SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat' # 3, december meetmaand
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!
En nu weer met kusjes kaneelsmaak
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dat is nou een kwestie van zo af en toe eens een goed boek lezen of liever online Yale courses volgen. En pseudowetenschap van wetenschap scheiden. Ik geef toe dat is moeilijk voor sommigen.quote:Op zondag 20 november 2011 19:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja ik weet, maar ik vind Daniel in die discussies eigenlijk een stuk vermoeiender. Hij ziet zichzelf als een soort verhevenheid in deze discussies. Hij claimt de waarheid in pacht te hebben, in tegenstelling tot andersdenkenden die nog dwalen in de duisternis...
Dat noemt men nu juist kalverliefde. En is best schattig op zijn tijd.quote:Op zondag 20 november 2011 19:16 schreef mrk.n het volgende:
Wat een gezeik. Zij heeft het zelf al twee keer via de mail uitgemaakt () en nu doet hij het en is het een schande en wordt er een drama van gemaakt. Als je beide op die manier meerdere keren je relatie moet eindigen, is er sowieso iets heel erg fout.
Wees maar blij dat hij het uberhaupt heeft uitgemaakt. Je had ook kunnen vechten (je eigen woorden) voor niks, dan had je je tijd gestoken in iets wat het dus niet waard was. Nu weet je tenminste waar je écht aan toe bent en kan je je focussen op belangrijkere dingen.
Godver, ik dacht dat die streep op de Ík een vlek op mijn monitor wasquote:Op zondag 20 november 2011 19:15 schreef stefanhaan het volgende:
Ík had hem bijna zelf al geopend heloef
Lapohunter
Succesvolle troll is succesvolquote:Op zondag 20 november 2011 19:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Godver, ik dacht dat die streep op de Ík een vlek op mijn monitor was
Ik maar wrijven
Je bewijst met deze uitspraak weer mijn beeld.quote:Op zondag 20 november 2011 19:15 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat is nou een kwestie van zo af en toe eens een goed boek lezen of liever online Yale courses volgen. En pseudowetenschap van wetenschap scheiden. Ik geef toe dat is moeilijk voor sommigen.
IK heb niet eens lopen hunten.quote:Op zondag 20 november 2011 19:15 schreef stefanhaan het volgende:
Ík had hem bijna zelf al geopend heloef
Lapohunter
Wat een schatje ben je toch.quote:Op zondag 20 november 2011 19:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik maar wrijven
Faalhaasje.quote:
1 pot natquote:Op zondag 20 november 2011 19:18 schreef Barbusse het volgende:
Gaat het nu over versieren of over dumpen?
Niemand versiert dus het tweede.quote:Op zondag 20 november 2011 19:18 schreef Barbusse het volgende:
Gaat het nu over versieren of over dumpen?
quote:Op zondag 20 november 2011 19:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik maar wrijven
Dan is er ook geen reden om hem af te zeiken.quote:Op zondag 20 november 2011 19:16 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat noemt men nu juist kalverliefde. En is best schattig op zijn tijd.
Laten de rest van de discussies maar in F&L houdenquote:Op zondag 20 november 2011 19:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bewijst met deze uitspraak weer mijn beeld.
Ik ben het wel met Kluun eens, hieronder.
Kluunquote:Op zondag 20 november 2011 19:18 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Laten de rest van de discussies maar in F&L houden
Nou moet ik me weer eerst door mijn antipathie tegen die vuile-vreemdganger-terwijl-zijn-vrouw-ligt-te-sterven heenworstelen voor ik dat kan gaan bekijken
Goed topic was dat waar we samen naatje helemaal te kakken hebben gezet. High five!quote:Op zondag 20 november 2011 19:18 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Laten de rest van de discussies maar in F&L houden
Nou moet ik me weer eerst door mijn antipathie tegen die vuile-vreemdganger-terwijl-zijn-vrouw-ligt-te-sterven heenworstelen voor ik dat kan gaan bekijken
Kluun is een loser, algemeen bekend. Lelijk, op zichzelf geilend, fout kereltje. Ongeacht dat gedoe met zn zieke vrouw al.Onsympathiek kereltje met zijn gelul over 'gezaghebbende media'. Media heeft per definitie geen gezag, het is de waakhond van de politiek en de puppy van de linkse opinie.quote:Op zondag 20 november 2011 19:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bewijst met deze uitspraak weer mijn beeld.
Ik ben het wel met Kluun eens, hieronder.
Nee eerst mijn verjaardagquote:Op zondag 20 november 2011 19:15 schreef Joysa het volgende:
Eerst nog mijn verjaardag! Dan pas kerst
Nee we gaan Faye vertellen dat naatje de beste is van de hele wereld en dat ze nu heel wat misloopt. nou goed. ooit van empathie gehoord? Staat onder de E in het woordenboek.quote:Op zondag 20 november 2011 19:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dan is er ook geen reden om hem af te zeiken.
Gefeliciteerd alvastquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 19:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Goed topic was dat waar we samen naatje helemaal te kakken hebben gezet. High five!
DM mij dan ook evenquote:
Ik vrees dat je hem ook moet vertellen op welke bladzijde en de hoeveelste regel van boven dat woord staat, anders gaat het niet aankomen.quote:Op zondag 20 november 2011 19:19 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee we gaan Faye vertellen dat naatje de beste is van de hele wereld en dat ze nu heel wat misloopt. nou goed. ooit van empathie gehoord? Staat onder de E in het woordenboek.
1 keer in een paniekaanval, dan ben ik sowieso tot alles in staat. En die andere keer heb ik hem nog geen uur later gebeld omdat ik het niet wilde.quote:Op zondag 20 november 2011 19:16 schreef mrk.n het volgende:
Wat een gezeik. Zij heeft het zelf al twee keer via de mail uitgemaakt () en nu doet hij het en is het een schande en wordt er een drama van gemaakt. Als je beide op die manier meerdere keren je relatie moet eindigen, is er sowieso iets heel erg fout.
Wees maar blij dat hij het uberhaupt heeft uitgemaakt. Je had ook kunnen vechten (je eigen woorden) voor niks, dan had je je tijd gestoken in iets wat het dus niet waard was. Nu weet je tenminste waar je écht aan toe bent en kan je je focussen op belangrijkere dingen.
Ik ben volgende week dinsdag jarig, en jij?quote:
10 decquote:Op zondag 20 november 2011 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben volgende week dinsdag jarig, en jij?
gewoon F&L binnenfietsen, dan kom je er vanzelf in terecht.quote:
alvast gefeliquote:
Kweet niet of het iets voor mij is. Ik ben sowieso anti-geloven enzo.quote:Op zondag 20 november 2011 19:21 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
gewoon F&L binnenfietsen, dan kom je er vanzelf in terecht.
Nu zijn we bezig met Robmeister God bestaat niet.
Hoe jong word je dan?quote:
Doe eens niet zoquote:
Ik word officieel volwassen, dat is wel een 'quote:
je snapt er niks van, zij welquote:Op zondag 20 november 2011 19:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Doe eens niet zo
anders geen kusjekroel hoor
Volwassen worden is een keuzequote:Op zondag 20 november 2011 19:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik word officieel volwassen, dat is wel een '' waard.
quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 19:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik word officieel volwassen, dat is wel een '' waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |