Je mag komen op vrijdag einde van de middag. En zaterdag vanaf een uur of 3. Dan ben ik thuis.quote:Op maandag 21 november 2011 09:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Je ziet het, ik moet sparen voor dates![]()
Bij de vorige meet, die niet doorging, stond ik op de misschien-lijst.
Is het 's middags of 's avonds? Je mag me op zich wel alvast op de misschien-lijst zetten als die er is
Ik wil best een keer zien of jij in het echt net zo schattig bent als op je foto's en in je postsquote:Op maandag 21 november 2011 09:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Je ziet het, ik moet sparen voor dates![]()
Bij de vorige meet, die niet doorging, stond ik op de misschien-lijst.
Is het 's middags of 's avonds? Je mag me op zich wel alvast op de misschien-lijst zetten als die er is
De enige hier die me in het echt ontmoet heeft zegt van welquote:Op maandag 21 november 2011 09:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil best een keer zien of jij in het echt net zo schattig bent als op je foto's en in je posts
Tellen complottheorieën en marktveroverende ideeën zoals rouwkaarten met gedroogde bladeren erop ook?quote:Op maandag 21 november 2011 09:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Soms doet hij me denken aan Einstein, maar dan zonder de relativiteits-theoriën en zulks
huh, ga je beide dagen meeten?quote:Op maandag 21 november 2011 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mag komen op vrijdag einde van de middag. En zaterdag vanaf een uur of 3. Dan ben ik thuis.
Benzin niet, die man alleen de vrijdag, want dan kom ik.quote:Op maandag 21 november 2011 09:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen zijn beide dagen welkom.
Daar wil hij zich best naar voegen, vermoed ik.quote:Op maandag 21 november 2011 09:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Benzin niet, die man alleen de vrijdag, want dan kom ik.
Ik neem aan dat je best overtuigend kan zijn naar hem toe.quote:Op maandag 21 november 2011 09:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had sowieso beloofd je een keer te ontmoeten, dus ik zal kijken of vrijdag luktquote:Op maandag 21 november 2011 09:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
16 december geloof ik. Je hebt in het topic gepost mens.!quote:Op maandag 21 november 2011 09:53 schreef Myraela het volgende:
Over welke vrijdag hebben we het eigenlijk?
Ohja.quote:Op maandag 21 november 2011 09:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
16 december geloof ik. Je hebt in het topic gepost mens.!
Steunknufquote:Op maandag 21 november 2011 10:04 schreef Myraela het volgende:
Bweh, ik ben de helft van mijn marketing kwijt en had het gisteren moeten inleveren.
Lightflare over de hele foto? Lijkt vreemd, net een photofilterquote:Op maandag 21 november 2011 09:05 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Dat heet een light flare die niet gefotosoept is.. en hoe dan ook...
mannen de naar de hoeren gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |