Moet studeren, werken, thuis studeren, eten, flossen en slapenquote:Op zondag 20 november 2011 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Juist wel, je kan zelf bepalen wat je doet op een dag. Er zijn veel dingen te verzinnen ook als je nog geen vrienden hebt.
Dat ik een verrassing voor 'r heb, en dat ze die avond vrij moet houdenquote:Op zondag 20 november 2011 20:31 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wat heb je gezegd dan?dat je twee kaartjes voor haar hebt? of dat je haar voor haar verjaardag graag mee wil nemen naar blof?
Als er leven is dan post ik er soms welquote:Op zondag 20 november 2011 20:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wie niet?
misschien is het overdag anders, 's avonds mijd ik het als de pest.
Series kijkenquote:Op zondag 20 november 2011 20:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Moet studeren, werken, thuis studeren, eten, flossen en slapenEr blijft verder niet veel tijd over en ik weet niet wat ik in mijn eentje moet doen.
Gamen of lezen...quote:Op zondag 20 november 2011 20:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Moet studeren, werken, thuis studeren, eten, flossen en slapenEr blijft verder niet veel tijd over en ik weet niet wat ik in mijn eentje moet doen.
Hosselen! Met je studie en andere vaardigheden als wapens.quote:Op zondag 20 november 2011 20:34 schreef benzin het volgende:
en ik weet niet wat ik in mijn eentje moet doen.
Je hebt vast meer vrije tijd dan je denkt. Dingen doen om het doen werkt natuurlijk niet, maar juist iets te vinden wat leuk is om te doen. Er zijn zoveel hobbies te verzinnen, de mogelijkheden zijn eindeloos. Bij voorkeur iets waar je als persoon door van kan groeien. Gitaarspelen is best een goed begin. Oefen je daar veel mee?quote:Op zondag 20 november 2011 20:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Haha... mijn wapens zijn jammergenoeg verroest en botquote:Op zondag 20 november 2011 20:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hosselen! Met je studie en andere vaardigheden als wapens.
Ja.quote:
Je kan programmeren. Programmeer een H&M-korting-leuke-dealtjes-notifier met een stijlvolle GUI, post het in LIF in zo'n wijventopic en verschoon daarna je bed maar.quote:
Wat voor wapens heb je eigenlijk allemaal? Ik durf niet bij jou thuis te komenquote:Op zondag 20 november 2011 20:40 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Haha... mijn wapens zijn jammergenoeg verroest en bot
Het is ook leuk om hier mee te doen.quote:Op zondag 20 november 2011 20:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Klopt, maar dat lijkt het succes van de SC niet tegen te houden. Sterker nog, het is een mooie synergie tussen het aantrekken van vers bloed, a la Heathcliff, die toch advies krijgen én prima meedoen met de discussie. Ik vrees voor een verval naar iets Singles-achtigs.
Jij denkt serieus dat dat zo zal gaan?quote:Op zondag 20 november 2011 20:40 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je kan programmeren. Programmeer een H&M-korting-leuke-dealtjes-notifier met een stijlvolle GUI, post het in LIF in zo'n wijventopic en verschoon daarna je bed maar.
Doe een poging, je kunt het.quote:Op zondag 20 november 2011 20:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat dat zo zal gaan?
is dit waar?quote:Op zondag 20 november 2011 20:43 schreef debeterebob het volgende:
Progammeren daar haal je vrouwen mee binnen. Helaas heb ik die keuze niet gemaakt
Alle chickies diggen dat
Nu ben jij de koning en ik een simpele jongeman. Leven is oneerlijk
quote:Op zondag 20 november 2011 20:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat dat zo zal gaan?
quote:
Ik ook. Nu heb je al twee hele verschillende types die het tof vinden. Zijn er vast nog wel meerquote:
Diep van binnen ben ik vast net zo lief als jijquote:Op zondag 20 november 2011 20:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ook. Nu heb je al twee hele verschillende types die het tof vinden. Zijn er vast nog wel meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |