SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Mascotte van de GAM SC:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2011 10:50:20 ]
quote:Op maandag 21 november 2011 10:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand tips hoe Sjaan te verslaan bij guitar hero?en dan zeker mijn spulletjes jattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 10:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en dan zeker mijn spulletjes jatten
fixed for accuracy.quote:Op maandag 21 november 2011 10:57 schreef SpankmasterC het volgende:
Meisjes poken, onrust stoken! opgepakt worden wegens ongewenste seksuele intimidatie
Fanboy reviewquote:Op maandag 21 november 2011 11:01 schreef Wessiej het volgende:
http://games.fok.nl/revie(...)crolls-v-skyrim.html
Skyrim
Toen de guldens van hout waren en je de slaven voor een kwartje kon kopen. Mooie tijd!quote:Op maandag 21 november 2011 11:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Fanboy review
Melee-combat zuigt apeballen, bevat nog te veel bugs en toch een 9,5 krijgen![]()
Dat was in mijn tijd wel anders.
Heb ook een paar uurtjes in de game gestopt (zonde van m'n tijdquote:Op maandag 21 november 2011 11:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Fanboy review
Melee-combat zuigt apeballen, bevat nog te veel bugs en toch een 9,5 krijgen![]()
Gezeik, sfeer en immersie maakt die paar puntjes wel goed!quote:Op maandag 21 november 2011 11:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Fanboy review
Sfeer?!?quote:Op maandag 21 november 2011 11:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gezeik, sfeer en immersie maakt die paar puntjes wel goed!
Da's toch een vrouwtje?quote:
Niet genoeg om een 9,5 te verantwoorden.quote:Op maandag 21 november 2011 11:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gezeik, sfeer en immersie maakt die paar puntjes wel goed!
Zeker wel, de 2 punten zijn bijna irrelevant aan de pluspunten die de game biedt. Het zijn net de puntjes die de game niet perfect maken, maar dat is dat.quote:Op maandag 21 november 2011 11:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Niet genoeg om een 9,5 te verantwoorden.
Jaquote:
2 van de drie hoofdclasses zijn borked en dat noem jij klein?quote:Op maandag 21 november 2011 11:57 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zeker wel, de 2 punten zijn bijna irrelevant aan de pluspunten die de game biedt. Het zijn net de puntjes die de game niet perfect maken, maar dat is dat.
Dora the explorer!quote:
blauwe plekken ... !!!!quote:Op maandag 21 november 2011 11:03 schreef Poit het volgende:
Shar poken![]()
* Poit heeft een nieuwe fetisch
Die van mij kijken een mix van alles, disney, z@pp en af en toe ook Animal Planet als er leeuwen en tijgers zijnquote:Op maandag 21 november 2011 12:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dora the explorer!
Gelukkig zijn ze daar hier op uit gekeken, was het wel zatnou moet ik steeds huis anubis kijken
Voor elke Poke krijg je ook een kusjequote:
20 opgespaarde kusjes inruilen voor een serenade, 30 voor een doos bonbons en voor 100 kusjes komt Poit bij je thuis koken en masseren!quote:Op maandag 21 november 2011 12:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Voor elke Poke krijg je ook een kusje
Excuse me what now? Je klinkt als een zuurpruim SDquote:Op maandag 21 november 2011 12:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
2 van de drie hoofdclasses zijn borked en dat noem jij klein?
Klopt, maar alleen op vertoon van je klantenkaart!quote:Op maandag 21 november 2011 12:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
20 opgespaarde kusjes inruilen voor een serenade, 30 voor een doos bonbons en voor 100 kusjes komt Poit bij je thuis koken en masseren!
Hmm je beter doe je dit bij 100 : BALLEN, en dan evt bij 150 bij je koken en masserenquote:Op maandag 21 november 2011 12:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
20 opgespaarde kusjes inruilen voor een serenade, 30 voor een doos bonbons en voor 100 kusjes komt Poit bij je thuis koken en masseren!
Koken is dan ook niet meer dan een blikje knakworsten opwarmen, de massage is internquote:Op maandag 21 november 2011 14:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm je beter doe je dit bij 100 : BALLEN, en dan evt bij 150 bij je koken en masseren
Met de knakworsten inderdaad.quote:Op maandag 21 november 2011 14:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Koken is dan ook niet meer dan een blikje knakworsten opwarmen, de massage is intern
Aaah dat klinkt echt zo goorquote:Op maandag 21 november 2011 14:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Koken is dan ook niet meer dan een blikje knakworsten opwarmen, de massage is intern
Coole shit inderdaad!quote:Op maandag 21 november 2011 15:34 schreef AQuila360 het volgende:
[TK] Riva Rama houten speedboot.
Check die sub halverwege
Die grijze dan hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op maandag 21 november 2011 17:12 schreef Poit het volgende:
* Poit heeft zin in Battlefield!Same here broeder, heb ook zin om ff flink te gamen maar nu ff geen tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Goed, nog 2 weken op mijn stage. En dan nog even 24/7 studeren voor mijn volgende stage want dat wordt nog harder bikkelenquote:
Een gedoe om niets dusquote:Op maandag 21 november 2011 21:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dacht trouwens gisteren, goh het is tijd voor een kleurtje, ik lak mijn nagels weer eens. Krijg ik vandaag op mijn flikker van een ziekenhuis hygiëniste omdat ik nagellak draag![]()
Ze was sowieso super onredelijk want we mogen van haar ook geen lange mouwen dragen want met korte mouwen kun je in ieder geval je onderarmen wassen. Maar mw vergeet voor het gemak even dat als ik met een cva patient ga lopen ik mijn hele lichaam in de strijd moet gooien.
Gelukkig dragen mijn stagebegeleiders allemaal ringen, horloges en lange mouwen dus die waren niet boos op me
Kort samengevat: Ja!quote:
Jemigquote:Op maandag 21 november 2011 21:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kort samengevat: Ja!
Daarna stond ze in de lunchpauze met een speciaal goedje en een uv-lamp om te vragen of we onze handen wilde laten checken op bacterien. No thanks, ik moet nog eten en hoef daarom niet te weten hoeveel bacterien er op de handen waarmee ik mijn brood eet zitten!!!
Echt he, overdreven gedoe was het! Maar het mooiste was dat we dus allemaal gezever over hygiëne moesten aanhoren en mijn stagebegeleider vervolgens een enorm stuk plastic uit haar soep vistquote:
baaaah lot vervelend zeg dat soort mensenquote:Op maandag 21 november 2011 21:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Echt he, overdreven gedoe was het! Maar het mooiste was dat we dus allemaal gezever over hygiëne moesten aanhoren en mijn stagebegeleider vervolgens een enorm stuk plastic uit haar soep vist![]()
Daar kraait dan niemand naar
quote:
Jemig zou echt gek worden van dat gezeik steedsquote:Op maandag 21 november 2011 21:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Echt he, overdreven gedoe was het! Maar het mooiste was dat we dus allemaal gezever over hygiëne moesten aanhoren en mijn stagebegeleider vervolgens een enorm stuk plastic uit haar soep vist![]()
Daar kraait dan niemand naar
*poke*quote:
Grumbl..quote:
quote:
quote:
Succes!quote:Op maandag 21 november 2011 23:28 schreef koei het volgende:
En kennismaken met mn nieuwe schoonmoeder
dat dus.quote:
Meh, heeft er hier eentje m'n energie voor vandaag opgesloktquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Goooooooooooooooooooooooooodmorning USA
I got a feeling that it's gonna be a wonderful day
Epische shit ouwe,quote:
Sharquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Goooooooooooooooooooooooooodmorning USA
I got a feeling that it's gonna be a wonderful day
quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Meh, heeft er hier eentje m'n energie voor vandaag opgeslokt
quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Shar![]()
No idea am unable to see anything today.
Ik wil Faber vs Cruz zien!quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:45 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Epische shit ouwe,
Ik dacht echt dat Shogun en Hendo een hartaanval zouden krijgen... en die trappen van Cung Le... goddamn....
Heb je prelims nog gezien? Die gast die niet tapte en knock out ging door een choke?
Vrouwen die niet weten waar ze het over hebbenquote:
En waar is ie? En waarom post ie geen nieuwtje? Slechte fanquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:27 schreef SpankmasterC het volgende:
NEEEEEEBBBOOOOO!!!!!!!
http://www.eurogamer.net/(...)d-and-evil-2-footage
UFC jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:30 schreef Sharana_LV het volgende:
jullie hebben het over |UFC toch?anders weet ik het ook niet
Ja, maar dat is geen worstelenquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Correctquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Nee dat weet ik, maar ik dacht dat ze het over ufc hadden maar wist het ook niet zeker, dus als dat het niet was hield mijn kennis ook opquote:
Ik zou niet eens weten waar ik het kan kijkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee dat weet ik, maar ik dacht dat ze het over ufc hadden maar wist het ook niet zeker, dus als dat het niet was hield mijn kennis ook opmijn ex keek dat ook altijd daarom wist ik het
UFC is in principe op Pay Per View basis. Wordt nergens uitgezonden. Downloaden! En als je nieuwsgierig bent zeker UFC 139 downloaden en kijkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten waar ik het kan kijkenIk heb honderd zenders, maar UFC zit er niet bij
Heb ook geen blaadje met statistieken liggen hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:41 schreef Solique het volgende:
Ik pik soms eens een aflevering mee om te kijken, volg het niet enorm of zo.
Heb nog wel UFC Undisputed 2010 liggen.
EN FABER!! ( laatste 3 gevechten ) Beste finish van de avondquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:44 schreef wc-eend het volgende:
Afgelopen weekend was UFC 139 en als er iemand benieuwd is naar het hoe en wat downloaf de PPV en kijk Cung Le vs Wanderlei en Shogun vs Hendo (laatste twee gevechten)
DIE OOK JA!#%%!!!@%!!##!!$quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:46 schreef Poit het volgende:
[..]
EN FABER!! ( laatste 3 gevechten ) Beste finish van de avond
quote:
Pas nog de film gekekenquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:05 schreef Sharana_LV het volgende:
i'm the devil i can do what i waaaahaaaaant
heb je ook de film gekeken met hun comments en de deleted stukjes? vooral die auto achtervolging vond ik erg jammer dat ze het stukje eruit hebben geknipt dat het op die videogame lijkt die kyle in het begin van de game steeds aan het spelen is!quote:
Jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heb je ook de film gekeken met hun comments en de deleted stukjes? vooral die auto achtervolging vond ik erg jammer dat ze het stukje eruit hebben geknipt dat het op die videogame lijkt die kyle in het begin van de game steeds aan het spelen is!
TESTOSTEROOOOOOOOOONquote:
JBquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja
Commentaar is briljant, wel minder van sommige verwijderde stukken inderdaad.
Jables echt een briljante vent.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JB
Heb nog vette foto's van hem tijdens het concert![]()
![]()
![]()
Ik was er voor naar Londen gevlogenquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Jables echt een briljante vent.
Als er een concert in de buurt is zou ik zeker gaan![]()
*Jealous*quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik was er voor naar Londen gevlogenen stond helemaal vooraan
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik was er voor naar Londen gevlogenen stond helemaal vooraan
I haz picturesquote:
Je moet ook niet kijken naar de mooie mensen.. Het is geen vrouwenhockeyquote:
Vrouwenhockeyquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Je moet ook niet kijken naar de mooie mensen.. Het is geen vrouwenhockey
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
I haz picturesen vooral kyle die natuuuuuuurlijk weer met zijn sokken in slippers stond
![]()
En ze hadden een gitaar gemaakt van een wc bril
Braziliaanse vrouwenquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Vrouwenhockey
Braziliaans Vrouwen Beach Volleybal
you don't like teh bootyclap?quote:
Nee Softbal is een leuke sport....quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:36 schreef koei het volgende:
Ik dacht dat ufc een soort worstelen wasmaar dan corrigeer ik mezelf: ufc
Boem. Mag ik nog even toevoegen dat UFC 139 EPISCH was? Dankquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:38 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nee Softbal is een leuke sport....
Ja, inderdaad! Ben blij dat je het met me eens bent!quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:38 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nee Softbal is een leuke sport....
.... Bij Jeka joh?! Ik dacht dat ze daar alleen voetbalden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jep, HSC Jeka. Ik woon er bijna naast
Wel handig, kun je je ballen uit je eigen tuin/balkon vissen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jep, HSC Jeka. Ik woon er bijna naast
Ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
.... Bij Jeka joh?! Ik dacht dat ze daar alleen voetbalden.
Als ik zou willen kan ik mijn ballen altijd uit de tuin vissen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel handig, kun je je ballen uit je eigen tuin/balkon vissen.
Zo leer je nog es wat.quote:
Zolang je ze niet als harig aas gebruikt. Ik typte aas, geen aars. Ik wil geen MI.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als ik zou willen kan ik mijn ballen altijd uit de tuin vissen.
Lekker pruimtabak kauwen, spugen en aan je zak jeuken!quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:15 schreef Rossdale het volgende:
Ik zit er aan te denken om na de winterstop me aan te melden bij een honkbalverenigingBeetje onhandig om halverwege een seizoen te starten, maargoed ik ben nu sowieso al te laat
HELL YEAH!quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Boem. Mag ik nog even toevoegen dat UFC 139 EPISCH was? Dank
Lekkerquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:10 schreef Sharana_LV het volgende:
yay mijn eerste vakantieweek is goedgekeurdeerste week van januari vrij
nou nog wachten op de rest
ik heb de week van 12 december nog open staan, hoor zo of ik die ook vrij krijgquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Lekker
Ik ga nog maar eens wat vrij plannen in december.
Luie donder!quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb de week van 12 december nog open staan, hoor zo of ik die ook vrij krijg
Merk er niets van!quote:
en dat is te danken aan haar harde werk!quote:
quote:
Hoezo? M'n keuken is nog steeds een troepquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en dat is te danken aan haar harde werk!
Bestel je toch een nieuwequote:Op dinsdag 22 november 2011 12:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoezo? M'n keuken is nog steeds een troep
Ja, zo duur is zo'n wegwerpbarbecue niet, die hoef je helemaal niet te recyclen joh!quote:
Ja, dahag, schoonmaken zullen ze!quote:
Ehm, je start dan aan het begin van het seizoenquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:15 schreef Rossdale het volgende:
Ik zit er aan te denken om na de winterstop me aan te melden bij een honkbalverenigingBeetje onhandig om halverwege een seizoen te starten, maargoed ik ben nu sowieso al te laat
Oooh goeie tipquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:10 schreef koei het volgende:
[..]
Ehm, je start dan aan het begin van het seizoenHonkbal is een zomersport dus van oktober tot april zijn er geen wedstrijden. Wij hebben altijd winterstop van eind oktober tot begin januari. Daarna beginnen we met zaaltrainingen en de competitie start weer rond pasen. Ik zou dus in januari gewoon mee gaan trainen en dan daarna beslissen wat je doet. En natuurlijk ook even kijken of ze een goed team voor je hebben. Als beginner gelijk in een team komen waar ze al in een hoge klasse spelen is een beetje jammer, zeker als het team goed bezet is. Bij onze vereniging kun je momenteel niet terecht als beginner bijvoorbeeld, omdat we geen instapteams hebben en je als beginner daarom in eerste instantie geen wedstrijden zal spelen. En zonder wedstrijden is het toch een beetje jammer.
Zaaltrainingenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:10 schreef koei het volgende:
[..]
Ehm, je start dan aan het begin van het seizoenHonkbal is een zomersport dus van oktober tot april zijn er geen wedstrijden. Wij hebben altijd winterstop van eind oktober tot begin januari. Daarna beginnen we met zaaltrainingen en de competitie start weer rond pasen. Ik zou dus in januari gewoon mee gaan trainen en dan daarna beslissen wat je doet. En natuurlijk ook even kijken of ze een goed team voor je hebben. Als beginner gelijk in een team komen waar ze al in een hoge klasse spelen is een beetje jammer, zeker als het team goed bezet is. Bij onze vereniging kun je momenteel niet terecht als beginner bijvoorbeeld, omdat we geen instapteams hebben en je als beginner daarom in eerste instantie geen wedstrijden zal spelen. En zonder wedstrijden is het toch een beetje jammer.
Dank u, eventjes aangezetquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:18 schreef Poit het volgende:
http://grooveshark.com/#/search?q=essential+mix
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:50 schreef Sharana_LV het volgende:
jippie mijn 2e week vrij is ook goedgekeurd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
* Solique haz a jealous| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeg als je verloofd wilt blijven moet je zo doorgaan! /soapdrama
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:52 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]genoeg tijd dus om Poit's huis schoon te maken en om voor hem te koken
Dees is beter:quote:
Ook een goedequote:
Rapquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:27 schreef Poit het volgende:
Deze!!
L I N K
More like,
L I N Gay!
Bonus epic image
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]OH MY GOD!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awesome!!! Dat zou ik ook nog eens graag live willen zien.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Wat is dat voor loser? Welke kerel verkiest er nou gamen boven het uitzicht van een mooie dame die je met haar hoge hakken aan sext?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:27 schreef Poit het volgende:
Deze!!
L I N K
More like,
L I N Gay!
Bonus epic image
[ afbeelding ]
Misschien stonk ze wel uit d'r mond!quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wat is dat voor loser? Welke kerel verkiest er nou gamen boven het uitzicht van een mooie dame die je met haar hoge hakken aan sext?
Dat boeit toch niet als je zo'n lijf hebtquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Misschien stonk ze wel uit d'r mond!
Jawelquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat boeit toch niet als je zo'n lijf hebt
Ah nee, echte mannen kunnen wel wat hebbenquote:
Mooie vrouwen horen niet uit hun mond te stinkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ah nee, echte mannen kunnen wel wat hebben
Slaap lekker en ik kom het zo controleren!quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Maar goed, ik ga mijn mandje in, 14 uur werken heeft er weer een beetje ingehakt
En snel mijn tanden poetsen zodat ik in ieder geval niet uit mijn mond stink
Jaaaa Jack Blackquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
OH MY GOD!
Awesome!!! Dat zou ik ook nog eens graag live willen zien.
Je ziet de voorkant niet hèquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wat is dat voor loser? Welke kerel verkiest er nou gamen boven het uitzicht van een mooie dame die je met haar hoge hakken aan sext?
Niemand gezienquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Slaap lekker en ik kom het zo controleren!
hij verkiest niets. Hij combineertquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Moehaha, ik ben m'n ninja skillz nog niet verleerdquote:
niet waar, ik heb je vannacht wel gevoeld, viespeuk.quote:Op woensdag 23 november 2011 08:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Moehaha, ik ben m'n ninja skillz nog niet verleerd
Dat is dan ook voor het eerstquote:Op woensdag 23 november 2011 08:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
niet waar, ik heb je vannacht wel gevoeld, viespeuk.
Yeah, you're getting sloppy.quote:
Had je maar een boeiender verhaal moeten schrijvenquote:Op woensdag 23 november 2011 09:32 schreef SpankmasterC het volgende:
Niet zo heel veel zin om vandaag aan m'n scriptie te zittenben hem inmiddels bestwel zat eigenlijk!
Maar het is nog helemaal geen sint! En waarom slaat sint mij elk jaar overquote:Op woensdag 23 november 2011 10:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Had je maar een boeiender verhaal moeten schrijven
En ik heb een Helicopter van sinterklaas gekregen!! 1 die ik met m'n telefoon kan besturen
dus daar ligtie. Stuur eens gauw door naar mijn.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Had je maar een boeiender verhaal moeten schrijven
En ik heb een Helicopter van sinterklaas gekregen!! 1 die ik met m'n telefoon kan besturen
Omdat ik wel lief ben het hele jaar doorquote:Op woensdag 23 november 2011 10:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar het is nog helemaal geen sint! En waarom slaat sint mij elk jaar over
wel gaaf![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 10:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Omdat ik wel lief ben het hele jaar door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door Poit op 23-11-2011 10:55:52 ]Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
heb je het nog over je RC Heli?quote:
Dit weekend al een sintmeet met cadeautjesquote:Op woensdag 23 november 2011 10:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar het is nog helemaal geen sint! En waarom slaat sint mij elk jaar over
wel gaaf![]()
Kreeg wel weer het old skool gevoel.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:28 schreef Poit het volgende:
Weet je wat pas een kicke game is (de demo althans) Sonic Generations!! Kneiterhard in 3D door de levels scheuren is epic!
Dat ook, maar dat heb ik de laatste tijd vaker ervaren. Ik vond het 2e level van de demo echt te episch voor woorden. Die snelheid, het 3D beeldquote:Op woensdag 23 november 2011 11:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Kreeg wel weer het old skool gevoel.
In 3D niet gezien, maar in 2D was het al wel chaos op beeld.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat ook, maar dat heb ik de laatste tijd vaker ervaren. Ik vond het 2e level van de demo echt te episch voor woorden. Die snelheid, het 3D beeld
ja hij vergeet mij ook al jarenquote:Op woensdag 23 november 2011 11:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Dit weekend al een sintmeet met cadeautjes
Sint slaat mij al jaren over.
knufquote:Op woensdag 23 november 2011 11:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja hij vergeet mij ook al jaren
In 3D is het nog ultra epicer!!quote:Op woensdag 23 november 2011 11:45 schreef Solique het volgende:
[..]
In 3D niet gezien, maar in 2D was het al wel chaos op beeld.
Woar??quote:Op woensdag 23 november 2011 12:01 schreef wc-eend het volgende:
Zaterdagavond naar Dubstep Drum and Bss avond met vrienden... zinnnnnnn....
duh.quote:
De Sint vergeet niemand!quote:Op woensdag 23 november 2011 11:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja hij vergeet mij ook al jaren
quote:
Zag hem net op je FB. Te geniaal voor woorden inderdaadquote:
Dat woord.. Wittenie?!quote:Op woensdag 23 november 2011 12:46 schreef SuperFruitig het volgende:
Overigens spreekt hij ook keurig ABN
Te ver fietsen.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:52 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Kroepoekfabriek in Vlaardingen...
Pussy. Als ik van Den Haag naar Rotterdam kan fietsen, kan jij ook naar Vlaardingen.quote:
Als jij twee stappen zet dan zit je al in Brussel gekke reus!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Pussy. Als ik van Den Haag naar Rotterdam kan fietsen, kan jij ook naar Vlaardingen.
Niet waar!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Als jij twee stappen zet dan zit je al in Brussel gekke reus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Geen 3D mogelijkheidquote:
3Dquote:
Hoeveel 3D pr0n heb je inmiddels gezien?quote:
Nog helemaal niets..quote:Op woensdag 23 november 2011 14:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hoeveel 3D pr0n heb je inmiddels gezien?
ultieme dissapointmaton!quote:
Kom je hier gezellig in Rotterdam werkenquote:Op woensdag 23 november 2011 14:31 schreef SuperFruitig het volgende:
Sinds die PIZZA PIZZA PIE-filmpie luister ik naar SOAD en het helpt niet echt voor de koppijn
Het geschreeuw van mn vogels ook niet trouwens, mijn god. Tijd voor een kantoor ASAP.
Daar ben ik juist bang voor.. Al dat gesquirt om me heen hoeft van mij niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ultieme dissapointmaton!
ik had wel verwacht dat jij een paar flink Peter North cumshots in 3D had gezien inmiddels.
Jizz has encountered pants.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:55 schreef Poit het volgende:
Net hier met 3 helicopters rondgevlogen met 1 telefoon als afstandsbediening.. Totale chaos
En dit!
[ afbeelding ]
Leuke helicopters zijn dat.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:55 schreef Poit het volgende:
Net hier met 3 helicopters rondgevlogen met 1 telefoon als afstandsbediening.. Totale chaos
En dit!
[ afbeelding ]
lol? wtf?quote:Op woensdag 23 november 2011 10:58 schreef Wessiej het volgende:
Net mijn 360 save van Skyrim overgezet naar mn pc. Wat mooi is het nu
deel 1 nog niet eens gezienquote:Op woensdag 23 november 2011 15:55 schreef Poit het volgende:
En dit!
[ afbeelding ]
Deel 1 is ook niet zo boeiend.quote:
Nja moet wel deel 1 kijken voordat ik een deel 2 kijkquote:
Dat is vooral voor het verhaal heel belangrijkquote:Op woensdag 23 november 2011 16:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja moet wel deel 1 kijken voordat ik een deel 2 kijk
Echt zo'n verschil joh? Had eigenlijk het idee dat het niet zoveel zou schelen!quote:Op woensdag 23 november 2011 10:58 schreef Wessiej het volgende:
Net mijn 360 save van Skyrim overgezet naar mn pc. Wat mooi is het nu
Well like in DUH!quote:Op woensdag 23 november 2011 17:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Echt zo'n verschil joh? Had eigenlijk het idee dat het niet zoveel zou schelen!
Behoorlijk. Ik zag Ritse het laatst spelen op de PC en vooral de textures zijn vele malen beter!quote:Op woensdag 23 november 2011 17:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nouja maar dan heb je het ook over Battlefield, dé game die is geoptimaliseerd voor de PC. Skyrim is dat (voor zover ik kan zien iig, alleen PC versie gezien) niet echt, behalve hogere resolutie....quote:Op woensdag 23 november 2011 17:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Well like in DUH!
Nah, het viel me laatst ook op.. Tijdje Battlefield zitten spelen, toen daarna Resistance 3.. Toch wel een tikje minder scherp allemaal..
Trouwens! R3, ben nog niet zo ver maar die game knalt me een partij lekker!
Ok, mooi dat ik hem op de PC speel dan!quote:Op woensdag 23 november 2011 17:18 schreef Nebo het volgende:
[..]
Behoorlijk. Ik zag Ritse het laatst spelen op de PC en vooral de textures zijn vele malen beter!
Logisch tochquote:Op woensdag 23 november 2011 17:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Niet logisch met Bethesda-games, die gaan niet echt voor PC exclusieve features (zie Oblivion en FO3, opzich grotere viewdistances maar niet echt mooier op PC)quote:Op woensdag 23 november 2011 18:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Logisch toch?! Maar wtf een save van Xbox naar pc overzetten?! Wist niet eens dat het kon
Ja oké, maar mij ging het erom dat het op de pc beter uit zou zienquote:Op woensdag 23 november 2011 18:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Niet logisch met Bethesda-games, die gaan niet echt voor PC exclusieve features (zie Oblivion en FO3, opzich grotere viewdistances maar niet echt mooier op PC)
Fallen! Ouwe baas!quote:Op woensdag 23 november 2011 18:50 schreef SpankmasterC het volgende:
http://games.fok.nl/siten(...)disney-universe.html![]()
GEFELICITEERD FALLEN MET DISNEY UNIVERSE!!!
![]()
We verwachten een uitgebreide recensie hier in deze topicje!
Samequote:Op woensdag 23 november 2011 16:48 schreef Poit het volgende:
Zin in Battlefield.. Al te lang niet gedaan.
Gefeli Fallenquote:Op woensdag 23 november 2011 18:50 schreef SpankmasterC het volgende:
![]()
SPOILER: 2 hot 2 handleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:50 schreef SpankmasterC het volgende:
![]()
quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:31 schreef Poit het volgende:
SPOILER: 2 hot 2 handleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:31 schreef Poit het volgende:
SPOILER: 2 hot 2 handleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is er lot?quote:
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Ik zou morgen in Rotterdam gaan shoppen met een vriendin, vrij voor aangevraagd en nu kan ze achteraf toch niet. Dus kan ik steeds niet naar primark en new lookquote:
Wait wut? Zou je naar Rotterdam komen???quote:Op woensdag 23 november 2011 19:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik zou morgen in Rotterdam gaan shoppen met een vriendin, vrij voor aangevraagd en nu kan ze achteraf toch niet. Dus kan ik steeds niet naar primark en new look
Altijd lekkerquote:Op woensdag 23 november 2011 19:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik zou morgen in Rotterdam gaan shoppen met een vriendin, vrij voor aangevraagd en nu kan ze achteraf toch niet. Dus kan ik steeds niet naar primark en new look
Ja maar nu dus niet meer... Beetje kut want heb ik dus voor niets vrij gevraagd.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Wait wut? Zou je naar Rotterdam komen???![]()
![]()
Het idee alleen al doet m'n hartje een keertje overslaan.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja maar nu dus niet meer... Beetje kut want heb ik dus voor niets vrij gevraagd.
Nohhquote:Op woensdag 23 november 2011 19:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Het idee alleen al doet m'n hartje een keertje overslaan.
Denk je niet dat m'n Lotje Radar af gaat als je binnen een straal van 10 kilometer in m'n buurt komt?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nohh![]()
Maar lieve schat de kans dat we elkaar tegen zouden komen is toch erg klein
Haha geen idee zo vaak is het nog niet voorgekomenquote:Op woensdag 23 november 2011 19:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Denk je niet dat m'n Lotje Radar af gaat als je binnen een straal van 10 kilometer in m'n buurt komt?
Moet je niet doenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dr was trouwens bijna geen Lotje meer, ik stikte echt bijna in mijn taaitaai!
Rood hoofd nu en tranen over mijn wangen
Wat denk je zelf! Dat heb ik nog weken gevoeldquote:Op woensdag 23 november 2011 20:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha geen idee zo vaak is het nog niet voorgekomen
Ging je Lotje radar bij de laatste meet af?
Weer flink gefaald zeker?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:13 schreef Sharana_LV het volgende:
baaah balen lot, had je beter vandaag vrij kunnen hebben en met ons meegaan
Ik heb net schoenen online besteld, wilde kijken hoeveel verzendkosten erbij kwamen en toen waren ze al besteld. Nu kan ik ze niet meer online annuleren. GRRRRRquote:Op woensdag 23 november 2011 20:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb tetris en de nieuwe mario laten liggen en nu heb ik spijt![]()
Je bent ziek?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eh ja ik had vorige week eens gkeken hoeveel ik uit had gegeven in 1 maand en het was toch wel iets wat veelquote:Op woensdag 23 november 2011 20:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Je bent ziek?Meestal laat je niet zo gauw spullen liggen.
zo zo, dat zal wennen wezen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eh ja ik had vorige week eens gkeken hoeveel ik uit had gegeven in 1 maand en het was toch wel iets wat veeldus ik dacht laat ik eens proberen wat minder te kopen ofzo ...
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mario kartquote:Op woensdag 23 november 2011 22:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]ik eigenlijk ook, maar wacht wel tot 2 dec en bestel hem tegelijk met Mario Kart
JA! Bitch!quote:Op woensdag 23 november 2011 22:37 schreef Solique het volgende:
Heb eindelijk de dogtag van Poit in BF.
quote:
quote:
Wat moet ik zien? Heb je nog nooit Amerikaans Showworstelen gezien?quote:
Allejeuzus SD, dat is inderdaad een klotetijd!quote:Op donderdag 24 november 2011 04:47 schreef SocialDisorder het volgende:
Mogge, godskolere wat een tijd.
Wat vroeg om op internet te gaan. Ik stond nog onder de douche!quote:Op donderdag 24 november 2011 04:47 schreef SocialDisorder het volgende:
Mogge, godskolere wat een tijd.
SD waarschijnlijk ook, die deelt dat soort dingen gewoon met ons...!quote:Op donderdag 24 november 2011 08:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat vroeg om op internet te gaan. Ik stond nog onder de douche!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |