Het staat je vrij een bieding uit te brengen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:24 schreef zuigmarmot het volgende:
Ik vindt hem wel erg mooi, en ik heb nog zenders/ontvangers/accu's genoeg liggen, maar de prijs is me (veel) te hoog
Pronken doe ik niet aan, met speelgoed moet gespeeld wordenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:55 schreef BYM het volgende:
[..]
Het staat je vrij een bieding uit te brengen.
Komen we eruit heb je een prachtig schaalmodel om mee te pronken, komen we er niet uit staat hij me hier niet in de weg te wachten tot iemand het wel wil of kan betalen.
Heeft geen zin, wat ik er voor wil bieden is minder dan hij waard en waarvoor je hem kan verkopen(het is een mooi ding).quote:
Hmmm ja dat kan en dat zal, maar is dat niet aan mij, om te bepalen wat acceptabel en aanvaardbaar is als verkoopbedragquote:Op woensdag 2 november 2011 13:44 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Heeft geen zin, wat ik er voor wil bieden is minder dan hij waard en waarvoor je hem kan verkopen(het is een mooi ding).
Je krijgt wel een gratis kick van mij
Regelaar is niet heel spannend, wel een zwaar model zo te zien, exacte merk en type kom ik later op terug. Twee stuks Graupner speed 600 8,4V, en een S3003 servo volgens mij.quote:Op donderdag 3 november 2011 08:48 schreef zuigmarmot het volgende:
Okee, dan heb ik nog wel een paar vraagjes voor je.
Wat voor setup zit erin ? (motor, regelaar en servo) ?
Zijn er enige schades/sheuren in de romp ? (vietnamees model ?)
Dat is dan als statisch model zolang niet zichtbaar niet boeiend, maar als rc bediend model en daadwerkelijk in het water lichtelijk gevaarlijk ja hahaha :pquote:Op donderdag 3 november 2011 09:44 schreef zuigmarmot het volgende:
Met vietnamees model bedoel ik dat die lijn van boten gemaakt door een Vietnamees bedrijf inderdaad problemen had met snel scheuren in de romp (redelijk grote ook) waarschijnlijk oor de gebruikte materialen / lak die ging scheuren bij het drogen van het model
Ik wil wel eens zien hoe je die met rc gaat besturen. Lever je er een snorkel bijquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:02 schreef BYM het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een onderzee-er die weg moet.
40MHZ FM zender, Futaba F14 doet dat prima hoorquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:47 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Ik wil wel eens zien hoe je die met rc gaat besturen. Lever je er een snorkel bij
Mooie boot btw
Ik zelf niet, de vorige eigenaar wel hoezo?quote:Op zondag 13 november 2011 23:10 schreef Patrickovik het volgende:
Heb je al eens met de boot gevaren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |