Ja je hebt twee blikken, van 1 ik wil je gewoon neuken en 2 ik vindt je leuk, hahaha denk dat ik er het verschil wel in kan zien, zoals jullie weten ga ik dan voor 2.quote:Op maandag 21 november 2011 02:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ook wel hoor, maar dat is een heel ander soort blik
Je moet hiernaar luisteren hoor, MLiG.quote:Op maandag 21 november 2011 02:19 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Goed. Ik las je verhaal. Er zijn ook stelletjes die seks met condoom hebben. Je kunt dus ook voor de verandering eens neuken met een hoer met condoom. Veiliger voor jezelf ook nog.
Kan ook bij dezelfde persoon. Je kunt liefdevolle blikken werpen maar ook kijken alsof je diegene het liefst zou verslindenquote:Op maandag 21 november 2011 02:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ja je hebt twee blikken, van 1 ik wil je gewoon neuken en 2 ik vindt je leuk, hahaha denk dat ik er het verschil wel in kan zien, zoals jullie weten ga ik dan voor 2.
Ik voor allebei. Maar ik heb dus bij één persoon dat ik opgewonden kan worden van alleen al ogen/blik. Moet je zien hoeveel effect mijn vriendin eigenlijk op me heeft.quote:Op maandag 21 november 2011 02:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ja je hebt twee blikken, van 1 ik wil je gewoon neuken en 2 ik vindt je leuk, hahaha denk dat ik er het verschil wel in kan zien, zoals jullie weten ga ik dan voor 2.
Klopt, hahaha ik zou met een meid zo de eerste avond het bed in duiken hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 02:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan ook bij dezelfde persoon. Je kunt liefdevolle blikken werpen maar ook kijken alsof je diegene het liefst zou verslinden![]()
Afhankelijk van de situatie enzo.
Dat siert je. Maar durf wel initiatief te nemen als je er meer in ziet.quote:Op maandag 21 november 2011 02:24 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt, hahaha ik zou met een meid zo de eerste avond het bed in duiken hoor.
Maar dan moet ik wel het gevoel hebben dat het niet alleen voor 1 avond seks is.
(hoe graag ik dat ook zou willen)
ik wijs wel door naar hypocriet mrkn.quote:Op maandag 21 november 2011 02:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, reageer hier eens op Mlig. Sinji en ik zeiden dit ook al maar je reageerde niet.
Oh nee?quote:Op maandag 21 november 2011 02:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik wijs wel door naar hypocriet mrkn.
en ook cactus, en die ander, en myraela. en ik wil geen moeite doen om het uit te leggen
quote:Op maandag 21 november 2011 02:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en ook cactus, en die ander, en myraela. en ik wil geen moeite doen om het uit te leggen
quote:Op maandag 21 november 2011 02:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh nee?
Het is slecht wat je doet, niet gezond.
Als je doodging aan een ziekte zou het lastig zijn voor je ouders, bekijk het maar zo.
Klopt en ik zit nu nog te twijfelen over wat ik had moeten doen.quote:Op maandag 21 november 2011 02:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat siert je. Maar durf wel initiatief te nemen als je er meer in ziet.
Ik begrijp de post niet, wat hebben Myraela en Cactus hiermee te maken?quote:Op maandag 21 november 2011 02:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Op de ware wachten is overdreven.quote:Op maandag 21 november 2011 02:29 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt en ik zit nu nog te twijfelen over wat ik had moeten doen.
Jullie weten het verhaal met die psychose meid.
Daar had ik seks mee kunnen hebben denk ik.
Maar ben toen niet verder gegaan (toen wist ik dat hele verhaal nog niet en was op de eerste avond dat we ook zoenden)
Nu vraag ik me af had ik het gewoon maar moeten doen en verder moeten gaan?
Aan de ene kant heb ik er geen spijt van omdat het toch allemaal gestrand zou zijn nadat zij mij wel haar hele verhaal vertelde.
Dus ik wacht nog op de ware
Ja maar het is ook een gevoel van mij.quote:Op maandag 21 november 2011 02:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op de ware wachten is overdreven.
Wachten op iemand die je leuk vindt is begrijpelijk, maar dicht het niet teveel exclusiviteit toe.
er zijn ook stelletjes die geen seks hebben.quote:
nou wat zij hebben gepost. waarom wordt ik nou weer buttetelt, en "de echte wereld" van me af gehouden. terwijl iedereen anders lekker met elkaar ddingen doet en lol heeft en alles wat meer. en ook leuk en liefde enzo.quote:Op maandag 21 november 2011 02:32 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik begrijp de post niet, wat hebben Myraela en Cactus hiermee te maken?
Dat doe jij, niet de anderen. Niemand betuttelt jou.quote:Op maandag 21 november 2011 02:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
er zijn ook stelletjes die geen seks hebben.
dus dan kan ik ook geen seks gaan hebben, en dan mezelf geruststellen dat ik hetzelfde doe als die stelletjes.
(niet dus)
[..]
nou wat zij hebben gepost. waarom wordt ik nou weer buttetelt, en "de echte wereld" van me af gehouden. terwijl iedereen anders lekker met elkaar ddingen doet en lol heeft en alles wat meer. en ook leuk en liefde enzo.
Hey Kree niet lullig bedoeld, maar misschien heb je wat aan dit topicquote:Op maandag 21 november 2011 02:35 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar het is ook een gevoel van mij.
En ben blij eigenlijk dat ik dat achteraf niet heb gegaan met haar, want zie maar de afloop.
Als ik ook nog seks met haar gehad had dan was het nog moeilijker geweest.
Mis haar nu al gewoon alleen al omdat ik haar gezoend heb, met seks erbij zou het nog moeilijker zijn geweest denk.
quote:Op maandag 21 november 2011 02:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat doe jij, niet de anderen. Niemand betuttelt jou.
quote:Op zondag 6 november 2011 01:31 schreef Cactus1 het volgende:
Zijn er nog mensen online die wel eens neuken? Ik vroeg me namelijk af hoe veilig jullie het altijd doen?
quote:Op zondag 6 november 2011 01:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb een tering hekel aan condoomsWaarmee ik niet zeg dat ik ze wel/niet gebruik. Maar ik zit altijd een beetje met het volgende. Ik weiger echt iemand te pijpen met condoom, maar wat is dan nog de functie van wel neuken met condoom
quote:Op zondag 6 november 2011 01:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Relatie hoeft niet persé, maar ik wil wel iemand heel erg leuk vinden. Was in het verleden wel anders. Maar kleine meisjes worden groot en dat zinloze rondneuken is gewoon mijn ding niet. Dan zit ik nog liever op zaterdagnacht op Fok
quote:Op zondag 6 november 2011 01:44 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dan weet je meestal ook wel of je 't veilig moet doen of dat het ook 'onveilig' kan en als je dan de pil slikt maakt dat toch ook niet meer uit zodra je weet dat die persoon niets heeft. De kans dat je dan zwanger wordt is wel heel erg klein.
Ik heb ook een paar maanden rondgeneukt, 't was een fase ofzo. Ook wel eens onveilig terwijl ik 't meisje in kwestie helemaal niet goed kende, allemaal dom. Maar goed, doe ik nu niet meer, ook niet als ik ooit single zou zijn.
quote:Op zondag 6 november 2011 01:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit zo over nagedacht.Ik doe het niet altijd met condoom, zeker niet als ik iemand vaak zie. Ik slik de pil en wil het dan wel laten testen als iemand dat wilt. Voor ONSjes en alles wel gewoon met.
en ik ben ook jaren lang heel erg nieuwsgierig geweest naar hoe het zou voelen enzo zonder condoom. en dat lukte echt nooit, durfde ik ook nooit te vragen. Het was compleet onmogelijk voor mij om dat te "krijgen" hoeveel ik er ook voor over had. (meer dan duizend euro bijv)quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:32 schreef mrk.n het volgende:
Lijkt me trouwens ook wel leuk om een kind te maken. Ik heb seks zonder condoom maar niet met de intentie om een kind te maken. Voelt misschien wel speciaal. Of ik heb nu weer een bepaald ideaalbeeld, kan ook.
Er was namelijk een 45 jarige vrouw die donderdag tegen mij zei dat ik een ideaalbeeld van het leven heb, omdat ik nog jong ben. Best negatief eigenlijk.
Ja ben het tegen gekomen en ik snap van jou dat het niet lullig bedoeld is.quote:Op maandag 21 november 2011 02:55 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hey Kree niet lullig bedoeld, maar misschien heb je wat aan dit topic
De kunst van het loslaten van je ex
Nee, je wil het niet loslaten dat is heel wat anders. Als je 85 bent zit je in het bejaarden tehuis aan de bingotafel te vertellen dat jouw geval zo anders is en dat het door haar psychose komt dat je nooit verder bent gaan leven. Maar je moet wakker worden, je bent zelf degene die niet door gaat met leven.quote:Op maandag 21 november 2011 03:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ben het tegen gekomen en ik snap van jou dat het niet lullig bedoeld is.
Maar het is gewoon een heel andere (klote) situatie.
Het is niet standaard natuurlijk dat het zo gaat.
Het is niet standaard vriendje en vriendinnetje wat stukloopt het komt alleen door haar problemen.
Dat is juist waar ik mee zit.
Maargoed had gister en vandaag nog een sms gestuurd en ik krijg weer niks terug (borderline)
En het was gewoon maar een vraag maarja.
Goed ja weet ik veel hoe ik met dat soort mensen om moet gaan???
Echt geen idee
Nou nog effe snel dan.quote:Op maandag 21 november 2011 03:19 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee, je wil het niet loslaten dat is heel wat anders. Als je 85 bent zit je in het bejaarden tehuis aan de bingotafel te vertellen dat jouw geval zo anders is en dat het door haar psychose komt dat je nooit verder bent gaan leven. Maar je moet wakker worden, je bent zelf degene die niet door gaat met leven.
Je hebt een ex, die laat je niet los, dus kan je best in dat topic terecht en aan je proces werken. Dat doe je niet omdat je elke concrete mogelijke oplossing niet onder ogen wil komen. Ik vind het best wel erg om te zien maar ik geef het nu wel echt opik heb hier geen kracht meer voor want je luistert niet
![]()
[ afbeelding ]
Beste knul, je vergeet 1 klein maar heel belangrijk dingetje....quote:Op maandag 21 november 2011 02:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ik heb wel seks zonder condoom met mijn vriendin inderdaad. Pas nadat ik zeker wist dat ik geen rare SOA's had aangezien ik ook één keer onveilige seks heb gehad met een meid die nogal losbandig was. Niet dat het meisje per definitie een soa heeft, maar toch.quote:Op maandag 21 november 2011 02:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
en ik ben ook jaren lang heel erg nieuwsgierig geweest naar hoe het zou voelen enzo zonder condoom. en dat lukte echt nooit, durfde ik ook nooit te vragen. Het was compleet onmogelijk voor mij om dat te "krijgen" hoeveel ik er ook voor over had. (meer dan duizend euro bijv)
en als je het dan vraagt, en er enorm veel geld bij gaat bieden dan denken ze juist dat je iets hebt.
en als je weinig geld bied dan denken ze weer dat je met jan en allemaal onveilig neukt.
uiteindelijk ooit gelukt na veel faalpogingen, en oplichting en nog wat meer. met een mailtje van. "oke 1 voorwaarde, ik wil weten hoe het zonder condoom is en voelt, ik heb dat nog nooit gedaan enzo. extra geld dan. maak ik er van totaal 750 euro".
zij heeft me ook verlaten na 1 keer
nu (crisis ofzo) adverteren hoeren ineens ermee, en is het makkelijekr te krijgen
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op maandag 21 november 2011 08:09 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik heb wel seks zonder condoom met mijn vriendin inderdaad. Pas nadat ik zeker wist dat ik geen rare SOA's had aangezien ik ook één keer onveilige seks heb gehad met een meid die nogal losbandig was. Niet dat het meisje per definitie een soa heeft, maar toch.
Die hoer van jou heeft sowieso met meerdere mannen onveilige seks. Jij bent echt geen uitzondering. Ik zou het maar veilig gaan doen als ik jou was.
Jongen,quote:Op maandag 21 november 2011 02:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
en ik ben ook jaren lang heel erg nieuwsgierig geweest naar hoe het zou voelen enzo zonder condoom. en dat lukte echt nooit, durfde ik ook nooit te vragen. Het was compleet onmogelijk voor mij om dat te "krijgen" hoeveel ik er ook voor over had. (meer dan duizend euro bijv)
en als je het dan vraagt, en er enorm veel geld bij gaat bieden dan denken ze juist dat je iets hebt.
en als je weinig geld bied dan denken ze weer dat je met jan en allemaal onveilig neukt.
uiteindelijk ooit gelukt na veel faalpogingen, en oplichting en nog wat meer. met een mailtje van. "oke 1 voorwaarde, ik wil weten hoe het zonder condoom is en voelt, ik heb dat nog nooit gedaan enzo. extra geld dan. maak ik er van totaal 750 euro".
zij heeft me ook verlaten na 1 keer
nu (crisis ofzo) adverteren hoeren ineens ermee, en is het makkelijekr te krijgen
Naar de hoeren vind hij simpelweg makkelijker. Hoe jammer dan ook.quote:Op maandag 21 november 2011 08:32 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Jongen,
spendeer dat geld gewoon op een paar hele mooie dates,
Heb je een goeie basis voor een relatie en stel het dan na een maandje gewoon voor.....
Meisjes worden heel makkelijk en aanhankelijk als je geld aan ze uitgeeft.
Ze geld bieden voor sex.. is gewoon een beetje dom en veelte moeilijk doen.
+ Natuurlijk breekt een meisje wat voor geld gaat liggen je hart en denken ze dat je een vieze soa wilt verspreiden voor rare fetisj redenen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat het zo overexposed is.
quote:Op maandag 21 november 2011 08:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Naar de hoeren vind hij simpelweg makkelijker. Hoe jammer dan ook.
Anyway, mooie foto dezeDat heet een light flare die niet gefotosoept is.. en hoe dan ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat het zo overexposed is.
mannen de naar de hoeren gaan![]()
Amenquote:Op maandag 21 november 2011 09:05 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Dat heet een light flare die niet gefotosoept is.. en hoe dan ook...
mannen de naar de hoeren gaan
quote:Op maandag 21 november 2011 08:32 schreef LolaLovesYou het volgende:
Meisjes worden heel makkelijk en aanhankelijk als je geld aan ze uitgeeft.
Om de onderdelen te gebruiken, duhquote:Op maandag 21 november 2011 09:29 schreef Sinji het volgende:
Grey, waarom haal jij in godsnaam stofzuigers uit elkaar
Een keer voor de nieuwsgierigheid kan ik enigszins inkomen, maar élke stofzuiger? Mwehehehehehehe![]()
Doe het alsjeblieft met mate.quote:
Whait.. whut? Bouwt hij daar een geïmproviseerde lamp van ofzo? Dan kun je beter een lamp van 20 euro kopen in plaats van een stofzuiger van 100 euro uit elkaar halen.quote:Op maandag 21 november 2011 09:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Om de onderdelen te gebruiken, duh
Je weet het maar nooit met hemquote:Op maandag 21 november 2011 09:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
Whait.. whut? Bouwt hij daar een geïmproviseerde lamp van ofzo? Dan kun je beter een lamp van 20 euro kopen in plaats van een stofzuiger van 100 euro uit elkaar halen.
Tenzij hij bezig is om een tijdmachine te maken, waarvoor kudos
Je ziet het, ik moet sparen voor datesquote:Op maandag 21 november 2011 09:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He benzin, kom je ook naar de meet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |