Maak indruk en dan gaat de rest vaak vanzelf, ja. Hoe meer indruk je maakt, hoe zelfverzekerder je gaat worden. Komt wel goed.quote:Op zondag 20 november 2011 20:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat dat zo zal gaan?
Je moet natuurlijk niet zeggen: ''ik programmeer''. Daar kunnen de meeste vrouwen zich niks bij voorstellen. Je zal dan concrete dingen moeten laten zien, een Facebook-app voor Sims ofzo, dingen die ze leuk vinden en waar jij ze mee kan helpen.quote:
Gewoon vaker posten hier dan wordt je vanzelf beter gehoord.quote:Op zondag 20 november 2011 20:43 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Het is ook leuk om hier mee te doen.
Gisteren of eergisteren was ik hier rond 17:00 en toen kon ik serieus praten, maar net werd mijn vraag overspoeld door de SC. Op zich niet heel erg, maar daar kwam mijn vraag eigenlijk vandaan, over hoe het hier 'hoort'. En het zal allicht ook met het tijdstip te maken hebben.
Iedereen kan het leren, was het devies van mijn lessen Java de afgelopen tijd.quote:
ik ben functioneel digibeetquote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen kan het leren, was het devies van mijn lessen Java de afgelopen tijd.
Het bleek niet waar te zijn
Voordat MLIG zich er op stort is het handig te vermelden dat je zo'n 10 jaar bezig moet zijn, met verschillende talen, om écht de vruchten te plukken.quote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moest twee weken geleden ook heel erg aan dat slowchatten wennen, ik kon het niet bijhouden maar dat went vanzelf. Als je vraag overspoeld wordt moet je hem nogmaals stellenquote:Op zondag 20 november 2011 20:43 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Het is ook leuk om hier mee te doen.
Gisteren of eergisteren was ik hier rond 17:00 en toen kon ik serieus praten, maar net werd mijn vraag overspoeld door de SC. Op zich niet heel erg, maar daar kwam mijn vraag eigenlijk vandaan, over hoe het hier 'hoort'. En het zal allicht ook met het tijdstip te maken hebben.
In het eerste jaar van mijn opleiding heb ik dergelijke gevallen ook gezien. Die zijn allemaal binnen een paar weken afgehaaktquote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom dat vrouwen de eckte eckte progameerders diggenquote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Voordat MLIG zich er op stort is het handig te vermelden dat je zo'n 10 jaar bezig moet zijn, met verschillende talen, om écht de vruchten te plukken.
Ik vond je al lief hoorquote:Op zondag 20 november 2011 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Diep van binnen ben ik vast net zo lief als jij
Mijn jurk is overigens af, bij beter licht ga ik een foto maken en posten
Ik als ervaringsdeskundige kan je melden dat dit heel krachtig is.quote:Op zondag 20 november 2011 20:49 schreef Moonwalk het volgende:
Je kan bijvoorbeeld jezelf quoten, dat kan wel eens helpen.
Dit ja. Ik zou nu niets werkelijk nuttigs en complex kunnen maken, denk ik.quote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Voordat MLIG zich er op stort is het handig te vermelden dat je zo'n 10 jaar bezig moet zijn, met verschillende talen, om écht de vruchten te plukken.
Ik zie het al; een aangeboren hosseltalentquote:Op zondag 20 november 2011 20:49 schreef benzin het volgende:
[..]
In het eerste jaar van mijn opleiding heb ik dergelijke gevallen ook gezien. Die zijn allemaal binnen een paar weken afgehaakt
Ik deed toen ik 10 was al meerdere talen, dus voor mij is het allemaal niet zo boeiend.
quote:Op zondag 20 november 2011 20:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik als ervaringsdeskundige kan je melden dat dit heel krachtig is.
nou niet net ingestudeerd, maar speel nooit en ben er niet lang mee bezig geweest.quote:Op zondag 20 november 2011 14:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog steeds niet achter hoe ik met een gitaar indruk kan maken![]()
Je timing is soms wat rommelig, maar als je dit zomaar even in een paar minuten 'ingestudeerd' en opgenomen hebt dan ben je behoorlijk goed.
ja wel moeilijk hoor. in dat stuk is rechterhand de hele tijd gewoon elke tel het akkoord, en dan ook de melodielijn erbij spelen met dezelfde rechterhand, dat kan je niet in 1 keer echt makkelijk doen, wat ik dus wel probeerde en beetje experimenteerde, maar moet het dan wel nog even langzaam en kritisch instuderen en veel naar het origineel luisteren enzo natuurlijk.quote:Misschien moet je eens een advertentie plaatsen waarin je vraagt om een meisje die kan zingen. Als je het leuk met haar hebt dan win je, anders dan kan je de opnames op youtube zetten en win je ook door de lieve comments. Het is altijd leuk om een mooie opname klaar te hebben als iemand om je hobbies vraagt.
Mijn ervaring is dat nummers die helemaal af klinken en waar ook de zang bij zit een stuk meer indruk maken dan maar één instrument. Aan de andere kant is het mooie aan een piano dat je relatief makkelijk alleen zowel de begeleiding als de lead kan spelen.
Het is sowieso leuk als je dat kan doen en er plezier in kan hebben
Haha.. ik ben nog niet zo ergquote:Op zondag 20 november 2011 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat voor wapens heb je eigenlijk allemaal? Ik durf niet bij jou thuis te komen
zoiets als devoxx conferenties gaan bijwonen?quote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Overigens wil ik niet zeggen dat dit hét middel is. Maar het is gewoon een interessante hobby en dat moet je niet minimaliseren, de tijd van ''whehe computernerds, nee bedankt'' is wel zo'n beetje voorbij.
Als je ergens vaardig in bent, doe er dan je voordeel mee.
mee eens. Toen ik 3 jaar terug in singles kwamquote:Op zondag 20 november 2011 20:49 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik moest twee weken geleden ook heel erg aan dat slowchatten wennen, ik kon het niet bijhouden maar dat went vanzelf. Als je vraag overspoeld wordt moet je hem nogmaals stellen
Waarom wordt er vaak dan wel zo door meisjes gereageerd? Vooral op PaiQ is iets met computers doen gewoon dodelijk.quote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef Supersoep het volgende:
Overigens wil ik niet zeggen dat dit hét middel is. Maar het is gewoon een interessante hobby en dat moet je niet minimaliseren, de tijd van ''whehe computernerds, nee bedankt'' is wel zo'n beetje voorbij.
quote:Op zondag 20 november 2011 20:48 schreef Supersoep het volgende:
Als je ergens vaardig in bent, doe er dan je voordeel mee.
quote:Op zondag 20 november 2011 20:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom wordt er vaak dan wel zo door meisjes gereageerd? Vooral op PaiQ is iets met computers doen gewoon dodelijk.
quote:Op zondag 20 november 2011 20:47 schreef Supersoep het volgende:
Je moet natuurlijk niet zeggen: ''ik programmeer''. Daar kunnen de meeste vrouwen zich niks bij voorstellen.
Op Paiq is volgens mij ALLES dodelijk, dus daar moet je maar niet op lettenquote:Op zondag 20 november 2011 20:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom wordt er vaak dan wel zo door meisjes gereageerd? Vooral op PaiQ is iets met computers doen gewoon dodelijk.
Nijlpaarden dus je houdt van dikke vrouwenquote:Op zondag 20 november 2011 20:52 schreef debeterebob het volgende:
Wat ook wel eens wil helpen is zeggen dat je WoW-account hebt en wolvenshirts draagtProtip: Nijlpaarden- of drakenshirts
LOL, een developer als vriend dat vinden vrouwen niet spectaculair.quote:Op zondag 20 november 2011 20:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daarom dat vrouwen de eckte eckte progameerders diggen
Ik durf geen wolvenshirts te kopenquote:Op zondag 20 november 2011 20:52 schreef debeterebob het volgende:
Wat ook wel eens wil helpen is zeggen dat je WoW-account hebt en wolvenshirts draagtProtip: Nijlpaarden- of drakenshirts
Het gaat anders best aardig.quote:Op zondag 20 november 2011 20:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Op Paiq is volgens mij ALLES dodelijk, dus daar moet je maar niet op letten
ja ik vraag me ook af waarom ik er zit.quote:Op zondag 20 november 2011 20:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Op Paiq is volgens mij ALLES dodelijk, dus daar moet je maar niet op letten
Nee. Lees m'n posts nou eens terug. Wat heeft een conferentie er nu mee te maken? Als je goed kan programmeren, dan programmeer je iets waar vrouwen iets mee kunnen, vinden ze leuk. Facebook bijvoorbeeld, Mark Zuckerberg neukt zich suf (mede dankzij z'n centjes natuurlijk) en moet het van z'n uiterlijk niet direct hebben.quote:Op zondag 20 november 2011 20:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zoiets als devoxx conferenties gaan bijwonen?
Ik ga voor de bandshirts. Bruine van Wolves in the throne room is erg mooi vind ikquote:Op zondag 20 november 2011 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik durf geen wolvenshirts te kopen
In augustus zag ik er een die ik best mooi vond.
Drugshandel is dan ook een optiequote:Op zondag 20 november 2011 20:53 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
LOL, een developer als vriend dat vinden vrouwen niet spectaculair.
Het geld dat je er mee ophaalt daarentegen dat wil wel heel erg helpen.
Als je een beetje niveau hebt als senior software engineer dan is 2 tot 3 keer modaal simpel te halen.
Waarom niet???quote:Op zondag 20 november 2011 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik durf geen wolvenshirts te kopen
In augustus zag ik er een die ik best mooi vond.
Het is wel leuk ja. Als je zoiets een beetje kan dan kun je met opnames al behoorlijk wat indruk maken.quote:Op zondag 20 november 2011 20:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
nou niet net ingestudeerd, maar speel nooit en ben er niet lang mee bezig geweest.
ik vroeg me af of het populair is om "zoiets" een beetje af te maken.
wel leuk om iemand die verstand ervan heeft erover te horen.
[..]
ja wel moeilijk hoor. in dat stuk is rechterhand de hele tijd gewoon elke tel het akkoord, en dan ook de melodielijn erbij spelen met dezelfde rechterhand, dat kan je niet in 1 keer echt makkelijk doen, wat ik dus wel probeerde en beetje experimenteerde, maar moet het dan wel nog even langzaam en kritisch instuderen en veel naar het origineel luisteren enzo natuurlijk.
alleen begeleiding is een stuk makkelijker
Dat probeer ik tegenwoordig ook te doen, maar heel veel beter is dat nietquote:
Ik vraag een Omnia bandshirt voor sinterklaasquote:Op zondag 20 november 2011 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga voor de bandshirts. Bruine van Wolves in the throne room is erg mooi vind ik
ja wat. 'men' heeft niets aan pianospelen. ik kan moeilijk een piano naar buiten slepen waar de meisjes zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 20:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee. Lees m'n posts nou eens terug. Wat heeft een conferentie er nu mee te maken? Als je goed kan programmeren, dan programmeer je iets waar vrouwen iets mee kunnen, vinden ze leuk. Facebook bijvoorbeeld, Mark Zuckerberg neukt zich suf (mede dankzij z'n centjes natuurlijk) en moet het van z'n uiterlijk niet direct hebben.
Doe er je voordeel mee. Jij kan goed piano spelen, maar je dramt teveel door en verzint via allerlei bochten en wegen verschillende plannetjes die dan weer zo complex zijn dat er niks van terecht komt.
Goede tip. Bedankt.quote:Op zondag 20 november 2011 20:49 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik moest twee weken geleden ook heel erg aan dat slowchatten wennen, ik kon het niet bijhouden maar dat went vanzelf. Als je vraag overspoeld wordt moet je hem nogmaals stellen
Het staat zo alsof ik echt beken dat ik een nerd ben. Maar daar moet ik maar eens aan gaan toegeven eigenlijk, het is gewoon de waarheidquote:Op zondag 20 november 2011 20:55 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Waarom niet???
je moet natuurlijk wel kijken of ze bij je passen
Leugens. Jij negeert ze als ze interesse tonen. Ja, dan komt een afspraak er niet van.quote:Op zondag 20 november 2011 20:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik vraag me ook af waarom ik er zit.
ik heb paar gesprekken gehad (nog gepost hier ook). maar die vrouwen zitten er vast om een leuk vriendje te vinden ofzo. en ik kan wegens ervaringen(of het gebrek daaraan en wat er altijd gebeurd) wel vertellen dat het nooit zal gebeuren dat ze met mij willen afspreken ofzo.
Goed zo. Je bewijst m'n punt in dezelfde post die je quote. Laat maar zitten weer.quote:Op zondag 20 november 2011 20:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja wat. 'men' heeft niets aan pianospelen. ik kan moeilijk een piano naar buiten slepen waar de meisjes zijn.
mijn weekends zijn altijd dat de boodschappen in huis zijn, en dat ik alleen binnen zit en blijf.
door de week eigenlijk vooral ook grotendeels
ik heb een gitaar paar jaar terug gekocht(akoustische).quote:Op zondag 20 november 2011 20:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is wel leuk ja. Als je zoiets een beetje kan dan kun je met opnames al behoorlijk wat indruk maken.
Ik wil niet zeggen dat ik er echt verstand van heb, ik speel eigenlijk alleen gitaar. Heb een tijdje terug geprobeerd om piano te leren spelen, maar ben afgehaakt omdat het voelt als een enorme stap terug.
[..]
Dat probeer ik tegenwoordig ook te doen, maar heel veel beter is dat niet
ja wat. ik zou nu piano kunnen gaan spelen ja zonder moeilijke en complexe plannen. maar er is hier niemand, ik zit alleen binnen.quote:Op zondag 20 november 2011 20:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Goed zo. Je bewijst m'n punt in dezelfde post die je quote. Laat maar zitten weer.
Diggenquote:Op zondag 20 november 2011 20:58 schreef debeterebob het volgende:
Trouwens golven diggen vrouwen ook. Zie Tiger Woods maar eens shinen
Nee precies. Dat is het, hè. Je hebt gelijk hoor.quote:Op zondag 20 november 2011 20:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja wat. ik zou nu piano kunnen gaan spelen ja. maar er is hier niemand, ik zit alleen binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |