ah fuck ik speel wel wat. zonder zang. er is niemand voor zang en ik heb geen tekst. en als ik zelf wat mompel dan leid dat me heel erg af, het moest het haatlied tegen mrk worden.quote:Op zondag 20 november 2011 20:58 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee precies. Dat is het, hè. Je hebt gelijk hoor.
quote:Op zondag 20 november 2011 20:59 schreef Sinji het volgende:
Awwww yeah, grey is er. Ik ga even popcorn halen.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ah fuck ik speel wel wat. zonder zang. er is niemand voor zang en ik heb geen tekst. en als ik zelf wat mompel dan leid dat me heel erg af, het moest het haatlied tegen mrk worden.
geef me 5 minuten.
Ja, want je hebt het ook onder de knie in een paar uur natuurlijk.quote:Op zondag 20 november 2011 20:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb een gitaar paar jaar terug gekocht(akoustische).
hij ligt zo op me kamer, zodat hij er staat alsof ik heel cool ben.
maar het lukte me niet om die fretten enzo goed aan te drukken, en snel, en alles. heb wel geprobeert (voor een paar uur in totaal) om het allemaal te leren, maar vind het te moeilijk.
het enige wat ik nu kan is een james bond deuntje pingelen op 2 snaren.
haha leukquote:Op zondag 20 november 2011 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vraag een Omnia bandshirt voor sinterklaas
*trommelgeroffel*quote:Op zondag 20 november 2011 21:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ah fuck ik speel wel wat. zonder zang. er is niemand voor zang en ik heb geen tekst. en als ik zelf wat mompel dan leid dat me heel erg af, het moest het haatlied tegen mrk worden.
geef me 5 minuten.
mag ik de tekst schrijven? Waar moet die over gaan?quote:
En post het Fok!quote:Op zondag 20 november 2011 21:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
*trommelgeroffel*
Zing er ook gewoon bij. Of neem het apart op en dan met een progje mixen.
Als je wil beginnen met gitaar spelen dan kun je het beste elektrisch beginnen. Deze spelen vaak veel lichter doordat de actie wat kleiner is (de snaren zitten dichter tegen het fretbord aan) en de snaren zitten op de meeste modellen wat dichter tegen elkaar.quote:Op zondag 20 november 2011 20:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik heb een gitaar paar jaar terug gekocht(akoustische).
hij ligt zo op me kamer, zodat hij er staat alsof ik heel cool ben.
maar het lukte me niet om die fretten enzo goed aan te drukken, en snel, en alles. heb wel geprobeert (voor een paar uur in totaal) om het allemaal te leren, maar vind het te moeilijk.
het enige wat ik nu kan is een james bond deuntje pingelen op 2 snaren.
Die filmpjes heb ik gezien.quote:Op zondag 20 november 2011 21:04 schreef debeterebob het volgende:
Ik denk dat je de youtubefilmpjes van dandyblue wel overtreftSerieus waar
Go for it, MLiG!
Ik vermoed zelfs dat hij wel redelijk kan zingen, hij heeft er de stem voor.quote:Op zondag 20 november 2011 21:04 schreef debeterebob het volgende:
Ik denk dat je de youtubefilmpjes van dandyblue wel overtreftSerieus waar
Go for it, MLiG!
ik zoek nog een zanger voor mijn bandquote:Op zondag 20 november 2011 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vermoed zelfs dat hij wel redelijk kan zingen, hij heeft er de stem voor.
Ik vrees dat hij echt was. Dat filmpje met zijn zus erbijquote:Op zondag 20 november 2011 21:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die filmpjes heb ik gezien.
Ik hoopte zo dat het niet echt was. Sowieso die hele user....
elektrisch, is dat niet fucking fduur?quote:Op zondag 20 november 2011 21:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Als je wil beginnen met gitaar spelen dan kun je het beste elektrisch beginnen. Deze spelen vaak veel lichter doordat de actie wat kleiner is (de snaren zitten dichter tegen het fretbord aan) en de snaren zitten op de meeste modellen wat dichter tegen elkaar.
Belangrijke tip: Probeer je vinger goed te krommen en raak de snaar met je vingertop;
De open akkoorden (aan het begin van de hals) zijn goed te doen; druk het akkoord in en speel elke snaar apart, als het niet helder klinkt iets harder drukken. Wissel naar een ander open akkoord en herhaal. Probeer dat steeds sneller te doen.
Barré-akkoorden zijn wat lastiger, maar met alle open akkoorden kun je in principe al een liedje begeleiden en de meeste mensen vinden het al cool als je een paar akkoorden weet te raken
instapmodel is niet zo duur en 2 dehands ook nietquote:Op zondag 20 november 2011 21:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
elektrisch, is dat niet fucking fduur?
Dit is de quote zo waard.quote:Op zondag 20 november 2011 21:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
elektrisch, is dat niet fucking fduur?
tekst moet iets worden van.
nu weten we het zeker, mark is een hufter. we haten hem.
dat gaan we allemaal doen.
wat we doen gaan, is het stom vinden.
en boontje komt om zijn loontje.
ja hij is heel stom. elke elke keer.
makkelijk genoeg, is het duidelijk dat hij stom is.
makkelijk genoeg, mrkn is een debiel....
zoiets....
en dan:
oh haat mrkn.
en nog wat teksten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |