http://www.nu.nl/politiek(...)peace-uitzetten.htmlquote:PVV wil Greenpeace uitzetten
Greenpeace gaat zo vaak over de schreef dat de actiegroep het land uit moet worden gezet.
Dat stelt PVV-Kamerlid Richard de Mos maandag in De Telegraaf. Staatssecretaris van Milieu Joop Atsma (CDA) moet volgens hem alles uit de kast halen om Greenpeace weer in het gareel te krijgen.
De beweging radicaliseert, stellen VVD en PVV in de krant. De VVD wil subsidies voor milieuorganisaties die de wet overtreden stopzetten. Ook zouden ze geen geld meer mogen krijgen via bijvoorbeeld de Postcodeloterij, zegt VVD-Kamerlid René Leegte in de krant.
Verbaasd
Greenpeace zegt in verbaasd te zijn dat de PVV de beweging 'monddood' wil maken. Directeur Sylvia Borren wijst erop dat de organisatie geweldloos te werk gaat. "Het zou logischer zijn als de heer De Mos samen met de eigen kiezers en miljoenen Greenpeacesupporters opkomt tegen vervuilende praktijken."
Een maand geleden pleitte de VVD met steun van de PVV voor het opheffen van fiscale voordelen voor organisaties als Greenpeace. Zo zou het niet meer mogelijk moeten zijn dat giften aan Greenpeace fiscaal aftrekbaar zijn. Ook zou de milieuorganisatie belasting moeten betalen over schenkingen of erfenissen.
Ballon
Greenpeace zette vorige maand kwaad bloed bij de VVD en de PVV met een actie rond het transport van kernafval. De milieuorganisatie wilde een ballon met een tekst door de treinrails naar boven laten komen, maar dat werd tijdens de voorbereidingen verhinderd. Het OM onderzoekt of de actie gevaar voor het transport had kunnen opleveren
Nee.quote:Op maandag 21 november 2011 09:26 schreef RemcoDelft het volgende:
Greenpeace, dat is toch die club die rotsblokken om de zeebodem gooit om daarmee vissersschepen te laten kapseizen?
De Mos.quote:Op maandag 21 november 2011 09:26 schreef t-8one het volgende:
Ook meteen het land uit
Een beetje zoals je in de middeleeuwen buiten de stadsmuren gezet werd.
Ohw, en daarnaast de Mos
Waarom zit zo'n gast in de tweede kamer, vergeleken met hem is zelfs Dion Graus slim.
Jong, zulke bijdehande vragen stel je maar in de kroeg, de PVV werkt aan oplossingen.quote:Op maandag 21 november 2011 09:28 schreef Jarno het volgende:
Hoe zet je eigenlijk een organisatie het land uit?
Aahhhh ok, dus het is gewoon zijn versie van 'de klas uit' ? Helder.quote:Op maandag 21 november 2011 09:31 schreef KoosVogels het volgende:
De Mos, is dat niet die man die schooldirecteur had kunnen zijn?
tochdapperdatjijmenseneenmongooldurfttenoementerwijljezelfnieteenseenfatsoenelijkleesbarezinkantikkenquote:Op maandag 21 november 2011 09:35 schreef Basp1 het volgende:
Wat grappig zelfs particuliere instanties zoals de postcodeloterij mogen door het te veel aan vrijheid ook ingeperkt worden door de inteelt mongolen van de pvv.
ga iets inhoudelijks toevoegen ipv te huilen over typo's en slechte zinnen.quote:Op maandag 21 november 2011 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tochdapperdatjijmenseneenmongooldurfttenoementerwijljezelfnieteenseenfatsoenelijkleesbarezinkantikken
Ah, Basp zegt iets gemeens over de PVV. Ga je nu huilen?quote:Op maandag 21 november 2011 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tochdapperdatjijmenseneenmongooldurfttenoementerwijljezelfnieteenseenfatsoenelijkleesbarezinkantikken
Nee, ik heb niets met de PVV verder. Ik verbaas me alleen nog steeds over het feit dat mensen zo makkelijk anderen een mongool durven te noemen terwijl ze dus hun eigen taal niet eens redelijk beheersen. En ja, das ontopic.quote:Op maandag 21 november 2011 09:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, Basp zegt iets gemeens over de PVV. Ga je nu huilen?
Man man man, je bent een fervent NWS-bezoeker. Daar doet men niets anders dan elkaar en de mensen die de hoofdrol spelen in nieuwsitem uitmaken voor mongool. En nu neem jij het iemand kwalijk als diegene de PVV terecht een partij voor mongolen noemt?quote:Op maandag 21 november 2011 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik heb niets met de PVV verder. Ik verbaas me alleen nog steeds over het feit dat mensen zo makkelijk anderen een mongool durven te noemen terwijl ze dus hun eigen taal niet eens redelijk beheersen. En ja, das ontopic.
Ach ja, het is nog vroeg zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 21 november 2011 09:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Man man man, je bent een fervent NWS-bezoeker. Daar doet men niets anders dan elkaar en de mensen die de hoofdrol spelen in nieuwsitem uitmaken voor mongool. En nu neem jij het iemand kwalijk als diegene de PVV terecht een partij voor mongolen noemt?
Dat was idd nogal... selectief.quote:Op maandag 21 november 2011 09:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Man man man, je bent een fervent NWS-bezoeker. Daar doet men niets anders dan elkaar en de mensen die de hoofdrol spelen in nieuwsitem uitmaken voor mongool. En nu neem jij het iemand kwalijk als diegene de PVV terecht een partij voor mongolen noemt?
Onzin das gehuil van jouw kant, en 'toevalliger wijs' in een topic dat jou niet aanstaat. Het heeft helemaal niets met de typo te maken maar alles met de mening van de persoon.quote:Op maandag 21 november 2011 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik heb niets met de PVV verder. Ik verbaas me alleen nog steeds over het feit dat mensen zo makkelijk anderen een mongool durven te noemen terwijl ze dus hun eigen taal niet eens redelijk beheersen. En ja, das ontopic.
Greenpeace heeft zn hoofdkantoor hier zitten. Die kun je natuurlijk wel gaan verbieden.quote:Op maandag 21 november 2011 09:28 schreef Jarno het volgende:
Hoe zet je eigenlijk een organisatie het land uit?
Ik wil voorkomen dat er nog mensen op de Dam lopen. Ik zal aangeven waar ik de landmijnen neerlegquote:Op maandag 21 november 2011 09:27 schreef t-8one het volgende:
[..]
Nee.
ze willen voorkomen dat er in dat gebied gevist wordt. Ze hebben aangegeven waar de rotsblokken liggen.
Ja want de zee leegvissen en de natuur daar verwoesten met sleepnetten moet natuurlijk gewoon kunnen. Wat een betutteling!quote:Op maandag 21 november 2011 10:10 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik wil voorkomen dat er nog mensen op de Dam lopen. Ik zal aangeven waar ik de landmijnen neerleg![]()
Deze hippies proberen hun eigen dictatuurtje te vormen, en ondertussen zorgen ze dat veel mensen schijt hebben aan "het milieu" door van alles te willen verbieden.
Deze snap ik ff niet?quote:Op maandag 21 november 2011 10:10 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
en ondertussen zorgen ze dat veel mensen schijt hebben aan "het milieu" door van alles te willen verbieden.
Nogmaals: dat is aan de overheid, niet aan een clubje ongeschoren beroepsdemonstranten! Eigen rechter spelen en zo. Mag niet.quote:Op maandag 21 november 2011 10:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja want de zee leegvissen en de natuur daar verwoesten met sleepnetten moet natuurlijk gewoon kunnen. Wat een betutteling!
Het gaat volgens mij over internationale wateren.quote:Op maandag 21 november 2011 10:22 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Nogmaals: dat is aan de overheid, niet aan een clubje ongeschoren beroepsdemonstranten! Eigen rechter spelen en zo. Mag niet.
Dus de dief niet neerslaan hé, wanneer die er met jou spullen vandoor gaat! Dat is eigen rechter spelen en zo. Mag niet!quote:Op maandag 21 november 2011 10:22 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Eigen rechter spelen en zo. Mag niet.
Waarschijnlijk is de volgende organisatie die door de pvvmongolen daarna uitgezet zou moeten worden amnesty. En ja heatwave ga maar weer verder over het taal gebruik en de zinsopbouw. Daarmee geef je precies aan waarom de meeste pvvers mongolen genoemd mogen worden omdat er inhoudelijk niets nuttigs uit kan komen als zinnen die tenminste het woord verbieden als inhoud hebben. Wat heeft de pvv nu eigenlijk de afgelopen 2 jaar van hun verkiezingsbeloftes waargemaakt. De criminele marrokaantjes lopen nog steeds rond en de politie is nog even incompetent als voorheen. Verder hebben ze meteen hun aow standpunt ge flipflopt. Maar dat is dan opeens heel normaal voor henk en ingrid dat ze door deze droeftoeters eigenlijk nog meer genaaid worden als door de plucheplakkers.quote:Op maandag 21 november 2011 09:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Greenpeace heeft zn hoofdkantoor hier zitten. Die kun je natuurlijk wel gaan verbieden.
Komt ook weer lekker over. Een globale organisatie die asiel buiten NL moet gaan zoeken
Dat ehhhh nou... dat we 130 mogen op 3km asfalt? Zoiets?quote:Op maandag 21 november 2011 10:47 schreef Basp1 het volgende:
Wat heeft de pvv nu eigenlijk de afgelopen 2 jaar van hun verkiezingsbeloftes waargemaakt.
Je bedoelt overheden die maar viscerguningen voor 25% van het aantal vangsten hebben afgegeven maar niet toezien op de 75% meer vangsten. Dan zouden burgers opeens niet meer het recht in eigen handen mogen nemen om dan maar met creatieve oplossingen te komen om zo de biodiversiteit nog een beetje te proberen te redden. Is er trouwens een wet die mensen verbied rotsblokken in zee te dumpen?quote:Op maandag 21 november 2011 10:22 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Nogmaals: dat is aan de overheid, niet aan een clubje ongeschoren beroepsdemonstranten! Eigen rechter spelen en zo. Mag niet.
Nee maar aan de andere kant olieplatformen zijn dan ook geen enkel probleem!quote:Op maandag 21 november 2011 10:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je bedoelt overheden die maar viscerguningen voor 25% van het aantal vangsten hebben afgegeven maar niet toezien op de 75% meer vangsten. Dan zouden burgers opeens niet meer het recht in eigen handen mogen nemen om dan maar met creatieve oplossingen te komen om zo de biodiversiteit nog een beetje te proberen te redden. Is er trouwens een wet die mensen verbied rotsblokken in zee te dumpen?
Maar als die overheid inmiddels zo ver van de mensen af staat moet je soms weleens wat he?quote:Op maandag 21 november 2011 10:22 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dan heb je nu reden tot blijdschap, want Greenpeace krijgt helemaal geen subsidie.quote:Ik vind niet dat de overheid Greenpeace moet subsidiëren.
Direct niet inderdaad, gewoon de vergunning stoppen van de Postcodeloterij. Dat scheelt ze tientallen miljoenen. (miljoenen die ze m.i. beter aan uitkering van prijzen kunnen besteden)quote:Op maandag 21 november 2011 12:31 schreef DarkSkywise het volgende:
[..]
Dan heb je nu reden tot blijdschap, want Greenpeace krijgt helemaal geen subsidie.
Welja, een particuliere organisatie dwingen hoe ze hun geld moeten besteden...quote:gewoon de vergunning stoppen van de Postcodeloterij
Het verbaast me af en toe hoe dicht 'rechts' en communisme bij elkaar lijken te liggenquote:Op maandag 21 november 2011 12:46 schreef DarkSkywise het volgende:
[..]
Welja, een particuliere organisatie dwingen hoe ze hun geld moeten besteden...
Waarom dan niet meteen al het gokken verbieden. Mensen opzadelen met gokverslavingen.quote:Op maandag 21 november 2011 12:42 schreef kawotski het volgende:
[..]
Direct niet inderdaad, gewoon de vergunning stoppen van de Postcodeloterij. Dat scheelt ze tientallen miljoenen. (miljoenen die ze m.i. beter aan uitkering van prijzen kunnen besteden)
Geheel offtopic maar toch: vanwege het overheidsmonopoly op gokken moeten alle niet-Staatsloterijen verplicht het overgrote deel van hun omzet afstaan aan "goede" doelen. Dat doen ze echt niet omdat ze dat zo graag willen, 't geld moet gewoon op.quote:Op maandag 21 november 2011 12:42 schreef kawotski het volgende:
[..]
Direct niet inderdaad, gewoon de vergunning stoppen van de Postcodeloterij. Dat scheelt ze tientallen miljoenen. (miljoenen die ze m.i. beter aan uitkering van prijzen kunnen besteden)
Dat is een ander probleem. Maar ik ben nog steeds van mening dat Nederland aanzienlijk aangenamer zou zijn als iedereen zich aan alle wetten zou houden. Trouwens ook aangenamer als we aanzienlijk minder wetten zouden hebben...quote:Op maandag 21 november 2011 11:06 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Maar als die overheid inmiddels zo ver van de mensen af staat moet je soms weleens wat he?
Hoeveel visserschepen zijn er door deze actie dan gekapzeisd? Je zou verwachten dat zoiets namelijk wel in het nieuws zou komen, dat zou ik dus gemist hebben.quote:Op maandag 21 november 2011 09:26 schreef RemcoDelft het volgende:
Greenpeace, dat is toch die club die rotsblokken om de zeebodem gooit om daarmee vissersschepen te laten kapseizen?
beschouw jij greenpeace als terroristen? Is dit een flinke devaluatie van die term? Of niet meer dan stupide laster?quote:Op maandag 21 november 2011 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, het is nog vroeg zullen we maar zeggen.
Ik vind het overigens een prima plan, we hebben een anti-terrorismebeleid in Nederland.
Greenpeace krijgt geen subsidie, meer kan net als alle andere officiele "goede doelen" gebruik maken van wat regels waardoor giften belastingvrij gedaan kunnen worden e.d.quote:Op maandag 21 november 2011 09:40 schreef droom_econoom8 het volgende:
Ik vind niet dat de overheid Greenpeace moet subsidiëren.
En loterijen verbieden tenzij ze geld geven aan "goede doelen" als Greenpeace is ook ongewenste bevoorrechting.
Let wel, de verschillende overhedn hadden al 10 jaar daarvoor afspraken gemaakt dat dat gebied beschermt gebied zou gaan worden, visserij was daar volgens de geldende afspraken gewoon verboden.quote:Op maandag 21 november 2011 10:10 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik wil voorkomen dat er nog mensen op de Dam lopen. Ik zal aangeven waar ik de landmijnen neerleg![]()
Deze hippies proberen hun eigen dictatuurtje te vormen, en ondertussen zorgen ze dat veel mensen schijt hebben aan "het milieu" door van alles te willen verbieden.
Let wel: visserijvergunningen regelen is een overheidstaak! Een clubje extremisten dat rotsblokken (lees: afval!) in zee dumpt moet gewoon verboden worden.
Is dat werkelijk zo?quote:Op maandag 21 november 2011 10:10 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Let wel: visserijvergunningen regelen is een overheidstaak! Een clubje extremisten dat rotsblokken (lees: afval!) in zee dumpt moet gewoon verboden worden.
Rotsblokken op een vlakke zandbodem gooien is idioot en zijn levens gevaarlijk voor slepende vissersboten. Zelfs ik snap dat.quote:Op maandag 21 november 2011 14:25 schreef erodome het volgende:
[..]
Let wel, de verschillende overhedn hadden al 10 jaar daarvoor afspraken gemaakt dat dat gebied beschermt gebied zou gaan worden, visserij was daar volgens de geldende afspraken gewoon verboden.
Het werd toegestaan, maar op papier was het al 10 jaar daarvoor verboden.
Die rotsblokken waren geen gevaarlijke actie, elk schip dat netten over de bodem sleept heeft apperatuur om die bodem in de gaten te houden, was dat niet zo dan gebeurde er vaak ongelukken, want het is niet normaal dat alles op de zeebodem keurig op zijn plaats blijft.
Daarnaast zijn de lokatie's doorgegeven, wist ieder schip dat daar kwam waar die rotsblokken lagen.
Of je dat een goede actie vindt of niet is een persoonlijke zaak, maar bedenk je eens wat er zal gebeuren als niemand meer overheden mag wijzen op het houden van gemaakte afspraken, of op grove fouten!
Ik heb en een visser in mijn familie en een aantal die op sleepboten varen, eigenlijk is de kant van mijn man vol met bootmensen, van marinemensen tot mensen die werken op boten(zoals die sleepboten).quote:Op maandag 21 november 2011 14:50 schreef Truffelvarken het volgende:
[..]
Rotsblokken op een vlakke zandbodem gooien is idioot en zijn levens gevaarlijk voor slepende vissersboten. Zelfs ik snap dat.
Iedereen die dat ontkend is, of niet goed bij zijn hoofd of kwaadaardig. Deze figuren hebben blijkbaar geen vissersman in hun familie, tenminste geen vissers waar ze van houden.
Het had maar zo gekund dat er op Urk nieuwe namen bijkwamen op het zeelieden monument.
Greenpeace komt de laatste tijd te veel met onverantwoordelijke streken in het nieuws.
Omdat de PVV dat onder de aandacht brengt reageert links automatisch negatief.
Ga eens met Pavlof praten of neem een hond.
Dan vaar je er toch niet overheen? Ik zie het probleem niet. Als ik weet waar er een gat in de weg zit ga ik er ook niet met 130 overheen crossen.quote:Op maandag 21 november 2011 15:08 schreef Truffelvarken het volgende:
Lieve mevrouw. Ik heb vroeger op een zeesleper gevaren en ik kan u vertellen dat het niet leuk is als de sleep plotseling ergens achter blijft haken. Helemaal niet als je dwars komt te liggen.
Zeker niet als je over een vlakke zandbodem sleept en een bak koffie pakt.
En de zoveelste leugen van cempexo (die persoon die werkelijk nooit weet waar hij over praat); Greenpeace krijgt geen subsidie, althans niet van de overheid maar enkel van particulieren. Het lijkt me dat die zelf mogen weten waar ze hun geld aan uitgeven.quote:Op maandag 21 november 2011 15:10 schreef cempexo het volgende:
Het beste plan van de maand november. Greenpeace zelf presteert niets, een beetje recreatief rondvaren met bootjes, gaten graven onder spoorrails en nog meer van dat fabeltjesland gedoe.
Wel graag de riante subsidie in de zakken stoppen. Directie heeft een salaris van ruim 125.000 euro.
Het laatste jaar is dat verhoogd van 100.000 naar 125.000 euro, dat zijn 2,5 uitkeringen meer op jaarbasis.
Wegwezen, het geheel in de zee dumpen of onder de spoorrails begraven.
Greenpeace krijgt geen subsidie:quote:Op maandag 21 november 2011 15:10 schreef cempexo het volgende:
Het beste plan van de maand november. Greenpeace zelf presteert niets, een beetje recreatief rondvaren met bootjes, gaten graven onder spoorrails en nog meer van dat fabeltjesland gedoe.
Wel graag de riante subsidie in de zakken stoppen. Directie heeft een salaris van ruim 125.000 euro.
Het laatste jaar is dat verhoogd van 100.000 naar 125.000 euro, dat zijn 2,5 uitkeringen meer op jaarbasis.
Wegwezen, het geheel in de zee dumpen of onder de spoorrails begraven.
bron: http://www.greenpeace.nl/news/gulle-gift-nationale-poscode-l/quote:Zoals je weet, accepteert Greenpeace principieel geen giften van bedrijven en geen subsidie van de overheid.
Achja kennelijk likt 'rechts Nederland' zich er de vingers bij af hequote:Op maandag 21 november 2011 15:25 schreef Friek_ het volgende:
God, daar gaan we weer hoor. De VVD van de week ook al met dat Occupy-gedoe. Wat laten die partijen (met name de VVD) zich de laatste tijd toch grandioos kennen.
Het is cempexo. Die user verspreidt vaak leugens om anderen zwart te maken (of gewoon omdat hij te dom is om de waarheid te snappen).quote:Op maandag 21 november 2011 15:25 schreef t-8one het volgende:
[..]
Greenpeace krijgt geen subsidie:
[..]
bron: http://www.greenpeace.nl/news/gulle-gift-nationale-poscode-l/
De beweging radicaliseert, stellen VVD en PVV in de krant. De VVD wil subsidies voor milieuorganisaties die de wet overtreden stopzetten. Ook zouden ze geen geld meer mogen krijgen via bijvoorbeeld de Postcodeloterij, zegt VVD-Kamerlid René Leegte in de krant.quote:Op maandag 21 november 2011 15:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En de zoveelste leugen van cempexo (die persoon die werkelijk nooit weet waar hij over praat); Greenpeace krijgt geen subsidie, althans niet van de overheid maar enkel van particulieren. Het lijkt me dat die zelf mogen weten waar ze hun geld aan uitgeven.
Als Greenpeace de wet overtreedt dan hebben we daar rechters, rechtbanken en gevangenissen voor. Politieke partijen die à la fascistische regimes alles wat ze niet bevalt willen verbieden, daar hebben we geen behoefte aan.
Was er eigenlijk al gemeld in dit topic dat greenpeace geen subsidies krijgt?quote:Op maandag 21 november 2011 15:28 schreef cempexo het volgende:
[..]
De beweging radicaliseert, stellen VVD en PVV in de krant. De VVD wil subsidies voor milieuorganisaties die de wet overtreden stopzetten. Ook zouden ze geen geld meer mogen krijgen via bijvoorbeeld de Postcodeloterij, zegt VVD-Kamerlid René Leegte in de krant.
en
belastingvoordelen
Gebaseerd op uitspraken van enkele VVD-ers die hun toekomstige commissariaat bij bijvoorbeeld atoomstroomleveranciers veilig moeten stellen (wat uiteraard wel ingaat nadat ze hun volledige wachtgeldtermijn hebben uitgezeten).quote:Op maandag 21 november 2011 15:29 schreef t-8one het volgende:
Was er eigenlijk al gemeld in dit topic dat greenpeace geen subsidies krijgt?
Ohw, en dat radicaliseren, waar is dat op gebaseerd?
Linkschmensen zijn groepsmensen. Hun afhankelijkheid is de basis van wat anderen zeggen en doen.quote:Op maandag 21 november 2011 15:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het is cempexo. Die user verspreidt vaak leugens om anderen zwart te maken (of gewoon omdat hij te dom is om de waarheid te snappen).
Greenpeace meld toch gewoon waar die keien liggen?quote:Op maandag 21 november 2011 15:08 schreef Truffelvarken het volgende:
Lieve mevrouw. Ik heb vroeger op een zeesleper gevaren en ik kan u vertellen dat het niet leuk is als de sleep plotseling ergens achter blijft haken. Helemaal niet als je dwars komt te liggen.
Zeker niet als je over een vlakke zandbodem sleept en een bak koffie pakt.
Binnenkort gaat het CDA zeker ook bepalen dat ik op hun partij moet stemmen.quote:Op maandag 21 november 2011 16:38 schreef cempexo het volgende:
Miljoenen
Vorig jaar kregen milieuclubs als Greenpeace en Milieudefensie via de Nationale Postcode Loterij 90,3 miljoen euro.
bron: http://www.elsevier.nl/we(...)-Postcodeloterij.htm
Nou en? Dat moeten die private loterijen toch zelf weten wat ze met de inleggelden doen?quote:Op maandag 21 november 2011 16:38 schreef cempexo het volgende:
Miljoenen
Vorig jaar kregen milieuclubs als Greenpeace en Milieudefensie via de Nationale Postcode Loterij 90,3 miljoen euro.
Het interesseert me geen bal van wie ze geld krijgen maar wel hoe ze het krijgen. GRATISquote:Op maandag 21 november 2011 16:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou en? Dat moeten die private loterijen toch zelf weten wat ze met de inleggelden doen?
Gewoon geen loten kopen en niet hier leugens gaan verkopen.
Gek he? Voor een organisatie die op non profit basis werkt.quote:Op maandag 21 november 2011 16:52 schreef cempexo het volgende:
[..]
Het interesseert me geen bal van wie ze geld krijgen maar wel hoe ze het krijgen. GRATIS
Deels.. door hun eigen toedoen maar er zijn ook hele groepen mensen die de PVV onder een enorme gekleurde loep leggenquote:
Dan kun je beter de postcodeloterij afschaffen, die zorgen er tenslotte ook voor dat 'goede' doelen als greenpeace,natuurmonumenten en de waddenvereniging genoeg geld krijgen om moeilijk te doen over zeldzame muggen en ratten,waardoor hele bestemmingsplannen niet uitgevoerd kunnen worden.quote:Op maandag 21 november 2011 16:52 schreef cempexo het volgende:
[..]
Het interesseert me geen bal van wie ze geld krijgen maar wel hoe ze het krijgen. GRATIS
Jij wil door de politiek laten bepalen aan wie iemand of een bedrijf giften mag schenken? Wat kan het jou bommen aan wie de Postcodeloterij geld geeft?quote:Op maandag 21 november 2011 16:52 schreef cempexo het volgende:
Ach hij probeert gewoon zijn totaal geflopte karaktermoord op Greenpeace overeind te houden terwijl hij zich alleen nog meer belachelijk maakt.quote:Op maandag 21 november 2011 17:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij wil door de politiek laten bepalen aan wie iemand of een bedrijf giften mag schenken? Wat kan het jou bommen aan wie de Postcodeloterij geld geeft?
Nou, het is wat. Een particulier die zijn EIGEN geld doneert aan een organisatie naar EIGEN KEUZE. Het zou inderdaad VERBODEN moeten worden. Dat is natuurlijk BELACHELIJK, dat mensen ZELF BEPALEN waar ze hun EIGEN geld aan uitgeven. Ja, daar MOET de POLITIEK echt iets aan doen. VERBIEDEN!quote:Op maandag 21 november 2011 16:52 schreef cempexo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF
Ik vind het niet heel ethisch verantwoord om doormiddel van rotsblokken vissen te verpulveren.quote:Op maandag 21 november 2011 09:27 schreef t-8one het volgende:
[..]
Nee.
ze willen voorkomen dat er in dat gebied gevist wordt. Ze hebben aangegeven waar de rotsblokken liggen.
Er heeft geen ongeluk plaatsgevonden nee, als het zo gevaarlijk was was dat vast wel gebeurd aangezien ze daar nu nogsteeds vissen, alleen heel irri om de blokken heen moeten.quote:Op maandag 21 november 2011 15:15 schreef Truffelvarken het volgende:
Er heeft nog geen ongeluk plaatsgevonden en daarom is het niet gevaarlijk? Ook is er goede apparatuur.
Dat is pas een goed punt van u.
U heeft nooit een man gezien met een half hoofd, weggeslagen door een gebroken kabel die haakte.
Hardwerkende visser in gevaar brengen voor eigen gewin is natuurlijk al een stuk beter.quote:Op maandag 21 november 2011 18:35 schreef Mint_Clansell het volgende:
Vrijheid, maar alleen wanneer het de PVV uitkomt. Wat een faalpartij is het toch ook.
Welke vissers zijn er exact in gevaar gebracht?quote:Op maandag 21 november 2011 18:53 schreef Truffelvarken het volgende:
[..]
Hardwerkende visser in gevaar brengen voor eigen gewin is natuurlijk al een stuk beter.
Het was niet eens in de buurt van een ongelukquote:Of een gat graven onder een trein met radioactief afval zodat bij een ongeluk half Nederland voor de volgende 100 jaar onleefbaar wordt. Dat zijn sterke argumenten.
Had je ook nog inhoudelijke argumenten? Je lult nu een slag in de rondte maar het gaat nergens overquote:Ik denk dat Greenpeace over zijn top is met zijn bevlogen, afgestudeerde managementteam.
Maar ze gaan dadelijk nog niet dood van de honger.
Ik zag dat de directeurs salarissen bij Greenpeace zijn verhoogd van 100.000 naar 125.000.
Je moet natuurlijk wel wat presteren voor je geld.
Greenpeace heeft in hun bestaan in ieder geval meer gepresteerd dan die debielenpartij ooit zal presteren.quote:Op maandag 21 november 2011 18:53 schreef Truffelvarken het volgende:
[..]
Hardwerkende visser in gevaar brengen voor eigen gewin is natuurlijk al een stuk beter.
Of een gat graven onder een trein met radioactief afval zodat bij een ongeluk half Nederland voor de volgende 100 jaar onleefbaar wordt. Dat zijn sterke argumenten.
Ik denk dat Greenpeace over zijn top is met zijn bevlogen, afgestudeerde managementteam.
Maar ze gaan dadelijk nog niet dood van de honger.
Ik zag dat de directeurs salarissen bij Greenpeace zijn verhoogd van 100.000 naar 125.000.
Je moet natuurlijk wel wat presteren voor je geld.
Dus?quote:Op maandag 21 november 2011 16:38 schreef cempexo het volgende:
Miljoenen
Kijk..vrienden van je, even gezocht op google: Staatsloterij directeur Yvonne van Oort verdient 420.000 euro.quote:Op maandag 21 november 2011 16:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Gek he? Voor een organisatie die op non profit basis werkt.
Of vind jij dat het verboden moet zijn voor private organisaties om geld te geven aan andere private organisaties.
Greenpeace activisten die de wet overtreden dienen inderdaad gewoon onder de wet gestraft te worden. Lijkt me ook gewoon logisch. Overigens niet meer logisch dat PVV-er Hernandez voor openbare geweldpleging van zijn functie in de 2e kamer wordt ontheven, en gaat brommen in de bak.quote:Op maandag 21 november 2011 20:47 schreef mrkrul het volgende:
Greenpeace is toch een behoorlijk terroristische organisatie. Tja het land uit is een beetje raar, want naar welk land zou je ze dan willen sturen. Echter, optreden tegen terrorisme lijkt me prima. arresteren en opsluiten dus
Zoek ook even op wat de Premier van jouw huidige woonland verdiend tegenover de Premier van dit land, en vergelijk dan ook even de grootte van de landen.quote:Op maandag 21 november 2011 20:53 schreef cempexo het volgende:
[..]
Kijk..vrienden van je, even gezocht op google: Staatsloterij directeur Yvonne van Oort verdient 420.000 euro.
Ken je de uitdrukking: de linkerhand wast de rechterhand ? Als ik jouw rug krab, krab jij dan de mijne ? Vriendjes onder elkaar ?
Ditquote:Op maandag 21 november 2011 21:14 schreef Blitzkrieger het volgende:
Goed plan van de PVV. Dat linkse tuig dat spoorrails vernield en de zee volstort met rotsblokken ben ik liever kwijt dan rijk.
De staatsloterij en postcodeloterij zijn bepaald niet hetzelfdequote:Op maandag 21 november 2011 20:53 schreef cempexo het volgende:
[..]
Kijk..vrienden van je, even gezocht op google: Staatsloterij directeur Yvonne van Oort verdient 420.000 euro.
Ken je de uitdrukking: de linkerhand wast de rechterhand ? Als ik jouw rug krab, krab jij dan de mijne ? Vriendjes onder elkaar ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |