Op sommigen na. Dat zijn monstersquote:
Misschien.quote:Op zondag 20 november 2011 20:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Op sommigen na. Dat zijn monsters
Yoshiquote:Op zondag 20 november 2011 20:07 schreef YoshiEscobar het volgende:
Een goeie avond![]()
Is er de afgelopen 1-2 week nog veel gehosseld???
Door de veranderingen denk ik wel dat dit topic aan wat nieuws toe is inderdaad. OP in combinatie met de daadwerkelijke inhoud schept nogal wat verwarring.quote:Op zondag 20 november 2011 20:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik lees het wel. Ik vind het gewoon niet grappig.
P.s., waarom niet deze topicreeks omnoemen naar "Het versiertopic"?
Zie aangepaste OP.quote:Op zondag 20 november 2011 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Door de veranderingen denk ik wel dat dit topic aan wat nieuws toe is inderdaad. OP in combinatie met de daadwerkelijke inhoud schept nogal wat verwarring.
Toch blijft de OP wel nuttig, als je binnen komt vallen om om tips te vragen.quote:Op zondag 20 november 2011 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Door de veranderingen denk ik wel dat dit topic aan wat nieuws toe is inderdaad. OP in combinatie met de daadwerkelijke inhoud schept nogal wat verwarring.
Moest hier weer aan denken:quote:
Wat hield je tegen het te kopen?quote:Op zondag 20 november 2011 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Moest hier weer aan denken:
[ afbeelding ]
Jij had helemaal geen lapoquote:Op zondag 20 november 2011 20:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Thanks.
We zijn allemaal maar apen he, uiteindelijk.
Die selderij heeft me anders nog voor geen meter geholpenquote:Op zondag 20 november 2011 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toch blijft de OP wel nuttig, als je binnen komt vallen om om tips te vragen.
niet als je in god geloofdquote:Op zondag 20 november 2011 20:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Thanks.
We zijn allemaal maar apen he, uiteindelijk.
Ja, maar die vragen worden nu steeds vaker genegeerd.quote:Op zondag 20 november 2011 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toch blijft de OP wel nuttig, als je binnen komt vallen om om tips te vragen.
Met dat shirt kom ik over als een nog grotere maagd dan ik al was.quote:Op zondag 20 november 2011 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat hield je tegen het te kopen?
Ervaring enzo.quote:
Het is maar hoe je het ziet, ik lees het juist andersomquote:Op zondag 20 november 2011 20:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Met dat shirt kom ik over als een nog grotere maagd dan ik al was.
Mee eens. Verzin een nieuwe OP, ik plak hem er wel in.quote:Op zondag 20 november 2011 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zondag 20 november 2011 20:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan ben je een aap in de ontkenningsfase.
Verander het dan naar "Versier SC" oid. Dekt de lading beter denk ikquote:Op zondag 20 november 2011 20:10 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Mee eens. Verzin een nieuwe OP, ik plak hem er wel in.
TT valt over te discussieren maar de reeks is nu wel herkenbaar voor iedereen onder die naam.
Ik zie er niet zoveel in dat aan te passen.
Maakt het allemaal weer onduidelijker.
ik nietquote:Op zondag 20 november 2011 20:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan ben je een aap in de ontkenningsfase.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Anale_seksquote:Op zondag 20 november 2011 20:10 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
TT valt over te discussieren maar de reeks is nu wel herkenbaar voor iedereen onder die naam.
Kleffe kliek is een betere benaming.quote:Op zondag 20 november 2011 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind jullie wel een lekker hecht groepje eerlijk gezegd.. Hoe vaak houden jullie meetings?
Ah doe nou niet, het is best leuk zoquote:Op zondag 20 november 2011 20:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Verander het dan naar "Versier SC" oid. Dekt de lading beter denk ik
Oh je was er nog.quote:Op zondag 20 november 2011 20:10 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Een centraal versier topic is er nog nietquote:Op zondag 20 november 2011 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah doe nou niet, het is best leuk zo
quote:Op zondag 20 november 2011 20:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Anale_seks
Kopieer hiervan de inhoud. Doe die foto van Jimmy Wales er ook maar bij.
Shirt is of wanhopig of suggereert dat ik elke week een anders meisje neuk.quote:Op zondag 20 november 2011 20:10 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het ziet, ik lees het juist andersom
Koop dat shirt en begin met elke week een ander meisje neukenquote:Op zondag 20 november 2011 20:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Shirt is of wanhopig of suggereert dat ik elke week een anders meisje neuk.
Dus ik vond het niet echt iets voor mij.
En pleonasmequote:Op zondag 20 november 2011 20:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Kleffe kliek is een betere benaming.
Alliteratie ook nog.
Er zijn zoveel topics nog niet, dus dan hoeft deze niet perse daarin te veranderen.quote:Op zondag 20 november 2011 20:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een centraal versier topic is er nog niet
Ben je terug bij het probleem: het meisje dat zich wil laten neukenquote:Op zondag 20 november 2011 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Koop dat shirt en begin met elke week een ander meisje neuken
Ik lees het meer als een grapje, kan net zo goed iemand zijn die een relatie heeft en elke dag met zijn vriendin tekeer gaat. Maar ik vind het gewoon een leuk t-shirt denk ikquote:Op zondag 20 november 2011 20:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Shirt is of wanhopig of suggereert dat ik elke week een anders meisje neuk.
Dus ik vond het niet echt iets voor mij.
Behalve dat dit een verkapte slowchat is in plaats van een serieus topic.quote:Op zondag 20 november 2011 20:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
OP is toch prima. Daar staat alles wel in.
En dan zo dramatisch omdraaien en bedroefd uit het raam staren als ze je afwijst zeker.quote:Op zondag 20 november 2011 20:13 schreef Heathcliff80 het volgende:
Tip: Doen alsof je op de set van een soap staat en de zinnen die je tegen een meisje gaat zeggen gewoon in je script staan.
Vanuit dit topic zijn er al een paar geweest. Verder zijn we niet zo hecht als het lijktquote:Op zondag 20 november 2011 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind jullie wel een lekker hecht groepje eerlijk gezegd.. Hoe vaak houden jullie meetings?
Maar deze verandert toch al, het heeft z'n oorspronkelijke reden (= ook de reden dat ik hier nog steeds kom) allang al verlorenquote:Op zondag 20 november 2011 20:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er zijn zoveel topics nog niet, dus dan hoeft deze niet perse daarin te veranderen.
Tip: Denk er niet teveel over na, maar zeg gewoon.quote:Op zondag 20 november 2011 20:13 schreef Heathcliff80 het volgende:
Tip: Doen alsof je op de set van een soap staat en de zinnen die je tegen een meisje gaat zeggen gewoon in je script staan.
Anale sc???quote:Op zondag 20 november 2011 20:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Anale_seks
Kopieer hiervan de inhoud. Doe die foto van Jimmy Wales er ook maar bij.
Ah jawel, we mogen zelfs je verjaardag komen vierenquote:Op zondag 20 november 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vanuit dit topic zijn er al een paar geweest. Verder zijn we niet zo hecht als het lijkt
Ja. Waarom niet?quote:Op zondag 20 november 2011 20:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
En dan zo dramatisch omdraaien en bedroefd uit het raam staren als ze je afwijst zeker.
Waarom? Dat is nou niet echt waar ik opzoek naar ben.quote:Op zondag 20 november 2011 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Koop dat shirt en begin met elke week een ander meisje neuken
Ja, maar dat komt voor mij een beetje op hetzelfde neer.quote:Op zondag 20 november 2011 20:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Tip: Denk er niet teveel over na, maar zeg gewoon.
Dat vind ik eigenlijk helemaal niet. Natuurlijk is er veel SC, maar er komen ook wel serieuze issues langs. Ik vind het zo gemaakt dat het altijd maar inhoudelijk en ter zake moet zijn, zo werken menselijke relaties ook niet met andere mensen. Eerst moet er vertrouwen en verbondenheid zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Behalve dat dit een verkapte slowchat is in plaats van een serieus topic.
Omdat je het daarna stiekem met m'n verloren-gewaande stiefbroer gaat doen. Ik ken die trucjes.quote:
Dus? Dat is geen reden om het in 'versieren SC' te veranderen, het gaat ook zoveel andere kanten op zonder dat het meteen daarin verandert moet worden.quote:Op zondag 20 november 2011 20:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar deze verandert toch al, het heeft z'n oorspronkelijke reden (= ook de reden dat ik hier nog steeds kom) allang al verloren
Hoeft ook niet hoorquote:Op zondag 20 november 2011 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom? Dat is nou niet echt waar ik opzoek naar ben.
Whatever rocks your boatquote:Op zondag 20 november 2011 20:15 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt voor mij een beetje op hetzelfde neer.
Juist als ik doe alsof het mijn script is, denk ik er minder over na.
Toch raar, zo boeiend is anale seks ook weer niet.quote:Op zondag 20 november 2011 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vaak terugkerend gespreksonderwerp de afgelopen week
eensquote:Op zondag 20 november 2011 20:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk helemaal niet. Natuurlijk is er veel SC, maar er komen ook wel serieuze issues langs. Ik vind het zo gemaakt dat het altijd maar inhoudelijk en ter zake moet zijn, zo werken menselijke relaties ook niet met andere mensen. Eerst moet er vertrouwen en verbondenheid zijn.
Hot topic.quote:Op zondag 20 november 2011 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Top! Heb je al veel ervaring met dates?quote:Op zondag 20 november 2011 20:16 schreef Bartholomeus het volgende:
Overigens!
De kaartjes zijn gekocht, en ik heb de dame in kwestie gemaild dat ze de 17e vrij moet houden. Nog geen reactie, maar daar is ze wel vaker laat mee dus daar zit ik niet over in
welke kaartjes welke dame en waarom heb je haar niet gebeld?quote:Op zondag 20 november 2011 20:16 schreef Bartholomeus het volgende:
Overigens!
De kaartjes zijn gekocht, en ik heb de dame in kwestie gemaild dat ze de 17e vrij moet houden. Nog geen reactie, maar daar is ze wel vaker laat mee dus daar zit ik niet over in
Ergens lijkt het me een fijn idee, maar maar ook weer zo leeg en waardeloos.quote:Op zondag 20 november 2011 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeft ook niet hoor![]()
Het zou ook niets voor mij zijn, doe gewoon waar je je goed bij voelt
juistem, niet mailen. Bellen!quote:Op zondag 20 november 2011 20:17 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
welke kaartjes welke dame en waarom heb je haar niet gebeld?
Hallo heloef. Ik kwam gisteren deze website tegen en ik moest aan je denken. Er staan veel t-shirts tussen met ingewikkelde Engelstalige grapjes tussen die ik niet begrijp, maar misschien is het wat voor jou.quote:Op zondag 20 november 2011 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Moest hier weer aan denken:
[ afbeelding ]
Ja dat is waarquote:Op zondag 20 november 2011 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah jawel, we mogen zelfs je verjaardag komen vieren
Ahaquote:Op zondag 20 november 2011 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig.quote:Op zondag 20 november 2011 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja en het was bijna de hele tijd jouw schuld.
Of die van Stefan natuurlijk.
Ik zou zo hard lachen als ik mensen in zo'n shirt zag lopenquote:Op zondag 20 november 2011 20:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hallo heloef. Ik kwam gisteren deze website tegen en ik moest aan je denken. Er staan veel t-shirts tussen met ingewikkelde Engelstalige grapjes tussen die ik niet begrijp, maar misschien is het wat voor jou.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het leek me echt wat voor jou, allemaal Engels.
Ik weet waar de gevoelens vandaan komen en dat ga ik vergetenquote:Op zondag 20 november 2011 20:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oefenen. En achterhalen waar die gevoelens vandaan komen. Therapie kan helpen.
[..]
Ja, althans dat is wel mijn ervaring. Zal vast ook wetenschappelijk te ondersteunen zijn, maar over het algemeen als ik bijvoorbeeld een week op vakantie ben en elke dag veel doe, dan duurt die week voor mijn gevoel veel langer dan een doorsnee week. Althans als ik erop terugkijk.
Dat klinkt wel als een aardig idee, maar ik ben bang dat als ze dan reageert (of juist niet) ik niet weet wat ik verder moet doenquote:Op zondag 20 november 2011 20:04 schreef Heathcliff80 het volgende:
Wat soms ook kan helpen, dat klinkt misschien raar, maar soms helpt dat mij: Doen alsof je in een soap of toneelstuk zit. Bedenk een openingszin en zeg die tegen een meisje, alsof het een script is. Op die manier heb ik een keer een heel mooi meisje aangesproken dat ik eigenlijk niet durfde, maar ik deed voor mezelf net alsof we op een set stonden.
sommige zijn wel tof jaquote:Op zondag 20 november 2011 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou zo hard lachen als ik mensen in zo'n shirt zag lopen
De tijd van shirts met grappige opdruk is een beetje geweest.quote:Op zondag 20 november 2011 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou zo hard lachen als ik mensen in zo'n shirt zag lopen
Zo kan je het ook noemen natuurlijk. Vind jij je leven niet saai en eentonig dan?quote:Op zondag 20 november 2011 20:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet waar de gevoelens vandaan komen en dat ga ik vergeten
Mijn leven is dus te saai?
quote:Op zondag 20 november 2011 20:19 schreef Daniel1976 het volgende:
Sjezus wat gaat dit hard.
Dan maar iets om op te vallen.Wie maakt er een nieuwe OP?
Hmm... snap ze niet allemaalquote:Op zondag 20 november 2011 20:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hallo heloef. Ik kwam gisteren deze website tegen en ik moest aan je denken. Er staan veel t-shirts tussen met ingewikkelde Engelstalige grapjes tussen die ik niet begrijp, maar misschien is het wat voor jou.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het leek me echt wat voor jou, allemaal Engels.
Idem.quote:Op zondag 20 november 2011 20:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als maker van de huidige OP protesteer ik hier tegen.
Jij mag een leuke nieuwe maken, met zoveel anale seks erin als je maar wiltquote:Op zondag 20 november 2011 20:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als maker van de huidige OP protesteer ik hier tegen.
quote:Op zondag 20 november 2011 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Top! Heb je al veel ervaring met dates?
Kaartjes voor het BlØf concert in Eindhoven. Dame in kwestie is iemand waar ik twee jaar geleden kortstondig iets mee gehad heb. Ging uit in verband met haar privésituatie, sindsdien altijd nog contact, en op een of andere manier is dat nog altijd niet alleen maar vriendschappelijk. Binnenkort is ze jarig, de kaartjes zijn d'r verjaardagscadeautjequote:Op zondag 20 november 2011 20:17 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
welke kaartjes welke dame en waarom heb je haar niet gebeld?
Zie het als een uitdaging om deze OP te overtreffen.quote:Op zondag 20 november 2011 20:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als maker van de huidige OP protesteer ik hier tegen. Graag ook zo'n blauw balkje in mijn post hier om steun te vergaren.
Done, bekijk je post maar. Maar kom op de OP dekt de lading niet meerquote:Op zondag 20 november 2011 20:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]Als maker van de huidige OP protesteer ik hier tegen. Graag ook zo'n blauw balkje in mijn post hier om steun te vergaren.
BlØfquote:Op zondag 20 november 2011 20:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
[..]
Kaartjes voor het BlØf concert in Eindhoven. Dame in kwestie is iemand waar ik twee jaar geleden kortstondig iets mee gehad heb. Ging uit in verband met haar privésituatie, sindsdien altijd nog contact, en op een of andere manier is dat nog altijd niet alleen maar vriendschappelijk. Binnenkort is ze jarig, de kaartjes zijn d'r verjaardagscadeautje
waarom?quote:
ik protesteer ook.quote:Op zondag 20 november 2011 20:21 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Done, bekijk je post maar. Maar kom op de OP dekt de lading niet meer
Klopt, maar dat lijkt het succes van de SC niet tegen te houden. Sterker nog, het is een mooie synergie tussen het aantrekken van vers bloed, a la Heathcliff, die toch advies krijgen én prima meedoen met de discussie. Ik vrees voor een verval naar iets Singles-achtigs.quote:Op zondag 20 november 2011 20:21 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Done, bekijk je post maar. Maar kom op de OP dekt de lading niet meer
quote:Op zondag 20 november 2011 20:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[info]Als maker van de huidige OP protesteer ik hier tegen. Graag ook zo'n blauw balkje in mijn post hier om steun te vergaren.[/info]
Vandaag uit Praag, kattenbelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zijn allebei niet zo van het bellen. Bovendien, zij is Duitse en heeft dus een Duits nummer. Thank god for Whatsappquote:Op zondag 20 november 2011 20:21 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
BlØf![]()
![]()
Oke dat klinkt heel leuk, maar waarom doe je dat dan via de mail?
Anders sterft een topic af als je SC verbiedtquote:Op zondag 20 november 2011 20:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Klopt, maar dat lijkt het succes van de SC niet tegen te houden. Sterker nog, het is een mooie synergie tussen het aantrekken van vers bloed, a la Heathcliff, die toch advies krijgen én prima meedoen met de discussie. Ik vrees voor een verval naar iets Singles-achtigs.
Dan kan je haar nog beter whatsappen dan mailen. Ik vind dat zo gek, zulke dingen via mailquote:Op zondag 20 november 2011 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
We zijn allebei niet zo van het bellen. Bovendien, zij is Duitse en heeft dus een Duits nummer. Thank god for Whatsapp
Dat is ook niet het plan, alleen hoeft dat SC gedeelte niet meteen ook prominent aanwezig te zijn in de TT en OP.quote:Op zondag 20 november 2011 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Anders sterft een topic af als je SC verbiedt
Daar heb je een punt, maar er moet toch een soort middenweg te verzinnen zijn qua OP.quote:Op zondag 20 november 2011 20:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Klopt, maar dat lijkt het succes van de SC niet tegen te houden. Sterker nog, het is een mooie synergie tussen het aantrekken van vers bloed, a la Heathcliff, die toch advies krijgen én prima meedoen met de discussie. Ik vrees voor een verval naar iets Singles-achtigs.
Whatsappen is tof.quote:Op zondag 20 november 2011 20:24 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dan kan je haar nog beter whatsappen dan mailen. Ik vind dat zo gek, zulke dingen via mail
Jawelquote:Op zondag 20 november 2011 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo kan je het ook noemen natuurlijk. Vind jij je leven niet saai en eentonig dan?
Dat stamt nog uit de tijd dat het voornamelijk over Richard_prf ging allemaal.quote:NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.1
quote:Op zondag 20 november 2011 20:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vandaag uit Praag, kattenbel
Want er is zoveel te doenMet jou kan ik pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gelukkigquote:Op zondag 20 november 2011 20:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is ook niet het plan, alleen hoeft dat SC gedeelte niet meteen ook prominent aanwezig te zijn in de TT en OP.gewoon houden zoals het nu is. Die OP lees ik toch nooit
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
We schrijven uitgebreide verhalen aan elkaar, dat gaat gewoon handiger via de mail. En het is wat afstandelijker, dat is ook bewust. Destijds had ze vooral ruimte voor zichzelf nodig, nu probeer ik om niet te ver weg te gaan staan, maar ook niet te dicht bij. Ze heeft in korte tijd haar beide ouders verloren en vind het daardoor lastig om mensen dichtbij te laten komen zeg maarquote:Op zondag 20 november 2011 20:24 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dan kan je haar nog beter whatsappen dan mailen. Ik vind dat zo gek, zulke dingen via mail
Het moet ook niet te drastisch veranderen natuurlijk. Gewoon iets gematigder, of zo.quote:Op zondag 20 november 2011 20:26 schreef Moonwalk het volgende:
Ik snap het hele probleem over die OP niet echt. Mensen die problemen met versieren hebben die hebben er wat aan. Mensen die geen problemen met versieren hebben ( zoals de meeste vrouwen hier, en een paar mannen ) die weten waar ze in terecht komen en komen meestal informeren en een poging doen om te helpen. Singles bestaat al
Oke een bewuste keuzequote:Op zondag 20 november 2011 20:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
We schrijven uitgebreide verhalen aan elkaar, dat gaat gewoon handiger via de mail. En het is wat afstandelijker, dat is ook bewust. Destijds had ze vooral ruimte voor zichzelf nodig, nu probeer ik om niet te ver weg te gaan staan, maar ook niet te dicht bij. Ze heeft in korte tijd haar beide ouders verloren en vind het daardoor lastig om mensen dichtbij te laten komen zeg maar
inderdaadquote:Op zondag 20 november 2011 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet toch dat wij smaak hebben, Tijn
En singles zit vol met natte keekjes, die bij de minste vorm van weerstand al jankend in een hoekje liggen.quote:
overdag is het daar ook gezelligquote:Op zondag 20 november 2011 20:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
En singles zit vol met natte keekjes, die bij de minste vorm van weerstand al jankend in een hoekje liggen.
Het is haar verjaardagscadeautje, en ze is gek van BlØf, dus die gaat wel:Dquote:Op zondag 20 november 2011 20:27 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oke een bewuste keuzedan snap ik het en vind ik dat je goed bezig bent en een hele goeie move maakt met die kaartjes. Hopelijk gaat ze mee
Wie dan?quote:Op zondag 20 november 2011 20:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
En singles zit vol met natte keekjes, die bij de minste vorm van weerstand al jankend in een hoekje liggen.
Wie niet?quote:
Weet nietquote:Op zondag 20 november 2011 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee zo is het niet eenmaal, kan je zelf wat aan doen.
Wat heb je gezegd dan?quote:Op zondag 20 november 2011 20:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het is haar verjaardagscadeautje, en ze is gek van BlØf, dus die gaat wel:D
De vraag is of ik mee mag
Juist wel, je kan zelf bepalen wat je doet op een dag. Er zijn veel dingen te verzinnen ook als je nog geen vrienden hebt.quote:Op zondag 20 november 2011 20:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet nietIk heb niet die mate van controle.
Moet studeren, werken, thuis studeren, eten, flossen en slapenquote:Op zondag 20 november 2011 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Juist wel, je kan zelf bepalen wat je doet op een dag. Er zijn veel dingen te verzinnen ook als je nog geen vrienden hebt.
Dat ik een verrassing voor 'r heb, en dat ze die avond vrij moet houdenquote:Op zondag 20 november 2011 20:31 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wat heb je gezegd dan?dat je twee kaartjes voor haar hebt? of dat je haar voor haar verjaardag graag mee wil nemen naar blof?
Als er leven is dan post ik er soms welquote:Op zondag 20 november 2011 20:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wie niet?
misschien is het overdag anders, 's avonds mijd ik het als de pest.
Series kijkenquote:Op zondag 20 november 2011 20:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Moet studeren, werken, thuis studeren, eten, flossen en slapenEr blijft verder niet veel tijd over en ik weet niet wat ik in mijn eentje moet doen.
Gamen of lezen...quote:Op zondag 20 november 2011 20:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Moet studeren, werken, thuis studeren, eten, flossen en slapenEr blijft verder niet veel tijd over en ik weet niet wat ik in mijn eentje moet doen.
Hosselen! Met je studie en andere vaardigheden als wapens.quote:Op zondag 20 november 2011 20:34 schreef benzin het volgende:
en ik weet niet wat ik in mijn eentje moet doen.
Je hebt vast meer vrije tijd dan je denkt. Dingen doen om het doen werkt natuurlijk niet, maar juist iets te vinden wat leuk is om te doen. Er zijn zoveel hobbies te verzinnen, de mogelijkheden zijn eindeloos. Bij voorkeur iets waar je als persoon door van kan groeien. Gitaarspelen is best een goed begin. Oefen je daar veel mee?quote:Op zondag 20 november 2011 20:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Haha... mijn wapens zijn jammergenoeg verroest en botquote:Op zondag 20 november 2011 20:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hosselen! Met je studie en andere vaardigheden als wapens.
Ja.quote:
Je kan programmeren. Programmeer een H&M-korting-leuke-dealtjes-notifier met een stijlvolle GUI, post het in LIF in zo'n wijventopic en verschoon daarna je bed maar.quote:
Wat voor wapens heb je eigenlijk allemaal? Ik durf niet bij jou thuis te komenquote:Op zondag 20 november 2011 20:40 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Haha... mijn wapens zijn jammergenoeg verroest en bot
Het is ook leuk om hier mee te doen.quote:Op zondag 20 november 2011 20:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat dat zo zal gaan?quote:Op zondag 20 november 2011 20:40 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je kan programmeren. Programmeer een H&M-korting-leuke-dealtjes-notifier met een stijlvolle GUI, post het in LIF in zo'n wijventopic en verschoon daarna je bed maar.
Doe een poging, je kunt het.quote:Op zondag 20 november 2011 20:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat dat zo zal gaan?
is dit waar?quote:Op zondag 20 november 2011 20:43 schreef debeterebob het volgende:
Progammeren daar haal je vrouwen mee binnen. Helaas heb ik die keuze niet gemaakt
Alle chickies diggen dat
Nu ben jij de koning en ik een simpele jongeman. Leven is oneerlijk
quote:Op zondag 20 november 2011 20:43 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:
Ik ook. Nu heb je al twee hele verschillende types die het tof vinden. Zijn er vast nog wel meerquote:
Diep van binnen ben ik vast net zo lief als jijquote:Op zondag 20 november 2011 20:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ook. Nu heb je al twee hele verschillende types die het tof vinden. Zijn er vast nog wel meer
Maak indruk en dan gaat de rest vaak vanzelf, ja. Hoe meer indruk je maakt, hoe zelfverzekerder je gaat worden. Komt wel goed.quote:Op zondag 20 november 2011 20:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet zeggen: ''ik programmeer''. Daar kunnen de meeste vrouwen zich niks bij voorstellen. Je zal dan concrete dingen moeten laten zien, een Facebook-app voor Sims ofzo, dingen die ze leuk vinden en waar jij ze mee kan helpen.quote:
Gewoon vaker posten hier dan wordt je vanzelf beter gehoord.quote:Op zondag 20 november 2011 20:43 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Het is ook leuk om hier mee te doen.
Gisteren of eergisteren was ik hier rond 17:00 en toen kon ik serieus praten, maar net werd mijn vraag overspoeld door de SC. Op zich niet heel erg, maar daar kwam mijn vraag eigenlijk vandaan, over hoe het hier 'hoort'. En het zal allicht ook met het tijdstip te maken hebben.
Iedereen kan het leren, was het devies van mijn lessen Java de afgelopen tijd.quote:
ik ben functioneel digibeetquote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen kan het leren, was het devies van mijn lessen Java de afgelopen tijd.
Het bleek niet waar te zijn
Voordat MLIG zich er op stort is het handig te vermelden dat je zo'n 10 jaar bezig moet zijn, met verschillende talen, om écht de vruchten te plukken.quote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moest twee weken geleden ook heel erg aan dat slowchatten wennen, ik kon het niet bijhouden maar dat went vanzelf. Als je vraag overspoeld wordt moet je hem nogmaals stellenquote:Op zondag 20 november 2011 20:43 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Het is ook leuk om hier mee te doen.
Gisteren of eergisteren was ik hier rond 17:00 en toen kon ik serieus praten, maar net werd mijn vraag overspoeld door de SC. Op zich niet heel erg, maar daar kwam mijn vraag eigenlijk vandaan, over hoe het hier 'hoort'. En het zal allicht ook met het tijdstip te maken hebben.
In het eerste jaar van mijn opleiding heb ik dergelijke gevallen ook gezien. Die zijn allemaal binnen een paar weken afgehaaktquote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom dat vrouwen de eckte eckte progameerders diggenquote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Voordat MLIG zich er op stort is het handig te vermelden dat je zo'n 10 jaar bezig moet zijn, met verschillende talen, om écht de vruchten te plukken.
Ik vond je al lief hoorquote:Op zondag 20 november 2011 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Diep van binnen ben ik vast net zo lief als jij
Mijn jurk is overigens af, bij beter licht ga ik een foto maken en posten
Ik als ervaringsdeskundige kan je melden dat dit heel krachtig is.quote:Op zondag 20 november 2011 20:49 schreef Moonwalk het volgende:
Je kan bijvoorbeeld jezelf quoten, dat kan wel eens helpen.
Dit ja. Ik zou nu niets werkelijk nuttigs en complex kunnen maken, denk ik.quote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Voordat MLIG zich er op stort is het handig te vermelden dat je zo'n 10 jaar bezig moet zijn, met verschillende talen, om écht de vruchten te plukken.
Ik zie het al; een aangeboren hosseltalentquote:Op zondag 20 november 2011 20:49 schreef benzin het volgende:
[..]
In het eerste jaar van mijn opleiding heb ik dergelijke gevallen ook gezien. Die zijn allemaal binnen een paar weken afgehaakt
Ik deed toen ik 10 was al meerdere talen, dus voor mij is het allemaal niet zo boeiend.
quote:Op zondag 20 november 2011 20:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik als ervaringsdeskundige kan je melden dat dit heel krachtig is.
nou niet net ingestudeerd, maar speel nooit en ben er niet lang mee bezig geweest.quote:Op zondag 20 november 2011 14:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog steeds niet achter hoe ik met een gitaar indruk kan maken![]()
Je timing is soms wat rommelig, maar als je dit zomaar even in een paar minuten 'ingestudeerd' en opgenomen hebt dan ben je behoorlijk goed.
ja wel moeilijk hoor. in dat stuk is rechterhand de hele tijd gewoon elke tel het akkoord, en dan ook de melodielijn erbij spelen met dezelfde rechterhand, dat kan je niet in 1 keer echt makkelijk doen, wat ik dus wel probeerde en beetje experimenteerde, maar moet het dan wel nog even langzaam en kritisch instuderen en veel naar het origineel luisteren enzo natuurlijk.quote:Misschien moet je eens een advertentie plaatsen waarin je vraagt om een meisje die kan zingen. Als je het leuk met haar hebt dan win je, anders dan kan je de opnames op youtube zetten en win je ook door de lieve comments. Het is altijd leuk om een mooie opname klaar te hebben als iemand om je hobbies vraagt.
Mijn ervaring is dat nummers die helemaal af klinken en waar ook de zang bij zit een stuk meer indruk maken dan maar één instrument. Aan de andere kant is het mooie aan een piano dat je relatief makkelijk alleen zowel de begeleiding als de lead kan spelen.
Het is sowieso leuk als je dat kan doen en er plezier in kan hebben
Haha.. ik ben nog niet zo ergquote:Op zondag 20 november 2011 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat voor wapens heb je eigenlijk allemaal? Ik durf niet bij jou thuis te komen
zoiets als devoxx conferenties gaan bijwonen?quote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Overigens wil ik niet zeggen dat dit hét middel is. Maar het is gewoon een interessante hobby en dat moet je niet minimaliseren, de tijd van ''whehe computernerds, nee bedankt'' is wel zo'n beetje voorbij.
Als je ergens vaardig in bent, doe er dan je voordeel mee.
mee eens. Toen ik 3 jaar terug in singles kwamquote:Op zondag 20 november 2011 20:49 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik moest twee weken geleden ook heel erg aan dat slowchatten wennen, ik kon het niet bijhouden maar dat went vanzelf. Als je vraag overspoeld wordt moet je hem nogmaals stellen
Waarom wordt er vaak dan wel zo door meisjes gereageerd? Vooral op PaiQ is iets met computers doen gewoon dodelijk.quote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef Supersoep het volgende:
Overigens wil ik niet zeggen dat dit hét middel is. Maar het is gewoon een interessante hobby en dat moet je niet minimaliseren, de tijd van ''whehe computernerds, nee bedankt'' is wel zo'n beetje voorbij.
quote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef Supersoep het volgende:
Als je ergens vaardig in bent, doe er dan je voordeel mee.
quote:Op zondag 20 november 2011 20:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom wordt er vaak dan wel zo door meisjes gereageerd? Vooral op PaiQ is iets met computers doen gewoon dodelijk.
quote:Op zondag 20 november 2011 20:47 schreef Supersoep het volgende:
Je moet natuurlijk niet zeggen: ''ik programmeer''. Daar kunnen de meeste vrouwen zich niks bij voorstellen.
Op Paiq is volgens mij ALLES dodelijk, dus daar moet je maar niet op lettenquote:Op zondag 20 november 2011 20:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom wordt er vaak dan wel zo door meisjes gereageerd? Vooral op PaiQ is iets met computers doen gewoon dodelijk.
Nijlpaarden dus je houdt van dikke vrouwenquote:Op zondag 20 november 2011 20:52 schreef debeterebob het volgende:
Wat ook wel eens wil helpen is zeggen dat je WoW-account hebt en wolvenshirts draagtProtip: Nijlpaarden- of drakenshirts
LOL, een developer als vriend dat vinden vrouwen niet spectaculair.quote:Op zondag 20 november 2011 20:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daarom dat vrouwen de eckte eckte progameerders diggen
Ik durf geen wolvenshirts te kopenquote:Op zondag 20 november 2011 20:52 schreef debeterebob het volgende:
Wat ook wel eens wil helpen is zeggen dat je WoW-account hebt en wolvenshirts draagtProtip: Nijlpaarden- of drakenshirts
Het gaat anders best aardig.quote:Op zondag 20 november 2011 20:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Op Paiq is volgens mij ALLES dodelijk, dus daar moet je maar niet op letten
ja ik vraag me ook af waarom ik er zit.quote:Op zondag 20 november 2011 20:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Op Paiq is volgens mij ALLES dodelijk, dus daar moet je maar niet op letten
Nee. Lees m'n posts nou eens terug. Wat heeft een conferentie er nu mee te maken? Als je goed kan programmeren, dan programmeer je iets waar vrouwen iets mee kunnen, vinden ze leuk. Facebook bijvoorbeeld, Mark Zuckerberg neukt zich suf (mede dankzij z'n centjes natuurlijk) en moet het van z'n uiterlijk niet direct hebben.quote:Op zondag 20 november 2011 20:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zoiets als devoxx conferenties gaan bijwonen?
Ik ga voor de bandshirts. Bruine van Wolves in the throne room is erg mooi vind ikquote:Op zondag 20 november 2011 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik durf geen wolvenshirts te kopen
In augustus zag ik er een die ik best mooi vond.
Drugshandel is dan ook een optiequote:Op zondag 20 november 2011 20:53 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
LOL, een developer als vriend dat vinden vrouwen niet spectaculair.
Het geld dat je er mee ophaalt daarentegen dat wil wel heel erg helpen.
Als je een beetje niveau hebt als senior software engineer dan is 2 tot 3 keer modaal simpel te halen.
Waarom niet???quote:Op zondag 20 november 2011 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik durf geen wolvenshirts te kopen
In augustus zag ik er een die ik best mooi vond.
Het is wel leuk ja. Als je zoiets een beetje kan dan kun je met opnames al behoorlijk wat indruk maken.quote:Op zondag 20 november 2011 20:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
nou niet net ingestudeerd, maar speel nooit en ben er niet lang mee bezig geweest.
ik vroeg me af of het populair is om "zoiets" een beetje af te maken.
wel leuk om iemand die verstand ervan heeft erover te horen.
[..]
ja wel moeilijk hoor. in dat stuk is rechterhand de hele tijd gewoon elke tel het akkoord, en dan ook de melodielijn erbij spelen met dezelfde rechterhand, dat kan je niet in 1 keer echt makkelijk doen, wat ik dus wel probeerde en beetje experimenteerde, maar moet het dan wel nog even langzaam en kritisch instuderen en veel naar het origineel luisteren enzo natuurlijk.
alleen begeleiding is een stuk makkelijker
Dat probeer ik tegenwoordig ook te doen, maar heel veel beter is dat nietquote:
Ik vraag een Omnia bandshirt voor sinterklaasquote:Op zondag 20 november 2011 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga voor de bandshirts. Bruine van Wolves in the throne room is erg mooi vind ik
ja wat. 'men' heeft niets aan pianospelen. ik kan moeilijk een piano naar buiten slepen waar de meisjes zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 20:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee. Lees m'n posts nou eens terug. Wat heeft een conferentie er nu mee te maken? Als je goed kan programmeren, dan programmeer je iets waar vrouwen iets mee kunnen, vinden ze leuk. Facebook bijvoorbeeld, Mark Zuckerberg neukt zich suf (mede dankzij z'n centjes natuurlijk) en moet het van z'n uiterlijk niet direct hebben.
Doe er je voordeel mee. Jij kan goed piano spelen, maar je dramt teveel door en verzint via allerlei bochten en wegen verschillende plannetjes die dan weer zo complex zijn dat er niks van terecht komt.
Goede tip. Bedankt.quote:Op zondag 20 november 2011 20:49 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik moest twee weken geleden ook heel erg aan dat slowchatten wennen, ik kon het niet bijhouden maar dat went vanzelf. Als je vraag overspoeld wordt moet je hem nogmaals stellen
Het staat zo alsof ik echt beken dat ik een nerd ben. Maar daar moet ik maar eens aan gaan toegeven eigenlijk, het is gewoon de waarheidquote:Op zondag 20 november 2011 20:55 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Waarom niet???
je moet natuurlijk wel kijken of ze bij je passen
Leugens. Jij negeert ze als ze interesse tonen. Ja, dan komt een afspraak er niet van.quote:Op zondag 20 november 2011 20:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik vraag me ook af waarom ik er zit.
ik heb paar gesprekken gehad (nog gepost hier ook). maar die vrouwen zitten er vast om een leuk vriendje te vinden ofzo. en ik kan wegens ervaringen(of het gebrek daaraan en wat er altijd gebeurd) wel vertellen dat het nooit zal gebeuren dat ze met mij willen afspreken ofzo.
Goed zo. Je bewijst m'n punt in dezelfde post die je quote. Laat maar zitten weer.quote:Op zondag 20 november 2011 20:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja wat. 'men' heeft niets aan pianospelen. ik kan moeilijk een piano naar buiten slepen waar de meisjes zijn.
mijn weekends zijn altijd dat de boodschappen in huis zijn, en dat ik alleen binnen zit en blijf.
door de week eigenlijk vooral ook grotendeels
ik heb een gitaar paar jaar terug gekocht(akoustische).quote:Op zondag 20 november 2011 20:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is wel leuk ja. Als je zoiets een beetje kan dan kun je met opnames al behoorlijk wat indruk maken.
Ik wil niet zeggen dat ik er echt verstand van heb, ik speel eigenlijk alleen gitaar. Heb een tijdje terug geprobeerd om piano te leren spelen, maar ben afgehaakt omdat het voelt als een enorme stap terug.
[..]
Dat probeer ik tegenwoordig ook te doen, maar heel veel beter is dat niet
ja wat. ik zou nu piano kunnen gaan spelen ja zonder moeilijke en complexe plannen. maar er is hier niemand, ik zit alleen binnen.quote:Op zondag 20 november 2011 20:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Goed zo. Je bewijst m'n punt in dezelfde post die je quote. Laat maar zitten weer.
Diggenquote:Op zondag 20 november 2011 20:58 schreef debeterebob het volgende:
Trouwens golven diggen vrouwen ook. Zie Tiger Woods maar eens shinen
Nee precies. Dat is het, hè. Je hebt gelijk hoor.quote:Op zondag 20 november 2011 20:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja wat. ik zou nu piano kunnen gaan spelen ja. maar er is hier niemand, ik zit alleen binnen.
ah fuck ik speel wel wat. zonder zang. er is niemand voor zang en ik heb geen tekst. en als ik zelf wat mompel dan leid dat me heel erg af, het moest het haatlied tegen mrk worden.quote:Op zondag 20 november 2011 20:58 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee precies. Dat is het, hè. Je hebt gelijk hoor.
quote:Op zondag 20 november 2011 20:59 schreef Sinji het volgende:
Awwww yeah, grey is er. Ik ga even popcorn halen.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ah fuck ik speel wel wat. zonder zang. er is niemand voor zang en ik heb geen tekst. en als ik zelf wat mompel dan leid dat me heel erg af, het moest het haatlied tegen mrk worden.
geef me 5 minuten.
Ja, want je hebt het ook onder de knie in een paar uur natuurlijk.quote:Op zondag 20 november 2011 20:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb een gitaar paar jaar terug gekocht(akoustische).
hij ligt zo op me kamer, zodat hij er staat alsof ik heel cool ben.
maar het lukte me niet om die fretten enzo goed aan te drukken, en snel, en alles. heb wel geprobeert (voor een paar uur in totaal) om het allemaal te leren, maar vind het te moeilijk.
het enige wat ik nu kan is een james bond deuntje pingelen op 2 snaren.
haha leukquote:Op zondag 20 november 2011 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vraag een Omnia bandshirt voor sinterklaas
*trommelgeroffel*quote:Op zondag 20 november 2011 21:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ah fuck ik speel wel wat. zonder zang. er is niemand voor zang en ik heb geen tekst. en als ik zelf wat mompel dan leid dat me heel erg af, het moest het haatlied tegen mrk worden.
geef me 5 minuten.
mag ik de tekst schrijven? Waar moet die over gaan?quote:
En post het Fok!quote:Op zondag 20 november 2011 21:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
*trommelgeroffel*
Zing er ook gewoon bij. Of neem het apart op en dan met een progje mixen.
Als je wil beginnen met gitaar spelen dan kun je het beste elektrisch beginnen. Deze spelen vaak veel lichter doordat de actie wat kleiner is (de snaren zitten dichter tegen het fretbord aan) en de snaren zitten op de meeste modellen wat dichter tegen elkaar.quote:Op zondag 20 november 2011 20:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik heb een gitaar paar jaar terug gekocht(akoustische).
hij ligt zo op me kamer, zodat hij er staat alsof ik heel cool ben.
maar het lukte me niet om die fretten enzo goed aan te drukken, en snel, en alles. heb wel geprobeert (voor een paar uur in totaal) om het allemaal te leren, maar vind het te moeilijk.
het enige wat ik nu kan is een james bond deuntje pingelen op 2 snaren.
Die filmpjes heb ik gezien.quote:Op zondag 20 november 2011 21:04 schreef debeterebob het volgende:
Ik denk dat je de youtubefilmpjes van dandyblue wel overtreftSerieus waar
Go for it, MLiG!
Ik vermoed zelfs dat hij wel redelijk kan zingen, hij heeft er de stem voor.quote:Op zondag 20 november 2011 21:04 schreef debeterebob het volgende:
Ik denk dat je de youtubefilmpjes van dandyblue wel overtreftSerieus waar
Go for it, MLiG!
ik zoek nog een zanger voor mijn bandquote:Op zondag 20 november 2011 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vermoed zelfs dat hij wel redelijk kan zingen, hij heeft er de stem voor.
Ik vrees dat hij echt was. Dat filmpje met zijn zus erbijquote:Op zondag 20 november 2011 21:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die filmpjes heb ik gezien.
Ik hoopte zo dat het niet echt was. Sowieso die hele user....
elektrisch, is dat niet fucking fduur?quote:Op zondag 20 november 2011 21:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Als je wil beginnen met gitaar spelen dan kun je het beste elektrisch beginnen. Deze spelen vaak veel lichter doordat de actie wat kleiner is (de snaren zitten dichter tegen het fretbord aan) en de snaren zitten op de meeste modellen wat dichter tegen elkaar.
Belangrijke tip: Probeer je vinger goed te krommen en raak de snaar met je vingertop;
De open akkoorden (aan het begin van de hals) zijn goed te doen; druk het akkoord in en speel elke snaar apart, als het niet helder klinkt iets harder drukken. Wissel naar een ander open akkoord en herhaal. Probeer dat steeds sneller te doen.
Barré-akkoorden zijn wat lastiger, maar met alle open akkoorden kun je in principe al een liedje begeleiden en de meeste mensen vinden het al cool als je een paar akkoorden weet te raken
instapmodel is niet zo duur en 2 dehands ook nietquote:Op zondag 20 november 2011 21:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
elektrisch, is dat niet fucking fduur?
Dit is de quote zo waard.quote:Op zondag 20 november 2011 21:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
tekst moet iets worden van.
nu weten we het zeker, mark is een hufter. we haten hem.
dat gaan we allemaal doen.
wat we doen gaan, is het stom vinden.
en boontje komt om zijn loontje.
ja hij is heel stom. elke elke keer.
makkelijk genoeg, is het duidelijk dat hij stom is.
makkelijk genoeg, mrkn is een debiel....
zoiets....
en dan:
oh haat mrkn.
en nog wat teksten
Beginnersgitaartje niet. Dat telt voor een akoestische gitaar ook, een goede is duur, maar een wat mindere goedkoper.quote:Op zondag 20 november 2011 21:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Goede teksten man. Het woordje kwark moet er nog ergens in, want dat rijmt op Mark.quote:Op zondag 20 november 2011 21:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zoiets....
en dan:
oh haat mrkn.
en nog wat teksten
Die heb ik wel eens gemeet.quote:
Lamon is toch gewoon ubertroll? Nooit begrepen, die kerel.quote:
in het echt is hij ook zo raarquote:Op zondag 20 november 2011 21:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Lamon is toch gewoon ubertroll? Nooit begrepen, die kerel.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:10 schreef Sinji het volgende:
Laten we het niet over hoogtes van bedragen hebben grey
Hoeft niet.quote:Op zondag 20 november 2011 21:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ja, 's morgens beginnen met een biertje etcquote:
Ik heb dat fragment van AdancedPower op de radio nog eens gehoord, hilarisch, over dat smileygezicht wat hij niet kon trekken ofzoquote:Op zondag 20 november 2011 21:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat is dat voor dialect? Ik vind het wel goed lachmateriaal.
Eens, ik speel zelf zowel akoestisch als elektrisch met de dunste snaren die gangbaar zijn. Speelt een stuk lichter, maar zeker als je net begint snijdt dat wel in je vingers vind ik.quote:
Mja, hij speelt ook aardig piano, daar telt hetzelfde voorquote:Gitaar leren spelen kost tijd, veel tijd.
Drenthe ofzoquote:Op zondag 20 november 2011 21:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat is dat voor dialect? Ik vind het wel goed lachmateriaal.
nee het is slordig .http://www.megaupload.com/?d=8A9KM1Q0quote:Op zondag 20 november 2011 21:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Eens, ik speel zelf zowel akoestisch als elektrisch met de dunste snaren die gangbaar zijn. Speelt een stuk lichter, maar zeker als je net begint snijdt dat wel in je vingers vind ik.
[..]
Mja, hij speelt ook aardig piano, daar telt hetzelfde voor
iedereen iedereen iedereen zit daarquote:
Wat heeft dit idee eigenlijk getriggerd, van het liedje. Zei hij iets specifieks over jou?quote:Op zondag 20 november 2011 21:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zoiets....
en dan:
oh haat mrkn.
en nog wat teksten
godver, ik heb het opgenomen maar het is 1 uur , en 60 mb. als mp3.
het was 600 mb als wav.
en me muisknop doet het niet om het in te korten. nog even gedult
ja ik dacht aan dat aida van tim &rice en die ander, en dacht aan de haat tegen mrkn die wederkerend terugkomt.netals dat "easy as life" uit dat stukquote:Op zondag 20 november 2011 21:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat heeft dit idee eigenlijk getriggerd, van het liedje. Zei hij iets specifieks over jou?
"en mark is stomquote:Op zondag 20 november 2011 21:08 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Goede teksten man. Het woordje kwark moet er nog ergens in, want dat rijmt op Mark.
Youtube filmpje van jou???quote:Op zondag 20 november 2011 21:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ojee. Ik heb zojuist het Youtubefilmpje van mezelf gevonden. 406 views, dat is toch niet zo erg?
Die wil ik zienquote:Op zondag 20 november 2011 21:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ojee. Ik heb zojuist het Youtubefilmpje van mezelf gevonden. 406 views, dat is toch niet zo erg? Bah ik wil hem weg hebben.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ojee. Ik heb zojuist het Youtubefilmpje van mezelf gevonden. 406 views, dat is toch niet zo erg? Bah ik wil hem weg hebben.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:10 schreef Sinji het volgende:
Laten we het niet over hoogtes van bedragen hebben grey
Ik gelukkig ook nietquote:Op zondag 20 november 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
zo ver ik weet sta ik niet op youtube
quote:Op zondag 20 november 2011 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik en Newbie willen Occupy Enschede oprichten. Of bestaat dat al?
Ik snap niets van wat je nu zegtquote:Op zondag 20 november 2011 21:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik dacht aan dat aida van tim &rice en die ander, en dacht aan de haat van mlig die wederkerend terugkomt.netals dat "easy as life" uit dat stuk
ah fuck ik ben te lui. laat allemaal maar zittenquote:Op zondag 20 november 2011 21:12 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Hoeft niet.
Maar goed, in jouw geval:
- Zet er dunnere snaren op.
- Verwacht niet dat je van alles kunt spelen binnen 1 dag.. hell, ik speel al 4 jaar gitaar en ik kan ook niet zoveel liedjes spelen. Dit komt omdat ik vaak hetzelfde blijf spelen en meestal alleen in het weekend een keer een uurtje met een gitaar zit. Wel merk ik dat ik veel technieken makkelijker kan, dus liedjes komen wel binnen handbereik. Ik kan gewoon open akkoorden spelen en power chords, zelfs sommige barre akkoorden en ook verschillende arpeggio's van bekende nummers. Ik ben te lui om echt nummers te leren en kloot vaak zelf wat aan
Gitaar leren spelen kost tijd, veel tijd.
Ik dacht dat het aan mij lagquote:Op zondag 20 november 2011 21:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap niets van wat je nu zegt
lees je PM daaroverquote:Op zondag 20 november 2011 21:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh daar ben ik in het verleden werkelijk om stukgegaan. Ik dacht toen dat die in het midden met de staart Mystikvsm was.quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 21:35 schreef Bartholomeus het volgende:
Jullie willen lachen?
Komptiedan.
Ik heb van de week een Braun Bodycruzer gekocht. Mams dacht serieus dat ik m'n benen ging scheren
Hihi, waar kun je hem nog meer voor gebruiken dan?quote:Op zondag 20 november 2011 21:35 schreef Bartholomeus het volgende:
Jullie willen lachen?
Komptiedan.
Ik heb van de week een Braun Bodycruzer gekocht. Mams dacht serieus dat ik m'n benen ging scheren
Dan ga je op musicallesquote:Op zondag 20 november 2011 21:35 schreef Heathcliff80 het volgende:
Het lijkt me zo gaaf om in een musical te spelen, maar ik bezit geen van de talenten die daarvoor nodig zijn.
Waar woon je?quote:Op zondag 20 november 2011 21:35 schreef Heathcliff80 het volgende:
Het lijkt me zo gaaf om in een musical te spelen, maar ik bezit geen van de talenten die daarvoor nodig zijn.
Jaja ga zo eens kijken maar moet zo eerst nog effe eten, ik rammel, ben al vanaf 4 uur bezig met sjouwen en doen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kree! Ga je eens melden in het meet topique.
Naar het aanrecht dan! Nu!quote:Op zondag 20 november 2011 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
Jaja ga zo eens kijken maar moet zo eerst nog effe eten, ik rammel, ben al vanaf 4 uur bezig met sjouwen en doen.
Dus straks effe kijken of het wat is
Hoi Moonwalkquote:
En daar wil ik meer van weten, kloonnaam graag.quote:Op zondag 20 november 2011 21:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Oeh, hetnoorderlicht heeft een nieuwe kloon. Dat ze hier nog niet is komen binnenvallen zeg.
Hoi mooierdquote:Op zondag 20 november 2011 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Moonwalk![]()
Zou je ook naar de meet willen komen? Kusjekroel
Misschien wel fokkers, maar dan gewoon in scene gezet. Geen idee wat het verhaal erachter is.quote:Op zondag 20 november 2011 21:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh daar ben ik in het verleden werkelijk om stukgegaan. Ik dacht toen dat die in het midden met de staart Mystikvsm was.
Volgens mij was dit echter nep of zo, geen Fokmeet.
quote:
Take an educated guessquote:Op zondag 20 november 2011 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hihi, waar kun je hem nog meer voor gebruiken dan?
http://forum.fok.nl/user/history/361071quote:Op zondag 20 november 2011 21:43 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
En daar wil ik meer van weten, kloonnaam graag.
Ja maar we hadden die nog niet al zodanig kunnen ontmaskeren.quote:Op zondag 20 november 2011 21:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/361071
Maar Re had dat al ontdekt geloof ik.
Zeer spijtig. Van alle mensen ben ik denk ik het meest benieuwd naar jou.quote:Op zondag 20 november 2011 21:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hoi mooierd![]()
Heel misschien maar ik denk het niet
Inderdaad, we hebben details nodig!quote:Op zondag 20 november 2011 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welke plekken scheer je wel en welke niet?
Hoe vaak gaat je balhaar eraf?
Details enzo?
D'r gaat weinig echt af vooralsnog, maar kort houden is wel gewenst. Ik bedoel, je moet niet door het bos de boom niet meer kunnen vinden natuurlijkquote:Op zondag 20 november 2011 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welke plekken scheer je wel en welke niet?
Hoe vaak gaat je balhaar eraf?
Details enzo?
Ik weet het niet zeker hoor, maar ik kwam wat posts van d'r tegen over richard, dus toen ging er bij mij wel een belletje rinkelen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:45 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja maar we hadden die nog niet al zodanig kunnen ontmaskeren.
Thanx
Was het zo lang dat je hem niet meer zag dan?quote:Op zondag 20 november 2011 21:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
D'r gaat weinig echt af vooralsnog, maar kort houden is wel gewenst. Ik bedoel, je moet niet door het bos de boom niet meer kunnen vinden natuurlijk
Okselhaar beetje in bedwang houden vind ik ook wel een prettig idee. En ik heb een paar verdwaalde haren rond m'n tepels waar ik me mateloos aan stoor. Die gaan er echt af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |