de beste die me ouders geforceerd voor me gekocht hebben.quote:Op maandag 21 november 2011 01:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je zou gaan stofzuigen, welke zou je dan gebruiken?
Kom ik aan met mijn dagelijkse schoonmaak rondje in huisquote:Op maandag 21 november 2011 01:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb weinig recht van spreken, mijn kamer ziet er nu ook niet uit.
Maar het is niet vies, meer gewoon rommel.
ach als ik echt verliefd ben op iemand dan is het een meid die dat niks kan schelen denk.quote:Op maandag 21 november 2011 01:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nouja, zelf weten natuurlijk, je bent wie je bent en er zijn vast vrouwen die het niks kan schelen. Maar ik raad het je niet aan
maar frankrijk is toch juist van de stoffige en verwaarloosde huishoudens?quote:Op maandag 21 november 2011 01:46 schreef ayumu het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn dagelijkse schoonmaak rondje in huis
Dat vind ik dan weer goed.quote:Op maandag 21 november 2011 01:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
de beste die me ouders geforceerd voor me gekocht hebben.
de oude kan ik altijd nog gebruiken voor reserveonderdelen misschien.
Dan komt het vast goed en zal zij speciaal voor jou ook een lege verpakking in je auto gooien, romantischquote:Op maandag 21 november 2011 01:46 schreef kree het volgende:
[..]
ach als ik echt verliefd ben op iemand dan is het een meid die dat niks kan schelen denk.
Maarja ik ga niet voor de eerste de beste natuurlijk
Excuseer?quote:Op maandag 21 november 2011 01:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar frankrijk is toch juist van de stoffige en verwaarloosde huishoudens?
ja natuurlijk, dat is heel logisch.quote:Op maandag 21 november 2011 01:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer goed.
Als ik de oude nog zou hebben, zou ik nooit de nieuwe gebruiken, daarom gooi ik oude dingen altijd weg, wat soms best moeilijk voelt.
ja zo van die verlaten schuren met struikjes, en bramen enzo. en waar om de honderd meter wel ouderwetse dingen staan die gevonden kunnen worden met schuurvondst enzoquote:
Als ik verliefd ben dan mag ze alles in mijn auto gooienquote:Op maandag 21 november 2011 01:47 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dan komt het vast goed en zal zij speciaal voor jou ook een lege verpakking in je auto gooien, romantisch
Goed zou zijn als hij zijn stofzuiger zou gebruiken ipv uit elkaar halen terwijl zijn ouders het voor hem hebben gekocht.quote:Op maandag 21 november 2011 01:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer goed.
Als ik de oude nog zou hebben, zou ik nooit de nieuwe gebruiken, daarom gooi ik oude dingen altijd weg, wat soms best moeilijk voelt.
Hij wilde de oude uit elkaar halen.quote:Op maandag 21 november 2011 01:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goed zou zijn als hij zijn stofzuiger zou gebruiken ipv uit elkaar halen terwijl zijn ouders het voor hem hebben gekocht.
Ik ben Nederlands en mijn vriendin is fransoos al is zijzelf van Bulgaarse/Italiaanse afkomst en zeer netjesquote:Op maandag 21 november 2011 01:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja zo van die verlaten schuren met stuikjes, en bramen enzo. en waar je ouderwetse dingen vind als schuurvondst enzo
ik mocht de nieuwe niet uit elkaar halen. dat hebben ze speciaal 10X tegen me gezegd. en preventief boos gezegdquote:Op maandag 21 november 2011 01:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goed zou zijn als hij zijn stofzuiger zou gebruiken ipv uit elkaar halen terwijl zijn ouders het voor hem hebben gekocht.
BADUM TSSSSSSSSSSSquote:Op maandag 21 november 2011 01:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jammer, jullie waren echt een leuk koppel.
Oh, ik neem alles terug dan.quote:Op maandag 21 november 2011 01:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij wilde de oude uit elkaar halen.
Haha, mooi.quote:Op maandag 21 november 2011 01:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik mocht de nieuwe niet uit elkaar halen. dat hebben ze speciaal 10X tegen me gezegd. en preventief boos gezegd
ja idd, ik wilde ook de oude uit elkaar halen.quote:Op maandag 21 november 2011 01:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij wilde de oude uit elkaar halen.
C staat voor een model.quote:Op maandag 21 november 2011 01:28 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
C staat voor compressor. Een wat betere vorm van turbo.
oh misschien was het ook wel een cl dan want het was met open dak, zo dat het opvouwde, ik ben dom met mercedes.quote:Op maandag 21 november 2011 01:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
C staat voor een model.
A = baby benz, klein model
B = zakelijke ruime mini mpv
C = sedan
E = luxe sedan aka taxi
S = is luxe sedan
G = is terein wagen / jeep
ML = is pc hoofdstraat trekker
CL = coupe sport
CLS = ruime 4 persoons coupe 4 deurs
En dat zijn alle persoons auto's even uit me hoofd. elk model heeft een AMG uitvoering. Alleen de A AMG uitvoering is nooit officieel uitgekomen maar bestaat wel.
oh ik kende ook een bulgaar. moniek ofzo.quote:Op maandag 21 november 2011 01:50 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ik ben Nederlands en mijn vriendin is fransoos al is zijzelf van Bulgaarse/Italiaanse afkomst en zeer netjes
In Spanje werd mij dat wel afgeraden. Zit meer kalk in of zo en daar kunnen nederlanders niet goed tegen.quote:Op maandag 21 november 2011 01:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ik kende ook een bulgaar. moniek ofzo.
volgens haar kon je kraanwater niet drinken, en dan liep ze altijd met flessen.
Hard of soft top?quote:Op maandag 21 november 2011 01:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh misschien was het ook wel een cl dan want het was met open dak, zo dat het opvouwde, ik ben dom met mercedes.
In Bulgarije is het water meestal niet echt zo schoon, En raad het ook af om gewoon kraanwater te drinken in Bulgarije dan hier in Nederland is het wel drinkbaar.quote:Op maandag 21 november 2011 01:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ik kende ook een bulgaar. moniek ofzo.
volgens haar kon je kraanwater niet drinken, en dan liep ze altijd met flessen.
Dat zocht ik toevallig ook.quote:Op maandag 21 november 2011 01:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Lama, gevonden.
http://blackberryapp.nl/?BlackBerry_Apps:CameraMute
Seems legit.
hardtop.quote:Op maandag 21 november 2011 01:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hard of soft top?
Hardtop is SLK os SL softtop kunnen verschillende zijn
quote:Op maandag 21 november 2011 01:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hardtop.
slk klinkt wel bekend eigenlijk
2 persoons auto dus geen achterbankquote:Op maandag 21 november 2011 01:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hardtop.
slk klinkt wel bekend eigenlijk
Over het algemeen worden er geen mensen ziek van hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 01:59 schreef heloef het volgende:
In Zuid en Oost-Europa moet je sowieso niet uit de kraan drinken.
Ach na een tijdje ben je het wel gewend paar weekjes aan de dunne daarna gaat het beterquote:Op maandag 21 november 2011 01:59 schreef heloef het volgende:
In Zuid en Oost-Europa moet je sowieso niet uit de kraan drinken.
denk een ouder model. 2006 ofzo. ik weet niet meer tijd gaat snel.quote:
ja dat weet ik.quote:Op maandag 21 november 2011 01:56 schreef ayumu het volgende:
[..]
In Bulgarije is het water meestal niet echt zo schoon, En raad het ook af om gewoon kraanwater te drinken in Bulgarije dan hier in Nederland is het wel drinkbaar.
Op vakantie wil je niet aan de dunne lijkt me.quote:Op maandag 21 november 2011 02:00 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ach na een tijdje ben je het wel gewend paar weekjes aan de dunne daarna gaat het beter
Gebeurt toch bijna nooit naar aanleiding van het water, meer door je andere voedingspatroon als je op vakantie bent.quote:Op maandag 21 november 2011 02:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op vakantie wil je niet aan de dunne lijkt me.
je kan ook gewoon niet op vakantie.quote:Op maandag 21 november 2011 02:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op vakantie wil je niet aan de dunne lijkt me.
ik ben geinteresseerd in dit soort dingen.quote:Op maandag 21 november 2011 02:11 schreef kree het volgende:
Als ik morgen nog effe zin heb dan zal ik eens een foto maken van die auto van mij hahahaha
kunnen jullie nog lachen
quote:Op maandag 21 november 2011 02:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je kan ook gewoon niet op vakantie.
nee niet opgewonden.quote:Op maandag 21 november 2011 02:16 schreef mrk.n het volgende:
Tja, wie kan er opgewonden raken van alleen maar een blik (de ogen) van iemand?
Opgewonden niet, wel verliefdquote:Op maandag 21 november 2011 02:16 schreef mrk.n het volgende:
Moi.quote:Op maandag 21 november 2011 02:16 schreef mrk.n het volgende:
Ik, afhankelijk van de soort blik natuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2011 02:16 schreef mrk.n het volgende:
Goed. Ik las je verhaal. Er zijn ook stelletjes die seks met condoom hebben. Je kunt dus ook voor de verandering eens neuken met een hoer met condoom. Veiliger voor jezelf ook nog.quote:Op maandag 21 november 2011 02:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee niet opgewonden.
het voelt alleen heel goed, alles wederzijds enzo
Ik kan me gelijk heel verliefd voelen alleen al door een blik van een meid.quote:Op maandag 21 november 2011 02:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik, afhankelijk van de soort blik natuurlijk.
Dat ook wel hoor, maar dat is een heel ander soort blikquote:Op maandag 21 november 2011 02:19 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kan me gelijk heel verliefd voelen alleen al door een blik van een meid.
En dan denk ik nog geneens aan seks, tja weet niet of dat raar is. maarja
Ja, reageer hier eens op Mlig. Sinji en ik zeiden dit ook al maar je reageerde niet.quote:Op maandag 21 november 2011 02:19 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Goed. Ik las je verhaal. Er zijn ook stelletjes die seks met condoom hebben. Je kunt dus ook voor de verandering eens neuken met een hoer met condoom. Veiliger voor jezelf ook nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |