abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104618009

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SuperHarregarre voor plaatje

Maanvis Plaatje 2

johan-cruijff-last-supper.jpg
Ja nee
  maandag 21 november 2011 @ 06:10:24 #2
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_104618067
Originele TT
Ik ben inmiddels overleden
pi_104618098
Als ze dinsdag gewoon winnen dan is alles vergeven en vergeten.
  maandag 21 november 2011 @ 06:34:53 #4
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104618101
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 06:33 schreef Devv het volgende:
Als ze dinsdag gewoon winnen dan is alles vergeven en vergeten.
lijkt me niet, dan is nog steeds die breuk er.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_104618150
waarom geen youtube film in de TP ?

Lijkt me namelijk wel essentieel voor vandaag..

verder;
We laten Johan z'n column verwijderen
We laten columns de groot aanpassen
We laten vertrouwelijke brief lekken
We laten NOG een vertrouwelijke brief lekken
We besmeuren de naam van fontein
We liegen dat het gedrukt staat: Johan had Ling namelijk al opgezegd. Wilde Marco maar zeggen dat ie ling wilde kwam ons beter uit.
We verlullen onszelf elke keer doordat we onze verhaaltjes niet goed op elkaar hebben afgesteld& spreken elkaar dus steeds tegen.
Molenaar wordt mond gesnoerd
We bepalen de technische mensen terwijl we er:
1: de ballen verstand van hebben,2: niet mochten voor vergadering 3: z'n rivaal binnen halen
En net nu Johan aangeeft dat hij bereid is met Louis te praten gaan we jullie even een interviewtje waarin we duidelijk maken dat Johan een racist is.

We doen dit alles echt in het belang van ajax. Zien jullie dat nou niet?!
pi_104618172
Dat 'racist' incident vond btw 3 maanden geleden al plaats, voordat trolls gaan roepen dat Cruiff dat maar niet had moeten roepen dat het nu net in het nieuws komt wanneer hij samen bereid is te werken met Louis.

(Ondanks dat het alles behalve vast staat dat Louis dat wil, die riep namelijk deze maand nog dat hij alleen bij Ajax zou komen wanneer Cruiff er niet was, dus waarschijnlijk heeft ie dat ook in zijn contract staat waardoor de RVC dacht, 'klote dit zagen we niet aankomen, dat JC bereid was samen te gaan, ok nu de racisten kaart e.d, nu moet hij wel oprotten)
pi_104618198
Ik vind die uitspraak of die nou gedaan is of niet door Cruijff totaal niet belangrijk.
  maandag 21 november 2011 @ 07:18:41 #8
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_104618253
wat een stel kleine kinderen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_104618304
Ik zie nu pas dat 'Ludo Sanders' naast die Swarte zit :D
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_104618330
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 07:29 schreef Neuroscience het volgende:
:o
pi_104618417
Ik neem aan dat het filmpje met het onversneden interview met Davids (staat iig in VI topic) hier al voorbij gekomen is? Wat een vertoning. En het haalt Ten Have zijn verhaal bij SV ook behoorlijk onderuit.
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_104618425
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 07:45 schreef Neuroscience het volgende:
Ik neem aan dat het filmpje met het onversneden interview met Davids (staat iig in VI topic) hier al voorbij gekomen is? Wat een vertoning. En het haalt Ten Have zijn verhaal bij SV ook behoorlijk onderuit.
link?
pi_104618436

Als de NOS of Ajax hier lucht van krijgen gaan ze het zeker proberen off line te halen.
pi_104618442
Ik mis hier niks van! Mijn club, wat the hell!? En trouwens Kenneth blijft de man in mijn ogen, hij heeft met die almaar falende verdediging meer punten moeten redden dan de jaren met Vermaelen.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_104618452
Wat een vieze troll die davids en ten have. nu gaan er nog kleuters op voetbalzone geloven dat cruijff het idd gezegd heeft :')

Cruijff zou zoiets nooit doen.
pi_104618455
Ach, de nieuwe roddeltjes en nieuwsfeitjes lees ik wel rond 3en weer :Y)
pi_104618468
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 07:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een vieze troll die davids en ten have. nu gaan er nog kleuters op voetbalzone geloven dat cruijff het idd gezegd heeft :')

Cruijff zou zoiets nooit doen.
Daarom wegblijven van Voetbalzone. Of in ieder geval de reacties daar niet lezen.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_104618471
daarom moet iedereen dit filmpje opslaan op zijn eigen computer en dit door sturen naar alle andere media/radio's, fansites, kranten, vi die dit moeten uitzenden dit zorgt namelijk voor het verschil tussen wel redden of niet voor JC kamp.

Uiteraardt met de uitleg erbij want als je dit in het perspectief ziet met mijn verhaal is het 1000% klare zaak dat die interview en de racisten kaart een vooropgezet plan was om de stemming tegen Cruiff te keren en de zaak af te leiden van het falen van de Rvc die elkaar tegen spreken en leugens verpreiden op tv.

Ook hierin waarin davids zegt niet de aanstelling met Louis te maken hebben, terwijl Ten Have zei van wel laatst.
  maandag 21 november 2011 @ 08:34:12 #19
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_104618770
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 07:53 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
daarom moet iedereen dit filmpje opslaan op zijn eigen computer en dit door sturen naar alle andere media/radio's, fansites, kranten, vi die dit moeten uitzenden dit zorgt namelijk voor het verschil tussen wel redden of niet voor JC kamp.
Wat is er qua JC zo bijzonder aan het filmpje dan?
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_104618788
Haha geniaal die sukkels hier die doen alsof ze de moord op Kennedy in een nieuw daglicht hebben geplaatst met die 'onversneden videotape' :')
pi_104618879
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 08:35 schreef Scribent het volgende:
Haha geniaal die sukkels hier die doen alsof ze de moord op Kennedy in een nieuw daglicht hebben geplaatst met die 'onversneden videotape' :')
Nee, alleen het verhaal van Ten Have.
pi_104619010
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 08:43 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Nee, alleen het verhaal van Ten Have.
Leg eens uit
pi_104619112
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 08:53 schreef Scribent het volgende:

[..]

Leg eens uit
Ten Have beweert dat Ajax geen rol heeft geen gehad in de bewering van Davids over racisme, terwijl de perschef tegen Davids zegt 'vertel eens hoe Cruijff je benadert heeft'. En toen kwam dat verhaal over racisme.
  maandag 21 november 2011 @ 09:03:04 #24
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_104619148
quote:
2s.gif Op maandag 21 november 2011 07:49 schreef roepdeman het volgende:
Ik mis hier niks van! Mijn club, wat the hell!? En trouwens Kenneth blijft de man in mijn ogen, hij heeft met die almaar falende verdediging meer punten moeten redden dan de jaren met Vermaelen.
Lazer op man. Vermeer staat ook alleen maar in het doel omdat hij zwart is!
  maandag 21 november 2011 @ 09:03:48 #25
184614 Olep
Semper Fi.
pi_104619161
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 07:49 schreef Neuroscience het volgende:

Als de NOS of Ajax hier lucht van krijgen gaan ze het zeker proberen off line te halen.
Ik heb het filmpje al reeds gedownload en op youtube gezet als mirror, komt goed.
Fuck today, it's tomorrow.
pi_104619168
quote:
9s.gif Op maandag 21 november 2011 09:03 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

_O-
  maandag 21 november 2011 @ 09:05:11 #27
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104619188
quote:
9s.gif Op maandag 21 november 2011 09:03 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Nou, zo erg zal het niet zijn, maar ik word ZO moe van dat handje boven het hoofd houden van dik overbetaalde kneuzen.

Als je als kassameisje 2 fouten maakt lig je eruit, maar een voetballer moet je beschermen anders "maak je hem kapot" Sodeflikker op, je krijgt tonnen voor een spelletje, als je faalt moet je vervangen worden.

Die knakker kost ons 6 punten, opflikkeren!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 21 november 2011 @ 09:06:08 #28
184614 Olep
Semper Fi.
pi_104619204
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 09:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou, zo erg zal het niet zijn, maar ik word ZO moe van dat handje boven het hoofd houden van dik overbetaalde kneuzen.

Als je als kassameisje 2 fouten maakt lig je eruit, maar een voetballer moet je beschermen anders "maak je hem kapot" Sodeflikker op, je krijgt tonnen voor een spelletje, als je faalt moet je vervangen worden.

Die knakker kost ons 6 punten, opflikkeren!
Die vergelijking. :')
Dan mag je wel 20 reservekeepers hebben per seizoen, aangezien elke keeper wel meer dan 2 fouten per seizoen maakt.
Fuck today, it's tomorrow.
pi_104619205
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 07:29 schreef Neuroscience het volgende:
Viel mij zaterdag bij de wedstrijd ook op ja :D
pi_104619211
Het opleiden van een voetballer is wel wat duurder dan het opleiden van een kassameisje. Dat zal er ook wel wat mee te maken hebben.
  maandag 21 november 2011 @ 09:08:04 #31
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104619235
quote:
10s.gif Op maandag 21 november 2011 09:06 schreef Olep het volgende:

[..]

Dan mag je wel 20 reservekeepers hebben per seizoen, aangezien elke keeper wel meer dan 2 fouten per seizoen maakt.
Ja, die vergelijking :') :').

Niets raars aan, als jij zo dik betaald krijgt voor het spelen van een spelletje MOET je juist hard worden aangepakt.

En nee, een foutje kan gebeuren, tegen Utrecht kan je hem 3 goals aanrekenen en gisteren zeker 1 en de 2de stond ie weer te ver voor zijn goal. dat zijn VIJF dikke fouten in 2 wedstrijden... Dat deed Stekelenburg niet hoor, hell dat doet isaksson niet...
Get woke, go broke!
  maandag 21 november 2011 @ 09:10:20 #32
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_104619274
quote:
10s.gif Op maandag 21 november 2011 09:06 schreef Olep het volgende:

[..]

22 doelpunten tegen in 13 wedstrijden? Er zijn een paar eredivisie keepers die het beter doen.
pi_104619291
Ik mis steek wel ;( Hij ons vast ook. Roma :')
  maandag 21 november 2011 @ 09:11:32 #34
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_104619301
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 09:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, die vergelijking :') :').

Niets raars aan, als jij zo dik betaald krijgt voor het spelen van een spelletje MOET je juist hard worden aangepakt.

En nee, een foutje kan gebeuren, tegen Utrecht kan je hem 3 goals aanrekenen en gisteren zeker 1 en de 2de stond ie weer ter ver voor zijn goal. dat zijn VIJF dikke fouten in 2 wedstrijden... Dat deed Stekelenburg niet hoor, hell dat doet isaksson niet...
Bij 1 van de 2 springt hij over de bal en bij de andere te ver voor zijn doel. 2 dikke blunders.
Ik vind het trouwens ook schokkend dat een spits van NAC om de 2 centrale verdedigers van ajax kan slingeren en met een slap schot kan scoren. Triest gewoon.
  maandag 21 november 2011 @ 09:12:41 #35
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104619321
quote:
2s.gif Op maandag 21 november 2011 09:11 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Bij 1 van de 2 springt hij over de bal en bij de andere te ver voor zijn doel. 2 dikke blunders.
Ik vind het trouwens ook schokkend dat een spits van NAC om de 2 centrale verdedigers van ajax kan slingeren en met een slap schot kan scoren. Triest gewoon.
Ja, tuurlijk, de verdediging is ook een geitenkaas :P.

Maar hij is nu van een keeper die geen punten pakt afgezakt naar een keeper die je punten KOST. En dus moet ie gewoon weg, klaar. Dit is geen speeltuin, dit is een miljoenenbusiness.
Get woke, go broke!
  maandag 21 november 2011 @ 09:14:08 #36
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_104619337
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2011 09:03 schreef Olep het volgende:

[..]

Ik heb het filmpje al reeds gedownload en op youtube gezet als mirror, komt goed.
Ze gaan het niet offline halen want ze wisten dat iedereen deze onversneden uitzending had kunnen opnemen
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_104619412
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 09:00 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Ten Have beweert dat Ajax geen rol heeft geen gehad in de bewering van Davids over racisme, terwijl de perschef tegen Davids zegt 'vertel eens hoe Cruijff je benadert heeft'. En toen kwam dat verhaal over racisme.
Oh is dat het. Ja dat zal er in gaan als koek
pi_104619460
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 09:18 schreef Scribent het volgende:

[..]

Oh is dat het. Ja dat zal er in gaan als koek
:D
pi_104619534
Geweldig, hahaha. Hopelijk begint Genee of Derksen er nog over vanavond.
pi_104619725
Haha wat een poppenkast zeg, genieten.
Aan de mensen die echt zo naief zijn dat ze niet zien dat dit racisme verhaaltje de laatste wanhopige strohalm van de rvc is richting Cruijff en hier nu verontwaardigd reageren..

Zijn jullie nou echt zo dom of doen jullie het er om?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_104619741
Op AD staat dat Cruijff van Olffers heeft gezegd dat ze er alleen maar bij zit omdat ze vrouw is.

Ook humor natuurlijk. Ondanks dat ie al zolang in Spanje woont is Cruijff toch een echte volksjongen gebleven :')
pi_104619841
quote:
La Ling: Ten Have liegt

Tscheu La Ling reageert verbijsterd op uitlatingen die rvc-voorzitter Steven ten Have over hem in de Volkskrant, tegen een delegatie van Ajax-supporters en de ledenraad heeft gedaan. "Mijn vrouw roept voortdurend dat ik hiermee moet stoppen, maar ik kan en wil dit niet over mijn kant laten gaan. Deze man schudt de leugens en halve waarheden uit zijn mouw. Maar ik ben blij, dat er nu eindelijk wat feiten op straat liggen, want hij was tot nu toe ongrijpbaar. Ik ga de komende dagen kijken, welke stappen ik nu kan nemen.”

De meest ernstige beschuldiging deed Ten Have gisteren ten overstaan van de ledenraad, waarin hij verklaarde dat een oud-directeur (Rik van den Boog, red.) had verklaard, dat Ling hem geld had geboden om spits Fanendo Adi over te nemen van zijn club AS Trencin.

Ling: "Ongelooflijk, ongelooflijk, ongelooflijk! Is dit waar ze nu eindelijk mee komen? Als ik één op één met Van den Boog had gezeten, was het zijn verhaal tegen dat van mij geweest, maar mijn geluk is dat dit gesprek geïnitieerd is door Theo van Duivenbode (ex-international en huidig voorzitter van Lucky Ajax, red). Die was daar dus ook bij. Die zal exact kunnen vertellen, wat we toen besproken hebben. Dat is het enige gesprek dat ik ooit met Van den Boog heb gehad, buiten een telefoontje dat hij op verzoek van Uri Coronel pleegde om zich te verontschuldigen dat hij na dat gesprek geen contact meer met me op had genomen, zoals hij toen wel had beloofd.”
Die Ling is echt boos. :D Zodra die wat bewijzen heeft wil die naar de rechter stappen.
  maandag 21 november 2011 @ 09:40:43 #43
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104619889
Dat die Ten Have een rat is straalt ie aan alle kanten uit. Hell, zelfs ALLEEN de manier waarop ie Ajax uitspreekt doet bij mij alle alarmbellen afgaan :').

En ik zou hem helemaal kapot procederen als ik Ling was idd, wat een smerige uitspraken zeg...
Get woke, go broke!
  maandag 21 november 2011 @ 09:41:47 #44
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_104619911
ZO misselijkmakend dit allemaal. Hoe kan je zoiets naar buiten brengen over Cruijff?
pi_104619919
quote:
Opening gloort in conflict Ajax

Johan Cruijff staat open voor Louis van Gaal als algemeen directeur als deze diens technisch plan wil uitvoeren.

De overige commissarissen lieten volgens de vandaag aftredende Ajax-voorzitter Uri Coronel weten dat Van Gaal bereid is om bij Ajax te werken volgens de door Cruijff ingezette technische lijn.

Zodoende lijkt er toch een opening om de twee grootste Ajax-iconen: Johan Cruijff en Louis van Gaal te laten samenkomen bij de club op verantwoordelijke posities. Of het zover komt blijkt over precies een week.
quote:
Ten Have niet naar Lyon

De spelers van Ajax lijken tijdens de belangrijke Champions League-wedstrijd van morgen tegen Olympique Lyon niet gesteund te worden door Steven ten Have en Marjan Olfers. Beide commissarissen zouden vandaag met de ploeg naar Frankrijk vliegen, maar lieten zich op het allerlaatste moment van de passagierslijst schrappen.

Het zou kunnen dat het tweetal morgen nog met de dagvlucht van OAD naar Lyon vliegt. Ten Have moest de Champion Leagueduels in Madrid (tegen Real) en Zagreb (tegen Dinamo) ook al aan zich voorbij laten gaan.

Ajax heeft in Lyon minstens één punt nodig en moet daarbij ook een doelpunt maken om zich te plaatsen voor de tweede ronde van de Champions League.
quote:
Alderweireld blijft geloven in Ajax

Met een defensie die in de laatste vijf minuten van de thuiswedstrijd tegen NAC Breda een voorsprong van 2-0 verspeelde, wil Ajax dinsdagavond bij Olympique Lyon een plaats in de achtste finale van de Champions League veiligstellen. „Als je het zo bekijkt, klinkt het misschien raar”, beseft verdediger Toby Alderweireld. „Maar ik meen het echt als ik zeg dat het ons kan lukken.”

„Wedstrijden in de Champions League laten zich niet met competitieduels vergelijken”, trapte Alderweireld een open deur in. „Het kan zo maar zijn dat het in Lyon lukt. Hoe dat kan? Ik weet het niet. Maar we zijn in de Champions League in drie van de vier duels zonder tegentreffers gebleven. Dat is toch raar als je naar onze competitiewedstrijden kijkt.”

Vaker scoren

Ajax incasseerde in 13 competitieduels al 22 doelpunten. „Dat is natuurlijk veel te veel”, beseft Alderweireld. „Ik vond ons tegen NAC 80 minuten heel aardig voetballen. We hadden misschien iets vaker moeten scoren, maar we gaven weinig kansen weg. En toch weet NAC in de laatste 5 minuten twee keer te scoren.”

Net als tijdens de vorige competitiewedstrijd tegen FC Utrecht (6-4) stond doelman Kenneth Vermeer aan de basis van de nieuwe teleurstelling van Ajax. „Een ongelukkig moment”, zei de keeper over het eerste doelpunt van NAC Breda. Bij de gelijkmaker van de Brabanders zag de opvolger van Maarten Stekelenburg er ook niet best uit. „Nee, daar hebben we het na afloop in de kleedkamer niet over gehad”, verklapte Alderweireld.

Hoop op opsteker

„Want ook punten verliezen doe je met z'n allen”, beseft de 22-jarige Belg. „We hadden ook vaker moeten scoren. En in de laatste minuten liepen we als team onnodig achteruit. Ik beschouw Olympique Lyon als een heel goede ploeg. Hier in de ArenA kwamen ze voor een doelpuntloos gelijkspel. En dat is ze gelukt”, meende Alderweireld. „Nu moeten ze winnen. Ze zullen toch gaan aanvallen. Wij krijgen waarschijnlijk meer ruimte. Hopelijk kunnen we daar van profiteren. We kunnen wel eens een opsteker gebruiken. Een goed resultaat tegen Lyon kan zo maar alles veranderen. Wie weet wat er dan in de competitie nog mogelijk is.”
quote:
Cruijff morgen over racisme

Johan Cruijff gaat morgen in zijn column in op de beschuldigingen van commissie-genoot Edgar Davids, die Cruijff beschuldigt van racisme. Volgens Cruijff moet die opmerking echter in een andere context worden gezien.

Volgens een bevestiging van RvC-voorzitter Steven ten Have zou Davids door Johan Cruijff racistisch zijn bejegend. "Soms gaan mensen over de schreef. Tot het racistische aan toe", zei Davids na afloop van de langdurige ledenraadsvergadering bij Ajax. "Ook in de rvc. Ik schrok er wel van. Er komt in deze rol veel op je af. Vaak krijg je de zwartepiet toebedeeld. Dat is niet prettig.”

De column van Cruijff ging maandag letterlijk de mist in. Door de slechte weersomstandigheden vertrok hij met flinke vertraging naar Barcelona. Daarom verschijnt de column op dinsdag.
pi_104619944
oO<
pi_104620017
In deze situatie de zwartepiet krijgen :')
Narf!
pi_104620165
Alderweireld snapt het. Defensie is even zo goed, al dan niet meer verantwoordelijk voor de tegendoelpunten.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  maandag 21 november 2011 @ 09:55:02 #49
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104620204
quote:
2s.gif Op maandag 21 november 2011 09:53 schreef roepdeman het volgende:
Alderweireld snapt het. Defensie is even zo goed, al dan niet meer verantwoordelijk voor de tegendoelpunten.
Deels wel eens hoor, maar komop, die 2 goals tegen Urecht die hij in de voeten van de tegenstander speelt, dan ros je die ballen maar gewoon de tribune in..

En hij moet verdomme een verteld worden (want hij weet het blijkbaar niet) dat ie 1 meter 20 is en dus niet als een debiel de hele tijd 10 meter voor zijn goal moet gaan staan.
Get woke, go broke!
  maandag 21 november 2011 @ 10:10:13 #50
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_104620520
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 09:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Deels wel eens hoor, maar komop, die 2 goals tegen Urecht die hij in de voeten van de tegenstander speelt, dan ros je die ballen maar gewoon de tribune in..

En hij moet verdomme een verteld worden (want hij weet het blijkbaar niet) dat ie 1 meter 20 is en dus niet als een debiel de hele tijd 10 meter voor zijn goal moet gaan staan.
Vooral dat laatste inderdaad. Vermeer staat continu te ver van z'n goal. Hij moet veel eerder een stap of 2 á 3 terugdoen. Zoals zaterdag zie je dat Schilder op een meter of 20 van de goal staat en staat Vermeer nog op de 5-meter. Dat kan gewoon niet, tenzij je 2,10 meter bent..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')