Beginnersgitaartje niet. Dat telt voor een akoestische gitaar ook, een goede is duur, maar een wat mindere goedkoper.quote:Op zondag 20 november 2011 21:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
elektrisch, is dat niet fucking fduur?
Goede teksten man. Het woordje kwark moet er nog ergens in, want dat rijmt op Mark.quote:Op zondag 20 november 2011 21:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
tekst moet iets worden van.
nu weten we het zeker, mark is een hufter. we haten hem.
dat gaan we allemaal doen.
wat we doen gaan, is het stom vinden.
en boontje komt om zijn loontje.
ja hij is heel stom. elke elke keer.
makkelijk genoeg, is het duidelijk dat hij stom is.
makkelijk genoeg, mrkn is een debiel....
zoiets....
en dan:
oh haat mrkn.
en nog wat teksten
Die heb ik wel eens gemeet.quote:
Lamon is toch gewoon ubertroll? Nooit begrepen, die kerel.quote:
in het echt is hij ook zo raarquote:Op zondag 20 november 2011 21:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Lamon is toch gewoon ubertroll? Nooit begrepen, die kerel.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:10 schreef Sinji het volgende:
Laten we het niet over hoogtes van bedragen hebben grey
Hoeft niet.quote:Op zondag 20 november 2011 21:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ja, 's morgens beginnen met een biertje etcquote:
Ik heb dat fragment van AdancedPower op de radio nog eens gehoord, hilarisch, over dat smileygezicht wat hij niet kon trekken ofzoquote:Op zondag 20 november 2011 21:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat is dat voor dialect? Ik vind het wel goed lachmateriaal.
Eens, ik speel zelf zowel akoestisch als elektrisch met de dunste snaren die gangbaar zijn. Speelt een stuk lichter, maar zeker als je net begint snijdt dat wel in je vingers vind ik.quote:
Mja, hij speelt ook aardig piano, daar telt hetzelfde voorquote:Gitaar leren spelen kost tijd, veel tijd.
Drenthe ofzoquote:Op zondag 20 november 2011 21:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat is dat voor dialect? Ik vind het wel goed lachmateriaal.
nee het is slordig .http://www.megaupload.com/?d=8A9KM1Q0quote:Op zondag 20 november 2011 21:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Eens, ik speel zelf zowel akoestisch als elektrisch met de dunste snaren die gangbaar zijn. Speelt een stuk lichter, maar zeker als je net begint snijdt dat wel in je vingers vind ik.
[..]
Mja, hij speelt ook aardig piano, daar telt hetzelfde voor
iedereen iedereen iedereen zit daarquote:
Wat heeft dit idee eigenlijk getriggerd, van het liedje. Zei hij iets specifieks over jou?quote:Op zondag 20 november 2011 21:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
tekst moet iets worden van.
nu weten we het zeker, mark is een hufter. we haten hem.
dat gaan we allemaal doen.
wat we doen gaan, is het stom vinden.
en boontje komt om zijn loontje.
ja hij is heel stom. elke elke keer.
makkelijk genoeg, is het duidelijk dat hij stom is.
makkelijk genoeg, mrkn is een debiel....
zoiets....
en dan:
oh haat mrkn.
en nog wat teksten
godver, ik heb het opgenomen maar het is 1 uur , en 60 mb. als mp3.
het was 600 mb als wav.
en me muisknop doet het niet om het in te korten. nog even gedult
ja ik dacht aan dat aida van tim &rice en die ander, en dacht aan de haat tegen mrkn die wederkerend terugkomt.netals dat "easy as life" uit dat stukquote:Op zondag 20 november 2011 21:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat heeft dit idee eigenlijk getriggerd, van het liedje. Zei hij iets specifieks over jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |