Dus? Dat is geen reden om het in 'versieren SC' te veranderen, het gaat ook zoveel andere kanten op zonder dat het meteen daarin verandert moet worden.quote:Op zondag 20 november 2011 20:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar deze verandert toch al, het heeft z'n oorspronkelijke reden (= ook de reden dat ik hier nog steeds kom) allang al verloren
Hoeft ook niet hoorquote:Op zondag 20 november 2011 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom? Dat is nou niet echt waar ik opzoek naar ben.
Whatever rocks your boatquote:Op zondag 20 november 2011 20:15 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt voor mij een beetje op hetzelfde neer.
Juist als ik doe alsof het mijn script is, denk ik er minder over na.
Toch raar, zo boeiend is anale seks ook weer niet.quote:Op zondag 20 november 2011 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vaak terugkerend gespreksonderwerp de afgelopen week
eensquote:Op zondag 20 november 2011 20:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk helemaal niet. Natuurlijk is er veel SC, maar er komen ook wel serieuze issues langs. Ik vind het zo gemaakt dat het altijd maar inhoudelijk en ter zake moet zijn, zo werken menselijke relaties ook niet met andere mensen. Eerst moet er vertrouwen en verbondenheid zijn.
Hot topic.quote:Op zondag 20 november 2011 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Top! Heb je al veel ervaring met dates?quote:Op zondag 20 november 2011 20:16 schreef Bartholomeus het volgende:
Overigens!
De kaartjes zijn gekocht, en ik heb de dame in kwestie gemaild dat ze de 17e vrij moet houden. Nog geen reactie, maar daar is ze wel vaker laat mee dus daar zit ik niet over in
welke kaartjes welke dame en waarom heb je haar niet gebeld?quote:Op zondag 20 november 2011 20:16 schreef Bartholomeus het volgende:
Overigens!
De kaartjes zijn gekocht, en ik heb de dame in kwestie gemaild dat ze de 17e vrij moet houden. Nog geen reactie, maar daar is ze wel vaker laat mee dus daar zit ik niet over in
Ergens lijkt het me een fijn idee, maar maar ook weer zo leeg en waardeloos.quote:Op zondag 20 november 2011 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeft ook niet hoor![]()
Het zou ook niets voor mij zijn, doe gewoon waar je je goed bij voelt
juistem, niet mailen. Bellen!quote:Op zondag 20 november 2011 20:17 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
welke kaartjes welke dame en waarom heb je haar niet gebeld?
Hallo heloef. Ik kwam gisteren deze website tegen en ik moest aan je denken. Er staan veel t-shirts tussen met ingewikkelde Engelstalige grapjes tussen die ik niet begrijp, maar misschien is het wat voor jou.quote:Op zondag 20 november 2011 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Moest hier weer aan denken:
[ afbeelding ]
Ja dat is waarquote:Op zondag 20 november 2011 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah jawel, we mogen zelfs je verjaardag komen vieren
Ahaquote:Op zondag 20 november 2011 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig.quote:Op zondag 20 november 2011 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja en het was bijna de hele tijd jouw schuld.
Of die van Stefan natuurlijk.
Ik zou zo hard lachen als ik mensen in zo'n shirt zag lopenquote:Op zondag 20 november 2011 20:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hallo heloef. Ik kwam gisteren deze website tegen en ik moest aan je denken. Er staan veel t-shirts tussen met ingewikkelde Engelstalige grapjes tussen die ik niet begrijp, maar misschien is het wat voor jou.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het leek me echt wat voor jou, allemaal Engels.
Ik weet waar de gevoelens vandaan komen en dat ga ik vergetenquote:Op zondag 20 november 2011 20:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oefenen. En achterhalen waar die gevoelens vandaan komen. Therapie kan helpen.
[..]
Ja, althans dat is wel mijn ervaring. Zal vast ook wetenschappelijk te ondersteunen zijn, maar over het algemeen als ik bijvoorbeeld een week op vakantie ben en elke dag veel doe, dan duurt die week voor mijn gevoel veel langer dan een doorsnee week. Althans als ik erop terugkijk.
Dat klinkt wel als een aardig idee, maar ik ben bang dat als ze dan reageert (of juist niet) ik niet weet wat ik verder moet doenquote:Op zondag 20 november 2011 20:04 schreef Heathcliff80 het volgende:
Wat soms ook kan helpen, dat klinkt misschien raar, maar soms helpt dat mij: Doen alsof je in een soap of toneelstuk zit. Bedenk een openingszin en zeg die tegen een meisje, alsof het een script is. Op die manier heb ik een keer een heel mooi meisje aangesproken dat ik eigenlijk niet durfde, maar ik deed voor mezelf net alsof we op een set stonden.
sommige zijn wel tof jaquote:Op zondag 20 november 2011 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou zo hard lachen als ik mensen in zo'n shirt zag lopen
De tijd van shirts met grappige opdruk is een beetje geweest.quote:Op zondag 20 november 2011 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou zo hard lachen als ik mensen in zo'n shirt zag lopen
Zo kan je het ook noemen natuurlijk. Vind jij je leven niet saai en eentonig dan?quote:Op zondag 20 november 2011 20:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet waar de gevoelens vandaan komen en dat ga ik vergeten
Mijn leven is dus te saai?
quote:Op zondag 20 november 2011 20:19 schreef Daniel1976 het volgende:
Sjezus wat gaat dit hard.
Dan maar iets om op te vallen.Wie maakt er een nieuwe OP?
Hmm... snap ze niet allemaalquote:Op zondag 20 november 2011 20:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hallo heloef. Ik kwam gisteren deze website tegen en ik moest aan je denken. Er staan veel t-shirts tussen met ingewikkelde Engelstalige grapjes tussen die ik niet begrijp, maar misschien is het wat voor jou.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het leek me echt wat voor jou, allemaal Engels.
Idem.quote:Op zondag 20 november 2011 20:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als maker van de huidige OP protesteer ik hier tegen.
Jij mag een leuke nieuwe maken, met zoveel anale seks erin als je maar wiltquote:Op zondag 20 november 2011 20:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als maker van de huidige OP protesteer ik hier tegen.
quote:Op zondag 20 november 2011 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Top! Heb je al veel ervaring met dates?
Kaartjes voor het BlØf concert in Eindhoven. Dame in kwestie is iemand waar ik twee jaar geleden kortstondig iets mee gehad heb. Ging uit in verband met haar privésituatie, sindsdien altijd nog contact, en op een of andere manier is dat nog altijd niet alleen maar vriendschappelijk. Binnenkort is ze jarig, de kaartjes zijn d'r verjaardagscadeautjequote:Op zondag 20 november 2011 20:17 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
welke kaartjes welke dame en waarom heb je haar niet gebeld?
Zie het als een uitdaging om deze OP te overtreffen.quote:Op zondag 20 november 2011 20:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als maker van de huidige OP protesteer ik hier tegen. Graag ook zo'n blauw balkje in mijn post hier om steun te vergaren.
Done, bekijk je post maar. Maar kom op de OP dekt de lading niet meerquote:Op zondag 20 november 2011 20:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]Als maker van de huidige OP protesteer ik hier tegen. Graag ook zo'n blauw balkje in mijn post hier om steun te vergaren.
BlØfquote:Op zondag 20 november 2011 20:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
[..]
Kaartjes voor het BlØf concert in Eindhoven. Dame in kwestie is iemand waar ik twee jaar geleden kortstondig iets mee gehad heb. Ging uit in verband met haar privésituatie, sindsdien altijd nog contact, en op een of andere manier is dat nog altijd niet alleen maar vriendschappelijk. Binnenkort is ze jarig, de kaartjes zijn d'r verjaardagscadeautje
waarom?quote:
ik protesteer ook.quote:Op zondag 20 november 2011 20:21 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Done, bekijk je post maar. Maar kom op de OP dekt de lading niet meer
Klopt, maar dat lijkt het succes van de SC niet tegen te houden. Sterker nog, het is een mooie synergie tussen het aantrekken van vers bloed, a la Heathcliff, die toch advies krijgen én prima meedoen met de discussie. Ik vrees voor een verval naar iets Singles-achtigs.quote:Op zondag 20 november 2011 20:21 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Done, bekijk je post maar. Maar kom op de OP dekt de lading niet meer
quote:Op zondag 20 november 2011 20:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[info]Als maker van de huidige OP protesteer ik hier tegen. Graag ook zo'n blauw balkje in mijn post hier om steun te vergaren.[/info]
Vandaag uit Praag, kattenbelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zijn allebei niet zo van het bellen. Bovendien, zij is Duitse en heeft dus een Duits nummer. Thank god for Whatsappquote:Op zondag 20 november 2011 20:21 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
BlØf![]()
![]()
Oke dat klinkt heel leuk, maar waarom doe je dat dan via de mail?
Anders sterft een topic af als je SC verbiedtquote:Op zondag 20 november 2011 20:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Klopt, maar dat lijkt het succes van de SC niet tegen te houden. Sterker nog, het is een mooie synergie tussen het aantrekken van vers bloed, a la Heathcliff, die toch advies krijgen én prima meedoen met de discussie. Ik vrees voor een verval naar iets Singles-achtigs.
Dan kan je haar nog beter whatsappen dan mailen. Ik vind dat zo gek, zulke dingen via mailquote:Op zondag 20 november 2011 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
We zijn allebei niet zo van het bellen. Bovendien, zij is Duitse en heeft dus een Duits nummer. Thank god for Whatsapp
Dat is ook niet het plan, alleen hoeft dat SC gedeelte niet meteen ook prominent aanwezig te zijn in de TT en OP.quote:Op zondag 20 november 2011 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Anders sterft een topic af als je SC verbiedt
Daar heb je een punt, maar er moet toch een soort middenweg te verzinnen zijn qua OP.quote:Op zondag 20 november 2011 20:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Klopt, maar dat lijkt het succes van de SC niet tegen te houden. Sterker nog, het is een mooie synergie tussen het aantrekken van vers bloed, a la Heathcliff, die toch advies krijgen én prima meedoen met de discussie. Ik vrees voor een verval naar iets Singles-achtigs.
Whatsappen is tof.quote:Op zondag 20 november 2011 20:24 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dan kan je haar nog beter whatsappen dan mailen. Ik vind dat zo gek, zulke dingen via mail
Jawelquote:Op zondag 20 november 2011 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo kan je het ook noemen natuurlijk. Vind jij je leven niet saai en eentonig dan?
Dat stamt nog uit de tijd dat het voornamelijk over Richard_prf ging allemaal.quote:NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.1
quote:Op zondag 20 november 2011 20:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vandaag uit Praag, kattenbel
Want er is zoveel te doenMet jou kan ik pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gelukkigquote:Op zondag 20 november 2011 20:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is ook niet het plan, alleen hoeft dat SC gedeelte niet meteen ook prominent aanwezig te zijn in de TT en OP.gewoon houden zoals het nu is. Die OP lees ik toch nooit
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
We schrijven uitgebreide verhalen aan elkaar, dat gaat gewoon handiger via de mail. En het is wat afstandelijker, dat is ook bewust. Destijds had ze vooral ruimte voor zichzelf nodig, nu probeer ik om niet te ver weg te gaan staan, maar ook niet te dicht bij. Ze heeft in korte tijd haar beide ouders verloren en vind het daardoor lastig om mensen dichtbij te laten komen zeg maarquote:Op zondag 20 november 2011 20:24 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dan kan je haar nog beter whatsappen dan mailen. Ik vind dat zo gek, zulke dingen via mail
Het moet ook niet te drastisch veranderen natuurlijk. Gewoon iets gematigder, of zo.quote:Op zondag 20 november 2011 20:26 schreef Moonwalk het volgende:
Ik snap het hele probleem over die OP niet echt. Mensen die problemen met versieren hebben die hebben er wat aan. Mensen die geen problemen met versieren hebben ( zoals de meeste vrouwen hier, en een paar mannen ) die weten waar ze in terecht komen en komen meestal informeren en een poging doen om te helpen. Singles bestaat al
Oke een bewuste keuzequote:Op zondag 20 november 2011 20:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
We schrijven uitgebreide verhalen aan elkaar, dat gaat gewoon handiger via de mail. En het is wat afstandelijker, dat is ook bewust. Destijds had ze vooral ruimte voor zichzelf nodig, nu probeer ik om niet te ver weg te gaan staan, maar ook niet te dicht bij. Ze heeft in korte tijd haar beide ouders verloren en vind het daardoor lastig om mensen dichtbij te laten komen zeg maar
inderdaadquote:Op zondag 20 november 2011 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet toch dat wij smaak hebben, Tijn
En singles zit vol met natte keekjes, die bij de minste vorm van weerstand al jankend in een hoekje liggen.quote:
overdag is het daar ook gezelligquote:Op zondag 20 november 2011 20:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
En singles zit vol met natte keekjes, die bij de minste vorm van weerstand al jankend in een hoekje liggen.
Het is haar verjaardagscadeautje, en ze is gek van BlØf, dus die gaat wel:Dquote:Op zondag 20 november 2011 20:27 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oke een bewuste keuzedan snap ik het en vind ik dat je goed bezig bent en een hele goeie move maakt met die kaartjes. Hopelijk gaat ze mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |