baaaah lot vervelend zeg dat soort mensenquote:Op maandag 21 november 2011 21:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Echt he, overdreven gedoe was het! Maar het mooiste was dat we dus allemaal gezever over hygiëne moesten aanhoren en mijn stagebegeleider vervolgens een enorm stuk plastic uit haar soep vist![]()
Daar kraait dan niemand naar
quote:
Jemig zou echt gek worden van dat gezeik steedsquote:Op maandag 21 november 2011 21:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Echt he, overdreven gedoe was het! Maar het mooiste was dat we dus allemaal gezever over hygiëne moesten aanhoren en mijn stagebegeleider vervolgens een enorm stuk plastic uit haar soep vist![]()
Daar kraait dan niemand naar
*poke*quote:
Grumbl..quote:
quote:
quote:
Succes!quote:Op maandag 21 november 2011 23:28 schreef koei het volgende:
En kennismaken met mn nieuwe schoonmoeder
dat dus.quote:
Meh, heeft er hier eentje m'n energie voor vandaag opgesloktquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Goooooooooooooooooooooooooodmorning USA
I got a feeling that it's gonna be a wonderful day
Epische shit ouwe,quote:
Sharquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Goooooooooooooooooooooooooodmorning USA
I got a feeling that it's gonna be a wonderful day
quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Meh, heeft er hier eentje m'n energie voor vandaag opgeslokt
quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Shar![]()
No idea am unable to see anything today.
Ik wil Faber vs Cruz zien!quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:45 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Epische shit ouwe,
Ik dacht echt dat Shogun en Hendo een hartaanval zouden krijgen... en die trappen van Cung Le... goddamn....
Heb je prelims nog gezien? Die gast die niet tapte en knock out ging door een choke?
Vrouwen die niet weten waar ze het over hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |