"en mark is stomquote:Op zondag 20 november 2011 21:08 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Goede teksten man. Het woordje kwark moet er nog ergens in, want dat rijmt op Mark.
Youtube filmpje van jou???quote:Op zondag 20 november 2011 21:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ojee. Ik heb zojuist het Youtubefilmpje van mezelf gevonden. 406 views, dat is toch niet zo erg?
Die wil ik zienquote:Op zondag 20 november 2011 21:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ojee. Ik heb zojuist het Youtubefilmpje van mezelf gevonden. 406 views, dat is toch niet zo erg? Bah ik wil hem weg hebben.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ojee. Ik heb zojuist het Youtubefilmpje van mezelf gevonden. 406 views, dat is toch niet zo erg? Bah ik wil hem weg hebben.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:10 schreef Sinji het volgende:
Laten we het niet over hoogtes van bedragen hebben grey
Ik gelukkig ook nietquote:Op zondag 20 november 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
zo ver ik weet sta ik niet op youtube
quote:Op zondag 20 november 2011 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik en Newbie willen Occupy Enschede oprichten. Of bestaat dat al?
Ik snap niets van wat je nu zegtquote:Op zondag 20 november 2011 21:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik dacht aan dat aida van tim &rice en die ander, en dacht aan de haat van mlig die wederkerend terugkomt.netals dat "easy as life" uit dat stuk
ah fuck ik ben te lui. laat allemaal maar zittenquote:Op zondag 20 november 2011 21:12 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Hoeft niet.
Maar goed, in jouw geval:
- Zet er dunnere snaren op.
- Verwacht niet dat je van alles kunt spelen binnen 1 dag.. hell, ik speel al 4 jaar gitaar en ik kan ook niet zoveel liedjes spelen. Dit komt omdat ik vaak hetzelfde blijf spelen en meestal alleen in het weekend een keer een uurtje met een gitaar zit. Wel merk ik dat ik veel technieken makkelijker kan, dus liedjes komen wel binnen handbereik. Ik kan gewoon open akkoorden spelen en power chords, zelfs sommige barre akkoorden en ook verschillende arpeggio's van bekende nummers. Ik ben te lui om echt nummers te leren en kloot vaak zelf wat aan
Gitaar leren spelen kost tijd, veel tijd.
Ik dacht dat het aan mij lagquote:Op zondag 20 november 2011 21:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap niets van wat je nu zegt
lees je PM daaroverquote:Op zondag 20 november 2011 21:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |