Drenthe ofzoquote:Op zondag 20 november 2011 21:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat is dat voor dialect? Ik vind het wel goed lachmateriaal.
nee het is slordig .http://www.megaupload.com/?d=8A9KM1Q0quote:Op zondag 20 november 2011 21:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Eens, ik speel zelf zowel akoestisch als elektrisch met de dunste snaren die gangbaar zijn. Speelt een stuk lichter, maar zeker als je net begint snijdt dat wel in je vingers vind ik.
[..]
Mja, hij speelt ook aardig piano, daar telt hetzelfde voor
iedereen iedereen iedereen zit daarquote:
Wat heeft dit idee eigenlijk getriggerd, van het liedje. Zei hij iets specifieks over jou?quote:Op zondag 20 november 2011 21:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
elektrisch, is dat niet fucking fduur?
tekst moet iets worden van.
nu weten we het zeker, mark is een hufter. we haten hem.
dat gaan we allemaal doen.
wat we doen gaan, is het stom vinden.
en boontje komt om zijn loontje.
ja hij is heel stom. elke elke keer.
makkelijk genoeg, is het duidelijk dat hij stom is.
makkelijk genoeg, mrkn is een debiel....
zoiets....
en dan:
oh haat mrkn.
en nog wat teksten
godver, ik heb het opgenomen maar het is 1 uur , en 60 mb. als mp3.
het was 600 mb als wav.
en me muisknop doet het niet om het in te korten. nog even gedult
ja ik dacht aan dat aida van tim &rice en die ander, en dacht aan de haat tegen mrkn die wederkerend terugkomt.netals dat "easy as life" uit dat stukquote:Op zondag 20 november 2011 21:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat heeft dit idee eigenlijk getriggerd, van het liedje. Zei hij iets specifieks over jou?
"en mark is stomquote:Op zondag 20 november 2011 21:08 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Goede teksten man. Het woordje kwark moet er nog ergens in, want dat rijmt op Mark.
Youtube filmpje van jou???quote:Op zondag 20 november 2011 21:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ojee. Ik heb zojuist het Youtubefilmpje van mezelf gevonden. 406 views, dat is toch niet zo erg?
Die wil ik zienquote:Op zondag 20 november 2011 21:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ojee. Ik heb zojuist het Youtubefilmpje van mezelf gevonden. 406 views, dat is toch niet zo erg? Bah ik wil hem weg hebben.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ojee. Ik heb zojuist het Youtubefilmpje van mezelf gevonden. 406 views, dat is toch niet zo erg? Bah ik wil hem weg hebben.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:10 schreef Sinji het volgende:
Laten we het niet over hoogtes van bedragen hebben grey
Ik gelukkig ook nietquote:Op zondag 20 november 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
zo ver ik weet sta ik niet op youtube
quote:Op zondag 20 november 2011 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik en Newbie willen Occupy Enschede oprichten. Of bestaat dat al?
Ik snap niets van wat je nu zegtquote:Op zondag 20 november 2011 21:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik dacht aan dat aida van tim &rice en die ander, en dacht aan de haat van mlig die wederkerend terugkomt.netals dat "easy as life" uit dat stuk
ah fuck ik ben te lui. laat allemaal maar zittenquote:Op zondag 20 november 2011 21:12 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Hoeft niet.
Maar goed, in jouw geval:
- Zet er dunnere snaren op.
- Verwacht niet dat je van alles kunt spelen binnen 1 dag.. hell, ik speel al 4 jaar gitaar en ik kan ook niet zoveel liedjes spelen. Dit komt omdat ik vaak hetzelfde blijf spelen en meestal alleen in het weekend een keer een uurtje met een gitaar zit. Wel merk ik dat ik veel technieken makkelijker kan, dus liedjes komen wel binnen handbereik. Ik kan gewoon open akkoorden spelen en power chords, zelfs sommige barre akkoorden en ook verschillende arpeggio's van bekende nummers. Ik ben te lui om echt nummers te leren en kloot vaak zelf wat aan
Gitaar leren spelen kost tijd, veel tijd.
Ik dacht dat het aan mij lagquote:Op zondag 20 november 2011 21:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap niets van wat je nu zegt
lees je PM daaroverquote:Op zondag 20 november 2011 21:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh daar ben ik in het verleden werkelijk om stukgegaan. Ik dacht toen dat die in het midden met de staart Mystikvsm was.quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 21:35 schreef Bartholomeus het volgende:
Jullie willen lachen?
Komptiedan.
Ik heb van de week een Braun Bodycruzer gekocht. Mams dacht serieus dat ik m'n benen ging scheren
Hihi, waar kun je hem nog meer voor gebruiken dan?quote:Op zondag 20 november 2011 21:35 schreef Bartholomeus het volgende:
Jullie willen lachen?
Komptiedan.
Ik heb van de week een Braun Bodycruzer gekocht. Mams dacht serieus dat ik m'n benen ging scheren
Dan ga je op musicallesquote:Op zondag 20 november 2011 21:35 schreef Heathcliff80 het volgende:
Het lijkt me zo gaaf om in een musical te spelen, maar ik bezit geen van de talenten die daarvoor nodig zijn.
Waar woon je?quote:Op zondag 20 november 2011 21:35 schreef Heathcliff80 het volgende:
Het lijkt me zo gaaf om in een musical te spelen, maar ik bezit geen van de talenten die daarvoor nodig zijn.
Jaja ga zo eens kijken maar moet zo eerst nog effe eten, ik rammel, ben al vanaf 4 uur bezig met sjouwen en doen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kree! Ga je eens melden in het meet topique.
Naar het aanrecht dan! Nu!quote:Op zondag 20 november 2011 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
Jaja ga zo eens kijken maar moet zo eerst nog effe eten, ik rammel, ben al vanaf 4 uur bezig met sjouwen en doen.
Dus straks effe kijken of het wat is
Hoi Moonwalkquote:
En daar wil ik meer van weten, kloonnaam graag.quote:Op zondag 20 november 2011 21:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Oeh, hetnoorderlicht heeft een nieuwe kloon. Dat ze hier nog niet is komen binnenvallen zeg.
Hoi mooierdquote:Op zondag 20 november 2011 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Moonwalk![]()
Zou je ook naar de meet willen komen? Kusjekroel
Misschien wel fokkers, maar dan gewoon in scene gezet. Geen idee wat het verhaal erachter is.quote:Op zondag 20 november 2011 21:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh daar ben ik in het verleden werkelijk om stukgegaan. Ik dacht toen dat die in het midden met de staart Mystikvsm was.
Volgens mij was dit echter nep of zo, geen Fokmeet.
quote:
Take an educated guessquote:Op zondag 20 november 2011 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hihi, waar kun je hem nog meer voor gebruiken dan?
http://forum.fok.nl/user/history/361071quote:Op zondag 20 november 2011 21:43 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
En daar wil ik meer van weten, kloonnaam graag.
Ja maar we hadden die nog niet al zodanig kunnen ontmaskeren.quote:Op zondag 20 november 2011 21:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/361071
Maar Re had dat al ontdekt geloof ik.
Zeer spijtig. Van alle mensen ben ik denk ik het meest benieuwd naar jou.quote:Op zondag 20 november 2011 21:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hoi mooierd![]()
Heel misschien maar ik denk het niet
Inderdaad, we hebben details nodig!quote:Op zondag 20 november 2011 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welke plekken scheer je wel en welke niet?
Hoe vaak gaat je balhaar eraf?
Details enzo?
D'r gaat weinig echt af vooralsnog, maar kort houden is wel gewenst. Ik bedoel, je moet niet door het bos de boom niet meer kunnen vinden natuurlijkquote:Op zondag 20 november 2011 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welke plekken scheer je wel en welke niet?
Hoe vaak gaat je balhaar eraf?
Details enzo?
Ik weet het niet zeker hoor, maar ik kwam wat posts van d'r tegen over richard, dus toen ging er bij mij wel een belletje rinkelen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:45 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja maar we hadden die nog niet al zodanig kunnen ontmaskeren.
Thanx
Was het zo lang dat je hem niet meer zag dan?quote:Op zondag 20 november 2011 21:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
D'r gaat weinig echt af vooralsnog, maar kort houden is wel gewenst. Ik bedoel, je moet niet door het bos de boom niet meer kunnen vinden natuurlijk
Okselhaar beetje in bedwang houden vind ik ook wel een prettig idee. En ik heb een paar verdwaalde haren rond m'n tepels waar ik me mateloos aan stoor. Die gaan er echt af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |