abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104614684

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Zeg hoi en glimlach. Oefen maar hier.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

De reeks is hernoemd naar "Als versieren steeds beter gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel. Daarnaast is het positiever en daar houden we van. Lukt het versieren nog niet zo goed? Dan ben je natuurlijk welkom met al je vragen en opmerkingen.

:* Wauw

De OP vind je hier
pi_104614694
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:07 schreef -Strawberry- het volgende:

Leuk als er niemand op je begrafenis komt inderdaad.
Auw, daar ben ik zelf regelmatig bang voor ;(

En nu ga ik echt pitten jongens :*
pi_104614698
Kutlapo.
pi_104614702
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:06 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat deed ik en het was kut.
Recent? Hoevaak ben je geweest dan?
pi_104614758
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Recent? Hoevaak ben je geweest dan?
Kennismakingsgesprek, drie weken geleden. Ik probeerde er zonder vooroordelen heen te gaan, maar ik voelde me gewoon ontzettend ongemakkelijk bij alles wat ze zei of vroeg.
En advies gaf ze me ook niet, ze vroeg alleen maar vervelende dingen.
pi_104614793
Leuk hoor die haatliedjes. Ik houd inderdaad niet van kwark.
pi_104614808
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:10 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Kennismakingsgesprek, drie weken geleden. Ik probeerde er zonder vooroordelen heen te gaan, maar ik voelde me gewoon ontzettend ongemakkelijk bij alles wat ze zei of vroeg.
En advies gaf ze me ook niet, ze vroeg alleen maar vervelende dingen.
Dat is altijd zo bij een eerste gesprek, ze moet toch eerst een beeld bij je krijgen voordat ze eventueel met een oplossing kan komen. Jammer dat je daarna meteen niet meer bent gegaan. Of als je haar gewoon niet mocht, kan je het nog proberen bij een ander.

Maar goed, jammer dat je ruzie met je ouders hebt. Het zal wel weer overwaaien.
pi_104614842
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is altijd zo bij een eerste gesprek, ze moet toch eerst een beeld bij je krijgen voordat ze eventueel met een oplossing kan komen. Jammer dat je daarna meteen niet meer bent gegaan. Of als je haar gewoon niet mocht, kan je het nog proberen bij een ander.
Ik kon een vervolgafspraak maken over twee weken, maar eigenlijk heb ik teveel tegenzin om er wat aan te hebben.
pi_104614886
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:12 schreef -Strawberry- het volgende:

Maar goed, jammer dat je ruzie met je ouders hebt. Het zal wel weer overwaaien.
En met een vriendin. En met nog meer anderen. En ik ben te futloos om het goed te maken.
pi_104614895
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:13 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik kon een vervolgafspraak maken over twee weken, maar eigenlijk heb ik teveel tegenzin om er wat aan te hebben.
Als je gewoon eerlijk bent kan je er zomaar wat aan hebben.
Finally, someone let me out of my cage
pi_104614934
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:13 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Met tegenzin gaan heeft inderdaad weinig zin. Maar misschien wordt het op ten duur wel minder ongemakkelijk en heb je er dan wel wat aan. Ze zeggen vaak wel dat je niet meteen moet afhaken na zo'n eerste gesprek, dat is vrijwel nooit leuk.
pi_104614945
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:14 schreef minibeer het volgende:

[..]

Als je gewoon eerlijk bent kan je er zomaar wat aan hebben.
Ik heb geen woord gelogen.
Ik kon alleen oprecht geen antwoorden verzinnen op al die vragen 'hoe het voelde' om dingen te doen enzo. Ik kon alleen maar vragen wat ze bedoelde en dan snapte ik nog niet wat ik nu moest antwoorden.
pi_104614948
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:14 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

En met een vriendin. En met nog meer anderen. En ik ben te futloos om het goed te maken.
Komt morgen wel dan. :)
pi_104614973
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Met tegenzin gaan heeft inderdaad weinig zin. Maar misschien wordt het op ten duur wel minder ongemakkelijk en heb je er dan wel wat aan. Ze zeggen vaak wel dat je niet meteen moet afhaken na zo'n eerste gesprek, dat is vrijwel nooit leuk.
Dit. Goed advies. Je gaat jezelf ook niet verder helpen zo.
pi_104614980
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:15 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik heb geen woord gelogen.
Ik kon alleen oprecht geen antwoorden verzinnen op al die vragen 'hoe het voelde' om dingen te doen enzo. Ik kon alleen maar vragen wat ze bedoelde en dan snapte ik nog niet wat ik nu moest antwoorden.
Maar dat geeft haar ook informatie. Dus het is wel degelijk nuttig om te zeggen dat je ergens geen antwoord op weet. Geen antwoord weten is ook een antwoord. :)
pi_104614992
Zo me toch maar effe aangemeld op de misschien lijst voor de meet.
Lijkt me opzich een leuk en afwisselend clubje.

Maarja ik ben nooit makkelijk met zo onbekenden ontmoeten, maar ik ga er heeeeel serieus over nadenken om toch maar eens te komen.
Lijkt me wel gezellig en het is in de buurt ook nu.
Do what you love, love what you do!
pi_104615021
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:16 schreef kree het volgende:

Maarja ik ben nooit makkelijk met zo onbekenden ontmoeten, maar ik ga er heeeeel serieus over nadenken om toch maar eens te komen.
Iedereen kent je al :P
pi_104615043
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Komt morgen wel dan. :)
Waarschijnlijk niet, ik ben er te lui voor, altijd. Al een week. Ik jaag iedereen tegen me in het harnas. Mijn vriendin vindt dat ik niet eerlijk tegen haar ben en dat ik geen aandacht aan haar besteed. En elke keer dat ik het wil uitpraten zeg ik allemaal foute dingen.
pi_104615055
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:16 schreef kree het volgende:

Ik zal ook eens nadenken of ik ga komen, dan komen er misschien nog rellen in real life.
pi_104615066
quote:
17s.gif Op maandag 21 november 2011 00:17 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Iedereen kent je al :P
Ja via internet :')

Maar ben wel sociaal hoor opzich alleen ik moet mensen eerst kennen voordat ik er een tja noem het klik bij krijg en dat is via internet anders als in het echt :)
pi_104615080
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2011 00:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar dat geeft haar ook informatie. Dus het is wel degelijk nuttig om te zeggen dat je ergens geen antwoord op weet. Geen antwoord weten is ook een antwoord. :)
En ze wilde me meteen allemaal neurologische onderzoeken aanpraten, terwijl ze me nog geen halfuur kende. Ik vind dat raar.
  maandag 21 november 2011 @ 00:19:23 #22
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104615095
edit:
sorry laat maar , ik wil me niet verlagen tot onbelangrijke dingen terwijl er belangrijkere dingen worden besproken door de belangrijke anderen.
negeer mij
pi_104615105
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:18 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik zal ook eens nadenken of ik ga komen, dan komen er misschien nog rellen in real life.
Mogen jij en supersoep het op spierkracht en intelligentie doen :P
pi_104615108
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:18 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Denk dat het wel mee zal vallen, maarja blijf het een beetje engig vinden om zomaar ineens met bijna totaal vreemde irl af te spreken.
pi_104615120
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

En ze wilde me meteen allemaal neurologische onderzoeken aanpraten, terwijl ze me nog geen halfuur kende. Ik vind dat raar.
Daar zal ze dan wel een reden voor hebben hoe jij op haar overkomt. Bij mij gebeurde dat namelijk niet. En bij een vriend van mij ook niet.
pi_104615130
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:19 schreef kree het volgende:

[..]

Denk dat het wel mee zal vallen, maarja blijf het een beetje engig vinden om zomaar ineens met bijna totaal vreemde irl af te spreken.
Doe het gewoon, het valt reuze mee.
pi_104615140
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:18 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet, ik ben er te lui voor, altijd. Al een week. Ik jaag iedereen tegen me in het harnas. Mijn vriendin vindt dat ik niet eerlijk tegen haar ben en dat ik geen aandacht aan haar besteed. En elke keer dat ik het wil uitpraten zeg ik allemaal foute dingen.
Misschien een brief of e-mail dan? Klinkt afgezaagd maar dan zal je waarschijnlijk niet per ongeluk de verkeerde dingen zeggen. En als je het een beetje goed uitlegd zal je vriendin het wel begrijpen, toch?
pi_104615155
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:20 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Daar zal ze dan wel een reden voor hebben hoe jij op haar overkomt. Bij mij gebeurde dat namelijk niet. En bij een vriend van mij ook niet.
Oke. Dan zijn jullie waarschijnlijk niet neurologisch beschadigd ofzo, ik weet het niet.
pi_104615178
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dan heeft ze waarschijnlijk het vermoeden dat daar de oorzaak ligt. Kan goed zijn dat ze je wilde testen op autisme.
pi_104615188
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:20 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Doe het gewoon, het valt reuze mee.
Ja dat denk ik dus ook.
Maarja afentoe zijn er van die discussies hier en dan vliegt iedereen elkaar in de haren.
In het echt zal dat wel stukken meevallen.

Op internet is iedereen toch wat harder als in het echt denk ik.
Vooral omdat je veilig achter je schermpje zit :s)
pi_104615219
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2011 00:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien een brief of e-mail dan? Klinkt afgezaagd maar dan zal je waarschijnlijk niet per ongeluk de verkeerde dingen zeggen. En als je het een beetje goed uitlegd zal je vriendin het wel begrijpen, toch?
Het ging ook om een soort discussie per mail. Ik ben echt gewoon slecht in inschatten wat ik nu wel kan zeggen en niet, en dit was net wat teveel om nog door de beugel te kunnen. En met haar afspreken vind ik nu moeilijk, maar misschien zaterdag.
pi_104615236
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:21 schreef kree het volgende:

[..]

Ja dat denk ik dus ook.
Maarja afentoe zijn er van die discussies hier en dan vliegt iedereen elkaar in de haren.
In het echt zal dat wel stukken meevallen.

Op internet is iedereen toch wat harder als in het echt denk ik.
Vooral omdat je veilig achter je schermpje zit :s)
Ik zal lief voor je zijn
pi_104615244
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan heeft ze waarschijnlijk het vermoeden dat daar de oorzaak ligt. Kan goed zijn dat ze je wilde testen op autisme.
Ze wilde mijn tics verklaren.
pi_104615257
quote:

[..]

Huh, ik dacht dat jij al naar een meet was geweest?
pi_104615273
quote:
17s.gif Op maandag 21 november 2011 00:22 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik zal lief voor je zijn
OK :)

Nou denk er serieus over na en het lijkt me echt gezellig ook.
Maar effe kijken of ik kan, ik heb geen agenda :')
Dus vergeet nog wel eens wat. :)
pi_104615277
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ze wilde mijn tics verklaren.
En dat wil je niet? Ook niet als ze daarmee tot een oplossing kan komen voor de tics?
  maandag 21 november 2011 @ 00:23:56 #37
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104615278
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

is dat neurologisch?

ik snap niet dat mensen (je ouders en je vriendin)zoveel problemen met jou kunnen hebben.
pi_104615286
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
edit:
sorry laat maar , ik wil me niet verlagen tot onbelangrijke dingen terwijl er belangrijkere dingen worden besproken door de belangrijke anderen.
negeer mij
Dat heb je al gedaan met je haatlied. Ik zie trouwens niet in wat ik jou heb fout gedaan.

quote:

[..]

Ik vind het ook vreemd.
pi_104615300
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Huh, ik dacht dat jij al naar een meet was geweest?
Neuh nooit, heb nog geen fokker in het echt gezien.
(ho of wacht 1 die heeft nog mee gespeeld in de band bij ons)

Maar een meet heb ik nog nooit gedaan.
  maandag 21 november 2011 @ 00:24:50 #40
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104615305
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:24 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Dat heb je al gedaan met je haatlied. Ik zie trouwens niet in wat ik jou heb fout gedaan.

[..]

Ik vind het ook vreemd.
zoals je bent ben jij fout
en je ging me nogal beledigen, en dat deed je eigenlijk altijd al.
pi_104615321
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2011 00:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En dat wil je niet? Ook niet als ze daarmee tot een oplossing kan komen voor de tics?
Als het een ticstoornis zou zijn zou het niet te genezen zijn, zeker niet op mijn leeftijd, dus ik zie niet wat ik eraan heb.
pi_104615326
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het ging ook om een soort discussie per mail. Ik ben echt gewoon slecht in inschatten wat ik nu wel kan zeggen en niet, en dit was net wat teveel om nog door de beugel te kunnen. En met haar afspreken vind ik nu moeilijk, maar misschien zaterdag.
Woont ze niet in Enschede? Ik hoop voor je dat het goed komt. :) Vast wel.
pi_104615347
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:24 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

zoals je bent.
en je ging me nogal beledigen, en dat eigenlijk altijd al.
Ik kan er niks aan doen joh. Ik vind dat jij naar een psycholoog moet/heel snel hulp moet zoeken, kan beledigend voor je zijn, maar ja.
pi_104615358
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:23 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

is dat neurologisch?

ik snap niet dat mensen (je ouders en je vriendin)zoveel problemen met jou kunnen hebben.
Dan moet je naar een psychiater, dacht ik.
Maar ik ben minder vriendelijk dan jij van me hebt gezien.
pi_104615383
bleeegh ik verveel me een beetje en heb geen zin om al te slapen.
Niemand op msn, nouja ga ik jullie maar vervelen hier in dit topic :P
pi_104615398
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:25 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als het een ticstoornis zou zijn zou het niet te genezen zijn, zeker niet op mijn leeftijd, dus ik zie niet wat ik eraan heb.
Ook niet te onderdrukken met medicijnen dan?

Ja op zich snap ik wel dat je het dan niet zo nuttig vindt. Als je dat hebt aangegeven zou ze er ook over op moeten houden, of met een goeie reden moeten komen waarom het wel nuttig is.
pi_104615434
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:24 schreef kree het volgende:

[..]

Neuh nooit, heb nog geen fokker in het echt gezien.
(ho of wacht 1 die heeft nog mee gespeeld in de band bij ons)

Maar een meet heb ik nog nooit gedaan.
Raar, ik meen me te herinneren dat mlig gezegd had over de laatste meet dat hij met jou had gepraat. Of dat was dan iemand anders, zal wel aan mij liggen.
  maandag 21 november 2011 @ 00:28:39 #48
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104615459
Holy Shit _O-
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_104615470
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:23 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

is dat neurologisch?

Zeker neurologisch.
pi_104615473
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2011 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Raar, ik meen me te herinneren dat mlig gezegd had over de laatste meet dat hij met jou had gepraat. Of dat was dan iemand anders, zal wel aan mij liggen.
ligt aan jou dan of mlig :P

Nee ben nooit op een meet geweest, heb er wel een aantal via DM/PM gesproken inmiddels
  maandag 21 november 2011 @ 00:29:20 #51
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104615490
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:26 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dan moet je naar een psychiater, dacht ik.
Maar ik ben minder vriendelijk dan jij van me hebt gezien.
nee maar je merkt toch dat je moeite voor iets doet, en er wel spijt van heb en je er niet leuk bijvoelt dat ze het niet leuk vind.

dat is eigenlijk al genoeg om te weten. alleen dan volgens het protocol is het niet goed ofzo. en dan moet je weer sorry zeggen.
en dan elke keer sorry zeggen dat slaat ook weer nergens op. het leven is vervelend
pi_104615506
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ook niet te onderdrukken met medicijnen dan?

Ja op zich snap ik wel dat je het dan niet zo nuttig vindt. Als je dat hebt aangegeven zou ze er ook over op moeten houden, of met een goeie reden moeten komen waarom het wel nuttig is.
Niet voorzover ik heb gelezen. Ik voldoe ruimschoots aan kenmerken voor zo'n stoornis maar het op papier hebben helpt me niet verder. Haar reden was dat het misschien 'beter te accepteren' was dan, maar daar heb ik nu echt geen boodschap aan, ik vind het prima dat ik het heb, nu alleen nog zorgen dat ik er niet meer wakker door ligt omdat het me fysiek dwarszit.
pi_104615534
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:28 schreef stefanhaan het volgende:
Holy Shit _O-
Hmm?
pi_104615546
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:29 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee maar je merkt toch dat je moeite voor iets doet, en er wel spijt van heb en je er niet leuk bijvoelt dat ze het niet leuk vind.

dat is eigenlijk al genoeg om te weten. alleen dan volgens het protocol is het niet goed ofzo. en dan moet je weer sorry zeggen.
en dan elke keer sorry zeggen dat slaat ook weer nergens op. het leven is vervelend
De ander kan niet ruiken dat jij spijt hebt hoor
  maandag 21 november 2011 @ 00:31:40 #55
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104615574
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

De ander kan niet ruiken dat jij spijt hebt hoor
ja maar je merkt het aan haar. alleen dan lastige mensen die het weer anders willen dan werkt het niet. dat ligt aan hun
  maandag 21 november 2011 @ 00:33:08 #56
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104615627
ik denk dat het gewoon autisme of iets wat erop lijkt is.
ik herken in lokas tics precies hoe ik me ook voel, en ik heb die tiks ook als het te erg wordt.
alleen als ik het merk dan schaam ik me ervoor en vind ik mezelf heel erg stom.
ik probeer me altijd in te houden, alleen het lukt niet als het te erg wordt
pi_104615653
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:29 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Niet voorzover ik heb gelezen. Ik voldoe ruimschoots aan kenmerken voor zo'n stoornis maar het op papier hebben helpt me niet verder. Haar reden was dat het misschien 'beter te accepteren' was dan, maar daar heb ik nu echt geen boodschap aan, ik vind het prima dat ik het heb, nu alleen nog zorgen dat ik er niet meer wakker door ligt omdat het me fysiek dwarszit.
Je bent autist. Het kan wel degelijk helpen dat een psycholoog het ook weet aangezien je dan ook professionele hulp krijgt hoe je ermee om moet gaan.
pi_104615664
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik denk dat het gewoon autisme of iets wat erop lijkt is.
ik herken in lokas tics precies hoe ik me ook voel, en ik heb die tiks ook als het te erg wordt.
alleen als ik het merk dan schaam ik me ervoor en ga ik me inhouden.
ik probeer me altijd in te houden, alleen het lukt niet als het te erg wordt
Die van jou zijn niet ernstig en zeker niet opvallend of storend voor anderen.
pi_104615679
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:29 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Misschien dat een psycholoog je dan niet verder kan helpen maar een psychiater wel.

Sterkte iig, welke keuze je ook maakt. :)
pi_104615697
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:33 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Je bent autist. Het kan wel degelijk helpen dat een psycholoog het ook weet aangezien je dan ook professionele hulp krijgt hoe je ermee om moet gaan.
Ik ben helemaal geen autist. Tenminste, misschien is dat wel zo, maar dat weet niemand.
  maandag 21 november 2011 @ 00:34:45 #61
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104615701
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:33 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Die van jou zijn niet ernstig en zeker niet opvallend of storend voor anderen.
ja, omdat ik me altijd heb geoefend om me in te houden.
en het is hoe jij ongecamoufleerd het laat gaan, precies ongecamoufleerd een weergave eigenlijk een beetje van hoe je je voelt.

tijdens extreme dingen komt het bij mij ook nog boven, als ik heel nerveus ben, en er is net wat gebeurd, en mensen enzo.
  maandag 21 november 2011 @ 00:35:21 #62
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104615720
Wanneer en waar is die meet dan?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_104615726
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:34 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ben helemaal geen autist. Tenminste, misschien is dat wel zo, maar dat weet niemand.
Iemand die 'normaal' is, heeft niet zulke rare trekjes.
pi_104615730
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:34 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja, omdat ik me altijd heb geoefend om me in te houden.

tijdens extreme dingen komt het nog wel boven, en sta ik er precies zo bij als jij.
Dat weet ik niet. Ik probeer het in te houden maar het ziet er normaal al extreem uit.
pi_104615750
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:35 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Dan ben jij vast ook niet normaal, jouw trekjes vind ik nogal griezelig.
pi_104615775
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:36 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dan ben jij vast ook niet normaal, jouw trekjes vind ik nogal griezelig.
Welke trekjes? Tja, wie weet.
pi_104615795
quote:

[..]

Ja, zonder diagnose wordt het erg moeilijk behandelen. Hoe vervelend het ook is als zoiets 'vast' ligt heb je er op de lange termijn meer aan door je er niet tegen te verzetten, denk ik. Je bent zoals je bent.
pi_104615939
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:35 schreef ook_gek het volgende:
Wanneer en waar is die meet dan?
Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat' # 3, december meetmaand
Leiden 16/17 december
pi_104615957
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, zonder diagnose wordt het erg moeilijk behandelen. Hoe vervelend het ook is als zoiets 'vast' ligt heb je er op de lange termijn meer aan door je er niet tegen te verzetten, denk ik. Je bent zoals je bent.
Precies. Daarom moet Mlig ook maar eens langsgaan.
pi_104616003
Joh jij ziet een diagnose als een labeltje maar juist een diagnose kan je juist helpen om er mee om te gaan en dus je leven te hanteren.
Als ik 8 a 9 jaar terug geen diagnose had gehad , had ik geen passende therapie gehad en er mee om kunnen leren gaan en was ik niet volledig krasvrij geworden.
Het is een hulpmiddel juist om je leven weer op orde te krijgen.
pi_104616031
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:35 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Iets is abnormaal, dus is het autisme? Dat is een beetje een rare redenering.

Wat niet wegneemt dat ze wel erg veel klassieke kenmerken van autisme heeft.
  maandag 21 november 2011 @ 00:44:53 #72
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104616039
Zo jongens daar ben ik verkouden en wel.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_104616066
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
Dat krijg je van speeksel uitwisselen :6
  maandag 21 november 2011 @ 00:45:53 #74
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_104616077
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
Ik al 3 weken, hiephoi.

Vannacht een ui naast je bed leggen. En dat helpt geen donder. Behalve dat je zelf ook heerlijk naar ui gaat ruiken.
pi_104616105
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:42 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Precies. Daarom moet Mlig ook maar eens langsgaan.
Bij hem betwijfel ik zeer of hij wat aan zulke gesprekken zou hebben. Denk dat ie het dan toch op zijn eigen manier interpreteert. En dat bedoel ik niet eens gemeen, maar regelmatig als ik iets tegen hem zeg dan haalt hij er iets uit wat ik van tevoren niet had kunnen bedenken.
pi_104616106
Volgens jullie kon ik dit wel zijn:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104616124
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:45 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ik al 3 weken, hiephoi.

Vannacht een ui naast je bed leggen. En dat helpt geen donder. Behalve dat je zelf ook heerlijk naar ui gaat ruiken.
Haha. :D
  maandag 21 november 2011 @ 00:48:04 #78
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104616153
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Bij hem betwijfel ik zeer of hij wat aan zulke gesprekken zou hebben. Denk dat ie het dan toch op zijn eigen manier interpreteert. En dat bedoel ik niet eens gemeen, maar regelmatig als ik iets tegen hem zeg dan haalt hij er iets uit wat ik van tevoren niet had kunnen bedenken.
huh wtf.
wat doe ik fout dan, of is dat juist heel slim en goed van me ?
pi_104616163
Ik doe niet zo aan online diagnoses, laat het liever aan de professionelen over
pi_104616177
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh zo. Ik ken ook een jongen uit mijn omgeving die bij een psycholoog loopt en van álles zijn eigen (positieve) verhaal maakt. Type als mlig, iets minder erg. Heeft d'r inderdaad ook niks aan. Tja, dan houdt het op denk ik. Ik zie geen positief einde. :)
pi_104616197
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2011 00:46 schreef mrk.n het volgende:
Volgens jullie kon ik dit wel zijn:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Als je er al een zou hebben, dan zou dat het zijn.
pi_104616200
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:48 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

huh wtf.
Het is onbedoeld grappig maar tegelijkertijd ook sneu omdat je dan al snel een hopeloos geval bent met weinig zicht op echte verbetering.
Ron Paul 2012
  maandag 21 november 2011 @ 00:50:15 #83
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104616221
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:45 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat krijg je van speeksel uitwisselen :6
En ik maar denken dat het zo gezond was.
Maar nee ik was al langzaam ziek aan het worden.
C'est la vie
pi_104616234
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2011 00:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Klopt. Als je er al een zou hebben, dan zou dat het zijn.
Tja, die heb ik dus niet. Wie weet krijg ik er binnenkort wel één, ik houd je op de hoogte.
pi_104616239
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:48 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

huh wtf.
Nee, je interpreteert dingen heel raar. Je snapt vaak niet wat iemand bedoelt.

Kan jij ook niets aan doen, maar het is wel zo.
pi_104616276
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2011 00:50 schreef heloef het volgende:

[..]

En ik maar denken dat het zo gezond was.
Maar nee ik was al langzaam ziek aan het worden.
Zij nu ook dus :')
pi_104616314
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:50 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Tja, die heb ik dus niet. Wie weet krijg ik er binnenkort wel één, ik houd je op de hoogte.
Mpj niet beledigend bedoeld maar ik had in de groep iemand met een obsessieve compulsive stoornis en het zou me ergens niet verbazen als dat bij jou eruit komt.
Je hebt namelijk nogal wat trekjes die op haar lijken.
pi_104616323
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:31 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar je merkt het aan haar. alleen dan lastige mensen die het weer anders willen dan werkt het niet. dat ligt aan hun
Mensen willen het graag horen, anders blijft het zo in de lucht hangen.
  maandag 21 november 2011 @ 00:54:08 #89
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104616339
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:51 schreef kree het volgende:

[..]

Zij nu ook dus :')
Zo kan ze me nooit meer vergeten.
C'est la vie
pi_104616341
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:50 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Word je nog onderzocht dan?
pi_104616358
SPOILER
Kan dus niet. Het moet iets anders zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:53 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Mpj niet beledigend bedoeld maar ik had in de groep iemand met een obsessieve compulsive stoornis en het zou me ergens niet verbazen als dat bij jou eruit komt.
Je hebt namelijk nogal wat trekjes die op haar lijken.
Dat is een angststoornis? De oude naam van de aandoening is dwangneurose. OCS komt in verschillende vormen voor, maar het meest voorkomende kenmerk is een obsessieve drang om bepaalde handelingen uit te voeren, die rituelen worden genoemd. De OCS-patiënt voert deze handelingen (compulsies) uit als reactie op dwangmatige gedachten (obsessies). Voor anderen lijken deze handelingen overbodig en zij hebben ook geen oog voor de details, maar voor de patiënt zijn deze handelingen van vitaal belang en moeten volgens een bepaald patroon worden uitgevoerd om vermeende nadelige gevolgen te voorkomen. Voorbeelden zijn het zeer vaak controleren of een deur gesloten is of het overmatig vaak wassen van de handen (niet te verwarren met de specifieke smetvrees of mysofobie).

Nee, hoe kom je daarbij? Vergis je je niet met iemand anders?

quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Word je nog onderzocht dan?
Nee. Ik 'heb' niet iets. Ik loop nu bij een psycholoog (alweer) en het enige wat er 'mis' met mij is, is dat ik alles in het leven als vanzelfsprekend ben gaan zien. Verwend dus. Omdat ik nooit wat heb gedaan. En nooit wat heb hoeven doen of hoef te doen. En dat maakt me zoals ik ben. Daar werk ik aan.

[ Bericht 18% gewijzigd door mrk.n op 21-11-2011 01:01:37 ]
pi_104616438
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:54 schreef mrk.n het volgende:
SPOILER
Narcisten zijn het 99% van de gevallen niet eens met hun diagnose. Zegt dus niet zoveel, die ontkenning. Waarmee ik absoluut niet zeg dat je het hebt hoor, zoals ik het zie ben je gewoon arrogant.
  maandag 21 november 2011 @ 01:00:37 #93
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104616498
Haha effe serieus gaan we elkaar een afwijking aanpraten nu?

Wat heb ik? Wat heb ik dan :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_104616542
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:00 schreef ook_gek het volgende:

Valt wel mee, er is hier niemand die echt een diagnose denkt te kunnen stellen. Behalve mrkn dan.
pi_104616585
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Valt wel mee, er is hier niemand die echt een diagnose denkt te kunnen stellen. Behalve mrkn dan.
Neehoor.
  maandag 21 november 2011 @ 01:03:42 #96
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104616591
Jullie maken elkaar helemaal gek
pi_104616617
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:03 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Neehoor.
quote:

[..]

Ik zie het ja.
pi_104616659
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

[..]

Ik zie het ja.
Ik vind haar ook een autist, vind ze ook van mij. Ik zeg niet dat ze per definitie aan autisme leidt.
pi_104616673
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:54 schreef mrk.n het volgende:
SPOILER

[..]

Dat is een angststoornis? De oude naam van de aandoening is dwangneurose. OCS komt in verschillende vormen voor, maar het meest voorkomende kenmerk is een obsessieve drang om bepaalde handelingen uit te voeren, die rituelen worden genoemd. De OCS-patiënt voert deze handelingen (compulsies) uit als reactie op dwangmatige gedachten (obsessies). Voor anderen lijken deze handelingen overbodig en zij hebben ook geen oog voor de details, maar voor de patiënt zijn deze handelingen van vitaal belang en moeten volgens een bepaald patroon worden uitgevoerd om vermeende nadelige gevolgen te voorkomen. Voorbeelden zijn het zeer vaak controleren of een deur gesloten is of het overmatig vaak wassen van de handen (niet te verwarren met de specifieke smetvrees of mysofobie).

Nee, hoe kom je daarbij? Vergis je je niet met iemand anders?

[..]

Nee. Ik 'heb' niet iets. Ik loop nu bij een psycholoog (alweer) en het enige wat er 'mis' met mij is, is dat ik alles in het leven als vanzelfsprekend ben gaan zien. Verwend dus. Omdat ik nooit wat heb gedaan. En nooit wat heb hoeven doen of hoef te doen. En dat maakt me zoals ik ben. Daar werk ik aan.
Die laatste 4 woorden zeggen genoeg, je bent er dus gewoon mee bezig.
Nou alleen nog effe doorzetten en dan komt het wel goed.
Maar dat kan moeilijk zijn dat is wel zo.
pi_104616676
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:00 schreef ook_gek het volgende:

Ik praat niks aan ik zei dat als er een diagnose zou zijn het best eens ocd kon zijn omdat ik bepaalde dingen die hij vertelde heel vergelijkbaar zijn met iemand die ik kende en die stoornis had.
Hij vertelde zelf dat die momenteel op een diagnose getest werd.
pi_104616700
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:07 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik praat niks aan ik zei dat als er een diagnose zou zijn het best eens ocd kon zijn omdat ik bepaalde dingen die hij vertelde heel vergelijkbaar zijn met iemand die ik kende en die stoornis had.
Hij vertelde zelf dat die momenteel op een diagnose getest werd.
Helemaal niet. :')
pi_104616817
Oh nou sorry dat begreep ik er dus uit
pi_104616849

Jullie probleem is opgelost althans voor de heren dan, Als we dan toch compleet offtopic gaan ;)
pi_104616903
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:15 schreef ayumu het volgende:

Jullie probleem is opgelost althans voor de heren dan, Als we dan toch compleet offtopic gaan ;)
Aha moet maar een dure auto kopen dan? :')
Gaat voor mij de oplossing niet worden, heb niks met auto's.
En het interesseert me ook echt helemaal niks, ik kijk alleen naar het praktische in een auto.
En die van mij is meer als 10 jaar oud nu en die doet het nog best.
Ja de lak is wel een beetje vervaagd :')
  maandag 21 november 2011 @ 01:19:24 #105
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104616917
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:15 schreef ayumu het volgende:

amg schijnt goed te zijn,

ik snap nog steeds niets van de mercedes benamingen. me vader had(nu niet meer) ook iets met amg. maar dan ook iets met een C erin op het kentekenbewijs. de badges van de auto waren er niet, ook al zo vreemd. die c was voor coupe of cabrio ofzo, en niet voor de C van dat modelletter, heel anders zijn die autos.
mercedes is vreemd, ik snap het niet.
en dan hier staat wel weer een g erbij.

ik hoef hem niet. :r
pi_104616942
Cactus, ik ben (weer eens) single. Zullen we maar snel gaan daten binnenkort? Nu wil jij het ook, dat weet ik. O+ O+
pi_104616970
quote:
17s.gif Op maandag 21 november 2011 01:20 schreef mrk.n het volgende:
Cactus, ik ben (weer eens) single. Zullen we maar snel gaan daten binnenkort? Nu wil jij het ook, dat weet ik. O+ O+
Jullie gingen toch op vakantie? :') Wat nu weer.
  maandag 21 november 2011 @ 01:27:13 #108
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104617035
Eerst Faye, nu Mark wat is dit nationale dumpweek?
C'est la vie
pi_104617044
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:18 schreef kree het volgende:

[..]

Aha moet maar een dure auto kopen dan? :')
Gaat voor mij de oplossing niet worden, heb niks met auto's.
En het interesseert me ook echt helemaal niks, ik kijk alleen naar het praktische in een auto.
En die van mij is meer als 10 jaar oud nu en die doet het nog best.
Ja de lak is wel een beetje vervaagd :')
Rijd een G klasse van 30 jaar oud, Alleen ziet er wel op en top verzorgd uit. En daar kijken veel vrouwen echt naar is de ervaring, En je hoeft niet met een dure bak aan te komen zetten maar wel een die netjes is.
pi_104617045
Ik ben misschien weer een beetje positief geworden na 4 meter vingerhaken en een pornofilm.
Dus hallo, ik ben weer even terug voor ik ga slapen.
  maandag 21 november 2011 @ 01:28:32 #111
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_104617055
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:19 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

amg schijnt goed te zijn,

ik snap nog steeds niets van de mercedes benamingen. me vader had(nu niet meer) ook iets met amg. maar dan ook iets met een C erin op het kentekenbewijs. de badges van de auto waren er niet, ook al zo vreemd. die c was voor coupe of cabrio ofzo, en niet voor de C van dat modelletter, heel anders zijn die autos.
mercedes is vreemd, ik snap het niet.
en dan hier staat wel weer een g erbij.

ik hoef hem niet. :r
C staat voor compressor. Een wat betere vorm van turbo.
pi_104617068
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:27 schreef ayumu het volgende:

[..]

Rijd een G klasse van 30 jaar oud, Alleen ziet er wel op en top verzorgd uit. En daar kijken veel vrouwen echt naar is de ervaring, En je hoeft niet met een dure bak aan te komen zetten maar wel een die netjes is.
Oh dan kom ik maar niet met de auto denk als ik iemand vindt :')
Ding is een afvalbak van binnen onderhand :P
En van buiten ook hahahaha maar het rijdt.
  maandag 21 november 2011 @ 01:29:57 #113
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104617077
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:27 schreef ayumu het volgende:

[..]

oh dat zal het probleem zijn :') bij mij.
schoonmaken=moeilijk.
  maandag 21 november 2011 @ 01:30:43 #114
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_104617090
quote:
17s.gif Op maandag 21 november 2011 01:20 schreef mrk.n het volgende:
:o en disneyland dan ;(
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_104617093
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:29 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

schoonmaken=moeilijk.
Met jouw auto maakt het niet uit of hij netjes is, hij is gewoon leuk.
  maandag 21 november 2011 @ 01:31:23 #116
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104617102
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:28 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

oh duidelijk.
  maandag 21 november 2011 @ 01:31:52 #117
262978 Moonwalk
pi_104617109
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:29 schreef kree het volgende:

[..]

Oh dan kom ik maar niet met de auto denk als ik iemand vindt :')
Ding is een afvalbak van binnen onderhand :P
En van buiten ook hahahaha maar het rijdt.
Kan je beter met de taxi naar een date :7
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_104617122
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:31 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Kan je beter met de taxi naar een date :7
Ja is het nou echt serieus zo dat meiden daar veel waarde aan hechten?
Het is maar een vervoersmiddel, maarja ik weet het ook niet.

Ben wel benieuwd eigenlijk?
  maandag 21 november 2011 @ 01:32:55 #119
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104617123
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:30 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Met jouw auto maakt het niet uit of hij netjes is, hij is gewoon leuk.
het maakt wel uit.
ik heb serieus mensen in enschede door de ramen naar binnen zien kijken toen het binnenin nog grotere bende was.
pi_104617136
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:32 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

het maakt wel uit.
ik heb serieus mensen in enschede door de ramen naar binnen zien kijken toen het binnenin nog grotere bende was.
Ze vonden het vast grappig.
  maandag 21 november 2011 @ 01:34:47 #121
262978 Moonwalk
pi_104617146
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:32 schreef kree het volgende:

[..]

Ik vind het niet echt netjes als iemand me komt ophalen en die auto zit vol met rommel, afval, lege pakjes blikjes, peuken, volle asbakken, een stinklucht en kruimels op de stoel waar ik moet zitten. Zo nodig je iemand toch ook niet bij jou thuis uit?
pi_104617150
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:32 schreef kree het volgende:

[..]

Meiden een vrouw kan er zeker waarde aan hechten dat je auto netjes en opgeruimd is.
pi_104617157
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:34 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik vind het niet echt netjes als iemand me komt ophalen en die auto zit vol met rommel, afval, lege pakjes blikjes, peuken, volle asbakken, een stinklucht en kruimels op de stoel waar ik moet zitten. Zo nodig je iemand toch ook niet bij jou thuis uit?
Die mensen maakt het in elk geval niet uit dat ik er zelf ook een bende van maak.
  maandag 21 november 2011 @ 01:35:53 #124
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104617158
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:33 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ze vonden het vast grappig.
het vingerhaken vinden mensen misschien grappig bij jou
pi_104617168
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:35 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

het vingerhaken vinden mensen misschien grappig bij jou
Zou het raar zijn als ik ging vingerhaken in de trein?
  maandag 21 november 2011 @ 01:36:57 #126
262978 Moonwalk
pi_104617177
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:36 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik zou het tof vinden :7
  maandag 21 november 2011 @ 01:37:04 #127
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104617179
quote:

[..]

dan gaan er vast oude dametjes tegen je praten. :)
en dan kunnen ze je tips geven over vingerhaken. en dan kan je nog beter worden
pi_104617183
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:34 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

:@ ojeeeee hahaha, denk niet dat jij dan nu effe me auto wil zien hahaha.
Zou er haast een foto van gaan maken maar ik vindt het te laat :P

Maar zou hem wel wat opruimen denk als het echt iets serieus zou zijn.
Maarja dan nog blijft het een rommelbak.
pi_104617185
quote:

[..]

Ben je zo'n voyeuristisch type die het ook onherkenbaar voor de webcam doet op bepaalde sites?
Ron Paul 2012
pi_104617187
Het is niet eens dat ze het heeft uitgemaakt in mijn gezicht trouwens. Same story as Faye. _O-

Ik log net in op Facebook (ik ben net een uurtje thuis) en ik zie ineens dat onze relatie op Facebook over is en dat ze vrijgezel is. Het is weer zo'n overhaaste actie die ze uit frustraties heeft genomen aangezien we bij haar thuis vanavond knallende ruzie hadden omdat ze me weer eens ergens van verdacht qua andere meisjes. Er staat ook op haar Facebook dat ze 'HELEMAAL klaar is met mij en dat ik smerig ben'.

En morgen weer huilend opbellen of langskomen, het begint zowaar routine te worden. Knipperlichtrelatie: check. ^O^
pi_104617199
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:37 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ben je zo'n voyeuristisch type die het ook onherkenbaar voor de webcam doet op bepaalde sites?
Onherkenbaar? Waarom?
pi_104617200
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:37 schreef mrk.n het volgende:
Het is niet eens dat ze het heeft uitgemaakt in mijn gezicht trouwens. Same story as Faye. _O-

Ik log net in op Facebook (ik ben net een uurtje thuis) en ik zie ineens dat onze relatie op Facebook over is en dat ze vrijgezel is. Het is weer zo'n overhaaste actie die ze uit frustraties heeft genomen aangezien we bij haar thuis vanavond knallende ruzie hadden omdat ze me weer eens ergens van verdacht qua andere meisjes. Er staat ook op haar Facebook dat ze 'HELEMAAL klaar is met mij en dat ik smerig ben'.

En morgen weer huilend opbellen of langskomen, het begint zowaar routine te worden. Knipperlichtrelatie: check. ^O^
Jammer, jullie waren echt een leuk koppel.
Ron Paul 2012
pi_104617209
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:37 schreef kree het volgende:

[..]

Een keer in de wasstraat parkeren kan wonderen doen ;)
pi_104617210
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Onherkenbaar? Waarom?
Weet ik niet, altijd de vrees dat een bekende je ziet, misschien. Net zoals alle mannen op Omegle die enkel met hun lul lopen te zwaaien.
Ron Paul 2012
  maandag 21 november 2011 @ 01:39:29 #135
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104617216
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:37 schreef Supersoep het volgende:

[..]

voyeur is toch juist gluurder, en in het frans "dief"?

en hoe kan je nou iets doen, en tegelijk onherkenbaar zijn met een webcam?
pi_104617224
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:39 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

voyeur is toch juist gluurder, en in het frans "dief"?

en hoe kan je nou iets doen, en tegelijk onherkenbaar zijn met een webcam?
Dan bedoel ik dat je je gezicht niet laat zien.
Ron Paul 2012
pi_104617225
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:39 schreef ayumu het volgende:

[..]

Een keer in de wasstraat parkeren kan worden doen ;)
"t is meer de binnenkant denk. Hahaha.
Die lak is toch al verziekt aan de buitenkant :')
pi_104617229
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:38 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Zijn we ook. :* :*
pi_104617233
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:39 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Weet ik niet, altijd de vrees dat een bekende je ziet, misschien. Net zoals alle mannen op Omegle die enkel met hun lul lopen te zwaaien.
Tja. Ik kan zeggen dat ik dat niet doe.
  maandag 21 november 2011 @ 01:41:19 #140
262978 Moonwalk
pi_104617247
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:37 schreef kree het volgende:

[..]

Ik snap niet eens dat mensen dat normaal vinden, al haal je je tante op, dan doe je dat toch ook niet op een rijdende vuilnisbelt :7

Bij een date is dat toch ook niet de indruk die je wil maken? Dat je een smeerlap bent die elke dag in een vuilnisbelt rond rijdt en zelfs voor zijn date niet even de auto netjes maakt? Je date gaat zich dan afvragen of het normaal gesproken nog viezer is. :+

Ik zeg niet dat je een smeerlap bent hoor, maar die indruk kan je in zo een geval wel zomaar wekken. Ga je je date ophalen om bijvoorbeeld uit eten te gaan en is ze helemaal opgedoft, kom jij met een vuilnisbelt aan. oO<
  maandag 21 november 2011 @ 01:41:19 #141
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104617248
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:39 schreef ayumu het volgende:

[..]

Een keer in de wasstraat parkeren kan wonderen doen ;)
ja maar dat kost weer geld.
je kan beter zelf schoonmaken, dat spaart weer geld uit dan.
maar dan is zelf schoonmaken weer moeite, en dan heb je weer luiheid. beetje een vicieuze cirkel dat er uiteindelijk niets gebeurd.
oh en dat is dan alleen nog maar de buitenkant natuurlijk he, het ging bij anderen ook over rotzooi in de auto.
pi_104617268
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:29 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

schoonmaken=moeilijk.
Als ik bij je langskom wel schoonmaken hè.
pi_104617273
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:41 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar dat kost weer geld.
je kan beter zelf schoonmaken, dat spaart weer geld uit dan.
maar dan is zelf schoonmaken weer moeite, en dan heb je weer luiheid. beetje een vicueuze cirkel dat er uiteindelijk niets gebeurd.
oh en dat is dan alleen nog maar de buitenkant natuurlijk he, het ging bij anderen ook over rotzooi in de auto.
Je wil jezelf toch goed presenteren, Zie een date als een sollicitatie en daar hoort een opgeruimde auto bij :Y
pi_104617274
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:41 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik snap niet eens dat mensen dat normaal vinden, al haal je je tante op, dan doe je dat toch ook niet op een rijdende vuilnisbelt :7

Bij een date is dat toch ook niet de indruk die je wil maken? Dat je een smeerlap bent die elke dag in een vuilnisbelt rond rijdt en zelfs voor zijn date niet even de auto netjes maakt? Je date gaat zich dan afvragen of het normaal gesproken nog viezer is. :+

Ik zeg niet dat je een smeerlap bent hoor, maar die indruk kan je in zo een geval wel zomaar wekken. Ga je je date ophalen om bijvoorbeeld uit eten te gaan en is ze helemaal opgedoft, kom jij met een vuilnisbelt aan. oO<
Haha ja snap je, maar ik heb meerdere keren iemand opgehaald en die zit met zn voeten tussen de rommel.
Nouja date is anders, maar ik hecht daar gewoon echt geen waarde aan.
Tsja maar date zou anders zijn denk ik dan doe je toch meer je best denk.

btw edit aan dat eerste ben ik schuldig met mn tante hahahaha
  maandag 21 november 2011 @ 01:43:37 #145
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104617280
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2011 01:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als ik bij je langskom wel schoonmaken hè.
paar weken terug nog schoongemaakt.
me ouders waren er.
en ik heb 2 stofzuigers omdat me ouders 1 niet genoeg vonden ofzo. ze vonden me stofzuige rniet goed.

ik heb hem nog niet aangeraakt, maar het klinkt alsof ik heel netjes ben met zelfs 2 stofzuigers
ze wilde de ander weggooien, maar ik ga die bewaren
pi_104617292
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:43 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

me ouders waren er.
en ik heb 2 stofzuigers omdat me ouders 1 niet genoeg vonden ofzo. ze vonden me stofzuige rniet goed.

ik heb hem nog niet aangeraakt, maar het klinkt alsof ik heel netjes ben met zelfs 2 stofzuigers
Oh god is het zo erg? _O-
pi_104617293
quote:

[..]

_O-
pi_104617295
quote:

[..]

me ouders waren er.

Als je zou gaan stofzuigen, welke zou je dan gebruiken?
  maandag 21 november 2011 @ 01:45:01 #149
262978 Moonwalk
pi_104617299
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:43 schreef kree het volgende:

[..]

Haha ja snap je, maar ik heb meerdere keren iemand opgehaald en die zit met zn voeten tussen de rommel.
Nouja date is anders, maar ik hecht daar gewoon echt geen waarde aan.
Tsja maar date zou anders zijn denk ik dan doe je toch meer je best denk.
Nouja, zelf weten natuurlijk, je bent wie je bent en er zijn vast vrouwen die het niks kan schelen. Maar ik raad het je niet aan :7
pi_104617302
quote:

[..]

me ouders waren er.

Ik heb weinig recht van spreken, mijn kamer ziet er nu ook niet uit.

Maar het is niet vies, meer gewoon rommel.
  maandag 21 november 2011 @ 01:45:48 #151
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104617311
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:44 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als je zou gaan stofzuigen, welke zou je dan gebruiken?
de beste die me ouders geforceerd voor me gekocht hebben.
de oude kan ik altijd nog gebruiken voor reserveonderdelen misschien.
pi_104617319
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb weinig recht van spreken, mijn kamer ziet er nu ook niet uit.

Maar het is niet vies, meer gewoon rommel.
Kom ik aan met mijn dagelijkse schoonmaak rondje in huis *)
pi_104617321
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:45 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Nouja, zelf weten natuurlijk, je bent wie je bent en er zijn vast vrouwen die het niks kan schelen. Maar ik raad het je niet aan :7
ach als ik echt verliefd ben op iemand dan is het een meid die dat niks kan schelen denk.
Maarja ik ga niet voor de eerste de beste natuurlijk :P
  maandag 21 november 2011 @ 01:46:49 #154
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104617329
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:46 schreef ayumu het volgende:

[..]

Kom ik aan met mijn dagelijkse schoonmaak rondje in huis *)
maar frankrijk is toch juist van de stoffige en verwaarloosde huishoudens?
pi_104617333
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:45 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

de beste die me ouders geforceerd voor me gekocht hebben.
de oude kan ik altijd nog gebruiken voor reserveonderdelen misschien.
Dat vind ik dan weer goed.
Als ik de oude nog zou hebben, zou ik nooit de nieuwe gebruiken, daarom gooi ik oude dingen altijd weg, wat soms best moeilijk voelt.
  maandag 21 november 2011 @ 01:47:29 #156
262978 Moonwalk
pi_104617340
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:46 schreef kree het volgende:

[..]

ach als ik echt verliefd ben op iemand dan is het een meid die dat niks kan schelen denk.
Maarja ik ga niet voor de eerste de beste natuurlijk :P
Dan komt het vast goed en zal zij speciaal voor jou ook een lege verpakking in je auto gooien, romantisch :7
pi_104617341
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:46 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

maar frankrijk is toch juist van de stoffige en verwaarloosde huishoudens?
Excuseer? }:|
  maandag 21 november 2011 @ 01:47:52 #158
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104617344
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:47 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als ik de oude nog zou hebben, zou ik nooit de nieuwe gebruiken, daarom gooi ik oude dingen altijd weg, wat soms best moeilijk voelt.
ja natuurlijk, dat is heel logisch.

maar dat van die stofzuigers, me ouders hebben wel een punt. de oude is gewoon, hij zuigt niet echt goed.
  maandag 21 november 2011 @ 01:48:31 #159
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104617355
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:47 schreef ayumu het volgende:

[..]

Excuseer? }:|
ja zo van die verlaten schuren met struikjes, en bramen enzo. en waar om de honderd meter wel ouderwetse dingen staan die gevonden kunnen worden met schuurvondst enzo
pi_104617368
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:47 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Dan komt het vast goed en zal zij speciaal voor jou ook een lege verpakking in je auto gooien, romantisch :7
Als ik verliefd ben dan mag ze alles in mijn auto gooien O+
pi_104617370
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:47 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Goed zou zijn als hij zijn stofzuiger zou gebruiken ipv uit elkaar halen terwijl zijn ouders het voor hem hebben gekocht.
pi_104617378
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Goed zou zijn als hij zijn stofzuiger zou gebruiken ipv uit elkaar halen terwijl zijn ouders het voor hem hebben gekocht.
Hij wilde de oude uit elkaar halen.
pi_104617380
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:48 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja zo van die verlaten schuren met stuikjes, en bramen enzo. en waar je ouderwetse dingen vind als schuurvondst enzo
Ik ben Nederlands en mijn vriendin is fransoos al is zijzelf van Bulgaarse/Italiaanse afkomst en zeer netjes O+
pi_104617385
Iemand hier een app hoe je het geluid dat een blackberry camera maakt bij het nemen van een foto uit kunt zetten? :r
  maandag 21 november 2011 @ 01:50:21 #165
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104617387
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

ik mocht de nieuwe niet uit elkaar halen. dat hebben ze speciaal 10X tegen me gezegd. en preventief boos gezegd
  maandag 21 november 2011 @ 01:50:34 #166
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104617390
quote:

[..]

BADUM TSSSSSSSSSSS
C'est la vie
pi_104617393
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oh, ik neem alles terug dan. :@ Kan maar beter naar bed gaan.
pi_104617395
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:50 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik mocht de nieuwe niet uit elkaar halen. dat hebben ze speciaal 10X tegen me gezegd. en preventief boos gezegd
Haha, mooi. :P Ze kennen je goed.
  maandag 21 november 2011 @ 01:51:39 #169
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104617401
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

ja idd, ik wilde ook de oude uit elkaar halen.

maar de oude heeft wel een langer elektrisch snoer dan de nieuwe. en dat zei ik zo tegen me ouders dat hun stofzuiger die ze me aansmeerde niet helemaal alles beter was, en dat het nergens voor nodig was.
en toen gingen ze meteen dreigen dat ze me kenden, en dat ik de nieuwe niet het snoer van de oude mocht kijken of dat kon totdat de garantie voorbij was.
  maandag 21 november 2011 @ 01:52:08 #170
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104617409
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:28 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

C staat voor een model.

A = baby benz, klein model
B = zakelijke ruime mini mpv
C = sedan
E = luxe sedan aka taxi
S = is luxe sedan, top model
G = is terein wagen / jeep
ML = is pc hoofdstraat trekker
CL = coupe sport
CLS = ruime 4 persoons coupe 4 deurs
SL = cabrio reeks
SLK = is cabrio reeks klein

En dat zijn alle persoons auto's even uit me hoofd. elk model heeft een AMG uitvoering. Alleen de A AMG uitvoering is nooit officieel uitgekomen maar bestaat wel.

De benaming van de AMG reeks zoals 55 AMG staat voor 5.5 liter
  maandag 21 november 2011 @ 01:52:46 #171
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104617412
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2011 01:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

C staat voor een model.

A = baby benz, klein model
B = zakelijke ruime mini mpv
C = sedan
E = luxe sedan aka taxi
S = is luxe sedan
G = is terein wagen / jeep
ML = is pc hoofdstraat trekker
CL = coupe sport
CLS = ruime 4 persoons coupe 4 deurs

En dat zijn alle persoons auto's even uit me hoofd. elk model heeft een AMG uitvoering. Alleen de A AMG uitvoering is nooit officieel uitgekomen maar bestaat wel.
oh misschien was het ook wel een cl dan want het was met open dak, zo dat het opvouwde, ik ben dom met mercedes.
  maandag 21 november 2011 @ 01:54:35 #173
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104617434
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:50 schreef ayumu het volgende:

[..]

Ik ben Nederlands en mijn vriendin is fransoos al is zijzelf van Bulgaarse/Italiaanse afkomst en zeer netjes O+
oh ik kende ook een bulgaar. moniek ofzo.
volgens haar kon je kraanwater niet drinken, en dan liep ze altijd met flessen.
pi_104617443
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:54 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

In Spanje werd mij dat wel afgeraden. Zit meer kalk in of zo en daar kunnen nederlanders niet goed tegen.
  maandag 21 november 2011 @ 01:56:06 #175
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104617447
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:52 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oh misschien was het ook wel een cl dan want het was met open dak, zo dat het opvouwde, ik ben dom met mercedes.
Hard of soft top?

Hardtop is SLK os SL softtop kunnen verschillende zijn
pi_104617453
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:54 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

In Bulgarije is het water meestal niet echt zo schoon, En raad het ook af om gewoon kraanwater te drinken in Bulgarije dan hier in Nederland is het wel drinkbaar.
pi_104617471
Hoewel het leidingwater in Spanje geen gevaar voor de gezondheid oplevert als je het drinkt, gebruikt men normaal gesproken flessen mineraalwater als drinkwater. Dat heeft vooral te maken met de over het algemeen duidelijk aanwezige chloorsmaak in het water dat uit in de kraan komt.
Voor Frankrijk geldt eenzelfde verhaal.
  maandag 21 november 2011 @ 01:58:30 #178
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104617472
quote:
Dat zocht ik toevallig ook.
C'est la vie
  maandag 21 november 2011 @ 01:58:42 #179
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104617476
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2011 01:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hard of soft top?

Hardtop is SLK os SL softtop kunnen verschillende zijn
hardtop.
slk klinkt wel bekend eigenlijk
pi_104617485
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:58 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

hardtop.

?!?
  maandag 21 november 2011 @ 01:59:24 #181
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104617486
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:58 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

hardtop.
2 persoons auto dus geen achterbank
  maandag 21 november 2011 @ 01:59:51 #182
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104617490
In Zuid en Oost-Europa moet je sowieso niet uit de kraan drinken.
C'est la vie
pi_104617499
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2011 01:59 schreef heloef het volgende:
Over het algemeen worden er geen mensen ziek van hoor.
pi_104617500
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2011 01:59 schreef heloef het volgende:
Ach na een tijdje ben je het wel gewend paar weekjes aan de dunne daarna gaat het beter :P
  maandag 21 november 2011 @ 02:02:10 #185
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104617509
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:59 schreef ayumu het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

?!?
denk een ouder model. 2006 ofzo. ik weet niet meer tijd gaat snel.
me vader had ook een mercedes S klasse, die verlengd was(of zijn ze dat allemaal?)
niet stretched limo verlengd, maar wel leuk achterin.
met v8 dacht ik lijtk me , maar vervolgens wel op lpg :') , gierige ouders.
2de hands was die wel :( uit 2001 ofzo. ofweet ik het
ik vond hem altijd vetter dan de amg die 2 deurs hardtop coupe. tot ik erachter kwam dat amg enzo speciaal was

oh wacht het moet iets zijn wat in eind 2006 begin 2007 nieuw was. geen idee wat er toen allemaal was, maar toen was hij nieuw., want ik heb een aanknopingspunt met iets.
  maandag 21 november 2011 @ 02:05:57 #186
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104617542
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 01:56 schreef ayumu het volgende:

[..]

In Bulgarije is het water meestal niet echt zo schoon, En raad het ook af om gewoon kraanwater te drinken in Bulgarije dan hier in Nederland is het wel drinkbaar.
ja dat weet ik.
maar zij wilde niet geloven en deed panisch als ik wat hier uit de kraan drinkte, hier in nederland jeweetwel.
en hier liep zij met flessen.
misschien staat ze nog steeds op spuistraat 15 of 14in amsterdam, met haar flessen.
pi_104617590
Als ik morgen nog effe zin heb dan zal ik eens een foto maken van die auto van mij hahahaha
kunnen jullie nog lachen :')
pi_104617599
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 02:00 schreef ayumu het volgende:

[..]

Ach na een tijdje ben je het wel gewend paar weekjes aan de dunne daarna gaat het beter :P
Op vakantie wil je niet aan de dunne lijkt me.
pi_104617619
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2011 02:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gebeurt toch bijna nooit naar aanleiding van het water, meer door je andere voedingspatroon als je op vakantie bent.
  maandag 21 november 2011 @ 02:15:02 #190
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104617625
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2011 02:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

je kan ook gewoon niet op vakantie.

quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 02:11 schreef kree het volgende:
Als ik morgen nog effe zin heb dan zal ik eens een foto maken van die auto van mij hahahaha
kunnen jullie nog lachen :')
ik ben geinteresseerd in dit soort dingen.
altijd heel interessant zijn dat soort straatbeelden en alles die je niet kan vinden in de boeken en films.
en als je mooie foto's maakt, daar kan google streetvieuw ook niet aan tippen.
pi_104617638
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 02:15 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

je kan ook gewoon niet op vakantie.
:{w
pi_104617642
Tja, wie kan er opgewonden raken van alleen maar een blik (de ogen) van iemand?
  maandag 21 november 2011 @ 02:17:02 #193
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104617648
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 02:16 schreef mrk.n het volgende:
nee niet opgewonden.
het voelt alleen heel goed, alles wederzijds enzo
pi_104617656
quote:
Opgewonden niet, wel verliefd O+
pi_104617663
quote:
Moi.
pi_104617664
quote:
Ik, afhankelijk van de soort blik natuurlijk.
pi_104617666
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 02:17 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee niet opgewonden.
het voelt alleen heel goed, alles wederzijds enzo
Goed. Ik las je verhaal. Er zijn ook stelletjes die seks met condoom hebben. Je kunt dus ook voor de verandering eens neuken met een hoer met condoom. Veiliger voor jezelf ook nog.
pi_104617669
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 02:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik, afhankelijk van de soort blik natuurlijk.
Ik kan me gelijk heel verliefd voelen alleen al door een blik van een meid.
En dan denk ik nog geneens aan seks, tja weet niet of dat raar is. maarja
pi_104617683
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 02:19 schreef kree het volgende:

[..]

Ik kan me gelijk heel verliefd voelen alleen al door een blik van een meid.
En dan denk ik nog geneens aan seks, tja weet niet of dat raar is. maarja
Dat ook wel hoor, maar dat is een heel ander soort blik :P
pi_104617687
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 02:19 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Goed. Ik las je verhaal. Er zijn ook stelletjes die seks met condoom hebben. Je kunt dus ook voor de verandering eens neuken met een hoer met condoom. Veiliger voor jezelf ook nog.
Ja, reageer hier eens op Mlig. Sinji en ik zeiden dit ook al maar je reageerde niet.
pi_104617691
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 02:20 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat ook wel hoor, maar dat is een heel ander soort blik :P
Ja je hebt twee blikken, van 1 ik wil je gewoon neuken en 2 ik vindt je leuk, hahaha denk dat ik er het verschil wel in kan zien, zoals jullie weten ga ik dan voor 2. :P
pi_104617695
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 02:19 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Je moet hiernaar luisteren hoor, MLiG.
pi_104617701
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 02:21 schreef kree het volgende:

[..]

Ja je hebt twee blikken, van 1 ik wil je gewoon neuken en 2 ik vindt je leuk, hahaha denk dat ik er het verschil wel in kan zien, zoals jullie weten ga ik dan voor 2. :P
Kan ook bij dezelfde persoon. Je kunt liefdevolle blikken werpen maar ook kijken alsof je diegene het liefst zou verslinden :9
Afhankelijk van de situatie enzo.
pi_104617704
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 02:21 schreef kree het volgende:

[..]

Ik voor allebei. Maar ik heb dus bij één persoon dat ik opgewonden kan worden van alleen al ogen/blik. Moet je zien hoeveel effect mijn vriendin eigenlijk op me heeft. :D
pi_104617716
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 02:23 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Kan ook bij dezelfde persoon. Je kunt liefdevolle blikken werpen maar ook kijken alsof je diegene het liefst zou verslinden :9
Afhankelijk van de situatie enzo.
Klopt, hahaha ik zou met een meid zo de eerste avond het bed in duiken hoor.
Maar dan moet ik wel het gevoel hebben dat het niet alleen voor 1 avond seks is.
(hoe graag ik dat ook zou willen)
pi_104617725
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 02:24 schreef kree het volgende:

[..]

Klopt, hahaha ik zou met een meid zo de eerste avond het bed in duiken hoor.
Maar dan moet ik wel het gevoel hebben dat het niet alleen voor 1 avond seks is.
(hoe graag ik dat ook zou willen)
Dat siert je. Maar durf wel initiatief te nemen als je er meer in ziet.
  maandag 21 november 2011 @ 02:26:18 #207
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104617727
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 02:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, reageer hier eens op Mlig. Sinji en ik zeiden dit ook al maar je reageerde niet.
ik wijs wel door naar hypocriet mrkn.
en ook cactus, en die ander, en myraela. en ik wil geen moeite doen om het uit te leggen
pi_104617741
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 02:26 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

en ook cactus, en die ander, en myraela. en ik wil geen moeite doen om het uit te leggen
Oh nee?
Het is slecht wat je doet, niet gezond.
Als je doodging aan een ziekte zou het lastig zijn voor je ouders, bekijk het maar zo.
pi_104617743
quote:

[..]

:?
pi_104617747
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 02:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oh nee?
Het is slecht wat je doet, niet gezond.
Als je doodging aan een ziekte zou het lastig zijn voor je ouders, bekijk het maar zo.
pi_104617748
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 02:26 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat siert je. Maar durf wel initiatief te nemen als je er meer in ziet.
Klopt en ik zit nu nog te twijfelen over wat ik had moeten doen.
Jullie weten het verhaal met die psychose meid.
Daar had ik seks mee kunnen hebben denk ik.

Maar ben toen niet verder gegaan (toen wist ik dat hele verhaal nog niet en was op de eerste avond dat we ook zoenden)

Nu vraag ik me af had ik het gewoon maar moeten doen en verder moeten gaan?
Aan de ene kant heb ik er geen spijt van omdat het toch allemaal gestrand zou zijn nadat zij mij wel haar hele verhaal vertelde.

Dus ik wacht nog op de ware :)
pi_104617767
quote:

[..]

Ik begrijp de post niet, wat hebben Myraela en Cactus hiermee te maken?
pi_104617769
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 02:29 schreef kree het volgende:

[..]

Klopt en ik zit nu nog te twijfelen over wat ik had moeten doen.
Jullie weten het verhaal met die psychose meid.
Daar had ik seks mee kunnen hebben denk ik.

Maar ben toen niet verder gegaan (toen wist ik dat hele verhaal nog niet en was op de eerste avond dat we ook zoenden)

Nu vraag ik me af had ik het gewoon maar moeten doen en verder moeten gaan?
Aan de ene kant heb ik er geen spijt van omdat het toch allemaal gestrand zou zijn nadat zij mij wel haar hele verhaal vertelde.

Dus ik wacht nog op de ware :)
Op de ware wachten is overdreven.
Wachten op iemand die je leuk vindt is begrijpelijk, maar dicht het niet teveel exclusiviteit toe.
pi_104617786
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 02:32 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Op de ware wachten is overdreven.
Wachten op iemand die je leuk vindt is begrijpelijk, maar dicht het niet teveel exclusiviteit toe.
Ja maar het is ook een gevoel van mij.
En ben blij eigenlijk dat ik dat achteraf niet heb gegaan met haar, want zie maar de afloop.
Als ik ook nog seks met haar gehad had dan was het nog moeilijker geweest.

Mis haar nu al gewoon alleen al omdat ik haar gezoend heb, met seks erbij zou het nog moeilijker zijn geweest denk.
  maandag 21 november 2011 @ 02:48:22 #215
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104617844
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 02:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:?
er zijn ook stelletjes die geen seks hebben.
dus dan kan ik ook geen seks gaan hebben, en dan mezelf geruststellen dat ik hetzelfde doe als die stelletjes.

(niet dus)

quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 02:32 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik begrijp de post niet, wat hebben Myraela en Cactus hiermee te maken?
nou wat zij hebben gepost. waarom wordt ik nou weer buttetelt, en "de echte wereld" van me af gehouden. terwijl iedereen anders lekker met elkaar ddingen doet en lol heeft en alles wat meer. en ook leuk en liefde enzo.
pi_104617853
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 02:48 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

er zijn ook stelletjes die geen seks hebben.
dus dan kan ik ook geen seks gaan hebben, en dan mezelf geruststellen dat ik hetzelfde doe als die stelletjes.

(niet dus)

[..]

nou wat zij hebben gepost. waarom wordt ik nou weer buttetelt, en "de echte wereld" van me af gehouden. terwijl iedereen anders lekker met elkaar ddingen doet en lol heeft en alles wat meer. en ook leuk en liefde enzo.

Dat doe jij, niet de anderen. Niemand betuttelt jou.
pi_104617859
brrrrr ik heb het koud en ben moe.
Ik ga jullie verlaten vrienden en vriendinnetjes :* en weltrust allemaal
  maandag 21 november 2011 @ 02:55:03 #218
262978 Moonwalk
pi_104617864
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 02:35 schreef kree het volgende:

[..]

Ja maar het is ook een gevoel van mij.
En ben blij eigenlijk dat ik dat achteraf niet heb gegaan met haar, want zie maar de afloop.
Als ik ook nog seks met haar gehad had dan was het nog moeilijker geweest.

Mis haar nu al gewoon alleen al omdat ik haar gezoend heb, met seks erbij zou het nog moeilijker zijn geweest denk.
Hey Kree niet lullig bedoeld, maar misschien heb je wat aan dit topic

De kunst van het loslaten van je ex
  maandag 21 november 2011 @ 02:59:52 #219
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104617879
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 02:51 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat doe jij, niet de anderen. Niemand betuttelt jou.
quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2011 01:31 schreef Cactus1 het volgende:
Zijn er nog mensen online die wel eens neuken? Ik vroeg me namelijk af hoe veilig jullie het altijd doen? :)
quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2011 01:34 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik heb een tering hekel aan condooms :') Waarmee ik niet zeg dat ik ze wel/niet gebruik. Maar ik zit altijd een beetje met het volgende. Ik weiger echt iemand te pijpen met condoom, maar wat is dan nog de functie van wel neuken met condoom :?
quote:
7s.gif Op zondag 6 november 2011 01:39 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Relatie hoeft niet persé, maar ik wil wel iemand heel erg leuk vinden. Was in het verleden wel anders. Maar kleine meisjes worden groot en dat zinloze rondneuken is gewoon mijn ding niet. Dan zit ik nog liever op zaterdagnacht op Fok :7
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:44 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Dan weet je meestal ook wel of je 't veilig moet doen of dat het ook 'onveilig' kan en als je dan de pil slikt maakt dat toch ook niet meer uit zodra je weet dat die persoon niets heeft. De kans dat je dan zwanger wordt is wel heel erg klein. :P

Ik heb ook een paar maanden rondgeneukt, 't was een fase ofzo. Ook wel eens onveilig terwijl ik 't meisje in kwestie helemaal niet goed kende, allemaal dom. Maar goed, doe ik nu niet meer, ook niet als ik ooit single zou zijn.
quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2011 01:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

Eigenlijk nooit zo over nagedacht. :') Ik doe het niet altijd met condoom, zeker niet als ik iemand vaak zie. Ik slik de pil en wil het dan wel laten testen als iemand dat wilt. Voor ONSjes en alles wel gewoon met.
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 15:32 schreef mrk.n het volgende:
Lijkt me trouwens ook wel leuk om een kind te maken. Ik heb seks zonder condoom maar niet met de intentie om een kind te maken. Voelt misschien wel speciaal. Of ik heb nu weer een bepaald ideaalbeeld, kan ook.

Er was namelijk een 45 jarige vrouw die donderdag tegen mij zei dat ik een ideaalbeeld van het leven heb, omdat ik nog jong ben. Best negatief eigenlijk. :)
en ik ben ook jaren lang heel erg nieuwsgierig geweest naar hoe het zou voelen enzo zonder condoom. en dat lukte echt nooit, durfde ik ook nooit te vragen. Het was compleet onmogelijk voor mij om dat te "krijgen" hoeveel ik er ook voor over had. (meer dan duizend euro bijv)
en als je het dan vraagt, en er enorm veel geld bij gaat bieden dan denken ze juist dat je iets hebt.
en als je weinig geld bied dan denken ze weer dat je met jan en allemaal onveilig neukt.
uiteindelijk ooit gelukt na veel faalpogingen, en oplichting en nog wat meer. met een mailtje van. "oke 1 voorwaarde, ik wil weten hoe het zonder condoom is en voelt, ik heb dat nog nooit gedaan enzo. extra geld dan. maak ik er van totaal 750 euro".
zij heeft me ook verlaten na 1 keer

nu (crisis ofzo) adverteren hoeren ineens ermee, en is het makkelijekr te krijgen

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 21-11-2011 03:13:39 ]
pi_104617896
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 02:55 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Hey Kree niet lullig bedoeld, maar misschien heb je wat aan dit topic

De kunst van het loslaten van je ex

Ja ben het tegen gekomen en ik snap van jou dat het niet lullig bedoeld is.
Maar het is gewoon een heel andere (klote) situatie.
Het is niet standaard natuurlijk dat het zo gaat.

Het is niet standaard vriendje en vriendinnetje wat stukloopt het komt alleen door haar problemen.
Dat is juist waar ik mee zit.

Maargoed had gister en vandaag nog een sms gestuurd en ik krijg weer niks terug (borderline)
En het was gewoon maar een vraag maarja.

Goed ja weet ik veel hoe ik met dat soort mensen om moet gaan???
Echt geen idee :{
pi_104617918
brrrrr nu ga ik echt mn bed in hoor.
Weltrust allemaal, misschien lees ik het nog effe bij op mobiel :P

Weltrusten skatjes :*
  maandag 21 november 2011 @ 03:19:08 #222
262978 Moonwalk
pi_104617920
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 03:06 schreef kree het volgende:

[..]

Ja ben het tegen gekomen en ik snap van jou dat het niet lullig bedoeld is.
Maar het is gewoon een heel andere (klote) situatie.
Het is niet standaard natuurlijk dat het zo gaat.

Het is niet standaard vriendje en vriendinnetje wat stukloopt het komt alleen door haar problemen.
Dat is juist waar ik mee zit.

Maargoed had gister en vandaag nog een sms gestuurd en ik krijg weer niks terug (borderline)
En het was gewoon maar een vraag maarja.

Goed ja weet ik veel hoe ik met dat soort mensen om moet gaan???
Echt geen idee :{
Nee, je wil het niet loslaten dat is heel wat anders. Als je 85 bent zit je in het bejaarden tehuis aan de bingotafel te vertellen dat jouw geval zo anders is en dat het door haar psychose komt dat je nooit verder bent gaan leven. Maar je moet wakker worden, je bent zelf degene die niet door gaat met leven.

Je hebt een ex, die laat je niet los, dus kan je best in dat topic terecht en aan je proces werken. Dat doe je niet omdat je elke concrete mogelijke oplossing niet onder ogen wil komen. Ik vind het best wel erg om te zien maar ik geef het nu wel echt op :) ik heb hier geen kracht meer voor want je luistert niet :P

:*
pi_104617933
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 03:19 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Nee, je wil het niet loslaten dat is heel wat anders. Als je 85 bent zit je in het bejaarden tehuis aan de bingotafel te vertellen dat jouw geval zo anders is en dat het door haar psychose komt dat je nooit verder bent gaan leven. Maar je moet wakker worden, je bent zelf degene die niet door gaat met leven.

Je hebt een ex, die laat je niet los, dus kan je best in dat topic terecht en aan je proces werken. Dat doe je niet omdat je elke concrete mogelijke oplossing niet onder ogen wil komen. Ik vind het best wel erg om te zien maar ik geef het nu wel echt op :) ik heb hier geen kracht meer voor want je luistert niet :P

[ afbeelding ]

:*
Nou nog effe snel dan.

Ja en Nee.

Dat is het zij wil mij nog steeds en ik haar.
Daar komt het op neer.

Er zit 1 probleem tussen en dat is die psycose/borderline

En ik vindt het gewoon heel moeilijk om zo'n iemand te laten vallen.
Terwijl ik haar wel leuk vind.

Maar ik snap het hele punt wel, ik kan natuurlijk niet verder als ik nog hang in iets waarvan ik denk dat het wat kan worden.

Nouja zal het maar proberen te laten gaan, maar het is wel moeilijk hoor.
Ik had namelijk nooit zoveel voor een meid gevoeld als voor haar, maarja moet het maar vergeten denk want ik zie er niks van worden.

Als ze zelf wat had gewild dan had ik nu wel een berichtje terug, het is gewoon alleen aandacht vragen van haar denk en dat heeft met die hele psychose te maken.

Denk dat ik haar eigenlijk nooit had moeten tegen komen want het maakt het me nu alleen maar moeilijker. Maarja tis gewoon ook een kutziekte en alleen mensen die hetzelfde meemaken snappen dat.

Nou ik dus niet want ik zou haar willen steunen erin ook hoor, maar ik zie er geen mogelijkheid in nu.

Dus ik ga het vergeten en verder.
pi_104617965
nou krijg er weer tranen van vindt het zo vervelend voor haar.
Ik kan er gewoon niet tegen, nouja lees het morgen wel weer allemaal, ik ga de handel afsluiten hier.
want het is al weer veels te laat nu.
  maandag 21 november 2011 @ 06:43:47 #225
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104618110
En het is hier veuls te vroeg nu. Godverdomme. En koud
  maandag 21 november 2011 @ 07:54:48 #226
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104618478
quote:

[..]

Beste knul, je vergeet 1 klein maar heel belangrijk dingetje....

Meer dan 80% van de stelletjes die sex zonder condoom hebben zijn hier mee begonnen na ze beiden een soa test gedaan hebben.

Dit blijkt uit een onderzoek onder jongeren van BNN tijdens de nationale SOA test / avond.

Maar hey jij wilt vast die kleine 20% zijn.

Maar weet je wat ik denk....

Jij krijgt geen aandacht in het dagelijks leven en hebt zo een leeg leven dat je dit soort dingen gaat roepen en bedenken omdat je weet dat heel veel mensen daar op reageren. En dus weer aandacht krijgt.

Sex, hoeren, geld weg geven doen het altijd goed.
pi_104618580
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 02:59 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

en ik ben ook jaren lang heel erg nieuwsgierig geweest naar hoe het zou voelen enzo zonder condoom. en dat lukte echt nooit, durfde ik ook nooit te vragen. Het was compleet onmogelijk voor mij om dat te "krijgen" hoeveel ik er ook voor over had. (meer dan duizend euro bijv)
en als je het dan vraagt, en er enorm veel geld bij gaat bieden dan denken ze juist dat je iets hebt.
en als je weinig geld bied dan denken ze weer dat je met jan en allemaal onveilig neukt.
uiteindelijk ooit gelukt na veel faalpogingen, en oplichting en nog wat meer. met een mailtje van. "oke 1 voorwaarde, ik wil weten hoe het zonder condoom is en voelt, ik heb dat nog nooit gedaan enzo. extra geld dan. maak ik er van totaal 750 euro".

nu (crisis ofzo) adverteren hoeren ineens ermee, en is het makkelijekr te krijgen
Ik heb wel seks zonder condoom met mijn vriendin inderdaad. Pas nadat ik zeker wist dat ik geen rare SOA's had aangezien ik ook één keer onveilige seks heb gehad met een meid die nogal losbandig was. Niet dat het meisje per definitie een soa heeft, maar toch.

Die hoer van jou heeft sowieso met meerdere mannen onveilige seks. Jij bent echt geen uitzondering. Ik zou het maar veilig gaan doen als ik jou was.
  maandag 21 november 2011 @ 08:25:57 #228
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104618701
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 08:09 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik heb wel seks zonder condoom met mijn vriendin inderdaad. Pas nadat ik zeker wist dat ik geen rare SOA's had aangezien ik ook één keer onveilige seks heb gehad met een meid die nogal losbandig was. Niet dat het meisje per definitie een soa heeft, maar toch.

Die hoer van jou heeft sowieso met meerdere mannen onveilige seks. Jij bent echt geen uitzondering. Ik zou het maar veilig gaan doen als ik jou was.
Hier ben ik het helemaal mee eens.

Bohh, eindelijk weer eens fatsoenlijk gejogged. Best lekker die koele lucht.
  maandag 21 november 2011 @ 08:32:02 #229
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_104618754
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 02:59 schreef mylifeisgrey het volgende:

Jongen,
spendeer dat geld gewoon op een paar hele mooie dates,
Heb je een goeie basis voor een relatie en stel het dan na een maandje gewoon voor.....

Meisjes worden heel makkelijk en aanhankelijk als je geld aan ze uitgeeft.
Ze geld bieden voor sex.. is gewoon een beetje dom en veelte moeilijk doen.
+ Natuurlijk breekt een meisje wat voor geld gaat liggen je hart en denken ze dat je een vieze soa wilt verspreiden voor rare fetisj redenen....
  maandag 21 november 2011 @ 08:51:01 #230
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104618974
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 08:32 schreef LolaLovesYou het volgende:

[..]

Jongen,
spendeer dat geld gewoon op een paar hele mooie dates,
Heb je een goeie basis voor een relatie en stel het dan na een maandje gewoon voor.....

Ze geld bieden voor sex.. is gewoon een beetje dom en veelte moeilijk doen.
+ Natuurlijk breekt een meisje wat voor geld gaat liggen je hart en denken ze dat je een vieze soa wilt verspreiden voor rare fetisj redenen....
Naar de hoeren vind hij simpelweg makkelijker. Hoe jammer dan ook.

Anyway, mooie foto deze

SPOILER
Jammer dat het zo overexposed is.
pi_104618975
Waarom stuurt mlig mij rare dm
Anonimity is a bliss
  maandag 21 november 2011 @ 08:52:01 #232
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104618985
Wat is raar? _O-
pi_104619046
quote:
10s.gif Op maandag 21 november 2011 08:52 schreef stefanhaan het volgende:
Wat is raar? _O-
Alsof ik tegen hem praat, maar dat doe ik niet
Anonimity is a bliss
pi_104619099
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2011 08:51 schreef gewoonfaye het volgende:
Waarom stuurt mlig mij rare dm
Reboundgirl.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  maandag 21 november 2011 @ 09:05:16 #235
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_104619191
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 08:51 schreef Sinji het volgende:

[..]

Naar de hoeren vind hij simpelweg makkelijker. Hoe jammer dan ook.

Anyway, mooie foto deze

SPOILER
Jammer dat het zo overexposed is.
Dat heet een light flare die niet gefotosoept is.. en hoe dan ook...

mannen de naar de hoeren gaan :')
  maandag 21 november 2011 @ 09:08:37 #236
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104619248
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 09:05 schreef LolaLovesYou het volgende:

[..]

Amen _O_
pi_104619264
quote:
6s.gif Op maandag 21 november 2011 08:59 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Reboundgirl.
Reboundboy
Anonimity is a bliss
pi_104619399
quote:
10s.gif Op maandag 21 november 2011 09:09 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Reboundboy
Dit wordt creepy.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_104619421
quote:
10s.gif Op maandag 21 november 2011 09:09 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Reboundboy
Je wil MLiG als reboundboy? :P
  maandag 21 november 2011 @ 09:22:02 #240
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104619469
quote:
10s.gif Op maandag 21 november 2011 09:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je wil MLiG als reboundboy? :P
Neger wat _O-
pi_104619521
quote:
10s.gif Op maandag 21 november 2011 09:22 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Neger wat _O-
Ik moest lachen toen ik eraan dacht :P
However, hij zou geen nee zeggen.
pi_104619643
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 08:32 schreef LolaLovesYou het volgende:

:o
  maandag 21 november 2011 @ 09:29:24 #243
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104619651
Grey, waarom haal jij in godsnaam stofzuigers uit elkaar _O-

Een keer voor de nieuwsgierigheid kan ik enigszins inkomen, maar élke stofzuiger? Mwehehehehehehe :')
pi_104619712
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 09:29 schreef Sinji het volgende:
Grey, waarom haal jij in godsnaam stofzuigers uit elkaar _O-

Een keer voor de nieuwsgierigheid kan ik enigszins inkomen, maar élke stofzuiger? Mwehehehehehehe :')
Om de onderdelen te gebruiken, duh :')
  maandag 21 november 2011 @ 09:34:16 #245
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104619751
quote:
11s.gif Op maandag 21 november 2011 09:29 schreef benzin het volgende:

[..]

He benzin, kom je ook naar de meet?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_104619753
quote:
11s.gif Op maandag 21 november 2011 09:29 schreef benzin het volgende:

[..]

Doe het alsjeblieft met mate.
Maar af en toe een cadeautje kan geen kwaad en veel meiden worden er inderdaad blij van.
  maandag 21 november 2011 @ 09:36:37 #247
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104619793
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 09:32 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Om de onderdelen te gebruiken, duh :')
Whait.. whut? Bouwt hij daar een geïmproviseerde lamp van ofzo? Dan kun je beter een lamp van 20 euro kopen in plaats van een stofzuiger van 100 euro uit elkaar halen.

Tenzij hij bezig is om een tijdmachine te maken, waarvoor kudos
pi_104619812
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 09:36 schreef Sinji het volgende:

[..]

Whait.. whut? Bouwt hij daar een geïmproviseerde lamp van ofzo? Dan kun je beter een lamp van 20 euro kopen in plaats van een stofzuiger van 100 euro uit elkaar halen.

Tenzij hij bezig is om een tijdmachine te maken, waarvoor kudos
Je weet het maar nooit met hem :P
pi_104619848
quote:
99s.gif Op maandag 21 november 2011 09:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

He benzin, kom je ook naar de meet?
Je ziet het, ik moet sparen voor dates :+

Bij de vorige meet, die niet doorging, stond ik op de misschien-lijst.

Is het 's middags of 's avonds? Je mag me op zich wel alvast op de misschien-lijst zetten als die er is :)
  maandag 21 november 2011 @ 09:39:57 #250
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104619873
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 09:37 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je weet het maar nooit met hem :P
Soms doet hij me denken aan Einstein, maar dan zonder de relativiteits-theoriën en zulks
  maandag 21 november 2011 @ 09:41:15 #251
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104619899
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 09:38 schreef benzin het volgende:

[..]

Is het 's middags of 's avonds? Je mag me op zich wel alvast op de misschien-lijst zetten als die er is :)
Je mag komen op vrijdag einde van de middag. En zaterdag vanaf een uur of 3. Dan ben ik thuis.
pi_104619954
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 09:38 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik wil best een keer zien of jij in het echt net zo schattig bent als op je foto's en in je posts O+
pi_104619979
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 09:43 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik wil best een keer zien of jij in het echt net zo schattig bent als op je foto's en in je posts O+
De enige hier die me in het echt ontmoet heeft zegt van wel :+
pi_104619984
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 09:39 schreef Sinji het volgende:

[..]

Soms doet hij me denken aan Einstein, maar dan zonder de relativiteits-theoriën en zulks
Tellen complottheorieën en marktveroverende ideeën zoals rouwkaarten met gedroogde bladeren erop ook?
pi_104619994
quote:
99s.gif Op maandag 21 november 2011 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je mag komen op vrijdag einde van de middag. En zaterdag vanaf een uur of 3. Dan ben ik thuis.
huh, ga je beide dagen meeten?
  maandag 21 november 2011 @ 09:46:19 #256
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104620005
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2011 09:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

huh, ga je beide dagen meeten?
Mensen zijn beide dagen welkom.
pi_104620023
quote:
99s.gif Op maandag 21 november 2011 09:46 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Mensen zijn beide dagen welkom.
Benzin niet, die man alleen de vrijdag, want dan kom ik. :7
pi_104620054
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2011 09:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Daar wil hij zich best naar voegen, vermoed ik.
  maandag 21 november 2011 @ 09:49:44 #259
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104620072
quote:

[..]

Ik neem aan dat je best overtuigend kan zijn naar hem toe. :D
  maandag 21 november 2011 @ 09:51:10 #260
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104620098
ik skip vrijdag school gewoon om te komen ^O^
  maandag 21 november 2011 @ 09:51:17 #261
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104620105
Want bazenmeet is baas _O_
pi_104620126
quote:

[..]

Ik had sowieso beloofd je een keer te ontmoeten, dus ik zal kijken of vrijdag lukt :+
  maandag 21 november 2011 @ 09:52:26 #263
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104620136
oO<
pi_104620168
Over welke vrijdag hebben we het eigenlijk? :')
pi_104620196
Ik ga niet in Hengelo uit de trein stappen maar doorrijden naar Enschede en dan meteen de intercity weer terug nemen en dan vanuit Hengelo de stoptrein naar de uni, want een half uur te vroeg komen is zo triest :')
  maandag 21 november 2011 @ 09:55:21 #266
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104620210
quote:
10s.gif Op maandag 21 november 2011 09:53 schreef Myraela het volgende:
Over welke vrijdag hebben we het eigenlijk? :')
16 december geloof ik. Je hebt in het topic gepost mens.! :o
pi_104620228
quote:
99s.gif Op maandag 21 november 2011 09:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

16 december geloof ik. Je hebt in het topic gepost mens.! :o
Ohja. :7
Dan kan ik vast wel.
pi_104620411
Bweh, ik ben de helft van mijn marketing kwijt en had het gisteren moeten inleveren.
pi_104620450
quote:
13s.gif Op maandag 21 november 2011 10:04 schreef Myraela het volgende:
Bweh, ik ben de helft van mijn marketing kwijt en had het gisteren moeten inleveren.
Steunknuf
  maandag 21 november 2011 @ 10:07:15 #270
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104620459
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 09:05 schreef LolaLovesYou het volgende:

[..]

Lightflare over de hele foto? Lijkt vreemd, net een photofilter
pi_104620466
quote:
17s.gif Op maandag 21 november 2011 10:06 schreef benzin het volgende:

[..]

Steunknuf
O+
  maandag 21 november 2011 @ 10:08:17 #272
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104620482
Oh god, vrouwen wat leuks geven.
Als de klik er niet is komt die relatie nooit. Dus al geef je ze wat leuks, het hangt af van de klik!

Vergeet dat niet he!
  maandag 21 november 2011 @ 10:11:17 #273
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104620541
Vrouwen impliceren onverdiende cadeautjes van mannen als zwakte waar ze graag gebruik van willen maken.
pi_104620580
Ik wil alleen maar kusjes ipv cadeautjes. O+
  maandag 21 november 2011 @ 10:14:08 #275
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104620605
Een kusje is ook een cadeautje :9

God, ik luister een nummer en nu mis ik California :'(
  maandag 21 november 2011 @ 10:15:04 #276
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104620628
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2011 10:12 schreef Myraela het volgende:
Ik wil alleen maar kusjes ipv cadeautjes. O+
Kunnen we het ergens anders over hebben, voel me ineens verschrikkelijk eenzaam nu. :'(
pi_104620654
quote:
99s.gif Op maandag 21 november 2011 10:15 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Kunnen we het ergens anders over hebben, voel me ineens verschrikkelijk eenzaam nu. :'(
Waarom, ik krijg ook helemaal geen kusjes nu hoor. ;(
pi_104620683
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2011 10:16 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat komt omdat ik daar niet ben natuurlijk O+

SPOILER
pi_104620703
quote:
99s.gif Op maandag 21 november 2011 10:17 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat komt omdat ik daar niet ben natuurlijk O+

SPOILER
Kom eens kusjes geven dan. O+
  maandag 21 november 2011 @ 10:21:03 #280
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104620755
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2011 10:16 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het meest intieme contact dat ik heb gekend de laatste maanden was een knuffel van mijn beste vriendin toen ze naar huis ging.
Ik mis het verschrikkelijk, het hebben van iemand naar wie je even toeloopt voor een omhelzing omdat je blij bent dat ze weer thuis is. Of de vertrouwde warmte als ze naast je in bed ligt. Haar hoofd op mijn schouder tijdens het kijken van een film. ;(
Ze is morgen jarig en ik heb er meer moeite mee dan ik had verwacht.
pi_104620778
quote:
99s.gif Op maandag 21 november 2011 10:21 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Het meest intieme contact dat ik heb gekend de laatste maanden was een knuffel van mijn beste vriendin toen ze naar huis ging.
Ik mis het verschrikkelijk, het hebben van iemand naar wie je even toeloopt voor een omhelzing omdat je blij bent dat ze weer thuis is. Of de vertrouwde warmte als ze naast je in bed ligt. Haar hoofd op mijn schouder tijdens het kijken van een film. ;(
Oh, bweh, nu voel ik me zelfs eenzaam.
pi_104620802
quote:

[..]

Mijn laatste knuffel was in juni 2010 ;(
  maandag 21 november 2011 @ 10:23:19 #283
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104620803
quote:
9s.gif Op maandag 21 november 2011 10:22 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh, bweh, nu voel ik me zelfs eenzaam.
Sorry. Ik ga wel elders eenzaam zitten zijn.
pi_104620826
quote:
99s.gif Op maandag 21 november 2011 10:23 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Sorry. Ik ga wel elders eenzaam zitten zijn.
Neehoor. O+
pi_104620857
Mijn laatste knuffel en alles was niet zo lang geleden, maar toch mis ik dat liefde gevoel. O+
  maandag 21 november 2011 @ 10:27:18 #286
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104620887
quote:

[..]

Ik heb mezelf geleerd om te leven met de mogelijkheid dat ik voor altijd alleen zou kunnen blijven. Veel mensen kunnen het niet, maar het heeft voor mij wel vruchten afgeworpen deze houding. I don't give a fuck. Just enjoy life, even when alone.
pi_104621001
Mijn moeder zei gisteren dat ik niet meer welkom bij ze was als ik niets aan mijn gedrag veranderde ;(
pi_104621010
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 10:27 schreef Sinji het volgende:

[..]

Ik heb mezelf geleerd om te leven met de mogelijkheid dat ik voor altijd alleen zou kunnen blijven. Veel mensen kunnen het niet, maar het heeft voor mij wel vruchten afgeworpen deze houding. I don't give a fuck. Just enjoy life, even when alone.
Die instelling heb ik ook wel, maar toch mis ik het soms wel.
  maandag 21 november 2011 @ 10:34:14 #289
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104621020
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 10:33 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn moeder zei gisteren dat ik niet meer welkom bij ze was als ik niets aan mijn gedrag veranderde ;(
Nohh, wat heb je gedaan?
pi_104621066
Tering, mijn hoofd doet pijn, ik ben echt brak alsof ik een kater heb.
pi_104621071
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 10:34 schreef Sinji het volgende:

[..]

Nohh, wat heb je gedaan?
Niet echt een bepaald iets.
Gewoon mijn uitstraling van algemene lamlendigheid en luiheid, ik doe de hele dag niets behalve wat me wordt opgedragen en zit verder maar als een zoutzak op de bank, en ik gedraag me verder ontzettend labiel de afgelopen tijd, het ene moment loop ik door het huis te stuiteren en het andere moment ben ik iedereen aan het uitkafferen voor van alles en nog wat.
  maandag 21 november 2011 @ 10:38:55 #292
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104621136
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 10:36 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Niet echt een bepaald iets.
Gewoon mijn uitstraling van algemene lamlendigheid en luiheid, ik doe de hele dag niets behalve wat me wordt opgedragen en zit verder maar als een zoutzak op de bank, en ik gedraag me verder ontzettend labiel de afgelopen tijd, het ene moment loop ik door het huis te stuiteren en het andere moment ben ik iedereen aan het uitkafferen voor van alles en nog wat.
Klinkt minder ja. What's up
pi_104621181
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 10:38 schreef Sinji het volgende:

[..]

Klinkt minder ja. What's up
Geen idee wat er nu precies aan de hand is dat ik zo doe, maar het lijkt gewoon zo zinloos om wat dan ook te doen. Alles gaat toch wel kapot, ooit.
  maandag 21 november 2011 @ 10:40:35 #294
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104621184
quote:
17s.gif Op maandag 21 november 2011 10:24 schreef Myraela het volgende:

[..]

Neehoor. O+
O+

quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 10:27 schreef Sinji het volgende:

[..]

Ik probeer het, maar de ene dag gaat het beter dan de andere dag. Vandaag is een baaldag denk ik.
pi_104621215
Zouden jullie ooit met iemand kunnen samenwonen?
Van mezelf weet ik het niet, ik zou niet echt leuk 24/7 gezelschap zijn :')
pi_104621226
Trouwens, ik ga me ook eenzamer voelen als ik wel verliefd ben, dan als ik niet verliefd ben. Want dan telt de aandacht van andere mannen ineens niet meer mee.
  maandag 21 november 2011 @ 10:42:35 #297
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104621241
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 10:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wel, zolang ik mijn vrijheid behoud. Ik doe graag dingen zonder planning
pi_104621250
quote:
Ik, nu zeker nog niet. :') Ik heb iemand nodig die me gewoon mijn ruimte geeft om me soms even rustig in een hoekje terug te trekken.
  maandag 21 november 2011 @ 10:43:19 #299
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104621268
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2011 10:42 schreef Myraela het volgende:
Trouwens, ik ga me ook eenzamer voelen als ik wel verliefd ben, dan als ik niet verliefd ben. Want dan telt de aandacht van andere mannen ineens niet meer mee.
Ben je verliefd :D
  maandag 21 november 2011 @ 10:44:13 #300
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104621302
quote:
Ik heb een jaar samengewoond. ;(
Ging niet heel erg goed, al waren er hele leuke tijden.
pi_104621378
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 10:43 schreef Sinji het volgende:

[..]

Ben je verliefd :D
Eigenlijk al heel lang, ik moest er alleen even aan herinnert worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')