JBquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja
Commentaar is briljant, wel minder van sommige verwijderde stukken inderdaad.
Jables echt een briljante vent.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JB
Heb nog vette foto's van hem tijdens het concert![]()
![]()
![]()
Ik was er voor naar Londen gevlogenquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Jables echt een briljante vent.
Als er een concert in de buurt is zou ik zeker gaan![]()
*Jealous*quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik was er voor naar Londen gevlogenen stond helemaal vooraan
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik was er voor naar Londen gevlogenen stond helemaal vooraan
I haz picturesquote:
Je moet ook niet kijken naar de mooie mensen.. Het is geen vrouwenhockeyquote:
Vrouwenhockeyquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Je moet ook niet kijken naar de mooie mensen.. Het is geen vrouwenhockey
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
I haz picturesen vooral kyle die natuuuuuuurlijk weer met zijn sokken in slippers stond
![]()
En ze hadden een gitaar gemaakt van een wc bril
Braziliaanse vrouwenquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Vrouwenhockey
Braziliaans Vrouwen Beach Volleybal
you don't like teh bootyclap?quote:
Nee Softbal is een leuke sport....quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:36 schreef koei het volgende:
Ik dacht dat ufc een soort worstelen wasmaar dan corrigeer ik mezelf: ufc
Boem. Mag ik nog even toevoegen dat UFC 139 EPISCH was? Dankquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:38 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nee Softbal is een leuke sport....
Ja, inderdaad! Ben blij dat je het met me eens bent!quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:38 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nee Softbal is een leuke sport....
.... Bij Jeka joh?! Ik dacht dat ze daar alleen voetbalden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jep, HSC Jeka. Ik woon er bijna naast
Wel handig, kun je je ballen uit je eigen tuin/balkon vissen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jep, HSC Jeka. Ik woon er bijna naast
Ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
.... Bij Jeka joh?! Ik dacht dat ze daar alleen voetbalden.
Als ik zou willen kan ik mijn ballen altijd uit de tuin vissen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel handig, kun je je ballen uit je eigen tuin/balkon vissen.
Zo leer je nog es wat.quote:
Zolang je ze niet als harig aas gebruikt. Ik typte aas, geen aars. Ik wil geen MI.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als ik zou willen kan ik mijn ballen altijd uit de tuin vissen.
Lekker pruimtabak kauwen, spugen en aan je zak jeuken!quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:15 schreef Rossdale het volgende:
Ik zit er aan te denken om na de winterstop me aan te melden bij een honkbalverenigingBeetje onhandig om halverwege een seizoen te starten, maargoed ik ben nu sowieso al te laat
HELL YEAH!quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Boem. Mag ik nog even toevoegen dat UFC 139 EPISCH was? Dank
Lekkerquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:10 schreef Sharana_LV het volgende:
yay mijn eerste vakantieweek is goedgekeurdeerste week van januari vrij
nou nog wachten op de rest
ik heb de week van 12 december nog open staan, hoor zo of ik die ook vrij krijgquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Lekker
Ik ga nog maar eens wat vrij plannen in december.
Luie donder!quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb de week van 12 december nog open staan, hoor zo of ik die ook vrij krijg
Merk er niets van!quote:
en dat is te danken aan haar harde werk!quote:
quote:
Hoezo? M'n keuken is nog steeds een troepquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en dat is te danken aan haar harde werk!
Bestel je toch een nieuwequote:Op dinsdag 22 november 2011 12:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoezo? M'n keuken is nog steeds een troep
Ja, zo duur is zo'n wegwerpbarbecue niet, die hoef je helemaal niet te recyclen joh!quote:
Ja, dahag, schoonmaken zullen ze!quote:
Ehm, je start dan aan het begin van het seizoenquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:15 schreef Rossdale het volgende:
Ik zit er aan te denken om na de winterstop me aan te melden bij een honkbalverenigingBeetje onhandig om halverwege een seizoen te starten, maargoed ik ben nu sowieso al te laat
Oooh goeie tipquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:10 schreef koei het volgende:
[..]
Ehm, je start dan aan het begin van het seizoenHonkbal is een zomersport dus van oktober tot april zijn er geen wedstrijden. Wij hebben altijd winterstop van eind oktober tot begin januari. Daarna beginnen we met zaaltrainingen en de competitie start weer rond pasen. Ik zou dus in januari gewoon mee gaan trainen en dan daarna beslissen wat je doet. En natuurlijk ook even kijken of ze een goed team voor je hebben. Als beginner gelijk in een team komen waar ze al in een hoge klasse spelen is een beetje jammer, zeker als het team goed bezet is. Bij onze vereniging kun je momenteel niet terecht als beginner bijvoorbeeld, omdat we geen instapteams hebben en je als beginner daarom in eerste instantie geen wedstrijden zal spelen. En zonder wedstrijden is het toch een beetje jammer.
Zaaltrainingenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:10 schreef koei het volgende:
[..]
Ehm, je start dan aan het begin van het seizoenHonkbal is een zomersport dus van oktober tot april zijn er geen wedstrijden. Wij hebben altijd winterstop van eind oktober tot begin januari. Daarna beginnen we met zaaltrainingen en de competitie start weer rond pasen. Ik zou dus in januari gewoon mee gaan trainen en dan daarna beslissen wat je doet. En natuurlijk ook even kijken of ze een goed team voor je hebben. Als beginner gelijk in een team komen waar ze al in een hoge klasse spelen is een beetje jammer, zeker als het team goed bezet is. Bij onze vereniging kun je momenteel niet terecht als beginner bijvoorbeeld, omdat we geen instapteams hebben en je als beginner daarom in eerste instantie geen wedstrijden zal spelen. En zonder wedstrijden is het toch een beetje jammer.
Dank u, eventjes aangezetquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:18 schreef Poit het volgende:
http://grooveshark.com/#/search?q=essential+mix
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:50 schreef Sharana_LV het volgende:
jippie mijn 2e week vrij is ook goedgekeurd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
* Solique haz a jealous| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeg als je verloofd wilt blijven moet je zo doorgaan! /soapdrama
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:52 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]genoeg tijd dus om Poit's huis schoon te maken en om voor hem te koken
Dees is beter:quote:
Ook een goedequote:
Rapquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:27 schreef Poit het volgende:
Deze!!
L I N K
More like,
L I N Gay!
Bonus epic image
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]OH MY GOD!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awesome!!! Dat zou ik ook nog eens graag live willen zien.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Wat is dat voor loser? Welke kerel verkiest er nou gamen boven het uitzicht van een mooie dame die je met haar hoge hakken aan sext?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:27 schreef Poit het volgende:
Deze!!
L I N K
More like,
L I N Gay!
Bonus epic image
[ afbeelding ]
Misschien stonk ze wel uit d'r mond!quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wat is dat voor loser? Welke kerel verkiest er nou gamen boven het uitzicht van een mooie dame die je met haar hoge hakken aan sext?
Dat boeit toch niet als je zo'n lijf hebtquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Misschien stonk ze wel uit d'r mond!
Jawelquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat boeit toch niet als je zo'n lijf hebt
Ah nee, echte mannen kunnen wel wat hebbenquote:
Mooie vrouwen horen niet uit hun mond te stinkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ah nee, echte mannen kunnen wel wat hebben
Slaap lekker en ik kom het zo controleren!quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Maar goed, ik ga mijn mandje in, 14 uur werken heeft er weer een beetje ingehakt
En snel mijn tanden poetsen zodat ik in ieder geval niet uit mijn mond stink
Jaaaa Jack Blackquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
OH MY GOD!
Awesome!!! Dat zou ik ook nog eens graag live willen zien.
Je ziet de voorkant niet hèquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wat is dat voor loser? Welke kerel verkiest er nou gamen boven het uitzicht van een mooie dame die je met haar hoge hakken aan sext?
Niemand gezienquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Slaap lekker en ik kom het zo controleren!
hij verkiest niets. Hij combineertquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Moehaha, ik ben m'n ninja skillz nog niet verleerdquote:
niet waar, ik heb je vannacht wel gevoeld, viespeuk.quote:Op woensdag 23 november 2011 08:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Moehaha, ik ben m'n ninja skillz nog niet verleerd
Dat is dan ook voor het eerstquote:Op woensdag 23 november 2011 08:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
niet waar, ik heb je vannacht wel gevoeld, viespeuk.
Yeah, you're getting sloppy.quote:
Had je maar een boeiender verhaal moeten schrijvenquote:Op woensdag 23 november 2011 09:32 schreef SpankmasterC het volgende:
Niet zo heel veel zin om vandaag aan m'n scriptie te zittenben hem inmiddels bestwel zat eigenlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |