abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104618009

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SuperHarregarre voor plaatje

Maanvis Plaatje 2

johan-cruijff-last-supper.jpg
Ja nee
  maandag 21 november 2011 @ 06:10:24 #2
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_104618067
Originele TT
Ik ben inmiddels overleden
pi_104618098
Als ze dinsdag gewoon winnen dan is alles vergeven en vergeten.
  maandag 21 november 2011 @ 06:34:53 #4
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104618101
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 06:33 schreef Devv het volgende:
Als ze dinsdag gewoon winnen dan is alles vergeven en vergeten.
lijkt me niet, dan is nog steeds die breuk er.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_104618150
waarom geen youtube film in de TP ?

Lijkt me namelijk wel essentieel voor vandaag..

verder;
We laten Johan z'n column verwijderen
We laten columns de groot aanpassen
We laten vertrouwelijke brief lekken
We laten NOG een vertrouwelijke brief lekken
We besmeuren de naam van fontein
We liegen dat het gedrukt staat: Johan had Ling namelijk al opgezegd. Wilde Marco maar zeggen dat ie ling wilde kwam ons beter uit.
We verlullen onszelf elke keer doordat we onze verhaaltjes niet goed op elkaar hebben afgesteld& spreken elkaar dus steeds tegen.
Molenaar wordt mond gesnoerd
We bepalen de technische mensen terwijl we er:
1: de ballen verstand van hebben,2: niet mochten voor vergadering 3: z'n rivaal binnen halen
En net nu Johan aangeeft dat hij bereid is met Louis te praten gaan we jullie even een interviewtje waarin we duidelijk maken dat Johan een racist is.

We doen dit alles echt in het belang van ajax. Zien jullie dat nou niet?!
pi_104618172
Dat 'racist' incident vond btw 3 maanden geleden al plaats, voordat trolls gaan roepen dat Cruiff dat maar niet had moeten roepen dat het nu net in het nieuws komt wanneer hij samen bereid is te werken met Louis.

(Ondanks dat het alles behalve vast staat dat Louis dat wil, die riep namelijk deze maand nog dat hij alleen bij Ajax zou komen wanneer Cruiff er niet was, dus waarschijnlijk heeft ie dat ook in zijn contract staat waardoor de RVC dacht, 'klote dit zagen we niet aankomen, dat JC bereid was samen te gaan, ok nu de racisten kaart e.d, nu moet hij wel oprotten)
pi_104618198
Ik vind die uitspraak of die nou gedaan is of niet door Cruijff totaal niet belangrijk.
  maandag 21 november 2011 @ 07:18:41 #8
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_104618253
wat een stel kleine kinderen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_104618304
Ik zie nu pas dat 'Ludo Sanders' naast die Swarte zit :D
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_104618330
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 07:29 schreef Neuroscience het volgende:
Ik zie nu pas dat 'Ludo Sanders' naast die Swarte zit :D
:o
pi_104618417
Ik neem aan dat het filmpje met het onversneden interview met Davids (staat iig in VI topic) hier al voorbij gekomen is? Wat een vertoning. En het haalt Ten Have zijn verhaal bij SV ook behoorlijk onderuit.
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_104618425
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 07:45 schreef Neuroscience het volgende:
Ik neem aan dat het filmpje met het onversneden interview met Davids (staat iig in VI topic) hier al voorbij gekomen is? Wat een vertoning. En het haalt Ten Have zijn verhaal bij SV ook behoorlijk onderuit.
link?
pi_104618436

Als de NOS of Ajax hier lucht van krijgen gaan ze het zeker proberen off line te halen.
pi_104618442
Ik mis hier niks van! Mijn club, wat the hell!? En trouwens Kenneth blijft de man in mijn ogen, hij heeft met die almaar falende verdediging meer punten moeten redden dan de jaren met Vermaelen.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_104618452
Wat een vieze troll die davids en ten have. nu gaan er nog kleuters op voetbalzone geloven dat cruijff het idd gezegd heeft :')

Cruijff zou zoiets nooit doen.
pi_104618455
Ach, de nieuwe roddeltjes en nieuwsfeitjes lees ik wel rond 3en weer :Y)
pi_104618468
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 07:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een vieze troll die davids en ten have. nu gaan er nog kleuters op voetbalzone geloven dat cruijff het idd gezegd heeft :')

Cruijff zou zoiets nooit doen.
Daarom wegblijven van Voetbalzone. Of in ieder geval de reacties daar niet lezen.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_104618471
daarom moet iedereen dit filmpje opslaan op zijn eigen computer en dit door sturen naar alle andere media/radio's, fansites, kranten, vi die dit moeten uitzenden dit zorgt namelijk voor het verschil tussen wel redden of niet voor JC kamp.

Uiteraardt met de uitleg erbij want als je dit in het perspectief ziet met mijn verhaal is het 1000% klare zaak dat die interview en de racisten kaart een vooropgezet plan was om de stemming tegen Cruiff te keren en de zaak af te leiden van het falen van de Rvc die elkaar tegen spreken en leugens verpreiden op tv.

Ook hierin waarin davids zegt niet de aanstelling met Louis te maken hebben, terwijl Ten Have zei van wel laatst.
  maandag 21 november 2011 @ 08:34:12 #19
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_104618770
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 07:53 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
daarom moet iedereen dit filmpje opslaan op zijn eigen computer en dit door sturen naar alle andere media/radio's, fansites, kranten, vi die dit moeten uitzenden dit zorgt namelijk voor het verschil tussen wel redden of niet voor JC kamp.
Wat is er qua JC zo bijzonder aan het filmpje dan?
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_104618788
Haha geniaal die sukkels hier die doen alsof ze de moord op Kennedy in een nieuw daglicht hebben geplaatst met die 'onversneden videotape' :')
pi_104618879
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 08:35 schreef Scribent het volgende:
Haha geniaal die sukkels hier die doen alsof ze de moord op Kennedy in een nieuw daglicht hebben geplaatst met die 'onversneden videotape' :')
Nee, alleen het verhaal van Ten Have.
pi_104619010
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 08:43 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Nee, alleen het verhaal van Ten Have.
Leg eens uit
pi_104619112
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 08:53 schreef Scribent het volgende:

[..]

Leg eens uit
Ten Have beweert dat Ajax geen rol heeft geen gehad in de bewering van Davids over racisme, terwijl de perschef tegen Davids zegt 'vertel eens hoe Cruijff je benadert heeft'. En toen kwam dat verhaal over racisme.
  maandag 21 november 2011 @ 09:03:04 #24
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_104619148
quote:
2s.gif Op maandag 21 november 2011 07:49 schreef roepdeman het volgende:
Ik mis hier niks van! Mijn club, wat the hell!? En trouwens Kenneth blijft de man in mijn ogen, hij heeft met die almaar falende verdediging meer punten moeten redden dan de jaren met Vermaelen.
Lazer op man. Vermeer staat ook alleen maar in het doel omdat hij zwart is!
  maandag 21 november 2011 @ 09:03:48 #25
184614 Olep
Semper Fi.
pi_104619161
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 07:49 schreef Neuroscience het volgende:

Als de NOS of Ajax hier lucht van krijgen gaan ze het zeker proberen off line te halen.
Ik heb het filmpje al reeds gedownload en op youtube gezet als mirror, komt goed.
Fuck today, it's tomorrow.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')