Haha geen idee zo vaak is het nog niet voorgekomenquote:Op woensdag 23 november 2011 19:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Denk je niet dat m'n Lotje Radar af gaat als je binnen een straal van 10 kilometer in m'n buurt komt?
Moet je niet doenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dr was trouwens bijna geen Lotje meer, ik stikte echt bijna in mijn taaitaai!
Rood hoofd nu en tranen over mijn wangen
Wat denk je zelf! Dat heb ik nog weken gevoeldquote:Op woensdag 23 november 2011 20:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha geen idee zo vaak is het nog niet voorgekomen
Ging je Lotje radar bij de laatste meet af?
Weer flink gefaald zeker?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:13 schreef Sharana_LV het volgende:
baaah balen lot, had je beter vandaag vrij kunnen hebben en met ons meegaan
Ik heb net schoenen online besteld, wilde kijken hoeveel verzendkosten erbij kwamen en toen waren ze al besteld. Nu kan ik ze niet meer online annuleren. GRRRRRquote:Op woensdag 23 november 2011 20:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb tetris en de nieuwe mario laten liggen en nu heb ik spijt![]()
Je bent ziek?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eh ja ik had vorige week eens gkeken hoeveel ik uit had gegeven in 1 maand en het was toch wel iets wat veelquote:Op woensdag 23 november 2011 20:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Je bent ziek?Meestal laat je niet zo gauw spullen liggen.
zo zo, dat zal wennen wezen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eh ja ik had vorige week eens gkeken hoeveel ik uit had gegeven in 1 maand en het was toch wel iets wat veeldus ik dacht laat ik eens proberen wat minder te kopen ofzo ...
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mario kartquote:Op woensdag 23 november 2011 22:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]ik eigenlijk ook, maar wacht wel tot 2 dec en bestel hem tegelijk met Mario Kart
JA! Bitch!quote:Op woensdag 23 november 2011 22:37 schreef Solique het volgende:
Heb eindelijk de dogtag van Poit in BF.
quote:
quote:
Wat moet ik zien? Heb je nog nooit Amerikaans Showworstelen gezien?quote:
Allejeuzus SD, dat is inderdaad een klotetijd!quote:Op donderdag 24 november 2011 04:47 schreef SocialDisorder het volgende:
Mogge, godskolere wat een tijd.
Wat vroeg om op internet te gaan. Ik stond nog onder de douche!quote:Op donderdag 24 november 2011 04:47 schreef SocialDisorder het volgende:
Mogge, godskolere wat een tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |