Ja hoorquote:Op zondag 20 november 2011 19:55 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik ben waarschijnlijk naief, maar is het ook mogelijk elkaar iets serieuzer te helpen dan tips over neuken en anaalpompen geven?
Oke ik peuter in mijn neusquote:Op zondag 20 november 2011 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik waardeer dit niet Tijn
Zeg onmiddelijk iets ranzigs, dan ken ik je tenminste weer.
27 hier, trek zelf je conclusiesquote:
OP is misleidend, het is hier meer een slowchat dan wat anders. 250 topics geleden was het wel anders. Het gaat nu zo snel dat men niet meer de moeite neemt om uitgebreid advies te geven meestal.quote:Op zondag 20 november 2011 19:55 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik ben waarschijnlijk naief, maar is het ook mogelijk elkaar iets serieuzer te helpen dan tips over neuken en anaalpompen geven?
Dat valt toch wel meequote:Op zondag 20 november 2011 19:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als je niet wegvalt in de SC-poep.
Deze hier. Ik was een klootzak, ben er één en blijf er één, dus ze zou blij moeten zijn dat het uit is in plaats van zitten zeiken op de manier waarop het uit is gegaan.quote:Op zondag 20 november 2011 19:23 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Niemand die dat zegt. Het slaat nergens op om hem te gaan afzeiken terwijl ze het zélf ook twee keer heeft gedaan. Zoiets komt niet van één kant plus dat ze feitelijk blij moet zijn dat het over is aangezien ze anders simpelweg haar tijd had verspilt aan iemand die het niet eens waard was.
Je mag mij eventueel serieus advies geven. Hoe begin ik een gesprek met een meisje zonder mezelf zenuwachtig/ongemakkelijk te voelen?quote:Op zondag 20 november 2011 19:55 schreef Heathcliff80 het volgende:
Heeft dat invloed op de tijd dan?quote:Op zondag 20 november 2011 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat je te weinig afwisseling hebt in je leven waarschijnlijk.
Ik zie niet waar inquote:Op zondag 20 november 2011 19:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben 31.
Is dat oud? Doe niet zo e-dramatisch.
Ben je al eens op speeddate-avond geweest?
nou de e-drama zit, wauwenaarquote:Op zondag 20 november 2011 19:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vroeger ging het daadwerkelijk over moeilijkheden bij versieren, specifiek voor oudere mensen zoals ik.
Hoe jong ben je?quote:Op zondag 20 november 2011 19:59 schreef Daniel1976 het volgende:
Ga zo door, ik voel me echt de opa van het topic vanavond
Ik gok 35quote:
Zo indirect op elkaar afgeven zonder op elkaar in te gaan is niet bepaald constructief, weet jequote:Op zondag 20 november 2011 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Deze hier. Ik was een klootzak, ben er één en blijf er één, dus ze zou blij moeten zijn dat het uit is in plaats van zitten zeiken op de manier waarop het uit is gegaan.
Speeddaten is best een leuke mogelijkheid voor 30+ om te oefenen met je skills.quote:Op zondag 20 november 2011 19:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zie niet waar in
[..]
nou de e-drama zit, wauwenaar
Misschien moet je denken aan de overeenkomsten tussen jou en een willekeurig ander meisje. Allebei gaan jullie dood. Misschien helpt het om zo te denken.quote:Op zondag 20 november 2011 19:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Je mag mij eventueel serieus advies geven. Hoe begin ik een gesprek met een meisje zonder mezelf zenuwachtig/ongemakkelijk te voelen?
Dat valt heul wel meequote:
Ik kan niet hoofdrekenen, ik ben in de war.quote:
Oefenen. En achterhalen waar die gevoelens vandaan komen. Therapie kan helpen.quote:Op zondag 20 november 2011 19:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Je mag mij eventueel serieus advies geven. Hoe begin ik een gesprek met een meisje zonder mezelf zenuwachtig/ongemakkelijk te voelen?
Ja, althans dat is wel mijn ervaring. Zal vast ook wetenschappelijk te ondersteunen zijn, maar over het algemeen als ik bijvoorbeeld een week op vakantie ben en elke dag veel doe, dan duurt die week voor mijn gevoel veel langer dan een doorsnee week. Althans als ik erop terugkijk.quote:Heeft dat invloed op de tijd dan?
Anders ga jij gewoon niet lopen zeiken dat ze erover zeurt. Zoiets doe je namelijk als je hartje gebroken is, dat jij je dat nou niet voor kan stellen boeit daarin niet.quote:Op zondag 20 november 2011 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Deze hier. Ik was een klootzak, ben er één en blijf er één, dus ze zou blij moeten zijn dat het uit is in plaats van zitten zeiken op de manier waarop het uit is gegaan.
Aan dit soort adviezen hebben we natuurlijk niks. Niks positiefs aanquote:Op zondag 20 november 2011 20:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Misschien moet je denken aan de overeenkomsten tussen jou en een willekeurig ander meisje. Allebei gaan jullie dood. Misschien helpt het om zo te denken.
Succes ermee ik hoop dat het werkt voor je.
Het is wel grappigquote:Op zondag 20 november 2011 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Aan dit soort adviezen hebben we natuurlijk niks. Niks positiefs aan
Het is nog best goed advies ook.quote:Op zondag 20 november 2011 20:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Misschien moet je denken aan de overeenkomsten tussen jou en een willekeurig ander meisje. Allebei gaan jullie dood. Misschien helpt het om zo te denken.
Succes ermee ik hoop dat het werkt voor je.
Koffie hoe gaat het met jequote:
En wat vind je van zijn foto? Wauwelaarquote:
Ik lees het wel. Ik vind het gewoon niet grappig.quote:
Vraag je aan mij wat ik van wauwelaar zijn foto vind? Ik snap de vraag even niet helemaalquote:Op zondag 20 november 2011 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat vind je van zijn foto? Wauwelaar
Gewoon niet posten als je het niet leuk vind er is meer dan dit topicquote:
Niks verwachten. Steeds in jezelf zeggen dat als je haar niet aanspreekt, je niks doet en als je haar aanspreekt, je altijd winst hebt, omdat je het dan tenminste geprobeerd hebt.quote:Op zondag 20 november 2011 19:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze zijn allebei maar gewoon mensen. Overeenkomsten helpen hoor. Daarom trekken mensen op het station naar elkaar toe wanneer de treinen niet meer rijden.quote:Op zondag 20 november 2011 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Aan dit soort adviezen hebben we natuurlijk niks. Niks positiefs aan
Wat ze probeert te zeggen is dat het ook maar mensen ze zijn.quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 20:04 schreef Joysa het volgende:
Ik ben er vandoor
Fijne avond schatjes!
[ afbeelding ]
Niet zo zwaar tillen aan een naampje magnetronquote:Op zondag 20 november 2011 20:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik lees het wel. Ik vind het gewoon niet grappig.
P.s., waarom niet deze topicreeks omnoemen naar "Het versiertopic"?
Precies, we zijn ook maar mensenquote:Op zondag 20 november 2011 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat ze probeert te zeggen is dat het ook maar mensen ze zijn.
Ze poepen ook, ze ademen ook, peuteren ook wel eens in hun neus etc. misschien door zo te denken wordt de drempel lager.
Ja dat is zijn fotoquote:Op zondag 20 november 2011 20:04 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Vraag je aan mij wat ik van wauwelaar zijn foto vind? Ik snap de vraag even niet helemaal
Je bent best wijs, vind ik.quote:Op zondag 20 november 2011 20:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze zijn allebei maar gewoon mensen. Overeenkomsten helpen hoor. Daarom trekken mensen op het station naar elkaar toe wanneer de treinen niet meer rijden.
Noem het dan gewoon Versier SC of zoquote:Op zondag 20 november 2011 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet zo zwaar tillen aan een naampje magnetron![]()
Het verandert het topic echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |