Hmm je beter doe je dit bij 100 : BALLEN, en dan evt bij 150 bij je koken en masserenquote:Op maandag 21 november 2011 12:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
20 opgespaarde kusjes inruilen voor een serenade, 30 voor een doos bonbons en voor 100 kusjes komt Poit bij je thuis koken en masseren!
Koken is dan ook niet meer dan een blikje knakworsten opwarmen, de massage is internquote:Op maandag 21 november 2011 14:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm je beter doe je dit bij 100 : BALLEN, en dan evt bij 150 bij je koken en masseren
Met de knakworsten inderdaad.quote:Op maandag 21 november 2011 14:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Koken is dan ook niet meer dan een blikje knakworsten opwarmen, de massage is intern
Aaah dat klinkt echt zo goorquote:Op maandag 21 november 2011 14:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Koken is dan ook niet meer dan een blikje knakworsten opwarmen, de massage is intern
Coole shit inderdaad!quote:Op maandag 21 november 2011 15:34 schreef AQuila360 het volgende:
[TK] Riva Rama houten speedboot.
Check die sub halverwege
Die grijze dan hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op maandag 21 november 2011 17:12 schreef Poit het volgende:
* Poit heeft zin in Battlefield!Same here broeder, heb ook zin om ff flink te gamen maar nu ff geen tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Goed, nog 2 weken op mijn stage. En dan nog even 24/7 studeren voor mijn volgende stage want dat wordt nog harder bikkelenquote:
Een gedoe om niets dusquote:Op maandag 21 november 2011 21:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dacht trouwens gisteren, goh het is tijd voor een kleurtje, ik lak mijn nagels weer eens. Krijg ik vandaag op mijn flikker van een ziekenhuis hygiëniste omdat ik nagellak draag![]()
Ze was sowieso super onredelijk want we mogen van haar ook geen lange mouwen dragen want met korte mouwen kun je in ieder geval je onderarmen wassen. Maar mw vergeet voor het gemak even dat als ik met een cva patient ga lopen ik mijn hele lichaam in de strijd moet gooien.
Gelukkig dragen mijn stagebegeleiders allemaal ringen, horloges en lange mouwen dus die waren niet boos op me
Kort samengevat: Ja!quote:
Jemigquote:Op maandag 21 november 2011 21:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kort samengevat: Ja!
Daarna stond ze in de lunchpauze met een speciaal goedje en een uv-lamp om te vragen of we onze handen wilde laten checken op bacterien. No thanks, ik moet nog eten en hoef daarom niet te weten hoeveel bacterien er op de handen waarmee ik mijn brood eet zitten!!!
Echt he, overdreven gedoe was het! Maar het mooiste was dat we dus allemaal gezever over hygiëne moesten aanhoren en mijn stagebegeleider vervolgens een enorm stuk plastic uit haar soep vistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |