Auw, daar ben ik zelf regelmatig bang voorquote:Op maandag 21 november 2011 00:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Leuk als er niemand op je begrafenis komt inderdaad.
Kennismakingsgesprek, drie weken geleden. Ik probeerde er zonder vooroordelen heen te gaan, maar ik voelde me gewoon ontzettend ongemakkelijk bij alles wat ze zei of vroeg.quote:Op maandag 21 november 2011 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Recent? Hoevaak ben je geweest dan?
Dat is altijd zo bij een eerste gesprek, ze moet toch eerst een beeld bij je krijgen voordat ze eventueel met een oplossing kan komen. Jammer dat je daarna meteen niet meer bent gegaan. Of als je haar gewoon niet mocht, kan je het nog proberen bij een ander.quote:Op maandag 21 november 2011 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kennismakingsgesprek, drie weken geleden. Ik probeerde er zonder vooroordelen heen te gaan, maar ik voelde me gewoon ontzettend ongemakkelijk bij alles wat ze zei of vroeg.
En advies gaf ze me ook niet, ze vroeg alleen maar vervelende dingen.
Ik kon een vervolgafspraak maken over twee weken, maar eigenlijk heb ik teveel tegenzin om er wat aan te hebben.quote:Op maandag 21 november 2011 00:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is altijd zo bij een eerste gesprek, ze moet toch eerst een beeld bij je krijgen voordat ze eventueel met een oplossing kan komen. Jammer dat je daarna meteen niet meer bent gegaan. Of als je haar gewoon niet mocht, kan je het nog proberen bij een ander.
En met een vriendin. En met nog meer anderen. En ik ben te futloos om het goed te maken.quote:Op maandag 21 november 2011 00:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar goed, jammer dat je ruzie met je ouders hebt. Het zal wel weer overwaaien.
Als je gewoon eerlijk bent kan je er zomaar wat aan hebben.quote:Op maandag 21 november 2011 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kon een vervolgafspraak maken over twee weken, maar eigenlijk heb ik teveel tegenzin om er wat aan te hebben.
Met tegenzin gaan heeft inderdaad weinig zin. Maar misschien wordt het op ten duur wel minder ongemakkelijk en heb je er dan wel wat aan. Ze zeggen vaak wel dat je niet meteen moet afhaken na zo'n eerste gesprek, dat is vrijwel nooit leuk.quote:Op maandag 21 november 2011 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kon een vervolgafspraak maken over twee weken, maar eigenlijk heb ik teveel tegenzin om er wat aan te hebben.
Ik heb geen woord gelogen.quote:Op maandag 21 november 2011 00:14 schreef minibeer het volgende:
[..]
Als je gewoon eerlijk bent kan je er zomaar wat aan hebben.
Komt morgen wel dan.quote:Op maandag 21 november 2011 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En met een vriendin. En met nog meer anderen. En ik ben te futloos om het goed te maken.
Dit. Goed advies. Je gaat jezelf ook niet verder helpen zo.quote:Op maandag 21 november 2011 00:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met tegenzin gaan heeft inderdaad weinig zin. Maar misschien wordt het op ten duur wel minder ongemakkelijk en heb je er dan wel wat aan. Ze zeggen vaak wel dat je niet meteen moet afhaken na zo'n eerste gesprek, dat is vrijwel nooit leuk.
Maar dat geeft haar ook informatie. Dus het is wel degelijk nuttig om te zeggen dat je ergens geen antwoord op weet. Geen antwoord weten is ook een antwoord.quote:Op maandag 21 november 2011 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen woord gelogen.
Ik kon alleen oprecht geen antwoorden verzinnen op al die vragen 'hoe het voelde' om dingen te doen enzo. Ik kon alleen maar vragen wat ze bedoelde en dan snapte ik nog niet wat ik nu moest antwoorden.
Iedereen kent je alquote:Op maandag 21 november 2011 00:16 schreef kree het volgende:
Zo me toch maar effe aangemeld op de misschien lijst voor de meet.
Lijkt me opzich een leuk en afwisselend clubje.
Maarja ik ben nooit makkelijk met zo onbekenden ontmoeten, maar ik ga er heeeeel serieus over nadenken om toch maar eens te komen.
Lijkt me wel gezellig en het is in de buurt ook nu.
Waarschijnlijk niet, ik ben er te lui voor, altijd. Al een week. Ik jaag iedereen tegen me in het harnas. Mijn vriendin vindt dat ik niet eerlijk tegen haar ben en dat ik geen aandacht aan haar besteed. En elke keer dat ik het wil uitpraten zeg ik allemaal foute dingen.quote:
Ik zal ook eens nadenken of ik ga komen, dan komen er misschien nog rellen in real life.quote:Op maandag 21 november 2011 00:16 schreef kree het volgende:
Zo me toch maar effe aangemeld op de misschien lijst voor de meet.
Lijkt me opzich een leuk en afwisselend clubje.
Maarja ik ben nooit makkelijk met zo onbekenden ontmoeten, maar ik ga er heeeeel serieus over nadenken om toch maar eens te komen.
Lijkt me wel gezellig en het is in de buurt ook nu.
Ja via internetquote:
En ze wilde me meteen allemaal neurologische onderzoeken aanpraten, terwijl ze me nog geen halfuur kende. Ik vind dat raar.quote:Op maandag 21 november 2011 00:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar dat geeft haar ook informatie. Dus het is wel degelijk nuttig om te zeggen dat je ergens geen antwoord op weet. Geen antwoord weten is ook een antwoord.
Mogen jij en supersoep het op spierkracht en intelligentie doenquote:Op maandag 21 november 2011 00:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik zal ook eens nadenken of ik ga komen, dan komen er misschien nog rellen in real life.
Denk dat het wel mee zal vallen, maarja blijf het een beetje engig vinden om zomaar ineens met bijna totaal vreemde irl af te spreken.quote:Op maandag 21 november 2011 00:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik zal ook eens nadenken of ik ga komen, dan komen er misschien nog rellen in real life.
Daar zal ze dan wel een reden voor hebben hoe jij op haar overkomt. Bij mij gebeurde dat namelijk niet. En bij een vriend van mij ook niet.quote:Op maandag 21 november 2011 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En ze wilde me meteen allemaal neurologische onderzoeken aanpraten, terwijl ze me nog geen halfuur kende. Ik vind dat raar.
Doe het gewoon, het valt reuze mee.quote:Op maandag 21 november 2011 00:19 schreef kree het volgende:
[..]
Denk dat het wel mee zal vallen, maarja blijf het een beetje engig vinden om zomaar ineens met bijna totaal vreemde irl af te spreken.
Misschien een brief of e-mail dan? Klinkt afgezaagd maar dan zal je waarschijnlijk niet per ongeluk de verkeerde dingen zeggen. En als je het een beetje goed uitlegd zal je vriendin het wel begrijpen, toch?quote:Op maandag 21 november 2011 00:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, ik ben er te lui voor, altijd. Al een week. Ik jaag iedereen tegen me in het harnas. Mijn vriendin vindt dat ik niet eerlijk tegen haar ben en dat ik geen aandacht aan haar besteed. En elke keer dat ik het wil uitpraten zeg ik allemaal foute dingen.
Oke. Dan zijn jullie waarschijnlijk niet neurologisch beschadigd ofzo, ik weet het niet.quote:Op maandag 21 november 2011 00:20 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Daar zal ze dan wel een reden voor hebben hoe jij op haar overkomt. Bij mij gebeurde dat namelijk niet. En bij een vriend van mij ook niet.
Dan heeft ze waarschijnlijk het vermoeden dat daar de oorzaak ligt. Kan goed zijn dat ze je wilde testen op autisme.quote:Op maandag 21 november 2011 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En ze wilde me meteen allemaal neurologische onderzoeken aanpraten, terwijl ze me nog geen halfuur kende. Ik vind dat raar.
Ja dat denk ik dus ook.quote:Op maandag 21 november 2011 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe het gewoon, het valt reuze mee.
Het ging ook om een soort discussie per mail. Ik ben echt gewoon slecht in inschatten wat ik nu wel kan zeggen en niet, en dit was net wat teveel om nog door de beugel te kunnen. En met haar afspreken vind ik nu moeilijk, maar misschien zaterdag.quote:Op maandag 21 november 2011 00:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien een brief of e-mail dan? Klinkt afgezaagd maar dan zal je waarschijnlijk niet per ongeluk de verkeerde dingen zeggen. En als je het een beetje goed uitlegd zal je vriendin het wel begrijpen, toch?
Ik zal lief voor je zijnquote:Op maandag 21 november 2011 00:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook.
Maarja afentoe zijn er van die discussies hier en dan vliegt iedereen elkaar in de haren.
In het echt zal dat wel stukken meevallen.
Op internet is iedereen toch wat harder als in het echt denk ik.
Vooral omdat je veilig achter je schermpje zit
Ze wilde mijn tics verklaren.quote:Op maandag 21 november 2011 00:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan heeft ze waarschijnlijk het vermoeden dat daar de oorzaak ligt. Kan goed zijn dat ze je wilde testen op autisme.
Huh, ik dacht dat jij al naar een meet was geweest?quote:Op maandag 21 november 2011 00:19 schreef kree het volgende:
[..]
Denk dat het wel mee zal vallen, maarja blijf het een beetje engig vinden om zomaar ineens met bijna totaal vreemde irl af te spreken.
OKquote:
is dat neurologisch?quote:Op maandag 21 november 2011 00:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan heeft ze waarschijnlijk het vermoeden dat daar de oorzaak ligt. Kan goed zijn dat ze je wilde testen op autisme.
Dat heb je al gedaan met je haatlied. Ik zie trouwens niet in wat ik jou heb fout gedaan.quote:Op maandag 21 november 2011 00:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
edit:
sorry laat maar , ik wil me niet verlagen tot onbelangrijke dingen terwijl er belangrijkere dingen worden besproken door de belangrijke anderen.
negeer mij
Ik vind het ook vreemd.quote:Op maandag 21 november 2011 00:19 schreef kree het volgende:
[..]
Neuh nooit, heb nog geen fokker in het echt gezien.quote:Op maandag 21 november 2011 00:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat jij al naar een meet was geweest?
zoals je bent ben jij foutquote:Op maandag 21 november 2011 00:24 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat heb je al gedaan met je haatlied. Ik zie trouwens niet in wat ik jou heb fout gedaan.
[..]
Ik vind het ook vreemd.
Als het een ticstoornis zou zijn zou het niet te genezen zijn, zeker niet op mijn leeftijd, dus ik zie niet wat ik eraan heb.quote:Op maandag 21 november 2011 00:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat wil je niet? Ook niet als ze daarmee tot een oplossing kan komen voor de tics?
Woont ze niet in Enschede? Ik hoop voor je dat het goed komt.quote:Op maandag 21 november 2011 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het ging ook om een soort discussie per mail. Ik ben echt gewoon slecht in inschatten wat ik nu wel kan zeggen en niet, en dit was net wat teveel om nog door de beugel te kunnen. En met haar afspreken vind ik nu moeilijk, maar misschien zaterdag.
Ik kan er niks aan doen joh. Ik vind dat jij naar een psycholoog moet/heel snel hulp moet zoeken, kan beledigend voor je zijn, maar ja.quote:Op maandag 21 november 2011 00:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zoals je bent.
en je ging me nogal beledigen, en dat eigenlijk altijd al.
Dan moet je naar een psychiater, dacht ik.quote:Op maandag 21 november 2011 00:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
is dat neurologisch?
ik snap niet dat mensen (je ouders en je vriendin)zoveel problemen met jou kunnen hebben.
Ook niet te onderdrukken met medicijnen dan?quote:Op maandag 21 november 2011 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het een ticstoornis zou zijn zou het niet te genezen zijn, zeker niet op mijn leeftijd, dus ik zie niet wat ik eraan heb.
Raar, ik meen me te herinneren dat mlig gezegd had over de laatste meet dat hij met jou had gepraat. Of dat was dan iemand anders, zal wel aan mij liggen.quote:Op maandag 21 november 2011 00:24 schreef kree het volgende:
[..]
Neuh nooit, heb nog geen fokker in het echt gezien.
(ho of wacht 1 die heeft nog mee gespeeld in de band bij ons)
Maar een meet heb ik nog nooit gedaan.
Zeker neurologisch.quote:Op maandag 21 november 2011 00:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
is dat neurologisch?
ik snap niet dat mensen (je ouders en je vriendin)zoveel problemen met jou kunnen hebben.
ligt aan jou dan of mligquote:Op maandag 21 november 2011 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Raar, ik meen me te herinneren dat mlig gezegd had over de laatste meet dat hij met jou had gepraat. Of dat was dan iemand anders, zal wel aan mij liggen.
nee maar je merkt toch dat je moeite voor iets doet, en er wel spijt van heb en je er niet leuk bijvoelt dat ze het niet leuk vind.quote:Op maandag 21 november 2011 00:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je naar een psychiater, dacht ik.
Maar ik ben minder vriendelijk dan jij van me hebt gezien.
Niet voorzover ik heb gelezen. Ik voldoe ruimschoots aan kenmerken voor zo'n stoornis maar het op papier hebben helpt me niet verder. Haar reden was dat het misschien 'beter te accepteren' was dan, maar daar heb ik nu echt geen boodschap aan, ik vind het prima dat ik het heb, nu alleen nog zorgen dat ik er niet meer wakker door ligt omdat het me fysiek dwarszit.quote:Op maandag 21 november 2011 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook niet te onderdrukken met medicijnen dan?
Ja op zich snap ik wel dat je het dan niet zo nuttig vindt. Als je dat hebt aangegeven zou ze er ook over op moeten houden, of met een goeie reden moeten komen waarom het wel nuttig is.
De ander kan niet ruiken dat jij spijt hebt hoorquote:Op maandag 21 november 2011 00:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee maar je merkt toch dat je moeite voor iets doet, en er wel spijt van heb en je er niet leuk bijvoelt dat ze het niet leuk vind.
dat is eigenlijk al genoeg om te weten. alleen dan volgens het protocol is het niet goed ofzo. en dan moet je weer sorry zeggen.
en dan elke keer sorry zeggen dat slaat ook weer nergens op. het leven is vervelend
ja maar je merkt het aan haar. alleen dan lastige mensen die het weer anders willen dan werkt het niet. dat ligt aan hunquote:Op maandag 21 november 2011 00:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De ander kan niet ruiken dat jij spijt hebt hoor
Je bent autist. Het kan wel degelijk helpen dat een psycholoog het ook weet aangezien je dan ook professionele hulp krijgt hoe je ermee om moet gaan.quote:Op maandag 21 november 2011 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet voorzover ik heb gelezen. Ik voldoe ruimschoots aan kenmerken voor zo'n stoornis maar het op papier hebben helpt me niet verder. Haar reden was dat het misschien 'beter te accepteren' was dan, maar daar heb ik nu echt geen boodschap aan, ik vind het prima dat ik het heb, nu alleen nog zorgen dat ik er niet meer wakker door ligt omdat het me fysiek dwarszit.
Die van jou zijn niet ernstig en zeker niet opvallend of storend voor anderen.quote:Op maandag 21 november 2011 00:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik denk dat het gewoon autisme of iets wat erop lijkt is.
ik herken in lokas tics precies hoe ik me ook voel, en ik heb die tiks ook als het te erg wordt.
alleen als ik het merk dan schaam ik me ervoor en ga ik me inhouden.
ik probeer me altijd in te houden, alleen het lukt niet als het te erg wordt
Misschien dat een psycholoog je dan niet verder kan helpen maar een psychiater wel.quote:Op maandag 21 november 2011 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet voorzover ik heb gelezen. Ik voldoe ruimschoots aan kenmerken voor zo'n stoornis maar het op papier hebben helpt me niet verder. Haar reden was dat het misschien 'beter te accepteren' was dan, maar daar heb ik nu echt geen boodschap aan, ik vind het prima dat ik het heb, nu alleen nog zorgen dat ik er niet meer wakker door ligt omdat het me fysiek dwarszit.
Ik ben helemaal geen autist. Tenminste, misschien is dat wel zo, maar dat weet niemand.quote:Op maandag 21 november 2011 00:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je bent autist. Het kan wel degelijk helpen dat een psycholoog het ook weet aangezien je dan ook professionele hulp krijgt hoe je ermee om moet gaan.
ja, omdat ik me altijd heb geoefend om me in te houden.quote:Op maandag 21 november 2011 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die van jou zijn niet ernstig en zeker niet opvallend of storend voor anderen.
Iemand die 'normaal' is, heeft niet zulke rare trekjes.quote:Op maandag 21 november 2011 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen autist. Tenminste, misschien is dat wel zo, maar dat weet niemand.
Dat weet ik niet. Ik probeer het in te houden maar het ziet er normaal al extreem uit.quote:Op maandag 21 november 2011 00:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, omdat ik me altijd heb geoefend om me in te houden.
tijdens extreme dingen komt het nog wel boven, en sta ik er precies zo bij als jij.
Dan ben jij vast ook niet normaal, jouw trekjes vind ik nogal griezelig.quote:Op maandag 21 november 2011 00:35 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Iemand die 'normaal' is, heeft niet zulke rare trekjes.
Welke trekjes? Tja, wie weet.quote:Op maandag 21 november 2011 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan ben jij vast ook niet normaal, jouw trekjes vind ik nogal griezelig.
Ja, zonder diagnose wordt het erg moeilijk behandelen. Hoe vervelend het ook is als zoiets 'vast' ligt heb je er op de lange termijn meer aan door je er niet tegen te verzetten, denk ik. Je bent zoals je bent.quote:Op maandag 21 november 2011 00:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je bent autist. Het kan wel degelijk helpen dat een psycholoog het ook weet aangezien je dan ook professionele hulp krijgt hoe je ermee om moet gaan.
Precies. Daarom moet Mlig ook maar eens langsgaan.quote:Op maandag 21 november 2011 00:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, zonder diagnose wordt het erg moeilijk behandelen. Hoe vervelend het ook is als zoiets 'vast' ligt heb je er op de lange termijn meer aan door je er niet tegen te verzetten, denk ik. Je bent zoals je bent.
Iets is abnormaal, dus is het autisme? Dat is een beetje een rare redenering.quote:Op maandag 21 november 2011 00:35 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Iemand die 'normaal' is, heeft niet zulke rare trekjes.
Dat krijg je van speeksel uitwisselenquote:Op maandag 21 november 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
Zo jongens daar ben ik verkouden en wel.
Ik al 3 weken, hiephoi.quote:Op maandag 21 november 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
Zo jongens daar ben ik verkouden en wel.
Bij hem betwijfel ik zeer of hij wat aan zulke gesprekken zou hebben. Denk dat ie het dan toch op zijn eigen manier interpreteert. En dat bedoel ik niet eens gemeen, maar regelmatig als ik iets tegen hem zeg dan haalt hij er iets uit wat ik van tevoren niet had kunnen bedenken.quote:Op maandag 21 november 2011 00:42 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Precies. Daarom moet Mlig ook maar eens langsgaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha.quote:Op maandag 21 november 2011 00:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik al 3 weken, hiephoi.
Vannacht een ui naast je bed leggen. En dat helpt geen donder. Behalve dat je zelf ook heerlijk naar ui gaat ruiken.
huh wtf.quote:Op maandag 21 november 2011 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij hem betwijfel ik zeer of hij wat aan zulke gesprekken zou hebben. Denk dat ie het dan toch op zijn eigen manier interpreteert. En dat bedoel ik niet eens gemeen, maar regelmatig als ik iets tegen hem zeg dan haalt hij er iets uit wat ik van tevoren niet had kunnen bedenken.
Oh zo. Ik ken ook een jongen uit mijn omgeving die bij een psycholoog loopt en van álles zijn eigen (positieve) verhaal maakt. Type als mlig, iets minder erg. Heeft d'r inderdaad ook niks aan. Tja, dan houdt het op denk ik. Ik zie geen positief einde.quote:Op maandag 21 november 2011 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij hem betwijfel ik zeer of hij wat aan zulke gesprekken zou hebben. Denk dat ie het dan toch op zijn eigen manier interpreteert. En dat bedoel ik niet eens gemeen, maar regelmatig als ik iets tegen hem zeg dan haalt hij er iets uit wat ik van tevoren niet had kunnen bedenken.
quote:Op maandag 21 november 2011 00:46 schreef mrk.n het volgende:
Volgens jullie kon ik dit wel zijn:Klopt. Als je er al een zou hebben, dan zou dat het zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is onbedoeld grappig maar tegelijkertijd ook sneu omdat je dan al snel een hopeloos geval bent met weinig zicht op echte verbetering.quote:Op maandag 21 november 2011 00:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
huh wtf.
wat doe ik fout dan, of is dat juist heel slim en goed van me ?
En ik maar denken dat het zo gezond was.quote:Op maandag 21 november 2011 00:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat krijg je van speeksel uitwisselen
Tja, die heb ik dus niet. Wie weet krijg ik er binnenkort wel één, ik houd je op de hoogte.quote:Op maandag 21 november 2011 00:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt. Als je er al een zou hebben, dan zou dat het zijn.
Nee, je interpreteert dingen heel raar. Je snapt vaak niet wat iemand bedoelt.quote:Op maandag 21 november 2011 00:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
huh wtf.
wat doe ik fout dan, of is dat juist heel slim en goed van me ?
Zij nu ook dusquote:Op maandag 21 november 2011 00:50 schreef heloef het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het zo gezond was.
Maar nee ik was al langzaam ziek aan het worden.
Mpj niet beledigend bedoeld maar ik had in de groep iemand met een obsessieve compulsive stoornis en het zou me ergens niet verbazen als dat bij jou eruit komt.quote:Op maandag 21 november 2011 00:50 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Tja, die heb ik dus niet. Wie weet krijg ik er binnenkort wel één, ik houd je op de hoogte.
Mensen willen het graag horen, anders blijft het zo in de lucht hangen.quote:Op maandag 21 november 2011 00:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar je merkt het aan haar. alleen dan lastige mensen die het weer anders willen dan werkt het niet. dat ligt aan hun
Zo kan ze me nooit meer vergeten.quote:
Word je nog onderzocht dan?quote:Op maandag 21 november 2011 00:50 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Tja, die heb ik dus niet. Wie weet krijg ik er binnenkort wel één, ik houd je op de hoogte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dus niet. Het moet iets anders zijn.Dat is een angststoornis? De oude naam van de aandoening is dwangneurose. OCS komt in verschillende vormen voor, maar het meest voorkomende kenmerk is een obsessieve drang om bepaalde handelingen uit te voeren, die rituelen worden genoemd. De OCS-patiënt voert deze handelingen (compulsies) uit als reactie op dwangmatige gedachten (obsessies). Voor anderen lijken deze handelingen overbodig en zij hebben ook geen oog voor de details, maar voor de patiënt zijn deze handelingen van vitaal belang en moeten volgens een bepaald patroon worden uitgevoerd om vermeende nadelige gevolgen te voorkomen. Voorbeelden zijn het zeer vaak controleren of een deur gesloten is of het overmatig vaak wassen van de handen (niet te verwarren met de specifieke smetvrees of mysofobie).quote:Op maandag 21 november 2011 00:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Mpj niet beledigend bedoeld maar ik had in de groep iemand met een obsessieve compulsive stoornis en het zou me ergens niet verbazen als dat bij jou eruit komt.
Je hebt namelijk nogal wat trekjes die op haar lijken.
Nee, hoe kom je daarbij? Vergis je je niet met iemand anders?Nee. Ik 'heb' niet iets. Ik loop nu bij een psycholoog (alweer) en het enige wat er 'mis' met mij is, is dat ik alles in het leven als vanzelfsprekend ben gaan zien. Verwend dus. Omdat ik nooit wat heb gedaan. En nooit wat heb hoeven doen of hoef te doen. En dat maakt me zoals ik ben. Daar werk ik aan.quote:
[ Bericht 18% gewijzigd door mrk.n op 21-11-2011 01:01:37 ]
quote:Op maandag 21 november 2011 00:54 schreef mrk.n het volgende:
Narcisten zijn het 99% van de gevallen niet eens met hun diagnose. Zegt dus niet zoveel, die ontkenning. Waarmee ik absoluut niet zeg dat je het hebt hoor, zoals ik het zie ben je gewoon arrogant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dus niet. Het moet iets anders zijn.
Valt wel mee, er is hier niemand die echt een diagnose denkt te kunnen stellen. Behalve mrkn dan.quote:Op maandag 21 november 2011 01:00 schreef ook_gek het volgende:
Haha effe serieus gaan we elkaar een afwijking aanpraten nu?
Wat heb ik? Wat heb ik dan
Neehoor.quote:Op maandag 21 november 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Valt wel mee, er is hier niemand die echt een diagnose denkt te kunnen stellen. Behalve mrkn dan.
quote:
Ik zie het ja.quote:Op maandag 21 november 2011 00:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vind haar ook een autist, vind ze ook van mij. Ik zeg niet dat ze per definitie aan autisme leidt.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 00:54 schreef mrk.n het volgende:
Die laatste 4 woorden zeggen genoeg, je bent er dus gewoon mee bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dus niet. Het moet iets anders zijn.
[..]
Dat is een angststoornis? De oude naam van de aandoening is dwangneurose. OCS komt in verschillende vormen voor, maar het meest voorkomende kenmerk is een obsessieve drang om bepaalde handelingen uit te voeren, die rituelen worden genoemd. De OCS-patiënt voert deze handelingen (compulsies) uit als reactie op dwangmatige gedachten (obsessies). Voor anderen lijken deze handelingen overbodig en zij hebben ook geen oog voor de details, maar voor de patiënt zijn deze handelingen van vitaal belang en moeten volgens een bepaald patroon worden uitgevoerd om vermeende nadelige gevolgen te voorkomen. Voorbeelden zijn het zeer vaak controleren of een deur gesloten is of het overmatig vaak wassen van de handen (niet te verwarren met de specifieke smetvrees of mysofobie).
Nee, hoe kom je daarbij? Vergis je je niet met iemand anders?
[..]
Nee. Ik 'heb' niet iets. Ik loop nu bij een psycholoog (alweer) en het enige wat er 'mis' met mij is, is dat ik alles in het leven als vanzelfsprekend ben gaan zien. Verwend dus. Omdat ik nooit wat heb gedaan. En nooit wat heb hoeven doen of hoef te doen. En dat maakt me zoals ik ben. Daar werk ik aan.
Nou alleen nog effe doorzetten en dan komt het wel goed.
Maar dat kan moeilijk zijn dat is wel zo.Do what you love, love what you do!
Ik praat niks aan ik zei dat als er een diagnose zou zijn het best eens ocd kon zijn omdat ik bepaalde dingen die hij vertelde heel vergelijkbaar zijn met iemand die ik kende en die stoornis had.quote:Op maandag 21 november 2011 01:00 schreef ook_gek het volgende:
Haha effe serieus gaan we elkaar een afwijking aanpraten nu?
Wat heb ik? Wat heb ik dan
Helemaal niet.quote:Op maandag 21 november 2011 01:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik praat niks aan ik zei dat als er een diagnose zou zijn het best eens ocd kon zijn omdat ik bepaalde dingen die hij vertelde heel vergelijkbaar zijn met iemand die ik kende en die stoornis had.
Hij vertelde zelf dat die momenteel op een diagnose getest werd.
Aha moet maar een dure auto kopen dan?quote:Op maandag 21 november 2011 01:15 schreef ayumu het volgende:
Jullie probleem is opgelost althans voor de heren dan, Als we dan toch compleet offtopic gaan
amg schijnt goed te zijn,quote:Op maandag 21 november 2011 01:15 schreef ayumu het volgende:
Jullie probleem is opgelost althans voor de heren dan, Als we dan toch compleet offtopic gaan
Jullie gingen toch op vakantie?quote:Op maandag 21 november 2011 01:20 schreef mrk.n het volgende:
Cactus, ik ben (weer eens) single. Zullen we maar snel gaan daten binnenkort? Nu wil jij het ook, dat weet ik.![]()
Rijd een G klasse van 30 jaar oud, Alleen ziet er wel op en top verzorgd uit. En daar kijken veel vrouwen echt naar is de ervaring, En je hoeft niet met een dure bak aan te komen zetten maar wel een die netjes is.quote:Op maandag 21 november 2011 01:18 schreef kree het volgende:
[..]
Aha moet maar een dure auto kopen dan?![]()
Gaat voor mij de oplossing niet worden, heb niks met auto's.
En het interesseert me ook echt helemaal niks, ik kijk alleen naar het praktische in een auto.
En die van mij is meer als 10 jaar oud nu en die doet het nog best.
Ja de lak is wel een beetje vervaagd
C staat voor compressor. Een wat betere vorm van turbo.quote:Op maandag 21 november 2011 01:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
amg schijnt goed te zijn,
ik snap nog steeds niets van de mercedes benamingen. me vader had(nu niet meer) ook iets met amg. maar dan ook iets met een C erin op het kentekenbewijs. de badges van de auto waren er niet, ook al zo vreemd. die c was voor coupe of cabrio ofzo, en niet voor de C van dat modelletter, heel anders zijn die autos.
mercedes is vreemd, ik snap het niet.
en dan hier staat wel weer een g erbij.
ik hoef hem niet.![]()
Oh dan kom ik maar niet met de auto denk als ik iemand vindtquote:Op maandag 21 november 2011 01:27 schreef ayumu het volgende:
[..]
Rijd een G klasse van 30 jaar oud, Alleen ziet er wel op en top verzorgd uit. En daar kijken veel vrouwen echt naar is de ervaring, En je hoeft niet met een dure bak aan te komen zetten maar wel een die netjes is.
oh dat zal het probleem zijnquote:Op maandag 21 november 2011 01:27 schreef ayumu het volgende:
[..]
Rijd een G klasse van 30 jaar oud, Alleen ziet er wel op en top verzorgd uit. En daar kijken veel vrouwen echt naar is de ervaring, En je hoeft niet met een dure bak aan te komen zetten maar wel een die netjes is.
quote:Op maandag 21 november 2011 01:20 schreef mrk.n het volgende:
Cactus, ik ben (weer eens) single. Zullen we maar snel gaan daten binnenkort? Nu wil jij het ook, dat weet ik.![]()
Met jouw auto maakt het niet uit of hij netjes is, hij is gewoon leuk.quote:Op maandag 21 november 2011 01:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh dat zal het probleem zijnbij mij.
schoonmaken=moeilijk.
oh duidelijk.quote:Op maandag 21 november 2011 01:28 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
C staat voor compressor. Een wat betere vorm van turbo.
Kan je beter met de taxi naar een datequote:Op maandag 21 november 2011 01:29 schreef kree het volgende:
[..]
Oh dan kom ik maar niet met de auto denk als ik iemand vindt
Ding is een afvalbak van binnen onderhand
En van buiten ook hahahaha maar het rijdt.
Ja is het nou echt serieus zo dat meiden daar veel waarde aan hechten?quote:Op maandag 21 november 2011 01:31 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Kan je beter met de taxi naar een date
het maakt wel uit.quote:Op maandag 21 november 2011 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met jouw auto maakt het niet uit of hij netjes is, hij is gewoon leuk.
Ze vonden het vast grappig.quote:Op maandag 21 november 2011 01:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het maakt wel uit.
ik heb serieus mensen in enschede door de ramen naar binnen zien kijken toen het binnenin nog grotere bende was.
Ik vind het niet echt netjes als iemand me komt ophalen en die auto zit vol met rommel, afval, lege pakjes blikjes, peuken, volle asbakken, een stinklucht en kruimels op de stoel waar ik moet zitten. Zo nodig je iemand toch ook niet bij jou thuis uit?quote:Op maandag 21 november 2011 01:32 schreef kree het volgende:
[..]
Ja is het nou echt serieus zo dat meiden daar veel waarde aan hechten?
Het is maar een vervoersmiddel, maarja ik weet het ook niet.
Ben wel benieuwd eigenlijk?
Meiden een vrouw kan er zeker waarde aan hechten dat je auto netjes en opgeruimd is.quote:Op maandag 21 november 2011 01:32 schreef kree het volgende:
[..]
Ja is het nou echt serieus zo dat meiden daar veel waarde aan hechten?
Het is maar een vervoersmiddel, maarja ik weet het ook niet.
Ben wel benieuwd eigenlijk?
Die mensen maakt het in elk geval niet uit dat ik er zelf ook een bende van maak.quote:Op maandag 21 november 2011 01:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt netjes als iemand me komt ophalen en die auto zit vol met rommel, afval, lege pakjes blikjes, peuken, volle asbakken, een stinklucht en kruimels op de stoel waar ik moet zitten. Zo nodig je iemand toch ook niet bij jou thuis uit?
Zou het raar zijn als ik ging vingerhaken in de trein?quote:Op maandag 21 november 2011 01:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het vingerhaken vinden mensen misschien grappig bij jou
Ik zou het tof vindenquote:Op maandag 21 november 2011 01:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou het raar zijn als ik ging vingerhaken in de trein?
dan gaan er vast oude dametjes tegen je praten.quote:Op maandag 21 november 2011 01:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 november 2011 01:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt netjes als iemand me komt ophalen en die auto zit vol met rommel, afval, lege pakjes blikjes, peuken, volle asbakken, een stinklucht en kruimels op de stoel waar ik moet zitten. Zo nodig je iemand toch ook niet bij jou thuis uit?
Ben je zo'n voyeuristisch type die het ook onherkenbaar voor de webcam doet op bepaalde sites?quote:Op maandag 21 november 2011 01:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onherkenbaar? Waarom?quote:Op maandag 21 november 2011 01:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ben je zo'n voyeuristisch type die het ook onherkenbaar voor de webcam doet op bepaalde sites?
Jammer, jullie waren echt een leuk koppel.quote:Op maandag 21 november 2011 01:37 schreef mrk.n het volgende:
Het is niet eens dat ze het heeft uitgemaakt in mijn gezicht trouwens. Same story as Faye.![]()
Ik log net in op Facebook (ik ben net een uurtje thuis) en ik zie ineens dat onze relatie op Facebook over is en dat ze vrijgezel is. Het is weer zo'n overhaaste actie die ze uit frustraties heeft genomen aangezien we bij haar thuis vanavond knallende ruzie hadden omdat ze me weer eens ergens van verdacht qua andere meisjes. Er staat ook op haar Facebook dat ze 'HELEMAAL klaar is met mij en dat ik smerig ben'.
En morgen weer huilend opbellen of langskomen, het begint zowaar routine te worden. Knipperlichtrelatie: check.
Een keer in de wasstraat parkeren kan wonderen doenquote:Op maandag 21 november 2011 01:37 schreef kree het volgende:
[..]ojeeeee hahaha, denk niet dat jij dan nu effe me auto wil zien hahaha.
Zou er haast een foto van gaan maken maar ik vindt het te laat
Maar zou hem wel wat opruimen denk als het echt iets serieus zou zijn.
Maarja dan nog blijft het een rommelbak.
Weet ik niet, altijd de vrees dat een bekende je ziet, misschien. Net zoals alle mannen op Omegle die enkel met hun lul lopen te zwaaien.quote:
voyeur is toch juist gluurder, en in het frans "dief"?quote:Op maandag 21 november 2011 01:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ben je zo'n voyeuristisch type die het ook onherkenbaar voor de webcam doet op bepaalde sites?
Dan bedoel ik dat je je gezicht niet laat zien.quote:Op maandag 21 november 2011 01:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
voyeur is toch juist gluurder, en in het frans "dief"?
en hoe kan je nou iets doen, en tegelijk onherkenbaar zijn met een webcam?
"t is meer de binnenkant denk. Hahaha.quote:Op maandag 21 november 2011 01:39 schreef ayumu het volgende:
[..]
Een keer in de wasstraat parkeren kan worden doen
Zijn we ook.quote:Op maandag 21 november 2011 01:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jammer, jullie waren echt een leuk koppel.
Tja. Ik kan zeggen dat ik dat niet doe.quote:Op maandag 21 november 2011 01:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Weet ik niet, altijd de vrees dat een bekende je ziet, misschien. Net zoals alle mannen op Omegle die enkel met hun lul lopen te zwaaien.
Ik snap niet eens dat mensen dat normaal vinden, al haal je je tante op, dan doe je dat toch ook niet op een rijdende vuilnisbeltquote:Op maandag 21 november 2011 01:37 schreef kree het volgende:
[..]ojeeeee hahaha, denk niet dat jij dan nu effe me auto wil zien hahaha.
Zou er haast een foto van gaan maken maar ik vindt het te laat
Maar zou hem wel wat opruimen denk als het echt iets serieus zou zijn.
Maarja dan nog blijft het een rommelbak.
ja maar dat kost weer geld.quote:Op maandag 21 november 2011 01:39 schreef ayumu het volgende:
[..]
Een keer in de wasstraat parkeren kan wonderen doen
Als ik bij je langskom wel schoonmaken hè.quote:Op maandag 21 november 2011 01:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh dat zal het probleem zijnbij mij.
schoonmaken=moeilijk.
Je wil jezelf toch goed presenteren, Zie een date als een sollicitatie en daar hoort een opgeruimde auto bijquote:Op maandag 21 november 2011 01:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dat kost weer geld.
je kan beter zelf schoonmaken, dat spaart weer geld uit dan.
maar dan is zelf schoonmaken weer moeite, en dan heb je weer luiheid. beetje een vicueuze cirkel dat er uiteindelijk niets gebeurd.
oh en dat is dan alleen nog maar de buitenkant natuurlijk he, het ging bij anderen ook over rotzooi in de auto.
Haha ja snap je, maar ik heb meerdere keren iemand opgehaald en die zit met zn voeten tussen de rommel.quote:Op maandag 21 november 2011 01:41 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik snap niet eens dat mensen dat normaal vinden, al haal je je tante op, dan doe je dat toch ook niet op een rijdende vuilnisbelt![]()
Bij een date is dat toch ook niet de indruk die je wil maken? Dat je een smeerlap bent die elke dag in een vuilnisbelt rond rijdt en zelfs voor zijn date niet even de auto netjes maakt? Je date gaat zich dan afvragen of het normaal gesproken nog viezer is.![]()
Ik zeg niet dat je een smeerlap bent hoor, maar die indruk kan je in zo een geval wel zomaar wekken. Ga je je date ophalen om bijvoorbeeld uit eten te gaan en is ze helemaal opgedoft, kom jij met een vuilnisbelt aan.
paar weken terug nog schoongemaakt.quote:Op maandag 21 november 2011 01:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ik bij je langskom wel schoonmaken hè.
Oh god is het zo erg?quote:Op maandag 21 november 2011 01:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
paar weken terug nog schoongemaakt.
me ouders waren er.
en ik heb 2 stofzuigers omdat me ouders 1 niet genoeg vonden ofzo. ze vonden me stofzuige rniet goed.
ik heb hem nog niet aangeraakt, maar het klinkt alsof ik heel netjes ben met zelfs 2 stofzuigers
quote:Op maandag 21 november 2011 01:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als je zou gaan stofzuigen, welke zou je dan gebruiken?quote:Op maandag 21 november 2011 01:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
me ouders waren er.
en ik heb 2 stofzuigers omdat me ouders 1 niet genoeg vonden ofzo. ze vonden me stofzuige rniet goed.
ik heb hem nog niet aangeraakt, maar het klinkt alsof ik heel netjes ben met zelfs 2 stofzuigers
ze wilde de ander weggooien, maar ik ga die bewaren
Nouja, zelf weten natuurlijk, je bent wie je bent en er zijn vast vrouwen die het niks kan schelen. Maar ik raad het je niet aanquote:Op maandag 21 november 2011 01:43 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ja snap je, maar ik heb meerdere keren iemand opgehaald en die zit met zn voeten tussen de rommel.
Nouja date is anders, maar ik hecht daar gewoon echt geen waarde aan.
Tsja maar date zou anders zijn denk ik dan doe je toch meer je best denk.
Ik heb weinig recht van spreken, mijn kamer ziet er nu ook niet uit.quote:Op maandag 21 november 2011 01:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
me ouders waren er.
ze wilde de ander weggooien, maar ik ga die bewaren
de beste die me ouders geforceerd voor me gekocht hebben.quote:Op maandag 21 november 2011 01:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je zou gaan stofzuigen, welke zou je dan gebruiken?
Kom ik aan met mijn dagelijkse schoonmaak rondje in huisquote:Op maandag 21 november 2011 01:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb weinig recht van spreken, mijn kamer ziet er nu ook niet uit.
Maar het is niet vies, meer gewoon rommel.
ach als ik echt verliefd ben op iemand dan is het een meid die dat niks kan schelen denk.quote:Op maandag 21 november 2011 01:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nouja, zelf weten natuurlijk, je bent wie je bent en er zijn vast vrouwen die het niks kan schelen. Maar ik raad het je niet aan
maar frankrijk is toch juist van de stoffige en verwaarloosde huishoudens?quote:Op maandag 21 november 2011 01:46 schreef ayumu het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn dagelijkse schoonmaak rondje in huis
Dat vind ik dan weer goed.quote:Op maandag 21 november 2011 01:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
de beste die me ouders geforceerd voor me gekocht hebben.
de oude kan ik altijd nog gebruiken voor reserveonderdelen misschien.
Dan komt het vast goed en zal zij speciaal voor jou ook een lege verpakking in je auto gooien, romantischquote:Op maandag 21 november 2011 01:46 schreef kree het volgende:
[..]
ach als ik echt verliefd ben op iemand dan is het een meid die dat niks kan schelen denk.
Maarja ik ga niet voor de eerste de beste natuurlijk
Excuseer?quote:Op maandag 21 november 2011 01:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar frankrijk is toch juist van de stoffige en verwaarloosde huishoudens?
ja natuurlijk, dat is heel logisch.quote:Op maandag 21 november 2011 01:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer goed.
Als ik de oude nog zou hebben, zou ik nooit de nieuwe gebruiken, daarom gooi ik oude dingen altijd weg, wat soms best moeilijk voelt.
ja zo van die verlaten schuren met struikjes, en bramen enzo. en waar om de honderd meter wel ouderwetse dingen staan die gevonden kunnen worden met schuurvondst enzoquote:
Als ik verliefd ben dan mag ze alles in mijn auto gooienquote:Op maandag 21 november 2011 01:47 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dan komt het vast goed en zal zij speciaal voor jou ook een lege verpakking in je auto gooien, romantisch
Goed zou zijn als hij zijn stofzuiger zou gebruiken ipv uit elkaar halen terwijl zijn ouders het voor hem hebben gekocht.quote:Op maandag 21 november 2011 01:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer goed.
Als ik de oude nog zou hebben, zou ik nooit de nieuwe gebruiken, daarom gooi ik oude dingen altijd weg, wat soms best moeilijk voelt.
Hij wilde de oude uit elkaar halen.quote:Op maandag 21 november 2011 01:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goed zou zijn als hij zijn stofzuiger zou gebruiken ipv uit elkaar halen terwijl zijn ouders het voor hem hebben gekocht.
Ik ben Nederlands en mijn vriendin is fransoos al is zijzelf van Bulgaarse/Italiaanse afkomst en zeer netjesquote:Op maandag 21 november 2011 01:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja zo van die verlaten schuren met stuikjes, en bramen enzo. en waar je ouderwetse dingen vind als schuurvondst enzo
ik mocht de nieuwe niet uit elkaar halen. dat hebben ze speciaal 10X tegen me gezegd. en preventief boos gezegdquote:Op maandag 21 november 2011 01:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goed zou zijn als hij zijn stofzuiger zou gebruiken ipv uit elkaar halen terwijl zijn ouders het voor hem hebben gekocht.
BADUM TSSSSSSSSSSSquote:Op maandag 21 november 2011 01:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Oh, ik neem alles terug dan.quote:Op maandag 21 november 2011 01:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij wilde de oude uit elkaar halen.
Haha, mooi.quote:Op maandag 21 november 2011 01:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik mocht de nieuwe niet uit elkaar halen. dat hebben ze speciaal 10X tegen me gezegd. en preventief boos gezegd
ja idd, ik wilde ook de oude uit elkaar halen.quote:Op maandag 21 november 2011 01:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij wilde de oude uit elkaar halen.
C staat voor een model.quote:Op maandag 21 november 2011 01:28 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
C staat voor compressor. Een wat betere vorm van turbo.
oh misschien was het ook wel een cl dan want het was met open dak, zo dat het opvouwde, ik ben dom met mercedes.quote:Op maandag 21 november 2011 01:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
C staat voor een model.
A = baby benz, klein model
B = zakelijke ruime mini mpv
C = sedan
E = luxe sedan aka taxi
S = is luxe sedan
G = is terein wagen / jeep
ML = is pc hoofdstraat trekker
CL = coupe sport
CLS = ruime 4 persoons coupe 4 deurs
En dat zijn alle persoons auto's even uit me hoofd. elk model heeft een AMG uitvoering. Alleen de A AMG uitvoering is nooit officieel uitgekomen maar bestaat wel.
oh ik kende ook een bulgaar. moniek ofzo.quote:Op maandag 21 november 2011 01:50 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ik ben Nederlands en mijn vriendin is fransoos al is zijzelf van Bulgaarse/Italiaanse afkomst en zeer netjes
In Spanje werd mij dat wel afgeraden. Zit meer kalk in of zo en daar kunnen nederlanders niet goed tegen.quote:Op maandag 21 november 2011 01:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ik kende ook een bulgaar. moniek ofzo.
volgens haar kon je kraanwater niet drinken, en dan liep ze altijd met flessen.
Hard of soft top?quote:Op maandag 21 november 2011 01:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh misschien was het ook wel een cl dan want het was met open dak, zo dat het opvouwde, ik ben dom met mercedes.
In Bulgarije is het water meestal niet echt zo schoon, En raad het ook af om gewoon kraanwater te drinken in Bulgarije dan hier in Nederland is het wel drinkbaar.quote:Op maandag 21 november 2011 01:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ik kende ook een bulgaar. moniek ofzo.
volgens haar kon je kraanwater niet drinken, en dan liep ze altijd met flessen.
Dat zocht ik toevallig ook.quote:Op maandag 21 november 2011 01:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Lama, gevonden.
http://blackberryapp.nl/?BlackBerry_Apps:CameraMute
Seems legit.
hardtop.quote:Op maandag 21 november 2011 01:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hard of soft top?
Hardtop is SLK os SL softtop kunnen verschillende zijn
quote:Op maandag 21 november 2011 01:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hardtop.
slk klinkt wel bekend eigenlijk
2 persoons auto dus geen achterbankquote:Op maandag 21 november 2011 01:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hardtop.
slk klinkt wel bekend eigenlijk
Over het algemeen worden er geen mensen ziek van hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 01:59 schreef heloef het volgende:
In Zuid en Oost-Europa moet je sowieso niet uit de kraan drinken.
Ach na een tijdje ben je het wel gewend paar weekjes aan de dunne daarna gaat het beterquote:Op maandag 21 november 2011 01:59 schreef heloef het volgende:
In Zuid en Oost-Europa moet je sowieso niet uit de kraan drinken.
denk een ouder model. 2006 ofzo. ik weet niet meer tijd gaat snel.quote:
ja dat weet ik.quote:Op maandag 21 november 2011 01:56 schreef ayumu het volgende:
[..]
In Bulgarije is het water meestal niet echt zo schoon, En raad het ook af om gewoon kraanwater te drinken in Bulgarije dan hier in Nederland is het wel drinkbaar.
Op vakantie wil je niet aan de dunne lijkt me.quote:Op maandag 21 november 2011 02:00 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ach na een tijdje ben je het wel gewend paar weekjes aan de dunne daarna gaat het beter
Gebeurt toch bijna nooit naar aanleiding van het water, meer door je andere voedingspatroon als je op vakantie bent.quote:Op maandag 21 november 2011 02:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op vakantie wil je niet aan de dunne lijkt me.
je kan ook gewoon niet op vakantie.quote:Op maandag 21 november 2011 02:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op vakantie wil je niet aan de dunne lijkt me.
ik ben geinteresseerd in dit soort dingen.quote:Op maandag 21 november 2011 02:11 schreef kree het volgende:
Als ik morgen nog effe zin heb dan zal ik eens een foto maken van die auto van mij hahahaha
kunnen jullie nog lachen
quote:Op maandag 21 november 2011 02:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je kan ook gewoon niet op vakantie.
nee niet opgewonden.quote:Op maandag 21 november 2011 02:16 schreef mrk.n het volgende:
Tja, wie kan er opgewonden raken van alleen maar een blik (de ogen) van iemand?
Opgewonden niet, wel verliefdquote:Op maandag 21 november 2011 02:16 schreef mrk.n het volgende:
Moi.quote:Op maandag 21 november 2011 02:16 schreef mrk.n het volgende:
Ik, afhankelijk van de soort blik natuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2011 02:16 schreef mrk.n het volgende:
Goed. Ik las je verhaal. Er zijn ook stelletjes die seks met condoom hebben. Je kunt dus ook voor de verandering eens neuken met een hoer met condoom. Veiliger voor jezelf ook nog.quote:Op maandag 21 november 2011 02:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee niet opgewonden.
het voelt alleen heel goed, alles wederzijds enzo
Ik kan me gelijk heel verliefd voelen alleen al door een blik van een meid.quote:Op maandag 21 november 2011 02:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik, afhankelijk van de soort blik natuurlijk.
Dat ook wel hoor, maar dat is een heel ander soort blikquote:Op maandag 21 november 2011 02:19 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kan me gelijk heel verliefd voelen alleen al door een blik van een meid.
En dan denk ik nog geneens aan seks, tja weet niet of dat raar is. maarja
Ja, reageer hier eens op Mlig. Sinji en ik zeiden dit ook al maar je reageerde niet.quote:Op maandag 21 november 2011 02:19 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Goed. Ik las je verhaal. Er zijn ook stelletjes die seks met condoom hebben. Je kunt dus ook voor de verandering eens neuken met een hoer met condoom. Veiliger voor jezelf ook nog.
Ja je hebt twee blikken, van 1 ik wil je gewoon neuken en 2 ik vindt je leuk, hahaha denk dat ik er het verschil wel in kan zien, zoals jullie weten ga ik dan voor 2.quote:Op maandag 21 november 2011 02:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ook wel hoor, maar dat is een heel ander soort blik
Je moet hiernaar luisteren hoor, MLiG.quote:Op maandag 21 november 2011 02:19 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Goed. Ik las je verhaal. Er zijn ook stelletjes die seks met condoom hebben. Je kunt dus ook voor de verandering eens neuken met een hoer met condoom. Veiliger voor jezelf ook nog.
Kan ook bij dezelfde persoon. Je kunt liefdevolle blikken werpen maar ook kijken alsof je diegene het liefst zou verslindenquote:Op maandag 21 november 2011 02:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ja je hebt twee blikken, van 1 ik wil je gewoon neuken en 2 ik vindt je leuk, hahaha denk dat ik er het verschil wel in kan zien, zoals jullie weten ga ik dan voor 2.
Ik voor allebei. Maar ik heb dus bij één persoon dat ik opgewonden kan worden van alleen al ogen/blik. Moet je zien hoeveel effect mijn vriendin eigenlijk op me heeft.quote:Op maandag 21 november 2011 02:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ja je hebt twee blikken, van 1 ik wil je gewoon neuken en 2 ik vindt je leuk, hahaha denk dat ik er het verschil wel in kan zien, zoals jullie weten ga ik dan voor 2.
Klopt, hahaha ik zou met een meid zo de eerste avond het bed in duiken hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 02:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan ook bij dezelfde persoon. Je kunt liefdevolle blikken werpen maar ook kijken alsof je diegene het liefst zou verslinden![]()
Afhankelijk van de situatie enzo.
Dat siert je. Maar durf wel initiatief te nemen als je er meer in ziet.quote:Op maandag 21 november 2011 02:24 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt, hahaha ik zou met een meid zo de eerste avond het bed in duiken hoor.
Maar dan moet ik wel het gevoel hebben dat het niet alleen voor 1 avond seks is.
(hoe graag ik dat ook zou willen)
ik wijs wel door naar hypocriet mrkn.quote:Op maandag 21 november 2011 02:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, reageer hier eens op Mlig. Sinji en ik zeiden dit ook al maar je reageerde niet.
Oh nee?quote:Op maandag 21 november 2011 02:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik wijs wel door naar hypocriet mrkn.
en ook cactus, en die ander, en myraela. en ik wil geen moeite doen om het uit te leggen
quote:Op maandag 21 november 2011 02:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en ook cactus, en die ander, en myraela. en ik wil geen moeite doen om het uit te leggen
quote:Op maandag 21 november 2011 02:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh nee?
Het is slecht wat je doet, niet gezond.
Als je doodging aan een ziekte zou het lastig zijn voor je ouders, bekijk het maar zo.
Klopt en ik zit nu nog te twijfelen over wat ik had moeten doen.quote:Op maandag 21 november 2011 02:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat siert je. Maar durf wel initiatief te nemen als je er meer in ziet.
Ik begrijp de post niet, wat hebben Myraela en Cactus hiermee te maken?quote:Op maandag 21 november 2011 02:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Op de ware wachten is overdreven.quote:Op maandag 21 november 2011 02:29 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt en ik zit nu nog te twijfelen over wat ik had moeten doen.
Jullie weten het verhaal met die psychose meid.
Daar had ik seks mee kunnen hebben denk ik.
Maar ben toen niet verder gegaan (toen wist ik dat hele verhaal nog niet en was op de eerste avond dat we ook zoenden)
Nu vraag ik me af had ik het gewoon maar moeten doen en verder moeten gaan?
Aan de ene kant heb ik er geen spijt van omdat het toch allemaal gestrand zou zijn nadat zij mij wel haar hele verhaal vertelde.
Dus ik wacht nog op de ware
Ja maar het is ook een gevoel van mij.quote:Op maandag 21 november 2011 02:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op de ware wachten is overdreven.
Wachten op iemand die je leuk vindt is begrijpelijk, maar dicht het niet teveel exclusiviteit toe.
er zijn ook stelletjes die geen seks hebben.quote:
nou wat zij hebben gepost. waarom wordt ik nou weer buttetelt, en "de echte wereld" van me af gehouden. terwijl iedereen anders lekker met elkaar ddingen doet en lol heeft en alles wat meer. en ook leuk en liefde enzo.quote:Op maandag 21 november 2011 02:32 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik begrijp de post niet, wat hebben Myraela en Cactus hiermee te maken?
Dat doe jij, niet de anderen. Niemand betuttelt jou.quote:Op maandag 21 november 2011 02:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
er zijn ook stelletjes die geen seks hebben.
dus dan kan ik ook geen seks gaan hebben, en dan mezelf geruststellen dat ik hetzelfde doe als die stelletjes.
(niet dus)
[..]
nou wat zij hebben gepost. waarom wordt ik nou weer buttetelt, en "de echte wereld" van me af gehouden. terwijl iedereen anders lekker met elkaar ddingen doet en lol heeft en alles wat meer. en ook leuk en liefde enzo.
Hey Kree niet lullig bedoeld, maar misschien heb je wat aan dit topicquote:Op maandag 21 november 2011 02:35 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar het is ook een gevoel van mij.
En ben blij eigenlijk dat ik dat achteraf niet heb gegaan met haar, want zie maar de afloop.
Als ik ook nog seks met haar gehad had dan was het nog moeilijker geweest.
Mis haar nu al gewoon alleen al omdat ik haar gezoend heb, met seks erbij zou het nog moeilijker zijn geweest denk.
quote:Op maandag 21 november 2011 02:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat doe jij, niet de anderen. Niemand betuttelt jou.
quote:Op zondag 6 november 2011 01:31 schreef Cactus1 het volgende:
Zijn er nog mensen online die wel eens neuken? Ik vroeg me namelijk af hoe veilig jullie het altijd doen?
quote:Op zondag 6 november 2011 01:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb een tering hekel aan condoomsWaarmee ik niet zeg dat ik ze wel/niet gebruik. Maar ik zit altijd een beetje met het volgende. Ik weiger echt iemand te pijpen met condoom, maar wat is dan nog de functie van wel neuken met condoom
quote:Op zondag 6 november 2011 01:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Relatie hoeft niet persé, maar ik wil wel iemand heel erg leuk vinden. Was in het verleden wel anders. Maar kleine meisjes worden groot en dat zinloze rondneuken is gewoon mijn ding niet. Dan zit ik nog liever op zaterdagnacht op Fok
quote:Op zondag 6 november 2011 01:44 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dan weet je meestal ook wel of je 't veilig moet doen of dat het ook 'onveilig' kan en als je dan de pil slikt maakt dat toch ook niet meer uit zodra je weet dat die persoon niets heeft. De kans dat je dan zwanger wordt is wel heel erg klein.
Ik heb ook een paar maanden rondgeneukt, 't was een fase ofzo. Ook wel eens onveilig terwijl ik 't meisje in kwestie helemaal niet goed kende, allemaal dom. Maar goed, doe ik nu niet meer, ook niet als ik ooit single zou zijn.
quote:Op zondag 6 november 2011 01:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit zo over nagedacht.Ik doe het niet altijd met condoom, zeker niet als ik iemand vaak zie. Ik slik de pil en wil het dan wel laten testen als iemand dat wilt. Voor ONSjes en alles wel gewoon met.
en ik ben ook jaren lang heel erg nieuwsgierig geweest naar hoe het zou voelen enzo zonder condoom. en dat lukte echt nooit, durfde ik ook nooit te vragen. Het was compleet onmogelijk voor mij om dat te "krijgen" hoeveel ik er ook voor over had. (meer dan duizend euro bijv)quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:32 schreef mrk.n het volgende:
Lijkt me trouwens ook wel leuk om een kind te maken. Ik heb seks zonder condoom maar niet met de intentie om een kind te maken. Voelt misschien wel speciaal. Of ik heb nu weer een bepaald ideaalbeeld, kan ook.
Er was namelijk een 45 jarige vrouw die donderdag tegen mij zei dat ik een ideaalbeeld van het leven heb, omdat ik nog jong ben. Best negatief eigenlijk.
Ja ben het tegen gekomen en ik snap van jou dat het niet lullig bedoeld is.quote:Op maandag 21 november 2011 02:55 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hey Kree niet lullig bedoeld, maar misschien heb je wat aan dit topic
De kunst van het loslaten van je ex
Nee, je wil het niet loslaten dat is heel wat anders. Als je 85 bent zit je in het bejaarden tehuis aan de bingotafel te vertellen dat jouw geval zo anders is en dat het door haar psychose komt dat je nooit verder bent gaan leven. Maar je moet wakker worden, je bent zelf degene die niet door gaat met leven.quote:Op maandag 21 november 2011 03:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ben het tegen gekomen en ik snap van jou dat het niet lullig bedoeld is.
Maar het is gewoon een heel andere (klote) situatie.
Het is niet standaard natuurlijk dat het zo gaat.
Het is niet standaard vriendje en vriendinnetje wat stukloopt het komt alleen door haar problemen.
Dat is juist waar ik mee zit.
Maargoed had gister en vandaag nog een sms gestuurd en ik krijg weer niks terug (borderline)
En het was gewoon maar een vraag maarja.
Goed ja weet ik veel hoe ik met dat soort mensen om moet gaan???
Echt geen idee
Nou nog effe snel dan.quote:Op maandag 21 november 2011 03:19 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee, je wil het niet loslaten dat is heel wat anders. Als je 85 bent zit je in het bejaarden tehuis aan de bingotafel te vertellen dat jouw geval zo anders is en dat het door haar psychose komt dat je nooit verder bent gaan leven. Maar je moet wakker worden, je bent zelf degene die niet door gaat met leven.
Je hebt een ex, die laat je niet los, dus kan je best in dat topic terecht en aan je proces werken. Dat doe je niet omdat je elke concrete mogelijke oplossing niet onder ogen wil komen. Ik vind het best wel erg om te zien maar ik geef het nu wel echt opik heb hier geen kracht meer voor want je luistert niet
![]()
[ afbeelding ]
Beste knul, je vergeet 1 klein maar heel belangrijk dingetje....quote:Op maandag 21 november 2011 02:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ik heb wel seks zonder condoom met mijn vriendin inderdaad. Pas nadat ik zeker wist dat ik geen rare SOA's had aangezien ik ook één keer onveilige seks heb gehad met een meid die nogal losbandig was. Niet dat het meisje per definitie een soa heeft, maar toch.quote:Op maandag 21 november 2011 02:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
en ik ben ook jaren lang heel erg nieuwsgierig geweest naar hoe het zou voelen enzo zonder condoom. en dat lukte echt nooit, durfde ik ook nooit te vragen. Het was compleet onmogelijk voor mij om dat te "krijgen" hoeveel ik er ook voor over had. (meer dan duizend euro bijv)
en als je het dan vraagt, en er enorm veel geld bij gaat bieden dan denken ze juist dat je iets hebt.
en als je weinig geld bied dan denken ze weer dat je met jan en allemaal onveilig neukt.
uiteindelijk ooit gelukt na veel faalpogingen, en oplichting en nog wat meer. met een mailtje van. "oke 1 voorwaarde, ik wil weten hoe het zonder condoom is en voelt, ik heb dat nog nooit gedaan enzo. extra geld dan. maak ik er van totaal 750 euro".
zij heeft me ook verlaten na 1 keer
nu (crisis ofzo) adverteren hoeren ineens ermee, en is het makkelijekr te krijgen
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op maandag 21 november 2011 08:09 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik heb wel seks zonder condoom met mijn vriendin inderdaad. Pas nadat ik zeker wist dat ik geen rare SOA's had aangezien ik ook één keer onveilige seks heb gehad met een meid die nogal losbandig was. Niet dat het meisje per definitie een soa heeft, maar toch.
Die hoer van jou heeft sowieso met meerdere mannen onveilige seks. Jij bent echt geen uitzondering. Ik zou het maar veilig gaan doen als ik jou was.
Jongen,quote:Op maandag 21 november 2011 02:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
en ik ben ook jaren lang heel erg nieuwsgierig geweest naar hoe het zou voelen enzo zonder condoom. en dat lukte echt nooit, durfde ik ook nooit te vragen. Het was compleet onmogelijk voor mij om dat te "krijgen" hoeveel ik er ook voor over had. (meer dan duizend euro bijv)
en als je het dan vraagt, en er enorm veel geld bij gaat bieden dan denken ze juist dat je iets hebt.
en als je weinig geld bied dan denken ze weer dat je met jan en allemaal onveilig neukt.
uiteindelijk ooit gelukt na veel faalpogingen, en oplichting en nog wat meer. met een mailtje van. "oke 1 voorwaarde, ik wil weten hoe het zonder condoom is en voelt, ik heb dat nog nooit gedaan enzo. extra geld dan. maak ik er van totaal 750 euro".
zij heeft me ook verlaten na 1 keer
nu (crisis ofzo) adverteren hoeren ineens ermee, en is het makkelijekr te krijgen
Naar de hoeren vind hij simpelweg makkelijker. Hoe jammer dan ook.quote:Op maandag 21 november 2011 08:32 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Jongen,
spendeer dat geld gewoon op een paar hele mooie dates,
Heb je een goeie basis voor een relatie en stel het dan na een maandje gewoon voor.....
Meisjes worden heel makkelijk en aanhankelijk als je geld aan ze uitgeeft.
Ze geld bieden voor sex.. is gewoon een beetje dom en veelte moeilijk doen.
+ Natuurlijk breekt een meisje wat voor geld gaat liggen je hart en denken ze dat je een vieze soa wilt verspreiden voor rare fetisj redenen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat het zo overexposed is.
quote:Op maandag 21 november 2011 08:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Naar de hoeren vind hij simpelweg makkelijker. Hoe jammer dan ook.
Anyway, mooie foto dezeDat heet een light flare die niet gefotosoept is.. en hoe dan ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat het zo overexposed is.
mannen de naar de hoeren gaan![]()
Amenquote:Op maandag 21 november 2011 09:05 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Dat heet een light flare die niet gefotosoept is.. en hoe dan ook...
mannen de naar de hoeren gaan
quote:Op maandag 21 november 2011 08:32 schreef LolaLovesYou het volgende:
Meisjes worden heel makkelijk en aanhankelijk als je geld aan ze uitgeeft.
Om de onderdelen te gebruiken, duhquote:Op maandag 21 november 2011 09:29 schreef Sinji het volgende:
Grey, waarom haal jij in godsnaam stofzuigers uit elkaar
Een keer voor de nieuwsgierigheid kan ik enigszins inkomen, maar élke stofzuiger? Mwehehehehehehe![]()
Doe het alsjeblieft met mate.quote:
Whait.. whut? Bouwt hij daar een geïmproviseerde lamp van ofzo? Dan kun je beter een lamp van 20 euro kopen in plaats van een stofzuiger van 100 euro uit elkaar halen.quote:Op maandag 21 november 2011 09:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Om de onderdelen te gebruiken, duh
Je weet het maar nooit met hemquote:Op maandag 21 november 2011 09:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
Whait.. whut? Bouwt hij daar een geïmproviseerde lamp van ofzo? Dan kun je beter een lamp van 20 euro kopen in plaats van een stofzuiger van 100 euro uit elkaar halen.
Tenzij hij bezig is om een tijdmachine te maken, waarvoor kudos
Je ziet het, ik moet sparen voor datesquote:Op maandag 21 november 2011 09:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He benzin, kom je ook naar de meet?
Je mag komen op vrijdag einde van de middag. En zaterdag vanaf een uur of 3. Dan ben ik thuis.quote:Op maandag 21 november 2011 09:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Je ziet het, ik moet sparen voor dates![]()
Bij de vorige meet, die niet doorging, stond ik op de misschien-lijst.
Is het 's middags of 's avonds? Je mag me op zich wel alvast op de misschien-lijst zetten als die er is
Ik wil best een keer zien of jij in het echt net zo schattig bent als op je foto's en in je postsquote:Op maandag 21 november 2011 09:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Je ziet het, ik moet sparen voor dates![]()
Bij de vorige meet, die niet doorging, stond ik op de misschien-lijst.
Is het 's middags of 's avonds? Je mag me op zich wel alvast op de misschien-lijst zetten als die er is
De enige hier die me in het echt ontmoet heeft zegt van welquote:Op maandag 21 november 2011 09:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil best een keer zien of jij in het echt net zo schattig bent als op je foto's en in je posts
Tellen complottheorieën en marktveroverende ideeën zoals rouwkaarten met gedroogde bladeren erop ook?quote:Op maandag 21 november 2011 09:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Soms doet hij me denken aan Einstein, maar dan zonder de relativiteits-theoriën en zulks
huh, ga je beide dagen meeten?quote:Op maandag 21 november 2011 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mag komen op vrijdag einde van de middag. En zaterdag vanaf een uur of 3. Dan ben ik thuis.
Benzin niet, die man alleen de vrijdag, want dan kom ik.quote:Op maandag 21 november 2011 09:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen zijn beide dagen welkom.
Daar wil hij zich best naar voegen, vermoed ik.quote:Op maandag 21 november 2011 09:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Benzin niet, die man alleen de vrijdag, want dan kom ik.
Ik neem aan dat je best overtuigend kan zijn naar hem toe.quote:Op maandag 21 november 2011 09:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had sowieso beloofd je een keer te ontmoeten, dus ik zal kijken of vrijdag luktquote:Op maandag 21 november 2011 09:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
16 december geloof ik. Je hebt in het topic gepost mens.!quote:Op maandag 21 november 2011 09:53 schreef Myraela het volgende:
Over welke vrijdag hebben we het eigenlijk?
Ohja.quote:Op maandag 21 november 2011 09:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
16 december geloof ik. Je hebt in het topic gepost mens.!
Steunknufquote:Op maandag 21 november 2011 10:04 schreef Myraela het volgende:
Bweh, ik ben de helft van mijn marketing kwijt en had het gisteren moeten inleveren.
Lightflare over de hele foto? Lijkt vreemd, net een photofilterquote:Op maandag 21 november 2011 09:05 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Dat heet een light flare die niet gefotosoept is.. en hoe dan ook...
mannen de naar de hoeren gaan
Kunnen we het ergens anders over hebben, voel me ineens verschrikkelijk eenzaam nu.quote:Op maandag 21 november 2011 10:12 schreef Myraela het volgende:
Ik wil alleen maar kusjes ipv cadeautjes.
Waarom, ik krijg ook helemaal geen kusjes nu hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 10:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen we het ergens anders over hebben, voel me ineens verschrikkelijk eenzaam nu.
Dat komt omdat ik daar niet ben natuurlijkquote:Op maandag 21 november 2011 10:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom, ik krijg ook helemaal geen kusjes nu hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 november 2011 10:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik daar niet ben natuurlijk
Kom eens kusjes geven dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het meest intieme contact dat ik heb gekend de laatste maanden was een knuffel van mijn beste vriendin toen ze naar huis ging.quote:Op maandag 21 november 2011 10:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom, ik krijg ook helemaal geen kusjes nu hoor.
Oh, bweh, nu voel ik me zelfs eenzaam.quote:Op maandag 21 november 2011 10:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het meest intieme contact dat ik heb gekend de laatste maanden was een knuffel van mijn beste vriendin toen ze naar huis ging.
Ik mis het verschrikkelijk, het hebben van iemand naar wie je even toeloopt voor een omhelzing omdat je blij bent dat ze weer thuis is. Of de vertrouwde warmte als ze naast je in bed ligt. Haar hoofd op mijn schouder tijdens het kijken van een film.![]()
Ze is morgen jarig en ik heb er meer moeite mee dan ik had verwacht.
Mijn laatste knuffel was in juni 2010quote:Op maandag 21 november 2011 10:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het meest intieme contact dat ik heb gekend de laatste maanden was een knuffel van mijn beste vriendin toen ze naar huis ging.
Sorry. Ik ga wel elders eenzaam zitten zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 10:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, bweh, nu voel ik me zelfs eenzaam.
Neehoor.quote:Op maandag 21 november 2011 10:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry. Ik ga wel elders eenzaam zitten zijn.
Ik heb mezelf geleerd om te leven met de mogelijkheid dat ik voor altijd alleen zou kunnen blijven. Veel mensen kunnen het niet, maar het heeft voor mij wel vruchten afgeworpen deze houding. I don't give a fuck. Just enjoy life, even when alone.quote:Op maandag 21 november 2011 10:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik mis het verschrikkelijk, het hebben van iemand naar wie je even toeloopt voor een omhelzing omdat je blij bent dat ze weer thuis is. Of de vertrouwde warmte als ze naast je in bed ligt. Haar hoofd op mijn schouder tijdens het kijken van een film.![]()
Ze is morgen jarig en ik heb er meer moeite mee dan ik had verwacht.
Die instelling heb ik ook wel, maar toch mis ik het soms wel.quote:Op maandag 21 november 2011 10:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik heb mezelf geleerd om te leven met de mogelijkheid dat ik voor altijd alleen zou kunnen blijven. Veel mensen kunnen het niet, maar het heeft voor mij wel vruchten afgeworpen deze houding. I don't give a fuck. Just enjoy life, even when alone.
Nohh, wat heb je gedaan?quote:Op maandag 21 november 2011 10:33 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn moeder zei gisteren dat ik niet meer welkom bij ze was als ik niets aan mijn gedrag veranderde
Niet echt een bepaald iets.quote:
Klinkt minder ja. What's upquote:Op maandag 21 november 2011 10:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet echt een bepaald iets.
Gewoon mijn uitstraling van algemene lamlendigheid en luiheid, ik doe de hele dag niets behalve wat me wordt opgedragen en zit verder maar als een zoutzak op de bank, en ik gedraag me verder ontzettend labiel de afgelopen tijd, het ene moment loop ik door het huis te stuiteren en het andere moment ben ik iedereen aan het uitkafferen voor van alles en nog wat.
Geen idee wat er nu precies aan de hand is dat ik zo doe, maar het lijkt gewoon zo zinloos om wat dan ook te doen. Alles gaat toch wel kapot, ooit.quote:
quote:
Ik probeer het, maar de ene dag gaat het beter dan de andere dag. Vandaag is een baaldag denk ik.quote:Op maandag 21 november 2011 10:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik heb mezelf geleerd om te leven met de mogelijkheid dat ik voor altijd alleen zou kunnen blijven. Veel mensen kunnen het niet, maar het heeft voor mij wel vruchten afgeworpen deze houding. I don't give a fuck. Just enjoy life, even when alone.
Ik wel, zolang ik mijn vrijheid behoud. Ik doe graag dingen zonder planningquote:Op maandag 21 november 2011 10:41 schreef Lokasenna het volgende:
Zouden jullie ooit met iemand kunnen samenwonen?
Van mezelf weet ik het niet, ik zou niet echt leuk 24/7 gezelschap zijn
Ik, nu zeker nog niet.quote:Op maandag 21 november 2011 10:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ben je verliefdquote:Op maandag 21 november 2011 10:42 schreef Myraela het volgende:
Trouwens, ik ga me ook eenzamer voelen als ik wel verliefd ben, dan als ik niet verliefd ben. Want dan telt de aandacht van andere mannen ineens niet meer mee.
Ik heb een jaar samengewoond.quote:Op maandag 21 november 2011 10:41 schreef Lokasenna het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |