Je mag komen op vrijdag einde van de middag. En zaterdag vanaf een uur of 3. Dan ben ik thuis.quote:Op maandag 21 november 2011 09:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Je ziet het, ik moet sparen voor dates![]()
Bij de vorige meet, die niet doorging, stond ik op de misschien-lijst.
Is het 's middags of 's avonds? Je mag me op zich wel alvast op de misschien-lijst zetten als die er is
Ik wil best een keer zien of jij in het echt net zo schattig bent als op je foto's en in je postsquote:Op maandag 21 november 2011 09:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Je ziet het, ik moet sparen voor dates![]()
Bij de vorige meet, die niet doorging, stond ik op de misschien-lijst.
Is het 's middags of 's avonds? Je mag me op zich wel alvast op de misschien-lijst zetten als die er is
De enige hier die me in het echt ontmoet heeft zegt van welquote:Op maandag 21 november 2011 09:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil best een keer zien of jij in het echt net zo schattig bent als op je foto's en in je posts
Tellen complottheorieën en marktveroverende ideeën zoals rouwkaarten met gedroogde bladeren erop ook?quote:Op maandag 21 november 2011 09:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Soms doet hij me denken aan Einstein, maar dan zonder de relativiteits-theoriën en zulks
huh, ga je beide dagen meeten?quote:Op maandag 21 november 2011 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mag komen op vrijdag einde van de middag. En zaterdag vanaf een uur of 3. Dan ben ik thuis.
Benzin niet, die man alleen de vrijdag, want dan kom ik.quote:Op maandag 21 november 2011 09:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen zijn beide dagen welkom.
Daar wil hij zich best naar voegen, vermoed ik.quote:Op maandag 21 november 2011 09:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Benzin niet, die man alleen de vrijdag, want dan kom ik.
Ik neem aan dat je best overtuigend kan zijn naar hem toe.quote:Op maandag 21 november 2011 09:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had sowieso beloofd je een keer te ontmoeten, dus ik zal kijken of vrijdag luktquote:Op maandag 21 november 2011 09:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
16 december geloof ik. Je hebt in het topic gepost mens.!quote:Op maandag 21 november 2011 09:53 schreef Myraela het volgende:
Over welke vrijdag hebben we het eigenlijk?
Ohja.quote:Op maandag 21 november 2011 09:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
16 december geloof ik. Je hebt in het topic gepost mens.!
Steunknufquote:Op maandag 21 november 2011 10:04 schreef Myraela het volgende:
Bweh, ik ben de helft van mijn marketing kwijt en had het gisteren moeten inleveren.
Lightflare over de hele foto? Lijkt vreemd, net een photofilterquote:Op maandag 21 november 2011 09:05 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Dat heet een light flare die niet gefotosoept is.. en hoe dan ook...
mannen de naar de hoeren gaan
Kunnen we het ergens anders over hebben, voel me ineens verschrikkelijk eenzaam nu.quote:Op maandag 21 november 2011 10:12 schreef Myraela het volgende:
Ik wil alleen maar kusjes ipv cadeautjes.
Waarom, ik krijg ook helemaal geen kusjes nu hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 10:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen we het ergens anders over hebben, voel me ineens verschrikkelijk eenzaam nu.
Dat komt omdat ik daar niet ben natuurlijkquote:Op maandag 21 november 2011 10:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom, ik krijg ook helemaal geen kusjes nu hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 november 2011 10:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik daar niet ben natuurlijk
Kom eens kusjes geven dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het meest intieme contact dat ik heb gekend de laatste maanden was een knuffel van mijn beste vriendin toen ze naar huis ging.quote:Op maandag 21 november 2011 10:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom, ik krijg ook helemaal geen kusjes nu hoor.
Oh, bweh, nu voel ik me zelfs eenzaam.quote:Op maandag 21 november 2011 10:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het meest intieme contact dat ik heb gekend de laatste maanden was een knuffel van mijn beste vriendin toen ze naar huis ging.
Ik mis het verschrikkelijk, het hebben van iemand naar wie je even toeloopt voor een omhelzing omdat je blij bent dat ze weer thuis is. Of de vertrouwde warmte als ze naast je in bed ligt. Haar hoofd op mijn schouder tijdens het kijken van een film.![]()
Ze is morgen jarig en ik heb er meer moeite mee dan ik had verwacht.
Mijn laatste knuffel was in juni 2010quote:Op maandag 21 november 2011 10:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het meest intieme contact dat ik heb gekend de laatste maanden was een knuffel van mijn beste vriendin toen ze naar huis ging.
Sorry. Ik ga wel elders eenzaam zitten zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 10:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, bweh, nu voel ik me zelfs eenzaam.
Neehoor.quote:Op maandag 21 november 2011 10:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry. Ik ga wel elders eenzaam zitten zijn.
Ik heb mezelf geleerd om te leven met de mogelijkheid dat ik voor altijd alleen zou kunnen blijven. Veel mensen kunnen het niet, maar het heeft voor mij wel vruchten afgeworpen deze houding. I don't give a fuck. Just enjoy life, even when alone.quote:Op maandag 21 november 2011 10:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik mis het verschrikkelijk, het hebben van iemand naar wie je even toeloopt voor een omhelzing omdat je blij bent dat ze weer thuis is. Of de vertrouwde warmte als ze naast je in bed ligt. Haar hoofd op mijn schouder tijdens het kijken van een film.![]()
Ze is morgen jarig en ik heb er meer moeite mee dan ik had verwacht.
Die instelling heb ik ook wel, maar toch mis ik het soms wel.quote:Op maandag 21 november 2011 10:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik heb mezelf geleerd om te leven met de mogelijkheid dat ik voor altijd alleen zou kunnen blijven. Veel mensen kunnen het niet, maar het heeft voor mij wel vruchten afgeworpen deze houding. I don't give a fuck. Just enjoy life, even when alone.
Nohh, wat heb je gedaan?quote:Op maandag 21 november 2011 10:33 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn moeder zei gisteren dat ik niet meer welkom bij ze was als ik niets aan mijn gedrag veranderde
Niet echt een bepaald iets.quote:
Klinkt minder ja. What's upquote:Op maandag 21 november 2011 10:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet echt een bepaald iets.
Gewoon mijn uitstraling van algemene lamlendigheid en luiheid, ik doe de hele dag niets behalve wat me wordt opgedragen en zit verder maar als een zoutzak op de bank, en ik gedraag me verder ontzettend labiel de afgelopen tijd, het ene moment loop ik door het huis te stuiteren en het andere moment ben ik iedereen aan het uitkafferen voor van alles en nog wat.
Geen idee wat er nu precies aan de hand is dat ik zo doe, maar het lijkt gewoon zo zinloos om wat dan ook te doen. Alles gaat toch wel kapot, ooit.quote:
quote:
Ik probeer het, maar de ene dag gaat het beter dan de andere dag. Vandaag is een baaldag denk ik.quote:Op maandag 21 november 2011 10:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik heb mezelf geleerd om te leven met de mogelijkheid dat ik voor altijd alleen zou kunnen blijven. Veel mensen kunnen het niet, maar het heeft voor mij wel vruchten afgeworpen deze houding. I don't give a fuck. Just enjoy life, even when alone.
Ik wel, zolang ik mijn vrijheid behoud. Ik doe graag dingen zonder planningquote:Op maandag 21 november 2011 10:41 schreef Lokasenna het volgende:
Zouden jullie ooit met iemand kunnen samenwonen?
Van mezelf weet ik het niet, ik zou niet echt leuk 24/7 gezelschap zijn
Ik, nu zeker nog niet.quote:Op maandag 21 november 2011 10:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ben je verliefdquote:Op maandag 21 november 2011 10:42 schreef Myraela het volgende:
Trouwens, ik ga me ook eenzamer voelen als ik wel verliefd ben, dan als ik niet verliefd ben. Want dan telt de aandacht van andere mannen ineens niet meer mee.
Ik heb een jaar samengewoond.quote:Op maandag 21 november 2011 10:41 schreef Lokasenna het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |