In Bulgarije is het water meestal niet echt zo schoon, En raad het ook af om gewoon kraanwater te drinken in Bulgarije dan hier in Nederland is het wel drinkbaar.quote:Op maandag 21 november 2011 01:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ik kende ook een bulgaar. moniek ofzo.
volgens haar kon je kraanwater niet drinken, en dan liep ze altijd met flessen.
Dat zocht ik toevallig ook.quote:Op maandag 21 november 2011 01:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Lama, gevonden.
http://blackberryapp.nl/?BlackBerry_Apps:CameraMute
Seems legit.
hardtop.quote:Op maandag 21 november 2011 01:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hard of soft top?
Hardtop is SLK os SL softtop kunnen verschillende zijn
quote:Op maandag 21 november 2011 01:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hardtop.
slk klinkt wel bekend eigenlijk
2 persoons auto dus geen achterbankquote:Op maandag 21 november 2011 01:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hardtop.
slk klinkt wel bekend eigenlijk
Over het algemeen worden er geen mensen ziek van hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 01:59 schreef heloef het volgende:
In Zuid en Oost-Europa moet je sowieso niet uit de kraan drinken.
Ach na een tijdje ben je het wel gewend paar weekjes aan de dunne daarna gaat het beterquote:Op maandag 21 november 2011 01:59 schreef heloef het volgende:
In Zuid en Oost-Europa moet je sowieso niet uit de kraan drinken.
denk een ouder model. 2006 ofzo. ik weet niet meer tijd gaat snel.quote:
ja dat weet ik.quote:Op maandag 21 november 2011 01:56 schreef ayumu het volgende:
[..]
In Bulgarije is het water meestal niet echt zo schoon, En raad het ook af om gewoon kraanwater te drinken in Bulgarije dan hier in Nederland is het wel drinkbaar.
Op vakantie wil je niet aan de dunne lijkt me.quote:Op maandag 21 november 2011 02:00 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ach na een tijdje ben je het wel gewend paar weekjes aan de dunne daarna gaat het beter
Gebeurt toch bijna nooit naar aanleiding van het water, meer door je andere voedingspatroon als je op vakantie bent.quote:Op maandag 21 november 2011 02:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op vakantie wil je niet aan de dunne lijkt me.
je kan ook gewoon niet op vakantie.quote:Op maandag 21 november 2011 02:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op vakantie wil je niet aan de dunne lijkt me.
ik ben geinteresseerd in dit soort dingen.quote:Op maandag 21 november 2011 02:11 schreef kree het volgende:
Als ik morgen nog effe zin heb dan zal ik eens een foto maken van die auto van mij hahahaha
kunnen jullie nog lachen
quote:Op maandag 21 november 2011 02:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je kan ook gewoon niet op vakantie.
nee niet opgewonden.quote:Op maandag 21 november 2011 02:16 schreef mrk.n het volgende:
Tja, wie kan er opgewonden raken van alleen maar een blik (de ogen) van iemand?
Opgewonden niet, wel verliefdquote:Op maandag 21 november 2011 02:16 schreef mrk.n het volgende:
Moi.quote:Op maandag 21 november 2011 02:16 schreef mrk.n het volgende:
Ik, afhankelijk van de soort blik natuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2011 02:16 schreef mrk.n het volgende:
Goed. Ik las je verhaal. Er zijn ook stelletjes die seks met condoom hebben. Je kunt dus ook voor de verandering eens neuken met een hoer met condoom. Veiliger voor jezelf ook nog.quote:Op maandag 21 november 2011 02:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee niet opgewonden.
het voelt alleen heel goed, alles wederzijds enzo
Ik kan me gelijk heel verliefd voelen alleen al door een blik van een meid.quote:Op maandag 21 november 2011 02:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik, afhankelijk van de soort blik natuurlijk.
Dat ook wel hoor, maar dat is een heel ander soort blikquote:Op maandag 21 november 2011 02:19 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kan me gelijk heel verliefd voelen alleen al door een blik van een meid.
En dan denk ik nog geneens aan seks, tja weet niet of dat raar is. maarja
Ja, reageer hier eens op Mlig. Sinji en ik zeiden dit ook al maar je reageerde niet.quote:Op maandag 21 november 2011 02:19 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Goed. Ik las je verhaal. Er zijn ook stelletjes die seks met condoom hebben. Je kunt dus ook voor de verandering eens neuken met een hoer met condoom. Veiliger voor jezelf ook nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |