Helemaal niet.quote:Op maandag 21 november 2011 01:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik praat niks aan ik zei dat als er een diagnose zou zijn het best eens ocd kon zijn omdat ik bepaalde dingen die hij vertelde heel vergelijkbaar zijn met iemand die ik kende en die stoornis had.
Hij vertelde zelf dat die momenteel op een diagnose getest werd.
Aha moet maar een dure auto kopen dan?quote:Op maandag 21 november 2011 01:15 schreef ayumu het volgende:
Jullie probleem is opgelost althans voor de heren dan, Als we dan toch compleet offtopic gaan
amg schijnt goed te zijn,quote:Op maandag 21 november 2011 01:15 schreef ayumu het volgende:
Jullie probleem is opgelost althans voor de heren dan, Als we dan toch compleet offtopic gaan
Jullie gingen toch op vakantie?quote:Op maandag 21 november 2011 01:20 schreef mrk.n het volgende:
Cactus, ik ben (weer eens) single. Zullen we maar snel gaan daten binnenkort? Nu wil jij het ook, dat weet ik.![]()
Rijd een G klasse van 30 jaar oud, Alleen ziet er wel op en top verzorgd uit. En daar kijken veel vrouwen echt naar is de ervaring, En je hoeft niet met een dure bak aan te komen zetten maar wel een die netjes is.quote:Op maandag 21 november 2011 01:18 schreef kree het volgende:
[..]
Aha moet maar een dure auto kopen dan?![]()
Gaat voor mij de oplossing niet worden, heb niks met auto's.
En het interesseert me ook echt helemaal niks, ik kijk alleen naar het praktische in een auto.
En die van mij is meer als 10 jaar oud nu en die doet het nog best.
Ja de lak is wel een beetje vervaagd
C staat voor compressor. Een wat betere vorm van turbo.quote:Op maandag 21 november 2011 01:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
amg schijnt goed te zijn,
ik snap nog steeds niets van de mercedes benamingen. me vader had(nu niet meer) ook iets met amg. maar dan ook iets met een C erin op het kentekenbewijs. de badges van de auto waren er niet, ook al zo vreemd. die c was voor coupe of cabrio ofzo, en niet voor de C van dat modelletter, heel anders zijn die autos.
mercedes is vreemd, ik snap het niet.
en dan hier staat wel weer een g erbij.
ik hoef hem niet.![]()
Oh dan kom ik maar niet met de auto denk als ik iemand vindtquote:Op maandag 21 november 2011 01:27 schreef ayumu het volgende:
[..]
Rijd een G klasse van 30 jaar oud, Alleen ziet er wel op en top verzorgd uit. En daar kijken veel vrouwen echt naar is de ervaring, En je hoeft niet met een dure bak aan te komen zetten maar wel een die netjes is.
oh dat zal het probleem zijnquote:Op maandag 21 november 2011 01:27 schreef ayumu het volgende:
[..]
Rijd een G klasse van 30 jaar oud, Alleen ziet er wel op en top verzorgd uit. En daar kijken veel vrouwen echt naar is de ervaring, En je hoeft niet met een dure bak aan te komen zetten maar wel een die netjes is.
quote:Op maandag 21 november 2011 01:20 schreef mrk.n het volgende:
Cactus, ik ben (weer eens) single. Zullen we maar snel gaan daten binnenkort? Nu wil jij het ook, dat weet ik.![]()
Met jouw auto maakt het niet uit of hij netjes is, hij is gewoon leuk.quote:Op maandag 21 november 2011 01:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh dat zal het probleem zijnbij mij.
schoonmaken=moeilijk.
oh duidelijk.quote:Op maandag 21 november 2011 01:28 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
C staat voor compressor. Een wat betere vorm van turbo.
Kan je beter met de taxi naar een datequote:Op maandag 21 november 2011 01:29 schreef kree het volgende:
[..]
Oh dan kom ik maar niet met de auto denk als ik iemand vindt
Ding is een afvalbak van binnen onderhand
En van buiten ook hahahaha maar het rijdt.
Ja is het nou echt serieus zo dat meiden daar veel waarde aan hechten?quote:Op maandag 21 november 2011 01:31 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Kan je beter met de taxi naar een date
het maakt wel uit.quote:Op maandag 21 november 2011 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met jouw auto maakt het niet uit of hij netjes is, hij is gewoon leuk.
Ze vonden het vast grappig.quote:Op maandag 21 november 2011 01:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het maakt wel uit.
ik heb serieus mensen in enschede door de ramen naar binnen zien kijken toen het binnenin nog grotere bende was.
Ik vind het niet echt netjes als iemand me komt ophalen en die auto zit vol met rommel, afval, lege pakjes blikjes, peuken, volle asbakken, een stinklucht en kruimels op de stoel waar ik moet zitten. Zo nodig je iemand toch ook niet bij jou thuis uit?quote:Op maandag 21 november 2011 01:32 schreef kree het volgende:
[..]
Ja is het nou echt serieus zo dat meiden daar veel waarde aan hechten?
Het is maar een vervoersmiddel, maarja ik weet het ook niet.
Ben wel benieuwd eigenlijk?
Meiden een vrouw kan er zeker waarde aan hechten dat je auto netjes en opgeruimd is.quote:Op maandag 21 november 2011 01:32 schreef kree het volgende:
[..]
Ja is het nou echt serieus zo dat meiden daar veel waarde aan hechten?
Het is maar een vervoersmiddel, maarja ik weet het ook niet.
Ben wel benieuwd eigenlijk?
Die mensen maakt het in elk geval niet uit dat ik er zelf ook een bende van maak.quote:Op maandag 21 november 2011 01:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt netjes als iemand me komt ophalen en die auto zit vol met rommel, afval, lege pakjes blikjes, peuken, volle asbakken, een stinklucht en kruimels op de stoel waar ik moet zitten. Zo nodig je iemand toch ook niet bij jou thuis uit?
Zou het raar zijn als ik ging vingerhaken in de trein?quote:Op maandag 21 november 2011 01:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het vingerhaken vinden mensen misschien grappig bij jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |