abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104618009

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SuperHarregarre voor plaatje

Maanvis Plaatje 2

johan-cruijff-last-supper.jpg
Ja nee
  maandag 21 november 2011 @ 06:10:24 #2
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_104618067
Originele TT
Ik ben inmiddels overleden
pi_104618098
Als ze dinsdag gewoon winnen dan is alles vergeven en vergeten.
  maandag 21 november 2011 @ 06:34:53 #4
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104618101
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 06:33 schreef Devv het volgende:
Als ze dinsdag gewoon winnen dan is alles vergeven en vergeten.
lijkt me niet, dan is nog steeds die breuk er.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_104618150
waarom geen youtube film in de TP ?

Lijkt me namelijk wel essentieel voor vandaag..

verder;
We laten Johan z'n column verwijderen
We laten columns de groot aanpassen
We laten vertrouwelijke brief lekken
We laten NOG een vertrouwelijke brief lekken
We besmeuren de naam van fontein
We liegen dat het gedrukt staat: Johan had Ling namelijk al opgezegd. Wilde Marco maar zeggen dat ie ling wilde kwam ons beter uit.
We verlullen onszelf elke keer doordat we onze verhaaltjes niet goed op elkaar hebben afgesteld& spreken elkaar dus steeds tegen.
Molenaar wordt mond gesnoerd
We bepalen de technische mensen terwijl we er:
1: de ballen verstand van hebben,2: niet mochten voor vergadering 3: z'n rivaal binnen halen
En net nu Johan aangeeft dat hij bereid is met Louis te praten gaan we jullie even een interviewtje waarin we duidelijk maken dat Johan een racist is.

We doen dit alles echt in het belang van ajax. Zien jullie dat nou niet?!
pi_104618172
Dat 'racist' incident vond btw 3 maanden geleden al plaats, voordat trolls gaan roepen dat Cruiff dat maar niet had moeten roepen dat het nu net in het nieuws komt wanneer hij samen bereid is te werken met Louis.

(Ondanks dat het alles behalve vast staat dat Louis dat wil, die riep namelijk deze maand nog dat hij alleen bij Ajax zou komen wanneer Cruiff er niet was, dus waarschijnlijk heeft ie dat ook in zijn contract staat waardoor de RVC dacht, 'klote dit zagen we niet aankomen, dat JC bereid was samen te gaan, ok nu de racisten kaart e.d, nu moet hij wel oprotten)
pi_104618198
Ik vind die uitspraak of die nou gedaan is of niet door Cruijff totaal niet belangrijk.
  maandag 21 november 2011 @ 07:18:41 #8
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_104618253
wat een stel kleine kinderen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_104618304
Ik zie nu pas dat 'Ludo Sanders' naast die Swarte zit :D
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_104618330
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 07:29 schreef Neuroscience het volgende:
:o
pi_104618417
Ik neem aan dat het filmpje met het onversneden interview met Davids (staat iig in VI topic) hier al voorbij gekomen is? Wat een vertoning. En het haalt Ten Have zijn verhaal bij SV ook behoorlijk onderuit.
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_104618425
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 07:45 schreef Neuroscience het volgende:
Ik neem aan dat het filmpje met het onversneden interview met Davids (staat iig in VI topic) hier al voorbij gekomen is? Wat een vertoning. En het haalt Ten Have zijn verhaal bij SV ook behoorlijk onderuit.
link?
pi_104618436

Als de NOS of Ajax hier lucht van krijgen gaan ze het zeker proberen off line te halen.
pi_104618442
Ik mis hier niks van! Mijn club, wat the hell!? En trouwens Kenneth blijft de man in mijn ogen, hij heeft met die almaar falende verdediging meer punten moeten redden dan de jaren met Vermaelen.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_104618452
Wat een vieze troll die davids en ten have. nu gaan er nog kleuters op voetbalzone geloven dat cruijff het idd gezegd heeft :')

Cruijff zou zoiets nooit doen.
pi_104618455
Ach, de nieuwe roddeltjes en nieuwsfeitjes lees ik wel rond 3en weer :Y)
pi_104618468
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 07:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een vieze troll die davids en ten have. nu gaan er nog kleuters op voetbalzone geloven dat cruijff het idd gezegd heeft :')

Cruijff zou zoiets nooit doen.
Daarom wegblijven van Voetbalzone. Of in ieder geval de reacties daar niet lezen.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_104618471
daarom moet iedereen dit filmpje opslaan op zijn eigen computer en dit door sturen naar alle andere media/radio's, fansites, kranten, vi die dit moeten uitzenden dit zorgt namelijk voor het verschil tussen wel redden of niet voor JC kamp.

Uiteraardt met de uitleg erbij want als je dit in het perspectief ziet met mijn verhaal is het 1000% klare zaak dat die interview en de racisten kaart een vooropgezet plan was om de stemming tegen Cruiff te keren en de zaak af te leiden van het falen van de Rvc die elkaar tegen spreken en leugens verpreiden op tv.

Ook hierin waarin davids zegt niet de aanstelling met Louis te maken hebben, terwijl Ten Have zei van wel laatst.
  maandag 21 november 2011 @ 08:34:12 #19
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_104618770
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 07:53 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
daarom moet iedereen dit filmpje opslaan op zijn eigen computer en dit door sturen naar alle andere media/radio's, fansites, kranten, vi die dit moeten uitzenden dit zorgt namelijk voor het verschil tussen wel redden of niet voor JC kamp.
Wat is er qua JC zo bijzonder aan het filmpje dan?
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_104618788
Haha geniaal die sukkels hier die doen alsof ze de moord op Kennedy in een nieuw daglicht hebben geplaatst met die 'onversneden videotape' :')
pi_104618879
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 08:35 schreef Scribent het volgende:
Haha geniaal die sukkels hier die doen alsof ze de moord op Kennedy in een nieuw daglicht hebben geplaatst met die 'onversneden videotape' :')
Nee, alleen het verhaal van Ten Have.
pi_104619010
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 08:43 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Nee, alleen het verhaal van Ten Have.
Leg eens uit
pi_104619112
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 08:53 schreef Scribent het volgende:

[..]

Leg eens uit
Ten Have beweert dat Ajax geen rol heeft geen gehad in de bewering van Davids over racisme, terwijl de perschef tegen Davids zegt 'vertel eens hoe Cruijff je benadert heeft'. En toen kwam dat verhaal over racisme.
  maandag 21 november 2011 @ 09:03:04 #24
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_104619148
quote:
2s.gif Op maandag 21 november 2011 07:49 schreef roepdeman het volgende:
Ik mis hier niks van! Mijn club, wat the hell!? En trouwens Kenneth blijft de man in mijn ogen, hij heeft met die almaar falende verdediging meer punten moeten redden dan de jaren met Vermaelen.
Lazer op man. Vermeer staat ook alleen maar in het doel omdat hij zwart is!
  maandag 21 november 2011 @ 09:03:48 #25
184614 Olep
Semper Fi.
pi_104619161
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 07:49 schreef Neuroscience het volgende:

Als de NOS of Ajax hier lucht van krijgen gaan ze het zeker proberen off line te halen.
Ik heb het filmpje al reeds gedownload en op youtube gezet als mirror, komt goed.
Fuck today, it's tomorrow.
pi_104619168
quote:
9s.gif Op maandag 21 november 2011 09:03 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

_O-
  maandag 21 november 2011 @ 09:05:11 #27
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104619188
quote:
9s.gif Op maandag 21 november 2011 09:03 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Nou, zo erg zal het niet zijn, maar ik word ZO moe van dat handje boven het hoofd houden van dik overbetaalde kneuzen.

Als je als kassameisje 2 fouten maakt lig je eruit, maar een voetballer moet je beschermen anders "maak je hem kapot" Sodeflikker op, je krijgt tonnen voor een spelletje, als je faalt moet je vervangen worden.

Die knakker kost ons 6 punten, opflikkeren!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 21 november 2011 @ 09:06:08 #28
184614 Olep
Semper Fi.
pi_104619204
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 09:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou, zo erg zal het niet zijn, maar ik word ZO moe van dat handje boven het hoofd houden van dik overbetaalde kneuzen.

Als je als kassameisje 2 fouten maakt lig je eruit, maar een voetballer moet je beschermen anders "maak je hem kapot" Sodeflikker op, je krijgt tonnen voor een spelletje, als je faalt moet je vervangen worden.

Die knakker kost ons 6 punten, opflikkeren!
Die vergelijking. :')
Dan mag je wel 20 reservekeepers hebben per seizoen, aangezien elke keeper wel meer dan 2 fouten per seizoen maakt.
Fuck today, it's tomorrow.
pi_104619205
quote:
Viel mij zaterdag bij de wedstrijd ook op ja :D
pi_104619211
Het opleiden van een voetballer is wel wat duurder dan het opleiden van een kassameisje. Dat zal er ook wel wat mee te maken hebben.
  maandag 21 november 2011 @ 09:08:04 #31
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104619235
quote:
10s.gif Op maandag 21 november 2011 09:06 schreef Olep het volgende:

[..]

Dan mag je wel 20 reservekeepers hebben per seizoen, aangezien elke keeper wel meer dan 2 fouten per seizoen maakt.
Ja, die vergelijking :') :').

Niets raars aan, als jij zo dik betaald krijgt voor het spelen van een spelletje MOET je juist hard worden aangepakt.

En nee, een foutje kan gebeuren, tegen Utrecht kan je hem 3 goals aanrekenen en gisteren zeker 1 en de 2de stond ie weer te ver voor zijn goal. dat zijn VIJF dikke fouten in 2 wedstrijden... Dat deed Stekelenburg niet hoor, hell dat doet isaksson niet...
Get woke, go broke!
  maandag 21 november 2011 @ 09:10:20 #32
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_104619274
quote:
10s.gif Op maandag 21 november 2011 09:06 schreef Olep het volgende:

[..]

22 doelpunten tegen in 13 wedstrijden? Er zijn een paar eredivisie keepers die het beter doen.
pi_104619291
Ik mis steek wel ;( Hij ons vast ook. Roma :')
  maandag 21 november 2011 @ 09:11:32 #34
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_104619301
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 09:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Niets raars aan, als jij zo dik betaald krijgt voor het spelen van een spelletje MOET je juist hard worden aangepakt.

En nee, een foutje kan gebeuren, tegen Utrecht kan je hem 3 goals aanrekenen en gisteren zeker 1 en de 2de stond ie weer ter ver voor zijn goal. dat zijn VIJF dikke fouten in 2 wedstrijden... Dat deed Stekelenburg niet hoor, hell dat doet isaksson niet...
Bij 1 van de 2 springt hij over de bal en bij de andere te ver voor zijn doel. 2 dikke blunders.
Ik vind het trouwens ook schokkend dat een spits van NAC om de 2 centrale verdedigers van ajax kan slingeren en met een slap schot kan scoren. Triest gewoon.
  maandag 21 november 2011 @ 09:12:41 #35
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104619321
quote:
2s.gif Op maandag 21 november 2011 09:11 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Bij 1 van de 2 springt hij over de bal en bij de andere te ver voor zijn doel. 2 dikke blunders.
Ik vind het trouwens ook schokkend dat een spits van NAC om de 2 centrale verdedigers van ajax kan slingeren en met een slap schot kan scoren. Triest gewoon.
Ja, tuurlijk, de verdediging is ook een geitenkaas :P.

Maar hij is nu van een keeper die geen punten pakt afgezakt naar een keeper die je punten KOST. En dus moet ie gewoon weg, klaar. Dit is geen speeltuin, dit is een miljoenenbusiness.
Get woke, go broke!
  maandag 21 november 2011 @ 09:14:08 #36
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_104619337
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2011 09:03 schreef Olep het volgende:

[..]

Ik heb het filmpje al reeds gedownload en op youtube gezet als mirror, komt goed.
Ze gaan het niet offline halen want ze wisten dat iedereen deze onversneden uitzending had kunnen opnemen
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_104619412
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 09:00 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Ten Have beweert dat Ajax geen rol heeft geen gehad in de bewering van Davids over racisme, terwijl de perschef tegen Davids zegt 'vertel eens hoe Cruijff je benadert heeft'. En toen kwam dat verhaal over racisme.
Oh is dat het. Ja dat zal er in gaan als koek
pi_104619460
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 09:18 schreef Scribent het volgende:

[..]

Oh is dat het. Ja dat zal er in gaan als koek
:D
pi_104619534
Geweldig, hahaha. Hopelijk begint Genee of Derksen er nog over vanavond.
pi_104619725
Haha wat een poppenkast zeg, genieten.
Aan de mensen die echt zo naief zijn dat ze niet zien dat dit racisme verhaaltje de laatste wanhopige strohalm van de rvc is richting Cruijff en hier nu verontwaardigd reageren..

Zijn jullie nou echt zo dom of doen jullie het er om?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_104619741
Op AD staat dat Cruijff van Olffers heeft gezegd dat ze er alleen maar bij zit omdat ze vrouw is.

Ook humor natuurlijk. Ondanks dat ie al zolang in Spanje woont is Cruijff toch een echte volksjongen gebleven :')
pi_104619841
quote:
La Ling: Ten Have liegt

Tscheu La Ling reageert verbijsterd op uitlatingen die rvc-voorzitter Steven ten Have over hem in de Volkskrant, tegen een delegatie van Ajax-supporters en de ledenraad heeft gedaan. "Mijn vrouw roept voortdurend dat ik hiermee moet stoppen, maar ik kan en wil dit niet over mijn kant laten gaan. Deze man schudt de leugens en halve waarheden uit zijn mouw. Maar ik ben blij, dat er nu eindelijk wat feiten op straat liggen, want hij was tot nu toe ongrijpbaar. Ik ga de komende dagen kijken, welke stappen ik nu kan nemen.”

De meest ernstige beschuldiging deed Ten Have gisteren ten overstaan van de ledenraad, waarin hij verklaarde dat een oud-directeur (Rik van den Boog, red.) had verklaard, dat Ling hem geld had geboden om spits Fanendo Adi over te nemen van zijn club AS Trencin.

Ling: "Ongelooflijk, ongelooflijk, ongelooflijk! Is dit waar ze nu eindelijk mee komen? Als ik één op één met Van den Boog had gezeten, was het zijn verhaal tegen dat van mij geweest, maar mijn geluk is dat dit gesprek geïnitieerd is door Theo van Duivenbode (ex-international en huidig voorzitter van Lucky Ajax, red). Die was daar dus ook bij. Die zal exact kunnen vertellen, wat we toen besproken hebben. Dat is het enige gesprek dat ik ooit met Van den Boog heb gehad, buiten een telefoontje dat hij op verzoek van Uri Coronel pleegde om zich te verontschuldigen dat hij na dat gesprek geen contact meer met me op had genomen, zoals hij toen wel had beloofd.”
Die Ling is echt boos. :D Zodra die wat bewijzen heeft wil die naar de rechter stappen.
  maandag 21 november 2011 @ 09:40:43 #43
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104619889
Dat die Ten Have een rat is straalt ie aan alle kanten uit. Hell, zelfs ALLEEN de manier waarop ie Ajax uitspreekt doet bij mij alle alarmbellen afgaan :').

En ik zou hem helemaal kapot procederen als ik Ling was idd, wat een smerige uitspraken zeg...
Get woke, go broke!
  maandag 21 november 2011 @ 09:41:47 #44
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_104619911
ZO misselijkmakend dit allemaal. Hoe kan je zoiets naar buiten brengen over Cruijff?
pi_104619919
quote:
Opening gloort in conflict Ajax

Johan Cruijff staat open voor Louis van Gaal als algemeen directeur als deze diens technisch plan wil uitvoeren.

De overige commissarissen lieten volgens de vandaag aftredende Ajax-voorzitter Uri Coronel weten dat Van Gaal bereid is om bij Ajax te werken volgens de door Cruijff ingezette technische lijn.

Zodoende lijkt er toch een opening om de twee grootste Ajax-iconen: Johan Cruijff en Louis van Gaal te laten samenkomen bij de club op verantwoordelijke posities. Of het zover komt blijkt over precies een week.
quote:
Ten Have niet naar Lyon

De spelers van Ajax lijken tijdens de belangrijke Champions League-wedstrijd van morgen tegen Olympique Lyon niet gesteund te worden door Steven ten Have en Marjan Olfers. Beide commissarissen zouden vandaag met de ploeg naar Frankrijk vliegen, maar lieten zich op het allerlaatste moment van de passagierslijst schrappen.

Het zou kunnen dat het tweetal morgen nog met de dagvlucht van OAD naar Lyon vliegt. Ten Have moest de Champion Leagueduels in Madrid (tegen Real) en Zagreb (tegen Dinamo) ook al aan zich voorbij laten gaan.

Ajax heeft in Lyon minstens één punt nodig en moet daarbij ook een doelpunt maken om zich te plaatsen voor de tweede ronde van de Champions League.
quote:
Alderweireld blijft geloven in Ajax

Met een defensie die in de laatste vijf minuten van de thuiswedstrijd tegen NAC Breda een voorsprong van 2-0 verspeelde, wil Ajax dinsdagavond bij Olympique Lyon een plaats in de achtste finale van de Champions League veiligstellen. „Als je het zo bekijkt, klinkt het misschien raar”, beseft verdediger Toby Alderweireld. „Maar ik meen het echt als ik zeg dat het ons kan lukken.”

„Wedstrijden in de Champions League laten zich niet met competitieduels vergelijken”, trapte Alderweireld een open deur in. „Het kan zo maar zijn dat het in Lyon lukt. Hoe dat kan? Ik weet het niet. Maar we zijn in de Champions League in drie van de vier duels zonder tegentreffers gebleven. Dat is toch raar als je naar onze competitiewedstrijden kijkt.”

Vaker scoren

Ajax incasseerde in 13 competitieduels al 22 doelpunten. „Dat is natuurlijk veel te veel”, beseft Alderweireld. „Ik vond ons tegen NAC 80 minuten heel aardig voetballen. We hadden misschien iets vaker moeten scoren, maar we gaven weinig kansen weg. En toch weet NAC in de laatste 5 minuten twee keer te scoren.”

Net als tijdens de vorige competitiewedstrijd tegen FC Utrecht (6-4) stond doelman Kenneth Vermeer aan de basis van de nieuwe teleurstelling van Ajax. „Een ongelukkig moment”, zei de keeper over het eerste doelpunt van NAC Breda. Bij de gelijkmaker van de Brabanders zag de opvolger van Maarten Stekelenburg er ook niet best uit. „Nee, daar hebben we het na afloop in de kleedkamer niet over gehad”, verklapte Alderweireld.

Hoop op opsteker

„Want ook punten verliezen doe je met z'n allen”, beseft de 22-jarige Belg. „We hadden ook vaker moeten scoren. En in de laatste minuten liepen we als team onnodig achteruit. Ik beschouw Olympique Lyon als een heel goede ploeg. Hier in de ArenA kwamen ze voor een doelpuntloos gelijkspel. En dat is ze gelukt”, meende Alderweireld. „Nu moeten ze winnen. Ze zullen toch gaan aanvallen. Wij krijgen waarschijnlijk meer ruimte. Hopelijk kunnen we daar van profiteren. We kunnen wel eens een opsteker gebruiken. Een goed resultaat tegen Lyon kan zo maar alles veranderen. Wie weet wat er dan in de competitie nog mogelijk is.”
quote:
Cruijff morgen over racisme

Johan Cruijff gaat morgen in zijn column in op de beschuldigingen van commissie-genoot Edgar Davids, die Cruijff beschuldigt van racisme. Volgens Cruijff moet die opmerking echter in een andere context worden gezien.

Volgens een bevestiging van RvC-voorzitter Steven ten Have zou Davids door Johan Cruijff racistisch zijn bejegend. "Soms gaan mensen over de schreef. Tot het racistische aan toe", zei Davids na afloop van de langdurige ledenraadsvergadering bij Ajax. "Ook in de rvc. Ik schrok er wel van. Er komt in deze rol veel op je af. Vaak krijg je de zwartepiet toebedeeld. Dat is niet prettig.”

De column van Cruijff ging maandag letterlijk de mist in. Door de slechte weersomstandigheden vertrok hij met flinke vertraging naar Barcelona. Daarom verschijnt de column op dinsdag.
pi_104619944
oO<
pi_104620017
In deze situatie de zwartepiet krijgen :')
Narf!
pi_104620165
Alderweireld snapt het. Defensie is even zo goed, al dan niet meer verantwoordelijk voor de tegendoelpunten.
  maandag 21 november 2011 @ 09:55:02 #49
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104620204
quote:
2s.gif Op maandag 21 november 2011 09:53 schreef roepdeman het volgende:
Alderweireld snapt het. Defensie is even zo goed, al dan niet meer verantwoordelijk voor de tegendoelpunten.
Deels wel eens hoor, maar komop, die 2 goals tegen Urecht die hij in de voeten van de tegenstander speelt, dan ros je die ballen maar gewoon de tribune in..

En hij moet verdomme een verteld worden (want hij weet het blijkbaar niet) dat ie 1 meter 20 is en dus niet als een debiel de hele tijd 10 meter voor zijn goal moet gaan staan.
Get woke, go broke!
  maandag 21 november 2011 @ 10:10:13 #50
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_104620520
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 09:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Deels wel eens hoor, maar komop, die 2 goals tegen Urecht die hij in de voeten van de tegenstander speelt, dan ros je die ballen maar gewoon de tribune in..

En hij moet verdomme een verteld worden (want hij weet het blijkbaar niet) dat ie 1 meter 20 is en dus niet als een debiel de hele tijd 10 meter voor zijn goal moet gaan staan.
Vooral dat laatste inderdaad. Vermeer staat continu te ver van z'n goal. Hij moet veel eerder een stap of 2 á 3 terugdoen. Zoals zaterdag zie je dat Schilder op een meter of 20 van de goal staat en staat Vermeer nog op de 5-meter. Dat kan gewoon niet, tenzij je 2,10 meter bent..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_104620570
quote:
Ten Have moest de Champion Leagueduels in Madrid (tegen Real) en Zagreb (tegen Dinamo) ook al aan zich voorbij laten gaan.
In die brief stond toch dat hij Cruijff miste op belangrijke momenten? Bijv. de wedstrijd van Madrid.
pi_104620680
quote:
Dat is voor een nieuwe verhaallijn in gtst >:)
Twinning = boring
  maandag 21 november 2011 @ 10:21:02 #54
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104620754
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2011 10:10 schreef fathank het volgende:

[..]

Vooral dat laatste inderdaad. Vermeer staat continu te ver van z'n goal. Hij moet veel eerder een stap of 2 á 3 terugdoen. Zoals zaterdag zie je dat Schilder op een meter of 20 van de goal staat en staat Vermeer nog op de 5-meter. Dat kan gewoon niet, tenzij je 2,10 meter bent..
precies, en dat is niet de eerste keer ook. Ik snap best dat je spelers niet meteen kan afschrijven, maar hij maakt de laatste tijd echt 100% verwijtbare fouten, dat kanje gewoon niet laten doorgaan.
Get woke, go broke!
  maandag 21 november 2011 @ 10:28:03 #55
131800 Tarado
capô de fusca
pi_104620901
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 10:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

precies, en dat is niet de eerste keer ook. Ik snap best dat je spelers niet meteen kan afschrijven, maar hij maakt de laatste tijd echt 100% verwijtbare fouten, dat kanje gewoon niet laten doorgaan.
Ben het wel met je eens maar Cillessen was ook niet foutloos toen hij in de basis stond en om hem dan morgen in wat eigenlijk de belangrijkste wedstrijd van het seizoen geworden is door het falen in de competitie in de basis te zetten? Ik weet het niet, is een moeilijke keuze
pi_104621087
Waarom moeten verdedigers überhaupt met de bal gaan pingelen (in de laatste minuten) op hun eigen helft? Ros die bal naar voren en laat de voorhoede de bal afjagen. Nee, wij hebben verdedigers die alles voetballend op willen lossen en daar keihard in falen. Elke wedstrijd zie je weer onnodige acties met als gevolg systematisch balverlies. Om moe van te worden, maar dan kan je de schuld niet alleen op Vermeer afschuiven als de initiële fout een linie voor hem ontstaat.
  maandag 21 november 2011 @ 10:52:52 #57
131800 Tarado
capô de fusca
pi_104621548
quote:
2s.gif Op maandag 21 november 2011 10:36 schreef roepdeman het volgende:
Waarom moeten verdedigers überhaupt met de bal gaan pingelen (in de laatste minuten) op hun eigen helft? Ros die bal naar voren en laat de voorhoede de bal afjagen. Nee, wij hebben verdedigers die alles voetballend op willen lossen en daar keihard in falen. Elke wedstrijd zie je weer onnodige acties met als gevolg systematisch balverlies. Om moe van te worden, maar dan kan je de schuld niet alleen op Vermeer afschuiven als de initiële fout een linie voor hem ontstaat.
OK maar de keeper staat er natuurlijk wel om in ieder geval de houdbare ballen te stoppen en als het even kan ook enkele "onhoudbare", nu doet Vermeer dat eerste niet eens laat staan dat tweede
  maandag 21 november 2011 @ 10:54:15 #58
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104621593
quote:
2s.gif Op maandag 21 november 2011 10:36 schreef roepdeman het volgende:
Ach, eigenlijk is het gewoon de schuld van Frank de Boer B-).
Get woke, go broke!
pi_104621915
quote:
Waarom kwam dit verhaal eigenlijk pas gister in het bijzijn van een souffleur naar buiten?
  maandag 21 november 2011 @ 11:12:17 #60
325092 TakAFCA
One life, one love, one game
pi_104622114
Heb ik wat gemist in deze 11 uur?
  maandag 21 november 2011 @ 11:12:26 #61
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_104622119
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 11:04 schreef idefixo het volgende:

[..]

Waarom kwam dit verhaal eigenlijk pas gister in het bijzijn van een souffleur naar buiten?
Dubieus idd. Aandacht is totaal van het echte probleem weg.
  maandag 21 november 2011 @ 11:17:12 #62
325092 TakAFCA
pi_104622244
Maar wel een ongelofelijke uitspraak van Cruijff natuurlijk. Iedereen weet toch dat Davids daar zit vanwege zijn uitgebreide bestuurlijke ervaring en senioriteit als strateeg.

:') :')
  maandag 21 november 2011 @ 11:18:59 #63
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_104622301
En die cruciale ledenraadsvergadering is pas half december?

Dat wordt nog een paar weken moddergooien in de media
pi_104622311
quote:
'Cruijff tegen Davids: Je zit hier omdat je zwart bent'

Johan Cruijff heeft op 18 juli twee van zijn medecommissarissen bij Ajax zwaar beledigd. Het was in de telefonische vergadering, vastgelegd op tape, waarin zijn directiekandidaat Tscheu la Ling werd afgeserveerd.

Tegen Edgar Davids zei Cruijff dat de voetballer louter 'vanwege zijn huidskleur' tot commissaris was benoemd. Voorts voegde hij hem toe dat hij 'nooit iets bijgeleerd' had omdat hij nooit aan de Johan Cruijff University had gestudeerd.

Arno Vermeulen, chef voetbal en commentator bij de NOS, meldde gisteravond in Studio Voetbal dat Cruijff tegen Davids zou hebben gezegd: 'Je zit hier alleen maar omdat je zwart bent'.

Tegen Marjan Olfers, eveneens commissaris, zei Cruijff dat ze alleen maar benoemd was omdat ze vrouw is. Aan deze opmerkingen refereerde Davids gisteren na afloop van de ledenvergadering, waarin hij nogmaals vernederd zou zijn door Cruijff, nu als 'verrader' van ex-voetballers.

RvC-voorzitter Steven ten Have reageerde gisteravond verrast op het uitlekken van de exacte teksten. 'Maar dit kan en wil ik niet ontkennen.'

Advocate Marjan Olfers, die zelf beledigd werd, ging verder dan haar voorzitter. 'Ik vind de manier waarop ik werd beledigd van een andere orde dan hoe Edgar aangesproken werd. Als je een sporter in negatieve zin aanspreekt op zijn huidskleur, dan komt dat dubbel hard aan.'

Davids zei gisteren in een interview met de NOS dat bij Ajax soms normen worden overgeschreden. 'Meestal blijft het binnen de perken. Soms gaat men over de schreef, tot racistisch aan toe. Ook binnen de raad van commissarissen. Ik ben daarvan geschrokken.'

Ten Have: 'Wat Edgar heeft gezegd is de waarheid. Die uitspraak is helaas waar', aldus Ten Have, die nota bene 'inbelde' in de uitzending. 'Tijdens die vergadering heb ik overwogen om iemand te schorsen. Ik heb opgeroepen tot discipline.'

Hij zei ook dat Davids naar buiten kwam met zijn onthulling nadat hij net uit een vergadering kwam waarin 'hij was getergd en geïntimideerd tot op het bot op een onfatsoenlijke manier'. 'Davids heeft het vanmiddag allemaal nog netjes gezegd en verwoord', aldus Ten Have.
Van het AD.

18 juli. :')
pi_104622351
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 11:18 schreef Hexagon het volgende:
En die cruciale ledenraadsvergadering is pas half december?

Dat wordt nog een paar weken moddergooien in de media
28 november, volgende week maandag gaan ze stemmen. Dan weten we of ze door willen gaan met deze RvC of niet, 12 december wordt het alleen nog even officieel gemaakt op de aandeelhoudersvergadering.
pi_104622759
ach wat maakt het uit, frappant om te zien dat elke Ajaxfan zich meteen achter Johan schaart en de uitspraken van Davids wegwuift en hem even als domme mongool bestempelt.

Nee gaat helemaal goed komen met Johan aan het stuur (als die er is) :')
pi_104622818
http://www.telegraaf.nl/t(...)d___.html?sn=voetbal

quote:
VIDEO: Filmpje Davids geregisseerd?

Edgar Davids betichtte de Raad van Commissarissen na afloop van de langdurige ledenraadsvergadering bij Ajax van racisme. Davids gaf spontaan na de vergadering een reactie, maar dat spontane lijkt nu geregisseerd door NOS Studio Sport..

"Soms gaan mensen over de schreef. Tot het racistische aan toe", zei Edgar Davids na afloop van de langdurige ledenraadsvergadering bij Ajax. "Ook in de rvc." In het filmpje is te zien dat Davids zijn reactie vijf keer opnieuw opneemt met de verslaggever.

Ten Have reageerde later bij Studio Sport op de reactie van Davids na de ledenraadsvergadering. "Ik moet helaas bevestigen dat dit is gebeurd. Tijdens die bewuste vergadering, waar de uitspraken zijn gedaan, heb ik overwogen iemand te schorsen. Edgar kwam net uit vergadering waar hij net weer getergd en geintimiteerd is tot op het bot. Hij vertelt het incident echter op een fatsoenlijke en rustige manier."
HAHAHA
pi_104622877
Lijkt me toch een vrij normale gang van zaken dat je sommige stukjes overdoet als je ze niet goed hebt geformuleerd. Helemaal met zo'n helder licht als Davids.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 21 november 2011 @ 11:37:08 #69
325092 TakAFCA
pi_104622899
quote:
Dit wordt echt voer voor Johan vanavond..
  Redactie Games maandag 21 november 2011 @ 11:37:14 #70
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_104622903
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 11:36 schreef Caland het volgende:
Lijkt me toch een vrij normale gang van zaken dat je sommige stukjes overdoet als je ze niet goed hebt geformuleerd. Helemaal met zo'n helder licht als Davids.
Totdat je antwoord anders en erger wordt? Bon
.....Kennedy
pi_104624609
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 11:36 schreef Caland het volgende:
Dat kan, maar dat is dan ook nog eens iets heel anders dan wat er vervolgens gebeurt. Namelijk dat er via de perschef wordt ingefluisterd in welke richting men moet vragen om de situatie zo voordelig mogelijk voor het kamp Ten Have voor te doen.
pi_104624705
Van Nijnatten (AD) bekent inmiddels ook wel heel erg kleur middels deze column.

quote:
Onze beste voetballer is slechtste bestuurder

Cruijff zelf hoeft ook niet weg. Je zou wel gek zijn om hem weg te jagen. Maar Cruijff doet net of ze hem wel weg willen hebben. Daar heeft hij baat bij. Hij schept het beeld van zichzelf als de Vader aller Voetballers. De rest van de wereld haat voetballers en ex-voetballers, zo doet hij het voorkomen.
Chris van Nijnatten
COLUMN Van al zijn voorstellingen beleefde Circus Cruijff gisteren op het parkeerdek van de Arena zijn slechtste matinee. De beste voetballer die we ooit hebben gehad, is ook de slechtste bestuurder die ik ooit heb gezien.

Hij wil samen met zijn vrienden de alleenheerschappij over de Toekomst en de Arena, maar heeft geen andere argumenten dan dat zijn vrienden er de baas moeten worden. Daarom heeft hij het inmiddels weerzinwekkende conflict bij Ajax teruggebracht tot een oorlog tussen ex-voetballers en de rest van de wereld.

'Deze jongens laat ik niet beledigen, dat accepteer ik nooit.' Woorden van deze strekking riep hij in de talloze microfoons die hem voorgehouden werden. Hij zal altijd zijn jongens beschermen, dat gevoel moesten we krijgen. En daarom moeten ze hem bij Ajax in ere houden en moeten die andere vier commissarissen oprotten. Cruijff is er voor de voetballers en de rest mag dat beeld niet verzieken.

Hij wil zijn beleid op De Toekomst niet door Louis van Gaal naar de filistijnen geholpen zien worden. Alsof Van Gaal dat zou willen. Wat een onzin allemaal. Het is een verzonnen oorlog. Cruijffs bij de Ajax-opleiding ingezette beleid wordt niet aangetast, 'zijn' trainers hoeven niet weg, op een paar onbekende incapabele types na.

Cruijff zelf hoeft ook niet weg. Je zou wel gek zijn om hem weg te jagen. Maar Cruijff doet net of ze hem wel weg willen hebben. Daar heeft hij baat bij. Hij schept het beeld van zichzelf als de Vader aller Voetballers. De rest van de wereld haat voetballers en ex-voetballers, zo doet hij het voorkomen.

En dat zegt hij, de man die in de laatste tien minuten van de ledenvergadering Edgar Davids een 'verrader' van de voetballers zou hebben genoemd. Voor de duidelijkheid, Davids is een ex-voetballer, een ex-Ajacied.

Maar hij zit niet, zoals bijvoorbeeld Bryan Roy en Keje Molenaar, in het peloton van Johan Cruijff. En dan hoor je er niet bij. Zo simpel zit de wereld in elkaar van iemand die Ajax over wil nemen. Het is onderhand te treurig om er om te gaan lachen.
(Chris van Nijnatten)
21/11/11 09u47

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)ste-bestuurder.dhtml
pi_104624802
En waarom hebben ze dat op 19 juli niet naar buiten gebracht als ze zo door deze opmerkingen geschokt zijn? Toen was het geen probleem omdat ze nog een slaatje konden slaan uit Cruijff en nu die vogel is gevlogen gaan ze oude lijken uit de kast halen om Cruijff door het slijk te halen. En dit allemaal uiteraard in het belang van de club.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_104624804
Gelukkig vond iemand van Ajax netwerk dit nog op zijn browser en had het via een programma (kreeg hulp van mede forum genoten) hoe hij dit nog weer terug kon krijgen aangezien het verwijders was van de nos site.

Vervolgens heeft het hele forum dit overal naar verstuurd en gelukkig had die fokker het ook op dat forum gelezen en hier wederom verspreid.

Moet er niet aan denken dat Cruiff door dit geplande/voorgezegde tekst/pure kapotmakerij/afleiding van alle fouten van de rvc/alsnog spreekt davids dat hij van gaal niet benaderde terwijl ten have zei van wel/ hier aan kapot was gegaan en zijn naam als voetballer als icoon als foundation oprichter, universiteit oprichter kapot was gemaakt door een judas die uitgerekend zwart was , god wat ben ik blij dat iemand dit filmpje nog had en de media dit oppikte!
pi_104624853
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 12:33 schreef kapiteintje het volgende:
Van Nijnatten (AD) bekent inmiddels ook wel heel erg kleur middels deze column.

[..]

Lekker makkelijk stukje. :{

Het was Cruijff die zijn diensten aanbod en Ajax accepteerde dit. Dan moet die columnist niet gaan zeiken over Cruijff of zijn handelswijze, want daar is Ajax immers mee akkoord gegaan. Personen als van Gaal kwamen helemaal niet voor in het plan en de jongens die hij "beschermt" wel. Heeft niets met ex-voetballer of niet ex-voetballer te maken. Gewoon de namen die in het plan stonden.
Dit, dus.
pi_104625221
quote:
15s.gif Op maandag 21 november 2011 12:37 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Lekker makkelijk stukje. :{

Het was Cruijff die zijn diensten aanbod en Ajax accepteerde dit. Dan moet die columnist niet gaan zeiken over Cruijff of zijn handelswijze, want daar is Ajax immers mee akkoord gegaan. Personen als van Gaal kwamen helemaal niet voor in het plan en de jongens die hij "beschermt" wel. Heeft niets met ex-voetballer of niet ex-voetballer te maken. Gewoon de namen die in het plan stonden.
Johan moest onderhand ook wel na tig jaren alleen maar kritiek leveren en beweren dat Johan het zelf wel beter kon. En hoe, als een simpel commissarisje.

En Johan probeert wel alleen maar ja-knikkers om zich heen te hebben waardoor er geen plek binnen ajax is voor een elk iemand anders, dat bewijst rel nummero 2 maar al te goed vind ik. Niks voor niks dreigt half Ajax leeg te lopen als Johan huilend als een verwend kind vertrekt.
En dat het een onderwerp is of x persoon een voetballer of niet een voetballer is geweest, dat heeft Johan er van gemaakt he, hij haalt dat er continu en te pas en onpas erbij.
  maandag 21 november 2011 @ 12:51:33 #78
131800 Tarado
capô de fusca
pi_104625279
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 12:49 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Johan moest onderhand ook wel na tig jaren alleen maar kritiek leveren en beweren dat Johan het zelf wel beter kon. En hoe, als een simpel commissarisje.

En Johan probeert wel alleen maar ja-knikkers om zich heen te hebben waardoor er geen plek binnen ajax is voor een elk iemand anders, dat bewijst rel nummero 2 maar al te goed vind ik. Niks voor niks dreigt half Ajax leeg te lopen als Johan huilend als een verwend kind vertrekt.
En dat het een onderwerp is of x persoon een voetballers of niet een voetballers is geweest, dat heeft Johan er van gemaakt he, hij haalt dat er continu en te pas en onpas erbij.
Als je ziet wat de mensen doen die niet met Cruijff op één lijn zitten kan je hem nu toch moeilijk het verwijt maken met mensen te willen werken die wél op één lijn met hem zitten
pi_104625299
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 12:49 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

En dat het een onderwerp is of x persoon een voetballers of niet een voetballers is geweest, dat heeft Johan er van gemaakt he, hij haalt dat er continu en te pas en onpas erbij.
Johan had een persoon als Guusje Hiddink in de tas, als ze hem niet zo dwars zouden liggen. Dan gaan een paar halve gare van de Universiteit van Gaal aannemen, zonder zijn medeweten. Als je Johan z'n gang niet laat gaan, ga je er hoe dan ook in kwaliteit op achteruit.
Dit, dus.
pi_104625303
Triest hoor van de NOS. 4dubbele opname met interview davids.

Staan dus duidelijk aan de kant van Ten Have.
Olv Arno de paashaas
pi_104625313
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Triest hoor van de NOS. 4dubbele opname met interview davids.

Staan dus duidelijk aan de kant van Ten Have.
Olv Arno de paashaas
Dit was al reeds bekend.
pi_104625334
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 12:52 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Dit was al reeds bekend.
Ik wist dit nog niet. Kwam er pas net achter.
pi_104625549
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2011 12:52 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Johan had een persoon als Guusje Hiddink in de tas, als ze hem niet zo dwars zouden liggen. Dan gaan een paar halve gare van de Universiteit van Gaal aannemen, zonder zijn medeweten. Als je Johan z'n gang niet laat gaan, ga je er hoe dan ook in kwaliteit op achteruit.
Als je kijkt naar die 4 zogenaamde mafketels, lijkt het er op dat drie van hen (davids er even buiten gelaten) best wat gepresteerd hebben in het leven en die nemen ineens domme anti-Johan achtige beslissingen. Dat is vreemd, of is Johan dan toch niet zo heilig?

Maar ik vind het ook prima als Johan alles gaat doen. Kan er steeds minder om geven als Ajax naar de klote gaat
pi_104625572
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:00 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Als je kijkt naar die 4 zogenaamde mafketels, lijkt het er op dat drie van hen (davids er even buiten gelaten) best wat gepresteerd hebben in het leven en die nemen ineens domme anti-Johan achtige beslissingen. Dat is vreemd, of is Johan dan toch niet zo heilig?
Gepresteerd in het leven, we gaan de diepte in blijkbaar. Vertel, wat hebben ze gepresteerd in het leven..?
pi_104625618
Dit is toch duidelijke een oorlog waar niemand beter van wordt. Beide kampen laten zich van hun slechtste kant zien. Cruijff die denigrerende woorden heeft voor Davids en Olffers. Ten Have die Cruijff niet laat weten welke kandidaat ze mee aan het praten zijn (en aanstellen). En zo zijn er nog wel wat voorbeelden voor beide kampen.

Alleen maar verliezers en de supporters nog het meest.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_104625684
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:01 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Gepresteerd in het leven, we gaan de diepte in blijkbaar. Vertel, wat hebben ze gepresteerd in het leven..?
Ten Have is in 1992 afgestudeerd in psychologie en rechten aan de Universiteit van Utrecht, en heeft het jaar erop aan Nyenrode Business Universiteit zijn doctoraal in bedrijfskunde behaald.[2] In 2002 verdedigde hij aan de Universiteit Twente zijn proefschrift over verandermanagement bij grote internationale ondernemingen als Nokia. [3]
Hij was 10 jaar werkzaam bij adviesbureau Berenschot; de laatste drie jaar als lid van de groepsdirectie en statutair bestuurder. Sinds 25 juli 2011 is hij voorzitter van de raad van commissarissen van de Amsterdamse voetbalclub AFC Ajax N.V..
pi_104625740
Ligt er maar aan wie je kinderen vind. Ik vind Cruijf erg volwassen omgaan met deze hele situatie. Ik snap ook niet dat mensen vinden dat Cruijf een te groot ego heeft.

Mis ik iets ? Cruijf is toch wel zeker groter dan die 3 bobo's daar ? Hij heeft toch ook het meeste verstand van voetbal tussen de overige 3 ? Hij is toch ook briljant als het aankomt op voetbal.

V, Gaal vind het een persoonlijke afrekening met Cruijf en heeft zich vaker over Cruijf en Ajax uitgelaten op een negatieve manier dan Cruijf ooit heeft gedaan. Cruijf wilt best met V. Gaal werken alleen het is heel simpel dat hij dat niet hoeft te doen. Want Bergkamp en Jonk moeten met V. Gaal werken. Hebben ze met hun gesproken ? Heeft V. Gaal gesproken met hun ?

In elk ander bedrijf is het normaal dat je een afdeling gaat vragen om een kandidatenselectie te maken met diegene die als mogelijke werknemer het team komt versterken. Zo'n persoon heet de afdelingsleider. Zo gaat dat in elk bedrijf, zelfs in het voetbal. Maar nu niet ? Oh wacht hij was niet bereikbaar ? Maar hij was wel de hele week op de toekomst en ze hebben nog met elkaar gesproken ongeveer 2/3 uur lang...

De 1 zegt in pauw en witteman Johan wist nergens van en de ander zegt in nieuwsuur Johan wist overal van. Ja alleen op basis van deze onzin zou ik Ten Have nooit meer geloven.

Davids die zelf racistisch is geweest, vrouwen heeft geslagen en vreemd is gegaan vlak voor het huwelijk en een filmpje monteert ? En dan hebben ze bij studio voetbal ook nog het lef om te zeggen dat het allemaal live is.

Dan komt meneer Ten Have zeggen dat mensen een echte Ajaxcied moeten zijn en zich maar moeten schikken in hetgeen wat gebeurt is en iedereen moet denken aan Ajax belang. Deze man heeft blijkbaar geen verstand van voetbal anders wist hij wil dat je geen grotere en echte Ajaxcied gaat vinden dan Cruijf. Ja hij stapte over naar Feyenoord maar Cruijf was toen heel kinderachtig en eigenwijs. Maar hij is nu volwassen. En daarbij vergeef ik hem wel voor wat hij voor Ajax heeft gedaan. Dat weegt met gemak op tegen dat ene seizoen bij Feyenoord.

Vervolgens heb jet gedoe rond Ling nog, geen reactie afwijzing of wat dan ook. Alleen , nee. Ja f*ck off man. Dit kan je nergens maken, argumentatie is altijd vereist, en dan zouden ze conform volgens de regels hebben gehandeld ? 2 hebben neit met hem gesproken de andere 2 wel maar geen argumentatie ? Zoals Cruijf zei is onacceptabel om dat toe te laten, dan ga je dus in de toekomst zulke dingen vaker krijgen als je nu geen grens trekt.

Uri Coronel die Davids stage wilt laten lopen terwijl de hele toekomst in overleg met elkaar hebben gezegd wij willen niet meer met jouw samenwerken. Belachelijk voor woorden. Als er eensgezindheid is dan is die stagaire gewoon weg. Overal zou dat het geval zijn. Wat heb je aan iemand die niet gewild is, je systeem loopt te verraden en af te kraken achter je rug om ?

Ten Have zit dus glashard te liegen, hij gaat achter de rug om van Johan, verzoeningscommissie en Basten praten met V. Gaal en doet dan alsof Johan de schuldige is in het gedoe rond Basten. Ik geloof er niks van, die waren allang rond met hem.

Verder is Cruijf tot nu toe de eerlijkste. Hij zegt , als je iets niet bevalt zeg je dat maar voor zijn raap en niet achter de rug om. Doe het in een confrontatie of wat dan ook maar niet achterbaks.

En dan heb ik het nog niet eens over de situatie met de brief.

Ik word moe van mensen die Cruijf aanwijzen als de schuldige. Tot nu toe heb ik geen enkel argument gehoord waarom Cruijf zou liegen, waarom Cruijf en waarover Cruijf zou gelogen hebben, en wat Cruijfs belang is om Ajax te verpesten ? Cruijf heeft al iets neergezet op de toekomst en Ten Have ? Heeft never nooit een moer betekent voor Ajax. Hij wilt ook een grote man zijn, en spelen.

Cruijf is brandschoon, en als je hem niet gelooft ? Ik zou zeggen bel hem op ... Hij heeft een persoonlijke Ajax lijn, hij is altijd bereikbaar.

Cruijf is hier uiterst professioneel mee omgegaan en heeft zich als een volwassen kerel gedragen. Ik heb geen argumenten gehoord waarom en met wat Cruijf slecht heeft gehandeld.

Maar hij zal wel een te groot ego hebben, want mensen zoals Cruijf hebben eigen belang in Ajax he..

Het gaat om de manier waarop. Als V. Gaal was benaderd voordat Cruijf er zat, dan was Cruijf nooit mee gegaan omdat hij weet dat V. Gaal een andere filisofie aanhangt en had hij gezegd ga je gang Loui. Maar hij zou niet komen en zeggen oke we gaan het nu anders doen.

En die zogenaamde nood voor een directeur en de tijd was op ? Maar hij kan wel pas in juli beginnen want anders loopt hij geld mis ? Ajax belang ? yeah right...

Cruijf is nogmaals brandschoon.
pi_104625770
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:04 schreef Omega het volgende:

[..]

Ten Have is in 1992 afgestudeerd in psychologie en rechten aan de Universiteit van Utrecht, en heeft het jaar erop aan Nyenrode Business Universiteit zijn doctoraal in bedrijfskunde behaald.[2] In 2002 verdedigde hij aan de Universiteit Twente zijn proefschrift over verandermanagement bij grote internationale ondernemingen als Nokia. [3]
Hij was 10 jaar werkzaam bij adviesbureau Berenschot; de laatste drie jaar als lid van de groepsdirectie en statutair bestuurder. Sinds 25 juli 2011 is hij voorzitter van de raad van commissarissen van de Amsterdamse voetbalclub AFC Ajax N.V..
En zo lopen er misschien nog wel 500 rond in Nederland. Dat betekent echter nog niet dat je ook geschikt ben om in een BVO te werken.
  maandag 21 november 2011 @ 13:08:03 #89
131800 Tarado
capô de fusca
pi_104625847
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:06 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

En zo lopen er misschien nog wel 500 rond in Nederland. Dat betekent echter nog niet dat je ook geschikt ben om in een BVO te werken.
:Y Hij heeft in die paar maanden in ieder geval niet bewezen dat hij er iets van begrijpt, diploma's ten spijt
pi_104625865
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:05 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Ligt er maar aan wie je kinderen vind. Ik vind Cruijf erg volwassen omgaan met deze hele situatie. Ik snap ook niet dat mensen vinden dat Cruijf een te groot ego heeft.

Mis ik iets ? Cruijf is toch wel zeker groter dan die 3 bobo's daar ? Hij heeft toch ook het meeste verstand van voetbal tussen de overige 3 ? Hij is toch ook briljant als het aankomt op voetbal.

V, Gaal vind het een persoonlijke afrekening met Cruijf en heeft zich vaker over Cruijf en Ajax uitgelaten op een negatieve manier dan Cruijf ooit heeft gedaan. Cruijf wilt best met V. Gaal werken alleen het is heel simpel dat hij dat niet hoeft te doen. Want Bergkamp en Jonk moeten met V. Gaal werken. Hebben ze met hun gesproken ? Heeft V. Gaal gesproken met hun ?

In elk ander bedrijf is het normaal dat je een afdeling gaat vragen om een kandidatenselectie te maken met diegene die als mogelijke werknemer het team komt versterken. Zo'n persoon heet de afdelingsleider. Zo gaat dat in elk bedrijf, zelfs in het voetbal. Maar nu niet ? Oh wacht hij was niet bereikbaar ? Maar hij was wel de hele week op de toekomst en ze hebben nog met elkaar gesproken ongeveer 2/3 uur lang...

De 1 zegt in pauw en witteman Johan wist nergens van en de ander zegt in nieuwsuur Johan wist overal van. Ja alleen op basis van deze onzin zou ik Ten Have nooit meer geloven.

Davids die zelf racistisch is geweest, vrouwen heeft geslagen en vreemd is gegaan vlak voor het huwelijk en een filmpje monteert ? En dan hebben ze bij studio voetbal ook nog het lef om te zeggen dat het allemaal live is.

Dan komt meneer Ten Have zeggen dat mensen een echte Ajaxcied moeten zijn en zich maar moeten schikken in hetgeen wat gebeurt is en iedereen moet denken aan Ajax belang. Deze man heeft blijkbaar geen verstand van voetbal anders wist hij wil dat je geen grotere en echte Ajaxcied gaat vinden dan Cruijf. Ja hij stapte over naar Feyenoord maar Cruijf was toen heel kinderachtig en eigenwijs. Maar hij is nu volwassen. En daarbij vergeef ik hem wel voor wat hij voor Ajax heeft gedaan. Dat weegt met gemak op tegen dat ene seizoen bij Feyenoord.

Vervolgens heb jet gedoe rond Ling nog, geen reactie afwijzing of wat dan ook. Alleen , nee. Ja f*ck off man. Dit kan je nergens maken, argumentatie is altijd vereist, en dan zouden ze conform volgens de regels hebben gehandeld ? 2 hebben neit met hem gesproken de andere 2 wel maar geen argumentatie ? Zoals Cruijf zei is onacceptabel om dat toe te laten, dan ga je dus in de toekomst zulke dingen vaker krijgen als je nu geen grens trekt.

Uri Coronel die Davids stage wilt laten lopen terwijl de hele toekomst in overleg met elkaar hebben gezegd wij willen niet meer met jouw samenwerken. Belachelijk voor woorden. Als er eensgezindheid is dan is die stagaire gewoon weg. Overal zou dat het geval zijn. Wat heb je aan iemand die niet gewild is, je systeem loopt te verraden en af te kraken achter je rug om ?

Ten Have zit dus glashard te liegen, hij gaat achter de rug om van Johan, verzoeningscommissie en Basten praten met V. Gaal en doet dan alsof Johan de schuldige is in het gedoe rond Basten. Ik geloof er niks van, die waren allang rond met hem.

Verder is Cruijf tot nu toe de eerlijkste. Hij zegt , als je iets niet bevalt zeg je dat maar voor zijn raap en niet achter de rug om. Doe het in een confrontatie of wat dan ook maar niet achterbaks.

Ik word moe van mensen die Cruijf aanwijzen als de schuldige. Tot nu toe heb ik geen enkel argument gehoord waarom Cruijf zou liegen, waarom Cruijf en waarover Cruijf zou gelogen hebben, en wat Cruijfs belang is om Ajax te verpesten ? Cruijf heeft al iets neergezet op de toekomst en Ten Have ? Heeft never nooit een moer betekent voor Ajax. Hij wilt ook een grote man zijn, en spelen.

Cruijf is brandschoon, en als je hem niet gelooft ? Ik zou zeggen bel hem op ... Hij heeft een persoonlijke Ajax lijn, hij is altijd bereikbaar.

Cruijf is hier uiterst professioneel mee omgegaan en heeft zich als een volwassen kerel gedragen. Ik heb geen argumenten gehoord waarom en met wat Cruijf slecht heeft gehandeld.

Maar hij zal wel een te groot ego hebben, want mensen zoals Cruijf hebben eigen belang in Ajax he..

Het gaat om de manier waarop. Als V. Gaal was benaderd voordat Cruijf er zat, dan was Cruijf nooit mee gegaan omdat hij weet dat V. Gaal een andere filisofie aanhangt en had hij gezegd ga je gang Loui. Maar hij zou niet komen en zeggen oke we gaan het nu anders doen.

En die zogenaamde nood voor een directeur en de tijd was op ? Maar hij kan wel pas in juli beginnen want anders loopt hij geld mis ? Ajax belang ? yeah right...

Wie gaat dit lezen?
pi_104625927
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:06 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Maar dat geldt ook voor Cruijff. Ik copy paste gewoon een stukje van wiki omdat pizzakop vroeg wat hij bereikt had. En bestuurder bij berenschot word je niet zomaar. Maar ook hij doet/zegt hele vreemde dingen in dit conflict.
pi_104625969
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:08 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Wie gaat dit lezen?
Samenvatting is dat Colonel Gaddafi in een Cruijff pyjama slaapt.
pi_104625983
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:01 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Wat bedoel je? Ik denk gewoon niet meteen dat die drie egwoon debiel zijn en alles doen tegen Johan. Alle drie prima studies en CV
pi_104625991
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:04 schreef Omega het volgende:

[..]

niks dus
pi_104626089
Diploma's zeggen niets. Diploma's behaal je door hard te werken, en dat kan iedereen. Een diploma zegt niets over je uiteindelijke verstand.
pi_104626118
jammer dat je het niet leest, is namelijk een post waarin alles goed word verteld, ik word namelijk gek dat nog steeds mensen boos worden op cruiff. Als je dat leest snap je het hopelijk.

Ten Have is zoals een ander het omschreef iemand die zijn zusje voor een bus gooit en vervolgens op de emoties van zijn moeder die er naast staat inspeelt met ' ik proef woede bij jou mam' waarom ben je boos? En dan gaan fokkertjes hier boos worden op die moeder dat zij flipt tegenover haar zoon..

Cruiff,Ling, Bergkamp die alles tot binnenskamers houden (pas naar buiten treden wanneer die andere tig leugens hebben verteld) van alles worden beshuldigd..

weet je wat je zoekt het maar uit, die post hiervoor van mij legt alles duidelijk uit van beide kanten en beter onderbouwde post met alles (daarom is hij groter dan de meeste) erin vind je niet, maar typisch iets dat je het niet wilt lezen.
pi_104626131
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
Diploma's zeggen niets. Diploma's behaal je door hard te werken, en dat kan iedereen. Een diploma zegt niets over je uiteindelijke verstand.
dat is natuurlijk onzin
pi_104626144
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:16 schreef Adames het volgende:

[..]

dat is natuurlijk onzin
nee hoor
pi_104626169
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:16 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

nee hoor
Ja hoor
pi_104626176
Het incident werd niet vermeld tijdens het sportjournaal. Zou de NOS inmiddels ook zijn blunder inzien?!
pi_104626241
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:16 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

nee hoor
Zonder mijn studie kan ik echt niet zomaar overal aan de slag, er zijn dingen die ik eerst moet leren en moet aantonen dat ik sowieso de capaciteit heb om nieuwe dingen te leren. Een diploma toont aan dat je beide dingen hebt. Ten Have is gehaald als ondersteuning en heeft daarvoor aangetoond heel wat kennis, ervaring en intelligentie te hebben.
pi_104626245
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
CV?

maar ok, ze hebben alle drie prima staat bij de platsoendienst en kwijlen heerlijk en alleen Johan is normaal :s)
pi_104626263
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:10 schreef Omega het volgende:

[..]

Maar dat geldt ook voor Cruijff. Ik copy paste gewoon een stukje van wiki omdat pizzakop vroeg wat hij bereikt had. En bestuurder bij berenschot word je niet zomaar. Maar ook hij doet/zegt hele vreemde dingen in dit conflict.
Zoals Cruyff loopt er maar 1 rond in Nederland. Daarnaast zou Cruyff het voetbaltechnische gedeelte op poten zetten, dus wat dat betreft kun je moeilijk zeggen dat hij zich bemoeit met dingen waar hij geen verstand van heeft. Dit in tegenstelling tot Ten Have.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2011 13:21:14 ]
pi_104626291
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:16 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
jammer dat je het niet leest, is namelijk een post waarin alles goed word verteld, ik word namelijk gek dat nog steeds mensen boos worden op cruiff. Als je dat leest snap je het hopelijk.

Ten Have is zoals een ander het omschreef iemand die zijn zusje voor een bus gooit en vervolgens op de emoties van zijn moeder die er naast staat inspeelt met ' ik proef woede bij jou mam' waarom ben je boos? En dan gaan fokkertjes hier boos worden op die moeder dat zij flipt tegenover haar zoon..

Cruiff,Ling, Bergkamp die alles tot binnenskamers houden (pas naar buiten treden wanneer die andere tig leugens hebben verteld) van alles worden beshuldigd..

weet je wat je zoekt het maar uit, die post hiervoor van mij legt alles duidelijk uit van beide kanten en beter onderbouwde post met alles (daarom is hij groter dan de meeste) erin vind je niet, maar typisch iets dat je het niet wilt lezen.
Ik heb het wel gelezen, maar er staan bijna alleen maar meningen en veronderstellingen in. Zeer weinig feiten.
pi_104626337
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:20 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zoals Cruyff loopt er maar 1 rond in Nederland. Daarnaast zou Cruyff het voetbaltechnische gedeelte op poten zetten, dus wat dat betreft kun je moeilijk zeggen dat hij zich bemoeit met dingen waar hij geen verstand van heeft. Dit in tegenstelling tot Ten Have.
Technische gedeelte inderdaad, dus waarom maakt hij zich zorgen om de ALGEMEEN directeur? Want zover ik begrijp zal van Gaal als algemeen directeur worden aangesteld.
  maandag 21 november 2011 @ 13:23:04 #106
325092 TakAFCA
pi_104626355
quote:

-Cruijff fappen-

Jij zou hier toch weg blijven?
pi_104626366
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:19 schreef Adames het volgende:

[..]

Zonder mijn studie kan ik echt niet zomaar overal aan de slag, er zijn dingen die ik eerst moet leren en moet aantonen dat ik sowieso de capaciteit heb om nieuwe dingen te leren. Een diploma toont aan dat je beide dingen hebt. Ten Have is gehaald als ondersteuning en heeft daarvoor aangetoond heel wat kennis, ervaring en intelligentie te hebben.
Een diploma toont vooral het niveau van leren aan. Het cognitieve niveau is van ondergeschikt belang als je het gaat hebben over 'iets hebben gepresteerd in het leven', de essentie van deze discussie. Overigens studeer ik juist omdat mongolen die denken dat een diploma iets zegt over mij daarin ook consequenties aanvast hangen, namelijk dat mensen zonder universitair diploma minder zijn in hun vakgebied en dus geen werk krijgen. Terwijl in de praktijk ik een hoop afgestudeerde zombies tegenkom die zonder ook maar enige feeling voor hun werk mbt sociale interactie, logisch nadenken en problemen aanpakken. Maar dat terzijde.
pi_104626471
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:22 schreef Omega het volgende:

[..]

Technische gedeelte inderdaad, dus waarom maakt hij zich zorgen om de ALGEMEEN directeur? Want zover ik begrijp zal van Gaal als algemeen directeur worden aangesteld.
Waarom zou je van Gaal als algemeen directeur aanstellen, wanneer je niet wilt dat hij zich tevens met voetbaltechnische zaken bemoeit. Je kunt er natuurlijk donder op zeggen dat van Gaal zich daar wel degelijk mee gaat bemoeien.
pi_104626492
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:23 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Een diploma toont vooral het niveau van leren aan. Het cognitieve niveau is van ondergeschikt belang als je het gaat hebben over 'iets hebben gepresteerd in het leven', de essentie van deze discussie. Overigens studeer ik juist omdat mongolen die denken dat een diploma iets zegt over mij daarin ook consequenties aanvast hangen, namelijk dat mensen zonder universitair diploma minder zijn in hun vakgebied en dus geen werk krijgen. Terwijl in de praktijk ik een hoop afgestudeerde zombies tegenkom die zonder ook maar enige feeling voor hun werk mbt sociale interactie, logisch nadenken en problemen aanpakken. Maar dat terzijde.
Maar er staat toch meer in het stukje dat ik quote over Ten Have dan dat hij een diploma heeft gehaald. Verder kan ik mij best vinden in je stukje, al zijn er naast die zombies ook genoeg die wel open staan, logisch nadenken en problemen aanpakken, En die worden dan vaak lid van de groepsdirectie en statutair bestuurder van een bedrijf als Berenschot.
pi_104626547
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:27 schreef Omega het volgende:

[..]

Maar er staat toch meer in het stukje dat ik quote over Ten Have dan dat hij een diploma heeft gehaald. Verder kan ik mij best vinden in je stukje, al zijn er naast die zombies ook genoeg die wel open staan, logisch nadenken en problemen aanpakken, En die worden dan vaak lid van de groepsdirectie en statutair bestuurder van een bedrijf als Berenschot.
Ik reageerde dan ook op Opgebaard (?) die zei dat ze al heel wat hebben gepresteerd in hun leven.
pi_104626555
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:26 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Waarom zou je van Gaal als algemeen directeur aanstellen, wanneer je niet wilt dat hij zich tevens met voetbaltechnische zaken bemoeit. Je kunt er natuurlijk donder op zeggen dat van Gaal zich daar wel degelijk mee gaat bemoeien.
Ik reageer alleen maar op de opmerking dat Cruijff alleen voetbaltechnische gedeelte zou doen, en daar houdt hij zich ook niet 100% aan.

Laat ik nog wel even zeggen dat ik de manier waarop Ten Have en co v Gaal naar voren hebben geschoven ook schandalig vind. Ik stoor me alleen soms aan het "Cruijff syndroom" dat een aantal fokkers heeft.
pi_104626702
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:29 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik reageerde dan ook op Opgebaard (?) die zei dat ze al heel wat hebben gepresteerd in hun leven.
Maar dat heeft hij toch? Althans hij heeft laten zien dat hij als medebestuurder van een bedrijf als Berenschot goed uit de voeten kan. Cruijff heeft laten zien dat hij een geweldige voetballer is, een zeer goede opleider, een matige aankoper (vooral bij Ajax dan) is.
pi_104626722
Alle negers des Nederlands zijn weer eens furieus. Is het niet om een negerzoen, een zwarte piet of een plaatje op de koets dan is het wel om een vermeende uitspraak van Cruijff. Btw, iedereen die dit leest. Jij zit alleen maar op FOK omdat je blank bent!
pi_104626787
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:34 schreef Omega het volgende:

[..]

Maar dat heeft hij toch? Althans hij heeft laten zien dat hij als medebestuurder van een bedrijf als Berenschot goed uit de voeten kan. Cruijff heeft laten zien dat hij een geweldige voetballer is, een zeer goede opleider, een matige aankoper (vooral bij Ajax dan) is.
Ik stoor me enorm aan 'gepresteerd in het leven'. Als je een bestuurder bent heb je niks gepresteerd in het leven, als je voetballer bent heb je niks gepresteerd in het leven. Einstein, die presteerde iets in zijn leven. Dick Swaab die een pionier in zijn vakgebied is heeft iets gepresteerd in zijn leven. Een bestuurder kan nimmer iets presteren tenzij het als bestuurder van een land is en een impact maakt die dusdanig groot is dat generaties er nog iets aan hebben. Men moet stoppen met klappen voor apen in het bestuur die met dure pakken handtekeningen zetten en doen alsof zij het land draaiende houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pizzakoppo op 21-11-2011 13:47:45 ]
  maandag 21 november 2011 @ 13:36:52 #115
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104626804
maar goed, het plan van Ten Have is dus gelukt. Niemand heeft het meer over de 2-2, de nieuwe voorzitter etc. Het gaat alleen nog maar om die ene opmerking van een tijd geleden.

Knap gespeeld Kale Judas....
Get woke, go broke!
pi_104626894
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:36 schreef HeatWave het volgende:
maar goed, het plan van Ten Have is dus gelukt. Niemand heeft het meer over de 2-2, de nieuwe voorzitter etc. Het gaat alleen nog maar om die ene opmerking van een tijd geleden.

Knap gespeeld Kale Judas....
De racisme kaart is natuurlijk niet bepaald een makkelijke strategie. Een aantal aspecten en ingredienten zijn van evident belang te weten, een excuusneger die niet schroomt om zich met tranen en al in een hoekje te drukken van misunderstood en gediscrimineerd. Een NOS baasje in de vorm van Vermeulen die het geregisseerde plan uitvoert alsof zijn leven er vanaf hangt, een broadway stuk ansich. En natuurlijk de kale Have-arbeider die toch eventjes benadrukt hoe verschrikkelijk racisme toch wel niet is!!!
pi_104626925
Cruijff had het gewoon nooit mogen zeggen, dan was het ook nooit tegen hem gebruikt.
pi_104626950
Trouwens, Davids slaat vrouwen. Zo, is dat er ook weer uit. :7
  maandag 21 november 2011 @ 13:41:16 #119
131800 Tarado
capô de fusca
pi_104626962
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:40 schreef Omega het volgende:
Cruijff had het gewoon nooit mogen zeggen, dan was het ook nooit tegen hem gebruikt.
Het bewijs is nog niet geleverd
pi_104626975
quote:
Heeft ie het gezegd dan?
  maandag 21 november 2011 @ 13:42:23 #121
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104627012
quote:
Misschien, maar om er maanden nadat het is gebeurd NU op terug te komen, juist op het moment dat het misschien schadelijk kan zijn lijkt gewoon op een strategie.

Die Davids had gewoon meteen moeten zeggen dat ie zijn smoel moet dichthouden toen Cruijff het heeft gezegd.
Get woke, go broke!
pi_104627119
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:36 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik stoor me enorm aan 'gepresteerd in het leven'. Als je een bestuurder bent heb je niks gepresteerd in het leven, als je voetballer bent heb je niks gepresteerd in het leven. Einstein, die presteerde iets in zijn leven. Dick Swaab die een pionier in zijn vakgebied is heeft iets gepresteerd in zijn leven. Een bestuurder kan nimmer iets presteren mits het als bestuurder van een land is en een impact maakt die dusdanig groot is dat generaties er nog iets aan hebben. Men moet stoppen met klappen voor apen in het bestuur die met dure pakken handtekeningen zetten en doen alsof zij het land draaiende houden.
Amen. :Y
pi_104627199
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:36 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik stoor me enorm aan 'gepresteerd in het leven'. Als je een bestuurder bent heb je niks gepresteerd in het leven, als je voetballer bent heb je niks gepresteerd in het leven. Einstein, die presteerde iets in zijn leven. Dick Swaab die een pionier in zijn vakgebied is heeft iets gepresteerd in zijn leven. Een bestuurder kan nimmer iets presteren mits het als bestuurder van een land is en een impact maakt die dusdanig groot is dat generaties er nog iets aan hebben. Men moet stoppen met klappen voor apen in het bestuur die met dure pakken handtekeningen zetten en doen alsof zij het land draaiende houden.
Obv obv obv.

Ik probeerde alleen duidelijk te maken en dat de beweringen: "RvC zijn allemaal dom en anti Johan, daarom hebben zij Van Gaal aangenomen zonder dat Johan het wist, RvC heeft geen idee wat ze doen en wat de reglementen zijn plus RvC liegt dat Johan niet te bereiken was en alles van RvC zijn allemaal leugens", kan gewoon niet waar zijn als drie van de 4 allang bewezen hebben niet-mongolïde te zijn.

Die 3 zijn gewonen mensen met enig verstand en dat kan je afleiden uit het verleden (studie en cv). Nu denken bijna alle ajax fans dat de leden van RvC allemaal mongool zijn behalve Johan en dat alles één groot compleet tegen Johan is. Hoe simpel is dat?
pi_104627254
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Misschien, maar om er maanden nadat het is gebeurd NU op terug te komen, juist op het moment dat het misschien schadelijk kan zijn lijkt gewoon op een strategie.

Die Davids had gewoon meteen moeten zeggen dat ie zijn smoel moet dichthouden toen Cruijff het heeft gezegd.
Misschien heeft Davids wel toen al bepaalde dingen tegen Cruijff gezegd. En nu er weer iets is voorgevallen (Cruijff schijnt verrader te hebben gezegd) vindt Davids het wel genoeg en verteld hij dan maar wat er is gebeurd in Juli 2011.
pi_104627300
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:48 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Die 3 zijn gewonen mensen met enig verstand en dat kan je afleiden uit het verleden (studie en cv). Nu denken bijna alle ajax fans dat de leden van RvC allemaal mongool zijn behalve Johan en dat alles één groot compleet tegen Johan is. Hoe simpel is dat?
Precies.
pi_104627565
quote:

[..]

Obv obv obv.

Ik probeerde alleen duidelijk te maken en dat de beweringen: "RvC zijn allemaal dom en anti Johan, daarom hebben zij Van Gaal aangenomen zonder dat Johan het wist, RvC heeft geen idee wat ze doen en wat de reglementen zijn plus RvC liegt dat Johan niet te bereiken was en alles van RvC zijn allemaal leugens", kan gewoon niet waar zijn als drie van de 4 allang bewezen hebben niet-mongolïde te zijn.

Domme mongolen als in verstandelijk beperkt zullen ze niet zijn, dan hadden ze dit niet voor elkaar gekregen. Wel is domme mongool een lekker scheldwoord voor ze, al heb ik dat woord nog niet zien vallen hier.
pi_104627632
quote:

[..]

Obv obv obv.

Ze hebben diploma's dus zullen ze ook wel goede bestuurders zijn in de voetballerij. :)
  maandag 21 november 2011 @ 14:00:14 #128
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104627682
ja, goed argument. Al meer dan 10 jaar hebben mensen die zoveel "verstand"hebben, diploma's hebben etc, bewezen geen sodeflikker van de voetbalwereld te snappen. Ze hebben 10 jaar wanbeleid gevoerd mbt Ajax.

De voetbalwereld is geen normale wereld en de normale regels gelden dus niet (nee, dit staat los van de davids discussie).

Dus om dit soort mensen dus WEER aan de macht te laten bij Ajax is gewoon een enorme fout.
Get woke, go broke!
pi_104628025
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2011 13:59 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Ze hebben diploma's dus zullen ze ook wel goede bestuurders zijn in de voetballerij. :)
Je bent de beste voetballer aller tijden dus je zal wel een bestuurder kunnen zijn bij een voetbalclub :)

Uiteraard klopt wat je suggereert maar we concluderen nu dnek ik veel te gemakkelijk dat 4 van de 5 leden van de RvC incompetent zijn en dat die éne andere alles geweldig en competent is.

Zoals het Van Gaal verhaal. Het schijnt een leugen te zijn dat de RvC hun 5de lid meerdere keren getracht heeft te bereiken zonder resultaat. Ze schijnen het nooit geprobeerd te hebben. Plus ze hebben Van Gaal aangenomen terwijl dit juridsich niet mag zonder het vijfde lid.
Ok stel, ze hebben Johan echt niet geinformeerd. Hoe kan het dat 4 (ik bedoel er stiekum maar 3 ;p ) van de leden die naar het schijnt toch wel gezond verstand hebben, tot deze actie zijn gekomen? Is Johan dan misschien niet die fijne vent die wij denken dat hij is?

En de malaise van meer dan tien jaar en de stagnatie van de jeugd, dat is inderdaad een zorgenkindje. Ik hoop ook dat dat goed komt maar denken wij dan niet simpel als we geloven dat dit helemaal goed komt als Johan 3 keer per jaar langs komt? Ik ken Johan alleen als die persoon met geweldige one-liners die alleen maar commentaar heeft op Ajax en het Nederlandse elftal/voetbal de afgelopen 20 jaar?

En dan die uitspraak van hem richting Davids. Ok, oude koeien uit de sloot halen? Lijkt me onzin en een belachelijke uitspraak van onze icoon en voorbeeld, bah
pi_104628062
Ik vraag me af wat er gebeurt als Cruijff Nokia binnenloopt en daar even de boel naar zijn hand zet. Een onmogelijke casus, maar bij Ajax is het mogelijk dat ten Have op eigen houtje (met een paar handlangers) het technisch beleid gaat bepalen.

Zegt uiteindelijk meer over Ajax dan over die ambitieuze kale.
Dit, dus.
pi_104628098
quote:

En die 4e heeft de Ajax-jeugd doorlopen, 4 jaar in het eerste gespeeld, maakte deel uit van het Ajax van '95, het Oranje van '98, heeft bij Juventus, Milan, Inter, Barcelona en in de Premier League gespeeld en met mensen als Van Gaal, Hiddink, Capello, Lippi, Rijkaard en Zidane gewerkt. En uit de zeer spaarzame lange interviews die hij heeft gegeven, had iedereen kunnen opmaken dat hij daar goed heeft gelet op zaken als: wat maakt succesvolle teams succesvol, en heeft hij daar zinnige dingen over te zeggen.

Aan de meeste fokkertjes hier is dat natuurlijk niet besteed, vandaar dat de suggestie van Cruijff dat hij er vanwege zijn huidskleur zit zo goed ontvangen wordt.
  maandag 21 november 2011 @ 14:12:27 #132
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104628234
Johan wil ook helemaal niet dagelijks besturen nee, hij wil op elke belangrijke functie mensen neerzetten die er verstand van hebben, en dan dus niet van het verzinnen van een nieuwe Mascotte, nee dat mag dat mokkel wel blijven doen.

Op deze manier blijft Ajax een speeltje van de zakenpakjes die er zitten voor 1 ding, het positieve resultaat op de begroting. Nou ontken ik het belang daarvan niet, maar het moet 100% losstaan van de voetbaltechnische zaken. En dus moet die Ten Have zich er niet eens mee bemoeien.

Ajax maakt winst door te winnen op het veld. En dat doe je anno 2011 met een gedegen jeugdopleiding. niet door de zoveelste marketingtruuk die het misschien bij McDonalds goed doet.

Dus ja, 100% pro-Cruijff en 100% anti de kale rat.
Get woke, go broke!
pi_104628338
Opvallend dat nu Ten Have de rat is en 4 maanden geleden.....

En Johan wil inderdaad niet besturen omdat hij de verantwoordelijkheid niet wilt nemen. Hij positioneert overal mensen die hij ziet zitten en als Johan vertrekt, vertrekken hun allemaal ook. Wat is dat voor coupe? Ze weten nog neit eens wat er gaat gebeuren...
pi_104628451
Achja, Edgar leest tenminste Nietzsche.

:')
U MAD?
pi_104628783
Of Cruijff het wel of niet gezegd heeft, is in mijn ogen irrelevant geworden door de timing van het naar buiten brengen. Iedereen zegt wel eens iets stoms
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dat het nu naar buiten wordt gebracht, geeft gewoon aan hoe smerig Ten Have het wil spelen.

Davids wordt gewoon gebruikt door Ten Have, alleen ziet hij dat zelf niet, aangezien Ten Have hem wel knaken beloofd zal hebben. Al met al is Ten Have een van de smerigste bestuurders die er op dit moment rondloopt in de voetbalwereld. Iemand die dag en nacht schimmige video's en foto's op zijn zolderkamertje bekijkt om te zoeken naar dingen waarmee mensen zwartgemaakt kunnen worden.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 21 november 2011 @ 14:28:34 #136
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104628872
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
Achja, Edgar leest tenminste Nietzsche.

Ho ho.

Hij heeft ook een paar interviews gegeven waarin hij het over voetbal had.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104628919
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:12 schreef HeatWave het volgende:
En dat doe je anno 2011 met een gedegen jeugdopleiding.
En de Manchester Cities van deze wereld varen er wel bij.

''14-year old talent at Ajax ? Give his parents 300.000 euros and sign him''
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 21 november 2011 @ 14:34:07 #138
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_104629089
quote:

Moeilijk he kopieren?
En anders moet je eens gaan beslissen hoe je Cruijff schrijft, want je doet het elke keer anders :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_104629217
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:12 schreef HeatWave het volgende:
Johan wil ook helemaal niet dagelijks besturen nee, hij wil op elke belangrijke functie mensen neerzetten die er verstand van hebben, en dan dus niet van het verzinnen van een nieuwe Mascotte, nee dat mag dat mokkel wel blijven doen.

Op deze manier blijft Ajax een speeltje van de zakenpakjes die er zitten voor 1 ding, het positieve resultaat op de begroting. Nou ontken ik het belang daarvan niet, maar het moet 100% losstaan van de voetbaltechnische zaken. En dus moet die Ten Have zich er niet eens mee bemoeien.

Ajax maakt winst door te winnen op het veld. En dat doe je anno 2011 met een gedegen jeugdopleiding. niet door de zoveelste marketingtruuk die het misschien bij McDonalds goed doet.

Dus ja, 100% pro-Cruijff en 100% anti de kale rat.
Je zou een punt hebben als Ten Have allemaal managers op technische posities zou zetten, inclusief de jeugdopleiding. Maar daarvoor haalt hij Van Gaal. Dat kun je rampzalig vinden, maar met die tegenstelling van Cruijffs warm kloppende voetbalhart vs. kale technocraten heeft het weinig te maken.
  maandag 21 november 2011 @ 14:38:45 #140
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104629259
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:37 schreef Scribent het volgende:

[..]

Je zou een punt hebben als Ten Have allemaal managers op technische posities zou zetten, inclusief de jeugdopleiding. Maar daarvoor haalt hij Van Gaal. Dat kun je rampzalig vinden, maar met die tegenstelling van Cruijffs warm kloppende voetbalhart vs. kale technocraten heeft het weinig te maken.
Ik heb niets tegen van Gaal, ik heb wel gewoon net als iedereen hier iets tegen de achterbakse manier waarop. En dat geeft precies weer wat voor type ten Have is, een achterbakse rat.
Get woke, go broke!
  maandag 21 november 2011 @ 14:41:37 #141
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
  maandag 21 november 2011 @ 14:42:46 #142
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104629394
quote:
Cruijff morgen over racisme
Van onze Telesportredactie
Johan Cruijff gaat morgen in zijn column in op de beschuldigingen van commissie-genoot Edgar Davids, die Cruijff beschuldigt van racisme. Volgens Cruijff moet die opmerking echter in een andere context worden gezien.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104629438
quote:
Dat komt bij de Telegraaf vandaag, niet bij Vi.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 21 november 2011 @ 14:44:19 #144
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104629456
Davids had de stoel achteraan in de zaal gekregen? Die context :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104629461
quote:
Echt geweldig dat alle media dit hebben overgenomen. :D
  maandag 21 november 2011 @ 14:45:04 #146
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104629486
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Dat komt bij de Telegraaf vandaag, niet bij Vi.
We wisten het al om 1:00, maar buiten dat, het gaat erom dat ook VI het heeft overgenomen.

:D
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104629496
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2011 14:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

En de Manchester Cities van deze wereld varen er wel bij.

''14-year old talent at Ajax ? Give his parents 300.000 euros and sign him''
Dat maakt niet meer uit aangezien het niet meer 1 talent is die de basisvaardigheden beheerst maar elke jeugdspeler.
pi_104629725
het zou wel een bazenstunt zijn als Cruijff bleef en van Gaal ook. En dat die andere 3 moeten vertrekken.

Wie een kuil graaft voor een ander.....
  maandag 21 november 2011 @ 14:50:56 #150
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_104629741
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb niets tegen van Gaal, ik heb wel gewoon net als iedereen hier iets tegen de achterbakse manier waarop. En dat geeft precies weer wat voor type ten Have is, een achterbakse rat.
En dat is precies hoe ik er over denk.
Ik denk dat Van Gaal ook best iets kan neerzetten bij Ajax, maar de manier waarop Cruijff nu wordt behandeld is belachelijk. Of het nou een oud voetballer is of wie dan ook, zo werk je niet in een team. Al helemaal niet als je weet met welke bedoeling de mensen in de RvC zijn gekozen (om Cruijff te ondersteunen op vlakken waar hij niet sterk in is)
Ik vind de hele situatie zo bizar dat het niet uit te leggen is.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_104629841
http://twitter.com/#!/machtvandebal

De man buiten beeld. 8-)

quote:
Reactie

Chef voetbal Arno Vermeulen van de NOS, die gisteravond bij Studio Voetbal aan tafel zat, reageerde rond het middaguur op Radio 1 op de onstane ophef. Volgens hem is per ongeluk de ruwe versie van het interview met Davids online gezet.

Vermeulen: Flauwekul

Tijdens dat interview onderbrak Davids zichzelf een aantal keer volgens Vermeulen, waardoor een vraag of antwoord opnieuw werd opgenomen. Op de achtergrond zegt NOS-redacteur Edwin Schoon dan iets. 'Suggesties dat het een vooropgezet plan was, zijn flauwekul. Dat is echt niet waar', reageert Vermeulen. 'Dat maakt het veel spannender dan het is.'
  maandag 21 november 2011 @ 14:54:43 #152
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_104629911
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2011 14:50 schreef koemleit het volgende:
het zou wel een bazenstunt zijn als Cruijff bleef en van Gaal ook. En dat die andere 3 moeten vertrekken.

Wie een kuil graaft voor een ander.....
Het zou briljant zijn :')
Sowieso Cruijff met zijn individuele aanpak en daarna Van Gaal met zijn team aanpak. Onoverwinnelijk duo :P
pi_104630389
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je kunt best wat tegen Van Gaal hebben. Ik zou het graag weer eens zien, Cruijff die Ajax naar zijn hand zet. Maar dat gezeur over dat achterbakse vind ik een beetje hypocriet. Natuurlijk is het achterbaks, maar Cruijff gaat zelf ook over lijken als het moet, al 40 jaar heeft die man overal conflicten. Als Cruijff dit zelf had gedaan had Derksen weer geroepen dat Cruijff de wetten van de jungle beter kent en dat soort cliches.
pi_104630483
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:54 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het zou briljant zijn :')
Sowieso Cruijff met zijn individuele aanpak en daarna Van Gaal met zijn team aanpak. Onoverwinnelijk duo :P
Cruijff die de spelers opleidt en aanlevert, van Gaal die het eerste elftal samenstelt en Frank die het team coached! O+
pi_104630521
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 15:08 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Cruijff die de spelers opleidt en aanlevert, van Gaal die het eerste elftal samenstelt en Frank die het team coached! O+
Dit zou inderdaad geweldig voor Ajax zijn.
pi_104630668
quote:

[..]

En Co Adriaanse die de trainingen leidt en Van Basten die de persconferenties doet.
  maandag 21 november 2011 @ 15:13:20 #157
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_104630682
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:14 schreef opgebaarde het volgende:
Opvallend dat nu Ten Have de rat is en 4 maanden geleden.....
En 4 maanden geleden.... Wat? Was Johan de rat :')? Jij spoort niet.
AFC AJAX
pi_104630695
In principe zitten we wel wat te rellen. Maar eigenlijk hoeft Cruijff alleen wat dingen neer te zetten en Louis kan zn gang gaan.

Nog als: RvC weg. Maar Cruijff niet,
pi_104630705
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 15:13 schreef Scribent het volgende:

[..]

En Co Adriaanse die de trainingen leidt en Van Basten die de persconferenties doet.
Who Sno's aldus Van Basten.
pi_104630729
quote:
13s.gif Op maandag 21 november 2011 15:13 schreef msnk het volgende:

[..]

En 4 maanden geleden.... Wat? Was Johan de rat :')? Jij spoort niet.
Nice try :')
pi_104630758
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 15:13 schreef Scribent het volgende:

[..]

En Davids die als steward vrouwen mag slaan O+
pi_104630794
Ik vind Wouters die de trainingen leidt een betere optie dan Co.

Wouters is klasse veldtrainer
pi_104630819
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 15:15 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

En Kluivert chauffeur van de spelersbus
pi_104630821
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 15:15 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

En Ten Have mag in het publiek. Dan kan Edgar lekker rellen op Steven.
pi_104630980
En Bogarde als beveiliging met jas
  maandag 21 november 2011 @ 15:21:54 #166
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104631026
Marco Bakker valet parking.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104631103

Vers... Interview zonder watermerk, en compleet trouwens ;).
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  maandag 21 november 2011 @ 15:23:42 #168
325092 TakAFCA
pi_104631107
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 15:21 schreef Caland het volgende:
Ik moest lachen
pi_104631203
Reactie van :r Arno Vermeulen :r over de uitzending van gisteren en het filmpje.

http://content1d.omroep.n(...)b/ncrv/vermeulen.mp3
pi_104631241
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 15:21 schreef Caland het volgende:
_O-

quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 15:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Reactie van :r Arno Vermeulen :r over de uitzending van gisteren en het filmpje.

http://content1d.omroep.n(...)b/ncrv/vermeulen.mp3
Ik word een beetje misselijk van die vent...
  maandag 21 november 2011 @ 15:46:26 #171
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_104632041
quote:
'Racistische uitlatingen Cruijff dieptepunt'

Steven ten Have noemt de vermeende racistische uitlatingen van Johan Cruijff aan het adres van Edgar Davids een dieptepunt in het proces dat bij Ajax gaande is.
♔ KoningenUitGroningen ♔
  maandag 21 november 2011 @ 15:46:28 #172
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104632043
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

_O-

[..]

Ik word een beetje misselijk van die vent...
Beetje :?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104632081
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 15:46 schreef Rickazio het volgende:

[..]

Ik dacht dat het dieptepunt was toen Cruijff ook nog seksistisch bleek te zijn :o
  maandag 21 november 2011 @ 15:48:08 #174
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_104632108
quote:

[..]

En natuurlijk Van Gaal die de speech doet bij het kampioenschap en het winnen van de CL.

"We zijn de beste van Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven, Utrecht, Barcelona, Madrid, Manchester, Londen, Munchen, Dortmund, Milaan, Rome, etc."
pi_104632359
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 15:46 schreef Rickazio het volgende:

'Racistische uitlatingen Cruijff dieptepunt'

Steven ten Have noemt de vermeende racistische uitlatingen van Johan Cruijff aan het adres van Edgar Davids een dieptepunt in het proces dat bij Ajax gaande is.

Maar die uitlatingen waren al in augustus gedaan, waarom is dat nu ineens dan het dieptepunt? :')
  maandag 21 november 2011 @ 15:55:27 #176
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104632407
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 15:53 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Maar die uitlatingen waren al in augustus gedaan, waarom is dat nu ineens dan het dieptepunt? :')
Johan D zal vanav. aantreden op oorlogssterkte me dunkt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104632519
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2011 15:55 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ja, die zal volledig losgaan me dunkt.
pi_104632523
quote:

[..]

Denk dat Johan D. nu al tegen de spiegel aan het schreeuwen is. En zeggen dat mensen ergens hun reet mee af kunnen vegen / oppassen voor enge mannetjes zoals Ten Have.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  maandag 21 november 2011 @ 15:59:43 #179
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_104632594
quote:

[..]

*O*
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 21 november 2011 @ 16:00:18 #180
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104632628
Trouwens over Ling heh, zijn club is gewoon gepromoveerd en doet het erg goed met jeugdige talenten en de jeugdopleiding :{
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 21 november 2011 @ 16:00:53 #181
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_104632651
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 15:53 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

:Y Het komt nu in hun kraam te pas.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_104632752
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:00 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Hij had het toen al naar buiten moeten brengen. Als het je zo stoort had je er op dat moment wat van moeten zeggen of naar buiten moeten brengen. Niet ineens achteraf om iemand in een kwaad daglicht te stellen.
pi_104632753
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2011 16:00 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens over Ling heh, zijn club is gewoon gepromoveerd en doet het erg goed met jeugdige talenten en de jeugdopleiding :{
ey ze hebben gewoon op wikipedia gekeken kut club man

gr.
pi_104632790
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:00 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Lol dus het is letterlijk een potje kaarten, waar davids de racisme kaart speelt haha prachtig
  maandag 21 november 2011 @ 16:10:16 #185
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104633113
Waar zijn de "Race" plaatjes gebleven :? Ze waren zo goed :'(
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104633153
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 15:58 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Denk dat Johan D. nu al tegen de spiegel aan het schreeuwen is. En zeggen dat mensen ergens hun reet mee af kunnen vegen / oppassen voor enge mannetjes zoals Ten Have.
WAKKER WORDEN MENSEN!
pi_104633363
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2011 16:10 schreef Smoofie het volgende:
Ninja-mod actie.

Was ze ook kwijt na een refresh
pi_104633392
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2011 16:10 schreef Smoofie het volgende:
Niet meer van toepassing nu Cruijff ook al seksistisch blijkt te zijn

te zijn :{

:{²
  maandag 21 november 2011 @ 16:17:59 #189
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104633470
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Niet meer van toepassing nu Cruijff ook al seksistisch blijkt te zijn

te zijn :{

Dus nu moet ik weer voe pix posten :o?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104633544
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2011 16:17 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Dus nu moet ik weer voe pix posten :o?
Het zou wel een les zijn voor de Cruijff aanhangers ter bewijs dat vrouwen ook + punten hebben.

hebben :{

maandag 21 november 2011 @ 16:21:10 #191
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104633596
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Het zou wel een les zijn voor de Cruijff aanhangers ter bewijs dat vrouwen ook + punten hebben.

hebben :{

Wordt het trouwens niet tijd dat er kamer vragen worden gesteld over deze kwestie ? :{

Deze kwestie. :{

:{² .
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104633834
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 02:31 schreef Kenju het volgende:

[..]

Dat doet mij eerder denken dat hij niets voorgekauwd heeft gekregen, omdat je het dan niet hersenloos kan opdreunen.
Uit zijn interviews na wedstrijden is al duidelijk geworden dat die vent geen prater is.

[..]

Ja, tuurlijk.... :Z

Het is gewoon zoals het altijd gaat. Ze hebben aangegeven dat ze iets te melden hebben, en daar een filmpje van gemaakt. Dat gaat altijd zo. De feiten die naar voren komen in het filmpje kloppen gewoon. Dus er is niets raars aan. Wanneer je dit soort mensen gewoon laat praten zonder enige vorm van productie eroverheen, is het niet om aan te horen.
Hetzelfde geldt voor die nep-gesprekken in het nieuws.
Godverdomme zeg, wat ben jij dom.
★★★
  maandag 21 november 2011 @ 16:28:32 #193
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104633889
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:27 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Godverdomme zeg, wat ben jij dom.
Potverdrie..
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104633997
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2011 16:28 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Potverdrie..
'het is gewoon zoals het altijd gaat' :') een man die aan de interviewer vertelt wat hij moet vragen en waar hij dieper op in moet gaan.

_O- Wat een sukkel is het toch.
★★★
  maandag 21 november 2011 @ 16:33:18 #195
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_104634119
Wat een vijandigheid jegens El Salvador :{²

Snapt men dan niet dat hij de sleutel is tot toekomstig succes voor Ajax :{²

Samen met Louis "wir sind die beste von der Welt" van Gaal zal hij ervoor zorgen dat Ajax weer potten zal breken in Europa :{²

Willekeurig woord: droeftoeter
Willekeurig woord 2: judassen

AFC AJAX
  maandag 21 november 2011 @ 16:34:55 #196
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104634197
quote:
15s.gif Op maandag 21 november 2011 16:33 schreef msnk het volgende:
Wat een vijandigheid jegens El Salvador :{²

Snapt men dan niet dat hij de sleutel is tot toekomstig succes voor Ajax :{²

Samen met Louis "wir sind die beste von der Welt" van Gaal zal hij ervoor zorgen dat Ajax weer potten zal breken in Europa :{²

Willekeurig woord: droeftoeter
Willekeurig woord 2: judassen

_O- . Willekeurig woord :D Was ik helemaal vergeten van Banshee :D
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104634250
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2011 16:34 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik mis hem :( Ik denk dat ik zaterdag maar pizza eet ter ere van hem.

van hem :{

maandag 21 november 2011 @ 16:36:04 #198
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_104634264
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:30 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

'het is gewoon zoals het altijd gaat' :') een man die aan de interviewer vertelt wat hij moet vragen en waar hij dieper op in moet gaan.

_O- Wat een sukkel is het toch.
Sorry dat ik je luchtbel door moet prikken, maar dat is inderdaad gewoon hoe het vaak gaat. Veel van de interviews die je op tv ziet zijn van tevoren al doorgesproken, er zijn afspraken gemaakt over de onderwerpen en de interviewer krijgt via z'n oortje wat vragen door. Alleen had Joep geen oortje.
  maandag 21 november 2011 @ 16:38:08 #199
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_104634367
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik mis hem :( Ik denk dat ik zaterdag maar pizza eet ter ere van hem.

van hem :{

:{² Waar is hij?

Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
  maandag 21 november 2011 @ 16:38:36 #200
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104634393
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:38 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

:{² Waar is hij?

VBL ban ? :P
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 21 november 2011 @ 16:39:08 #201
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_104634419
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2011 16:34 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Vanavond lekker thee laten zetten door het vrouwtje en dan samen met wat lekkernijen genieten van de snor met zijn sigaar :{²

Vast heerlijke Havana's :{²

Willekeurig woord: uiensnijder.

AFC AJAX
  maandag 21 november 2011 @ 16:39:29 #202
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104634437
quote:
15s.gif Op maandag 21 november 2011 16:39 schreef msnk het volgende:

[..]

Vanavond lekker thee laten zetten door het vrouwtje en dan samen met wat lekkernijen genieten van de snor met zijn sigaar :{²

Vast heerlijke Havana's :{²
U banshee in disguise?
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 21 november 2011 @ 16:40:18 #203
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_104634473
Of je laat me ninja-en of zo. Tsss.... Pseudo-neger }:|
AFC AJAX
pi_104634594
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:36 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Sorry dat ik je luchtbel door moet prikken, maar dat is inderdaad gewoon hoe het vaak gaat. Veel van de interviews die je op tv ziet zijn van tevoren al doorgesproken, er zijn afspraken gemaakt over de onderwerpen en de interviewer krijgt via z'n oortje wat vragen door. Alleen had Joep geen oortje.
Tuurlijk weet ik hoe een normale interview gaat .. Er wordt vooraf afgesproken wat wel mag en niet. Maar er is toch echt nooit een man die naast die interviewer zit en zegt wat voor vragen hij moet stellen, en waar hij dieper op in moet.
★★★
pi_104634600
Ik krijg soms weleens het idee dat ze het bij de NOS wilde laten uitlekken. Met zulke werknemers en in een tijdperk waarin zelfs een kleuter nog filmpjes kan rippen van een site... :N

En ik ben zelfs geen kleuter. Ken je nagaan. :{

Je nagaan. :{

maandag 21 november 2011 @ 16:44:34 #206
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_104634674
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:42 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Tuurlijk weet ik hoe een normale interview gaat .. Er wordt vooraf afgesproken wat wel mag en niet. Maar er is toch echt nooit een man die naast die interviewer zit en zegt wat voor vragen hij moet stellen, en waar hij dieper op in moet.
Natuurlijk is die er wel. Bij Pauw en Witteman of DWDD zit er ook gewoon een redacteur het gesprek te sturen via oortjes hoor.
pi_104635000
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:44 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Natuurlijk is die er wel. Bij Pauw en Witteman of DWDD zit er ook gewoon een redacteur het gesprek te sturen via oortjes hoor.
Volgens mij is het bij interviewers niet zo normaal dat een redacteur constant in een interview inbreekt om het gesprek een bepaalde kant op te sturen. Wat staat die Joep Schreuder daar anders te doen, die kan dan net zo goed de microfoon aan die redacteur geven.
  maandag 21 november 2011 @ 16:52:30 #208
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_104635062
Dat filmpje blijft toch gewoon TE hilarisch voor woorden _O- Ongelofelijk zeg. Studio Sport :') Arno :r :')
AFC AJAX
  maandag 21 november 2011 @ 16:53:26 #209
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104635109
Inshallah.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 21 november 2011 @ 16:55:04 #210
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104635186
VI en Telesport vs AD sport en NOS

Strijd der Titanen.

Bets?
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 21 november 2011 @ 16:57:16 #211
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_104635321
Mja. Ik vrees met grote vreze dat het allemaal veel moeilijker gaat worden dan dat ik in eerste instantie dacht ;(
AFC AJAX
pi_104635458
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2011 16:55 schreef Smoofie het volgende:

Strijd der Titanen.

Bets?
Sinterklaas, de discussie rondom zijn zwartepieten zal ff afzwakken. Voor de rest komt er geen winnaar alleen een iets minder grote verliezer :')
  maandag 21 november 2011 @ 17:05:39 #213
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104635775
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Sinterklaas, de discussie rondom zijn zwartepieten zal ff afzwakken. Voor de rest komt er geen winnaar alleen een iets minder grote verliezer :')
Sint en piet.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104636125
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2011 16:55 schreef Smoofie het volgende:

Strijd der Titanen.

Bets?
NOS is ook gesplitst. Kamp Cruijff van de NOS heeft dat filmpje laten lekken. Kamp Ten Have heeft het er weer afgehaald.
★★★
  maandag 21 november 2011 @ 17:14:08 #215
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104636185
Dit begint op Twilight te lijken :').
Get woke, go broke!
pi_104636267
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:14 schreef HeatWave het volgende:
Twilight _O- Meer Lost.
★★★
  maandag 21 november 2011 @ 17:15:49 #217
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_104636269
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb nog geen vampiers gezien hoor. :D
pi_104636285
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:44 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Erg bijzonder dat elke website het maar raar vindt als het toch zo normaal is.
★★★
  maandag 21 november 2011 @ 17:16:46 #219
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104636300
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:15 schreef YazooW het volgende:

[..]

Ik heb nog geen vampiers gezien hoor. :D
Ten Have is een bloedzuiger, en het ging me om de "kamp X vs kamp Y" :P.
Get woke, go broke!
  maandag 21 november 2011 @ 17:18:04 #220
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104636353
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ten Have is een bloedzuiger, en het ging me om de "kamp X vs kamp Y" :P.
Jij als volwassen man kijkt Twilight? Omfg :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104636397
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2011 17:18 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Next post:
'Moet van m'n vriendin'

Maar alsnog:

★★★
pi_104636428
quote:

[..]

Zijn vriendin zorgde via seks ook al dat hij wedstrijden op zaterdag mist... Heatwave zit onder de plak })
  maandag 21 november 2011 @ 17:20:19 #223
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104636456
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Zijn vriendin zorgde via seks ook al dat hij wedstrijden op zaterdag mist... Heatwave zit onder de plak })
Alsof de keuze Ajax en sex zo moeilijk is :')

SPOILER
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104636488
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2011 17:20 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Alsof de keuze Ajax en sex zo moeilijk is :')

SPOILER
Gamen staat bij jou op 2 toch? O-)
pi_104636491
Het gaat er niet om dat Davids af en toe een antwoord mag overdoen, maar dat een perschef van Ajax een 'onafhankelijke' journalist influistert welke vragen hij moet stellen en bepaalt wanneer de journalist klaar is (lees: wanneer Davids de info geuit heeft die geuit moest worden).

De vergelijking met een redacteur die gesprekken stuurt gaat volledig mank. Dat is ook volstrekt normaal, dat doen ze bij VI ook.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 21 november 2011 @ 17:21:45 #226
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104636533
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Gamen staat bij jou op 2 toch? O-)
Lolwut? Gamen staat op 4. Sinds gisteren staat obsessie van Voe op 2 en 3 :@
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 21 november 2011 @ 17:22:28 #227
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104636573
quote:

[..]

Nee, ik lees dingen op FOK! ;).

Is goed voor je algemene ontwikkeling :P.
Get woke, go broke!
pi_104636598
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Link ..

Is goed voor mijn algemene ontwikkeling.
★★★
  maandag 21 november 2011 @ 17:23:34 #229
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104636629
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik vind Naruto ook erg goed voor mijn algemene ontwikkeling.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 21 november 2011 @ 17:23:54 #230
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104636649
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:23 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Link ..

Is goed voor mijn algemene ontwikkeling.
De AT en dan af en toe gewoon op een topic klikken, zo leer je nog eens wat :P. Er zijn maar weinig dingen waar ik echt nog nooit van gehoord heb op die manier,

Maar goed, het ging over Ajax, min of meer ;).
Get woke, go broke!
pi_104636655
Joep: ' Was het zo goed?'

Wat een faaljong _O-
★★★
  maandag 21 november 2011 @ 17:24:29 #232
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104636687
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]

De AT en dan af en toe gewoon op een topic klikken, zo leer je nog eens wat :P. Er zijn maar weinig dingen waar ik echt nog nooit van gehoord heb op die manier,

Maar goed, het ging over Ajax, min of meer ;).
Kan ik bij jou in de leer :@?
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 21 november 2011 @ 17:24:58 #233
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104636710
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2011 17:24 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Kan ik bij jou in de leer :@?
je kan het zelf! Echt! Open de AT en klik je suf!
Get woke, go broke!
pi_104636764
Cruijff zei dat er bij Ajax in principe 2 soorten zwarte mensen hem kunnen steunen: Swart en Zwart

Cruijff kreeg toen de steun van Swart (Sjaak Swart), en Davids voelde zich toen gediscrimineerd.

pi_104636770
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

je kan het zelf! Echt! Open de AT en klik je suf!
Ik zie nergens Twilight :@

Help me AUB!
★★★
pi_104636834
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Joep: ' Was het zo goed?'

Wat een faaljong _O-
"Moet ik dat stuk over Van Basten weer helemaal opnieuw doen? Nee? Ok."
  maandag 21 november 2011 @ 17:27:48 #237
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_104636852
Vreemd dat je in de buitenlandse pers nauwelijks iets ziet over die racistische uitspraak van Cruyff...
pi_104636926
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2011 17:27 schreef marcodej het volgende:

[..]

"Moet ik dat stuk over Van Basten weer helemaal opnieuw doen? Nee? Ok."
_O- :')
★★★
pi_104636949
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:27 schreef YazooW het volgende:
Vreemd dat je in de buitenlandse pers nauwelijks iets ziet over die racistische uitspraak van Cruyff...
Daar is het normaal .. en mag je mensen uit de RvC sturen als ze zwart zijn en zich niet gedragen.

Nederland :')
★★★
  maandag 21 november 2011 @ 17:34:11 #240
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104637146
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:00 schreef HeatWave het volgende:
ja, goed argument. Al meer dan 10 jaar hebben mensen die zoveel "verstand"hebben, diploma's hebben etc, bewezen geen sodeflikker van de voetbalwereld te snappen. Ze hebben 10 jaar wanbeleid gevoerd mbt Ajax.

De voetbalwereld is geen normale wereld en de normale regels gelden dus niet (nee, dit staat los van de davids discussie).

Dus om dit soort mensen dus WEER aan de macht te laten bij Ajax is gewoon een enorme fout.
Waarom lukt het bij FC Twente, FC Groningen, AZ en PSV wel om een AD te hebben die niet uit het voetbal komt maar succesvol in het bedrijfsleven is geweest? Misschien toch een heel klein beetje omdat Cruijff er niet zit?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 21 november 2011 @ 17:35:54 #241
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104637211
quote:
In Spanje en Italië, de buitenlanden waar Davids en Cruijff succesvol zijn geweest, geeft men niet zoveel om racisme.
Een gedicht over Maanvis
pi_104637308
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:34 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Waarom lukt het bij FC Twente, FC Groningen, AZ en PSV wel om een AD te hebben die niet uit het voetbal komt maar succesvol in het bedrijfsleven is geweest? Misschien toch een heel klein beetje omdat Cruijff er niet zit?
Munsterman heeft een stel voetbalkenners om zich heen en predendeert ook op dat gebied niets beter te weten, FC Groningen heeft Nijland, die zit er nu al 15 jaar, PSV heeft Brands, die speelde nog bij RKC en Feyenoord, AZ heeft in ieder geval nog een directeur uit de sport.
Bij Ajax is het geen van allen en in grote aantallen, een enkele AD die niet uit de voetbal komt lijkt me ook niet zo erg. Wel als de complete directie en RvC uit het bedrijfsleven komt.
  maandag 21 november 2011 @ 17:39:24 #243
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_104637338
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:20 schreef marcodej het volgende:
Het gaat er niet om dat Davids af en toe een antwoord mag overdoen, maar dat een perschef van Ajax een 'onafhankelijke' journalist influistert welke vragen hij moet stellen en bepaalt wanneer de journalist klaar is (lees: wanneer Davids de info geuit heeft die geuit moest worden).

De vergelijking met een redacteur die gesprekken stuurt gaat volledig mank. Dat is ook volstrekt normaal, dat doen ze bij VI ook.
Dat zou inderdaad erg raar zijn. Maar ik begreep juist dat het een NOS-redacteur was die hem influisterde.
pi_104637340
quote:
De NOS is goddank alleen Nederlands
pi_104637423
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2011 17:39 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad erg raar zijn. Maar ik begreep juist dat het een NOS-redacteur was die hem influisterde.
Nope
★★★
pi_104637525
Geen zin om alles te lezen. Wat heeft Cruijff gezegd over Davids?
  maandag 21 november 2011 @ 17:44:37 #247
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104637535
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Geen zin om alles te lezen. Wat heeft Cruijff gezegd over Davids?
Telesport.nl
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 21 november 2011 @ 17:46:10 #248
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104637600
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:38 schreef Adames het volgende:

[..]

Munsterman heeft een stel voetbalkenners om zich heen en predendeert ook op dat gebied niets beter te weten, FC Groningen heeft Nijland, die zit er nu al 15 jaar, PSV heeft Brands, die speelde nog bij RKC en Feyenoord, AZ heeft in ieder geval nog een directeur uit de sport.
Bij Ajax is het geen van allen en in grote aantallen, een enkele AD die niet uit de voetbal komt lijkt me ook niet zo erg. Wel als de complete directie en RvC uit het bedrijfsleven komt.
Er zitten er 2 uit het voetbal en 3 uit het bedrijfsleven, da's meer voetbal RvC leden dan gebruikelijk. Bijv. bij PSV komt alleen Hans van Breukelen als RvC lid uit het voetbal. FC Twente heeft helemaal niemand die profvoetbal gespeeld heeft in de RvC. Gaat geweldig.
Een gedicht over Maanvis
pi_104637731
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2011 17:39 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Nee, het was de perschef van Ajax. En dan is het helemaal huichelachtig dat Professor Doktor Meester 's avonds verklaard dat hij er niet voor gekozen had dit naar buiten te brengen, dat Davids zijn hart luchtte na een ochtend gekleineerd te zijn geweest en dat hij 'helaas' moest erkennen dat dit waar was... Jaja.
pi_104637781
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:38 schreef Adames het volgende:

[..]

Brands is niet de AD hoor, dat is Tiny Sanders, ook al zo een geweldenaar op het veld ;)
pi_104638073
Ik ben qua gevoel nu al 10 keer van kamp geswitched.

Wel opmerkelijk als Cruyff met die opmerkingen weg komt. Daar wordt je in het bedrijfsleven meteen voor op non-actief gezet.

Aan de andere kant komt deze rascisme-tegenstoot me net iets te geregisseerd over...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_104638101
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:49 schreef Omega het volgende:

[..]

Brands is niet de AD hoor, dat is Tiny Sanders, ook al zo een geweldenaar op het veld ;)
oh ja
pi_104638111
Hmz, het bleek toch een NOS-redacteur te zijn?

Neemt niet weg dat dit zaakje stinkt, aan beide kanten.
pi_104638117
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:55 schreef TheVulture het volgende:

Wel opmerkelijk als Cruyff met die opmerkingen weg komt. Daar wordt je in het bedrijfsleven meteen voor op non-actief gezet.

Aan de andere kant komt deze rascisme-tegenstoot me net iets te geregisseerd over...
Och, is er iets bewezen?
★★★
  maandag 21 november 2011 @ 17:56:49 #256
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104638119
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:55 schreef TheVulture het volgende:

Hoe kun je nou switchen?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104638194
Het lijkt bijna wel op het bijbelverhaal van Davids tegen Goliath. Al moet gezegd worden dat JC normaal gesproken pas in het Nieuwe Testament opduikt.
pi_104638342
Topicpointer geplaatst :+
Noot noot.
pi_104638510
quote:
19s.gif Op maandag 21 november 2011 18:01 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil graag hier verder gaan, omdat hier minder trolls zijn.

Doei.
★★★
pi_104638598
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2011 17:56 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Hoe kun je nou switchen?
Omdat ik het aan de ene kant belachelijk vindt dat 1 persoon een voetbalclub kan gijzelen, maar nu het zover is en de andere kant ook niet zuiver op de graat is weet ik niet wat het beste is.

De plannen van Cruyff zonder Cruyff zou het beste zijn
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_104638628
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 18:04 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ik wil graag hier verder gaan, omdat hier minder trolls zijn.

Doei.
Is gewoon een speciaal topic hoor, meer niet.
Noot noot.
pi_104638641
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2011 18:06 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Omdat ik het aan de ene kant belachelijk vindt dat 1 persoon een voetbalclub kan gijzelen, maar nu het zover is en de andere kant ook niet zuiver op de graat is weet ik niet wat het beste is.

De plannen van Cruyff zonder Cruyff zou het beste zijn
Nee. De plannen van Cruijff met Jonk en Bergkamp ..
★★★
pi_104638653
quote:
19s.gif Op maandag 21 november 2011 18:07 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Is gewoon een speciaal topic hoor, meer niet.
Ik haat speciale topics.
★★★
pi_104638821
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 10:52 schreef Tarado het volgende:

[..]

OK maar de keeper staat er natuurlijk wel om in ieder geval de houdbare ballen te stoppen en als het even kan ook enkele "onhoudbare", nu doet Vermeer dat eerste niet eens laat staan dat tweede
Jij en ik weten beide dat hij genoeg ballen heeft gered die anders Ajax veel punten hadden gekost. Ik vraag me af waarom Santi Kolk met een (mooie doch) simpele passeerbeweging vrij kan uithalen en Vertonghen gaat liggen?
Ik weet even niet wie bij het schot van Schilder met z'n rug naar de bal voorover gebukt liep te verdedigen, maar goed is anders.

Oh, en als ik iemand de schuld geef, als er iemand is die liegt dat hij Zwart ziet, dan is het wel Uri Coronel. Hoe is het met dat rapportje van hem afgelopen?
pi_104638886
Oh, fuck.

quote:
De spelers van Ajax lijken tijdens de belangrijke Champions League-wedstrijd van morgen tegen Olympique Lyon niet gesteund te worden door Steven ten Have en Marjan Olfers. Beide commissarissen zouden vandaag met de ploeg naar Frankrijk vliegen, maar lieten zich op het allerlaatste moment van de passagierslijst schrappen.
Wordt wel heel lastig nu.
★★★
pi_104638915
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 18:07 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ik haat speciale topics.
Oh jee wat nou?
Noot noot.
pi_104638937
quote:
19s.gif Op maandag 21 november 2011 18:12 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Oh jee wat nou?
Niks.
★★★
  maandag 21 november 2011 @ 18:13:34 #268
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_104638955
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:48 schreef marcodej het volgende:

[..]

Nee, het was de perschef van Ajax.
Nee, het was Edwin Schoon, redacteur bij de NOS. Hoewel het verhaal natuurlijk wel sappiger wordt als het de perschef van ajax was geweest, dus ik snap dat dat verhaal de wereld in gebracht wordt door Cruijff-aanhangers.
  maandag 21 november 2011 @ 18:23:30 #269
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_104639491
quote:
19s.gif Op maandag 21 november 2011 18:01 schreef Jojoortje het volgende:
Aaaahhhhwwww, de mods hebben een topic aangemaakt dat niet loopt. Nu moeten ze in ieder topic, die gerelateerd zijn tot het gebeuren rondom Ajax, gaan modereren ;(

Nah, discussie rondom Ajax past prima in het Ajax-topic dunkt mij :)
AFC AJAX
pi_104639638
quote:
10s.gif Op maandag 21 november 2011 18:23 schreef msnk het volgende:

[..]

Aaaahhhhwwww, de mods hebben een topic aangemaakt dat niet loopt. Nu moeten ze in ieder topic, die gerelateerd zijn tot het gebeuren rondom Ajax, gaan modereren ;(

Het was meer de bedoeling om ook fokkers uit andere subforums te trekken. Het is ook zo groot nieuws. Bovendien heb ik gemerkt dat wanneer men een andere mening had hier, hij/zij direct bestempeld werd als een troll.
Noot noot.
  maandag 21 november 2011 @ 18:26:13 #271
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_104639644
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 09:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En nee, een foutje kan gebeuren, tegen Utrecht kan je hem 3 goals aanrekenen en gisteren zeker 1 en de 2de stond ie weer te ver voor zijn goal. dat zijn VIJF dikke fouten in 2 wedstrijden... Dat deed Stekelenburg niet hoor, hell dat doet isaksson niet...
Ik hoop niet dat jij wel eens fouten op jouw werk maakt...
  maandag 21 november 2011 @ 18:26:28 #272
131800 Tarado
capô de fusca
pi_104639665
quote:

[..]

Vind het ook een beetje onzin dat het weer apart moet
pi_104639759
Van Gaal en Cruijff samen is een utopie.
Het is water en vuur en zal dat ook blijven.
Weet niet welk spel het Cruijff kamp nu weer speelt maar ze weten zelf ook dondersgoed dat het niet werkt.
Zoals iemand anders al aangaf, het allerbeste zou zijn om de Cruijff plannen op de Toekomst door te voeren maar dan zonder Cruijff. Anders blijft het sowieso chaos aangezien Cruijff met iedereen die het niet 100% met hem eens is als een vijand beschouwd die vernietigd moet worden.
Volgens mij kan het zeker om de weg die de jeugdopleiding op gegaan is onder Cruijff voort te zetten, zeker als de grote jongens blijven.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_104639815
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 18:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het is niet apart, je mag hier gewoon je dingen blijven posten hoor.
Noot noot.
  maandag 21 november 2011 @ 18:31:24 #275
325092 TakAFCA
pi_104639939
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 18:28 schreef Pedroso het volgende:
Van Gaal en Cruijff samen is een utopie.
Het is water en vuur en zal dat ook blijven.
Weet niet welk spel het Cruijff kamp nu weer speelt maar ze weten zelf ook dondersgoed dat het niet werkt.
Zoals iemand anders al aangaf, het allerbeste zou zijn om de Cruijff plannen op de Toekomst door te voeren maar dan zonder Cruijff. Anders blijft het sowieso chaos aangezien Cruijff met iedereen die het niet 100% met hem eens is als een vijand beschouwd die vernietigd moet worden.
Volgens mij kan het zeker om de weg die de jeugdopleiding op gegaan is onder Cruijff voort te zetten, zeker als de grote jongens blijven.
En als Cruijff er dan niet mee tevreden is kan hij niet ingrijpen.
Van Gaal het bedrijf Ajax, en Johan het technische vlak met een duidelijke scheiding lijkt mij de beste oplossing.
  maandag 21 november 2011 @ 18:31:53 #276
131800 Tarado
capô de fusca
pi_104639962
quote:
19s.gif Op maandag 21 november 2011 18:29 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

OK, de storm is ook een beetje over denk ik tenzij JD met sensationele onthullingen komt
pi_104639995
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 18:31 schreef Tarado het volgende:

[..]

OK, de storm is ook een beetje over denk ik tenzij JD met sensationele onthullingen komt
Wij verwachten nog een sekstape met Davids en Cruijff in de hoofdrol.
Noot noot.
pi_104640052
Een apart topic? :') Serieus? :')

Nou ik lul hier wel lekker verder er over.
  maandag 21 november 2011 @ 18:34:25 #279
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104640103
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 18:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

quote:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 18:07 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ik haat speciale topics.
Voel ik een revolutie aankomen? Zijn jullie wakker geworden?

Ik zeg: Doen!
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104640113
'In mijn rol bij Ajax ben ik raad van commissaris.'

Ik blijf er om lachen. :')
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  Forum Admin maandag 21 november 2011 @ 18:34:48 #281
35723 crew  GGMM
pi_104640126
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2011 18:33 schreef Godtje het volgende:
Een apart topic? :') Serieus? :')

Nou ik lul hier wel lekker verder er over.
Een apart topic waarin ook voor mensen die hier niet zo vaak komen duidelijk is wat er precies aan de hand is.

Of je er post moet je lekker zelf weten natuurlijk.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 21 november 2011 @ 18:35:59 #282
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104640199
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 18:34 schreef Asskicker14 het volgende:
'In mijn rol bij Ajax ben ik een raad van commissaris.'

Fixed.

lachwekkend idd :D
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 21 november 2011 @ 18:36:09 #283
131800 Tarado
capô de fusca
pi_104640211
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 18:34 schreef Asskicker14 het volgende:
'In mijn rol bij Ajax ben ik raad van commissaris.'

Dat is de enige regel die hij uit z'n hoofd geleerd had, de andere vragen lukten zonder autocue niet :')
pi_104640286
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 18:31 schreef Tarado het volgende:

[..]

En dat komt ie.. _O_
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  maandag 21 november 2011 @ 18:38:02 #285
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104640323
Derksen zegt wel dat Johan geen meester is in het onder woorden brengen van zijn gedachten, maar Davids lult ook maar een hoop vage, nietszeggende onzin de ruimte in.
pi_104641468
quote:
19s.gif Op maandag 21 november 2011 18:29 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Owwwwww O+
★★★
pi_104642054
quote:
Van Gaal wil eerder naar Ajax
Door SamVR, 21 november 2011 19:03, , Bron: DNP |Wed 50 euro gratis op wedstrijden
Louis van Gaal overweegt vroegtijdig aan de slag te gaan als algemeen directeur van Ajax. Om eerder in dienst te treden van de Amsterdammers heeft hij toestemming nodig van Bayern München.

Officieel gaat Van Gaal in juli 2012, direct na het aflopen van zijn Bayern-contract, aan de slag bij Ajax. De Nederlander heeft al contact opgenomen met de club om te kijken of er te praten valt over een ontbinding van zijn contract. Dat meldt het Duitse persbureau DPA.

Er is nog geen concreet gesprek geweest tussen beide partijen. Van Gaal zou al in januari aan zijn werkzaamheden willen beginnen bij Ajax.

Van Gaal zou hebben aangegeven het plan van Cruijff voor de jeugdopleiding te willen omarmen, terwijl Cruijff op zijn beurt in dat geval geen belemmering ziet in de komst van Van Gaal.
http://www.ajaxshowtime.c(...)erder-naar-ajax.html
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_104642158
quote:
Van Gaal zou hebben aangegeven het plan van Cruijff voor de jeugdopleiding te willen omarmen, terwijl Cruijff op zijn beurt in dat geval geen belemmering ziet in de komst van Van Gaal.
Te mooi om waar te zijn. :) Heeft de RvC toch goed werk gedaan. Toch moeten ze oprotten >:)
★★★
pi_104642309
quote:
En dan Danny Blind en Edgar naar de slachtbank?
pi_104642333
Peter R die dus bij dwdd over voetbal gaat praten en Mart Smeets :') En Jan Mulder.

Die Peter R is nu oppeens de standaard bn-er om te vragen over voetbal :')
pi_104642378
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 19:15 schreef Godtje het volgende:

[..]

En dan Danny Blind en Edgar naar de slachtbank?
Hope so. Hoewel Danny volgens de rvc door Louis werd gevraagd. En Edgar heeft het proces gestart maar vind het volgens mij niet erg om uit de rvc te stappen. Die heeft het wel gehad
pi_104643250
waarom in dat andere topic de crisispraat over Ajax?
  maandag 21 november 2011 @ 19:32:34 #294
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_104643280
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:34 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Omdat die clubs niet gelden als egospeeltje? Omdat ze "in de provincie" liggen? Omdat de mensen daar zich niet overal tegenaan bemoeien? Omdat daar "voldoende" succes is geweest de afgelopen jaren? Omdat bestuurders en trainers daar de clubs aantoonbaar verder hebben geholpen? Vertrouwen is daar in meerdere of mindere mate aanwezig. Vertrouwen is bij Ajax al lang ver te zoeken - in welke vorm dan ook.
Look behind you! It's your ass!
  maandag 21 november 2011 @ 19:34:34 #295
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_104643377
Dus Cruijf en van Gaal gewoon samenwerkend en de rvc eruit...?

Wie de f*ck had dit gedacht zeg :')
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
pi_104643474
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 19:34 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

Bizar! Maar zou wel bizar goed zijn
pi_104643615
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 19:34 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

Dat zou echt geweldig zijn. _O_
pi_104643852
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2011 19:38 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Dat zou echt geweldig zijn. _O_
Cruijff hoeft alleen zijn pionnen neer te zetten en van Gaal kan er doorheen marcheren. Cruijff blij, Louis blij.
Conclusie: Ten Have en consorten, bedankt voor jullie werk de afgelopen maanden. Maar zo kan het niet langer. OPROTTEN
pi_104643860
:P
pi_104643866
Wat denken jullie over morgen? Zie het niet bijster goed in zonder Boerrigter en met Ego :{
pi_104643881
Vol!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')