als ik premium lid word kunnen we weer verder corresponderen. Premium lid je moer. Kost 20 euro per maand minimaal en dat is voor 12 maanden. Ze zal zich wel afvragen waarom ik niet op haar berichtjes reageer.
Stelletje cockblockers.
Niets om je druk over te maken, je bent tenslotte een vrouw en dus zul je over aandacht niets te klagen hebben .quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:29 schreef minnemin het volgende:
Datingsites, tja, hoe werkt het nou? Wandelman nam initiatief tot nog een keer contact na het msn'en, leuk. Mail ik hem een paar dagen later en spreek ik hem aan, niets terug! Bah, ik trek het mezelf een beetje aan. Hij leek zo leuk...
Dat ligt echt niet aan jou. Wat al is gezegd, als vrouw hoef je alleen maar te wachten, er zijn veel meer mannen op de markt. Jouw tijd komt nog wel. En je weet dat jij eigenlijk heel erg leuk bent. Maak je geen zorgen, joh!quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:29 schreef minnemin het volgende:
Datingsites, tja, hoe werkt het nou? Wandelman nam initiatief tot nog een keer contact na het msn'en, leuk. Mail ik hem een paar dagen later en spreek ik hem aan, niets terug! Bah, ik trek het mezelf een beetje aan. Hij leek zo leuk...
Verder contact met larpguy. nu nog mailcontact. Als dat leuk blijft binnenkort wat drinken.
Hoe vuistdiep kun je in iemands reedt gaan zitten?quote:Op zaterdag 26 november 2011 04:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat ligt echt niet aan jou. Wat al is gezegd, als vrouw hoef je alleen maar te wachten, er zijn veel meer mannen op de markt. Jouw tijd komt nog wel. En je weet dat jij eigenlijk heel erg leuk bent. Maak je geen zorgen, joh!
Wel veel clichés, maar ze zijn wel waar
Klopt..geldt in de kroeg ook..quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:24 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Voor niks gaat de zon op.
Hallo, het was 4 uur 's nachts in beschonken toestand. Nog wel steeds de waarheid, though. Heb d'r wel eens ontmoet en ze maakt zich echt druk om niks.quote:Op zaterdag 26 november 2011 09:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hoe vuistdiep kun je in iemands reedt gaan zitten?![]()
Date tussen minnemin en mystik lijkt me.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 04:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat ligt echt niet aan jou. Wat al is gezegd, als vrouw hoef je alleen maar te wachten, er zijn veel meer mannen op de markt. Jouw tijd komt nog wel. En je weet dat jij eigenlijk heel erg leuk bent. Maak je geen zorgen, joh!
Wel veel clichés, maar ze zijn wel waar
Ah dat verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hallo, het was 4 uur 's nachts in beschonken toestand. Nog wel steeds de waarheid, though. Heb d'r wel eens ontmoet en ze maakt zich echt druk om niks.
mits teut ja, want anders lachen ze je in t gezicht uitquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:53 schreef Silenus het volgende:
Precies, om 4u snachts komt elke bezopen kerel met dat soort natte teksten aanzetten. Vrouwen zijn daar ook heel gevoelig voor als ze teut zijn.
Ik hoor van dames dat het met name ex-neukertjes of exen zijn die dan gaan bellen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:53 schreef Silenus het volgende:
Precies, om 4u snachts komt elke bezopen kerel met dat soort natte teksten aanzetten. Vrouwen zijn daar ook heel gevoelig voor als ze teut zijn.
Wat is er nou weer mis met ICT'ers?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:00 schreef Prinsesje4you het volgende:
Ik krijg of eeuwige studenten of ICTers. Word er echt doooodmoe van. Ze doen ook nooit aan sport hangen alleen achter de tv of bij de studentenvereniging en brengen de was bij mams.
En ALS ik eens een sportieve man heb is het ook echt noodzakelijk dat hij gaat sporten.
Dat was vroeger misschien zo, maar tegenwoordig zitten allerlei verschillende mensen in de ICT.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:28 schreef Cue_ het volgende:
LiS
T gaat natuurlijk niet zo zeer om t wer, maar om t leven dat men vaak heeft. T ontbreken van bv een sociaal leven etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |