Linkschmensen zijn groepsmensen. Hun afhankelijkheid is de basis van wat anderen zeggen en doen.quote:Op maandag 21 november 2011 15:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het is cempexo. Die user verspreidt vaak leugens om anderen zwart te maken (of gewoon omdat hij te dom is om de waarheid te snappen).
Greenpeace meld toch gewoon waar die keien liggen?quote:Op maandag 21 november 2011 15:08 schreef Truffelvarken het volgende:
Lieve mevrouw. Ik heb vroeger op een zeesleper gevaren en ik kan u vertellen dat het niet leuk is als de sleep plotseling ergens achter blijft haken. Helemaal niet als je dwars komt te liggen.
Zeker niet als je over een vlakke zandbodem sleept en een bak koffie pakt.
Binnenkort gaat het CDA zeker ook bepalen dat ik op hun partij moet stemmen.quote:Op maandag 21 november 2011 16:38 schreef cempexo het volgende:
Miljoenen
Vorig jaar kregen milieuclubs als Greenpeace en Milieudefensie via de Nationale Postcode Loterij 90,3 miljoen euro.
bron: http://www.elsevier.nl/we(...)-Postcodeloterij.htm
Nou en? Dat moeten die private loterijen toch zelf weten wat ze met de inleggelden doen?quote:Op maandag 21 november 2011 16:38 schreef cempexo het volgende:
Miljoenen
Vorig jaar kregen milieuclubs als Greenpeace en Milieudefensie via de Nationale Postcode Loterij 90,3 miljoen euro.
Het interesseert me geen bal van wie ze geld krijgen maar wel hoe ze het krijgen. GRATISquote:Op maandag 21 november 2011 16:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou en? Dat moeten die private loterijen toch zelf weten wat ze met de inleggelden doen?
Gewoon geen loten kopen en niet hier leugens gaan verkopen.
Gek he? Voor een organisatie die op non profit basis werkt.quote:Op maandag 21 november 2011 16:52 schreef cempexo het volgende:
[..]
Het interesseert me geen bal van wie ze geld krijgen maar wel hoe ze het krijgen. GRATIS
Deels.. door hun eigen toedoen maar er zijn ook hele groepen mensen die de PVV onder een enorme gekleurde loep leggenquote:
Dan kun je beter de postcodeloterij afschaffen, die zorgen er tenslotte ook voor dat 'goede' doelen als greenpeace,natuurmonumenten en de waddenvereniging genoeg geld krijgen om moeilijk te doen over zeldzame muggen en ratten,waardoor hele bestemmingsplannen niet uitgevoerd kunnen worden.quote:Op maandag 21 november 2011 16:52 schreef cempexo het volgende:
[..]
Het interesseert me geen bal van wie ze geld krijgen maar wel hoe ze het krijgen. GRATIS
Jij wil door de politiek laten bepalen aan wie iemand of een bedrijf giften mag schenken? Wat kan het jou bommen aan wie de Postcodeloterij geld geeft?quote:Op maandag 21 november 2011 16:52 schreef cempexo het volgende:
Ach hij probeert gewoon zijn totaal geflopte karaktermoord op Greenpeace overeind te houden terwijl hij zich alleen nog meer belachelijk maakt.quote:Op maandag 21 november 2011 17:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij wil door de politiek laten bepalen aan wie iemand of een bedrijf giften mag schenken? Wat kan het jou bommen aan wie de Postcodeloterij geld geeft?
Nou, het is wat. Een particulier die zijn EIGEN geld doneert aan een organisatie naar EIGEN KEUZE. Het zou inderdaad VERBODEN moeten worden. Dat is natuurlijk BELACHELIJK, dat mensen ZELF BEPALEN waar ze hun EIGEN geld aan uitgeven. Ja, daar MOET de POLITIEK echt iets aan doen. VERBIEDEN!quote:Op maandag 21 november 2011 16:52 schreef cempexo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het niet heel ethisch verantwoord om doormiddel van rotsblokken vissen te verpulveren.quote:Op maandag 21 november 2011 09:27 schreef t-8one het volgende:
[..]
Nee.
ze willen voorkomen dat er in dat gebied gevist wordt. Ze hebben aangegeven waar de rotsblokken liggen.
Er heeft geen ongeluk plaatsgevonden nee, als het zo gevaarlijk was was dat vast wel gebeurd aangezien ze daar nu nogsteeds vissen, alleen heel irri om de blokken heen moeten.quote:Op maandag 21 november 2011 15:15 schreef Truffelvarken het volgende:
Er heeft nog geen ongeluk plaatsgevonden en daarom is het niet gevaarlijk? Ook is er goede apparatuur.
Dat is pas een goed punt van u.
U heeft nooit een man gezien met een half hoofd, weggeslagen door een gebroken kabel die haakte.
Hardwerkende visser in gevaar brengen voor eigen gewin is natuurlijk al een stuk beter.quote:Op maandag 21 november 2011 18:35 schreef Mint_Clansell het volgende:
Vrijheid, maar alleen wanneer het de PVV uitkomt. Wat een faalpartij is het toch ook.
Welke vissers zijn er exact in gevaar gebracht?quote:Op maandag 21 november 2011 18:53 schreef Truffelvarken het volgende:
[..]
Hardwerkende visser in gevaar brengen voor eigen gewin is natuurlijk al een stuk beter.
Het was niet eens in de buurt van een ongelukquote:Of een gat graven onder een trein met radioactief afval zodat bij een ongeluk half Nederland voor de volgende 100 jaar onleefbaar wordt. Dat zijn sterke argumenten.
Had je ook nog inhoudelijke argumenten? Je lult nu een slag in de rondte maar het gaat nergens overquote:Ik denk dat Greenpeace over zijn top is met zijn bevlogen, afgestudeerde managementteam.
Maar ze gaan dadelijk nog niet dood van de honger.
Ik zag dat de directeurs salarissen bij Greenpeace zijn verhoogd van 100.000 naar 125.000.
Je moet natuurlijk wel wat presteren voor je geld.
Greenpeace heeft in hun bestaan in ieder geval meer gepresteerd dan die debielenpartij ooit zal presteren.quote:Op maandag 21 november 2011 18:53 schreef Truffelvarken het volgende:
[..]
Hardwerkende visser in gevaar brengen voor eigen gewin is natuurlijk al een stuk beter.
Of een gat graven onder een trein met radioactief afval zodat bij een ongeluk half Nederland voor de volgende 100 jaar onleefbaar wordt. Dat zijn sterke argumenten.
Ik denk dat Greenpeace over zijn top is met zijn bevlogen, afgestudeerde managementteam.
Maar ze gaan dadelijk nog niet dood van de honger.
Ik zag dat de directeurs salarissen bij Greenpeace zijn verhoogd van 100.000 naar 125.000.
Je moet natuurlijk wel wat presteren voor je geld.
Dus?quote:Op maandag 21 november 2011 16:38 schreef cempexo het volgende:
Miljoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |