Nou geef maar een knuffel dan neem ik je niets meer kwalijk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:03 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik zeg hallo en BAM dat topic valt dicht.
Jouw nieuwe crush?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:41 schreef skunkasaur het volgende:
ALSO OMG LOOK WHAT I FOUND
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
WIE IS DAT
Ik weet het niet. Ik weet niets meer. Die kuiltjes....quote:
DIE EERSTE. De lichte blos en dan de lach. *Fell in love*quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:41 schreef skunkasaur het volgende:
WIE IS DAT
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:19 schreef skunkasaur het volgende:
GodverIk googlede op hoe armspieren zich in vredesnaam ontwikkelen en nu krijg ik overal bodybuilding ads.
Neen, dank u.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:33 schreef Nirak het volgende:
[..]
Moet je eens plaatjes zoeken van vrouwen die bodybuilden
Cute!quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:41 schreef skunkasaur het volgende:
WIE IS DAT
Ja jij bent ook cutequote:
Moet ik registreren?quote:Op zaterdag 19 november 2011 08:52 schreef lezzer het volgende:
Stemt er hier iemand voor de top2000? Kan ik zieltjes winnen hier?
Eventueel in ruil voor een "plaat van jou in mijn lijst"?
Je moet wel wat gegevens opgeven jaquote:
Het is een heeeeeel goed doelquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:26 schreef Vanyel het volgende:
Jawel, maar ik hou gewoon niet zo van registreerdingen. Misschien vanmiddag als ik weer zin heb ik goeie doelen
Ik moest het echt 5x lezen, maarquote:
Wie? Cindy?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens een filmpje van 3 jaar terug.
Ook niet voor mij?quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:11 schreef Nirak het volgende:
Lezzer, geen zieltjes te winnen... Ik stem nooit voor top 2000
quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Date was best een succes. Echt een hele leuke jongen die mij ook nog eens leuk lijkt te vinden..
quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Date was best een succes. Echt een hele leuke jongen die mij ook nog eens leuk lijkt te vinden..
Wat gaafquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Fijnheid! al een 2e date geplant?quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
ben bij Marco Borsato geweest, in de Martiniplaza in Groningenquote:
Nog geen datum, maar wel gezegd dat we dat moeten doen omdat dit een beetje kort en in een lawaaiige kroeg wasquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:25 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
Fijnheid! al een 2e date geplant?
Ik schrok alquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben bij Marco Borsato geweest, in de Martiniplaza in Groningen
Nice goin' dude! Hopen dat die date snel volgtquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog geen datum, maar wel gezegd dat we dat moeten doen omdat dit een beetje kort en in een lawaaiige kroeg was.
was echt gaaf!!quote:
Ppfghhhquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:48 schreef LizzyAdam het volgende:
en ik roep 'ach man, ga terug naar de jellinek' daar schrok 'ie van. haha, en toen liep 'ie verder.
Bij mij is die mening altijd enorm afhankelijk van of ik de voetganger of de fietser benquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:54 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik heb ook een hekel aan fietsers die op een voetpad fietsen. En dan heb je er ook nog bij die dan gaan lopen bellen omdat ze er langs willen, maar ik ga dan geen stap opzij.
lol, amen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bij mij is die mening altijd enorm afhankelijk van of ik de voetganger of de fietser ben
+1quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bij mij is die mening altijd enorm afhankelijk van of ik de voetganger of de fietser ben
* Nizno like!quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:42 schreef lezzer het volgende:
Als iedereen gewoon aan de kant gaat als ik er aan kom hoef ik niet te duwen/kleven
Nou, dat is wel het meest onnozele wat je kunt doen, bij het inhalen van een vrachtwagen iemand aanduwen.quote:Op zondag 20 november 2011 09:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee, dan zou ik dat ook niet doen, ik doe het ook niet wanneer mensen echt aan komen scheuren, dan ga ik wel opzij, maar wanneer ze bewust vaart gaan bijgeven om mij opzij te laten gaan, kan het even duren voor ik met mijn kleine iniminiminiautotje voorbij die grooooote vrachtauto ben.
Ik ga naar rechts. Geleerd van Mrs. Interesseert me niks, als ik maar van die klever af ben. Kost me veel minder energie.quote:Op zondag 20 november 2011 09:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik word overigens altijd onhebbelijk irritant van bumperklevers. Ik moet het niet doen, maar het is sterker dan ikzelf. Bumperkleven = gas los laten. Bij voorkeur naast een vrachtwagen op een tweebaansweg.
quote:Op zondag 20 november 2011 10:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ga naar rechts. Geleerd van Mrs. Interesseert me niks, als ik maar van die klever af ben. Kost me veel minder energie.
Of ik trek m'n zonnescherm bij de achteruit op ("shields up"), meestal nemen ze dan daadwerkelijk afstand.
Ja, dat is heel stoer, dat is zo'n afstandbestuurbaar ding. Dus ik duw op een knopje en dan gaat de achterruit dichtquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 12:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, dat is heel stoer, dat is zo'n afstandbestuurbaar ding. Dus ik duw op een knopje en dan gaat de achterruit dicht
Volgens mij schrikken mensen daar van, dat ze denken dat ik een "Politie Volgen" ding omhoog schuif.
Late reactie: Omdat ik 2 dagen ziek ben geweest sinds 12 Oktober waarvan ik er een gewoon een halve dag ben komen werken om aan te tonen dat ik wel wil: jaja het gestoorde van deze maatschappij tegenwoordig...quote:
Another fact that made my dayquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
i like the nerdness.quote:Op zondag 20 november 2011 12:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, dat is heel stoer, dat is zo'n afstandbestuurbaar ding. Dus ik duw op een knopje en dan gaat de achterruit dicht
Volgens mij schrikken mensen daar van, dat ze denken dat ik een "Politie Volgen" ding omhoog schuif.
ik heb je altijd al eens in een nat t-shirt willen zien...quote:Op zondag 20 november 2011 17:32 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik droomde dat DP me in de sloot duwde.
Nja, die keer dat jij de gracht in reed, toe zag ik het al. Dus ik ben voorzien.quote:
quote:
quote:
quote:
Komt vast nog wel eens.quote:
Alleen omdat ik je liever met (niet doorschijnende) kleding ziequote:Op zondag 20 november 2011 20:49 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]Jij krijgt nu dus echt mijn eerstgeborene niet meer.
Ik vind de mist in het donker niet leuk. Krijg er een onbehaaglijk gevoel van als ik het einde van de straat niet kan zienquote:Op maandag 21 november 2011 15:49 schreef Bakfiets. het volgende:
De mist is leuken gevaarlijk, maar daar merk ik toch niets van.
Dat weet ik, maar ik vergeet elke keer wat het is.quote:
Stel je heel veel naakte mannen voor, waarvan eentje onderdanig op de grond zit te wachten ergens op. Ringt het al een belletje?quote:Op maandag 21 november 2011 19:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik vergeet elke keer wat het is.
Ik weet het nu ook niet. Alleen dat het iets heel smerigs is (denk ik, want ik ben dus vergeten wat het is).
Oh, ik dacht dat het voor zo'n spelcomputerding was wat ik nooit gehad heb en me ook niet voor interesseer (omdat ik het niet hebquote:Op maandag 21 november 2011 19:42 schreef Vanyel het volgende:
Skyrim kan ook op pc hoor. Doe ik. Sinds gister, dus ik ben eigenlijk nog niet begonnen.
Jah, daar kan nog van alles op volgen natuurlijk....quote:Op maandag 21 november 2011 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stel je heel veel naakte mannen voor, waarvan eentje onderdanig op de grond zit te wachten ergens op. Ringt het al een belletje?
Ik gok veel stinkspul.quote:Op maandag 21 november 2011 19:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jah, daar kan nog van alles op volgen natuurlijk....
Ja, maar als je het al meerdere keren hebt opgezocht dan zou je toch denken dat ik het nu niet in detail uit hoef te spellenquote:Op maandag 21 november 2011 19:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jah, daar kan nog van alles op volgen natuurlijk....
Thank youquote:Op maandag 21 november 2011 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar als je het al meerdere keren hebt opgezocht dan zou je toch denken dat ik het nu niet in detail uit hoef te spellen. Ga ik ook niet doen, ik spaar je.
Meer Middeleeuws dan?quote:Op maandag 21 november 2011 19:48 schreef Vanyel het volgende:
Lezzer, niet heel erg geloof ik. Wel nep en draken, maar ook first person hakken met zwaarden. Is dat nog fantasy?
Ik weet van allebei maar half wat het isquote:Op maandag 21 november 2011 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Skyrim Bukake.
Ik zie het zo een hit worden
Jij bent mijn heldin.quote:Op maandag 21 november 2011 19:42 schreef Vanyel het volgende:
Skyrim kan ook op pc hoor. Doe ik. Sinds gister, dus ik ben eigenlijk nog niet begonnen.
quote:Op maandag 21 november 2011 21:34 schreef Nirak het volgende:
Ik ben hartstikke wereldvreemd volgens mij.. Skyrim, bukake, ik ken t allemaal niet... Maar dankzij jullie weer wel. Maar hou niet zo van spellen met sperma, of begrijp ik t dan verkeerd?
Ik maakte ook maar een dolletjequote:Op maandag 21 november 2011 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Skyrim heeft niks met sperma te maken. Bukakke des te meer
. Maar die twee dingen staan compleet los van elkaar.
Niet voor Bukkake?quote:Op maandag 21 november 2011 21:28 schreef lezzer het volgende:
Ok, daarvoor zou ik dat spel gaan spelen
Ik ben begonnen omdat jij het erover hadquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 23:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben begonnen omdat jij het erover had
Vanavond opnieuw begonnen omdat het ras me toch niet aanstond, maar nu wordt t wel koddig.
Tuurlijk!quote:
Ik ook. Zie je dan!quote:Op maandag 21 november 2011 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Zondag tweede date. En ik heb er zo'n zin in
.
Ja, nou ik durf zelf bijna niet te geloven dat er iemand is die ik leuk vind die mij ook leuk vindquote:Op maandag 21 november 2011 23:35 schreef Vanyel het volgende:
Wat een gekke smiley voor zoiets leuks.
quote:Op maandag 21 november 2011 23:35 schreef Vanyel het volgende:
Wat een gekke smiley voor zoiets leuks.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch blijven vrouwen in pak ontzettend sexy.
dit. en +1 for Sue. ik wil met d'r trouwen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch blijven vrouwen in pak ontzettend sexy.
hoe gaat het met de kleine? zit je nog op je roze (blauwe?) wolk?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:52 schreef Nirak het volgende:
Ik zou het als een mooie uitdaging zien om het te halen
Ik ga dadelijk, als meneer het toelaat, denk ik Boheems van Sara Kroos kijken (staat op uitzending gemist)
Skunk, als ze wat ouder is.quote:
Ik moet ook altijd zo lachen om de reactie van Sandi Toksvig.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:39 schreef LizzyAdam het volgende:
/\ wacht.. lijk jij op Sue Perkins? trouwen?
*rent weg voor Fiets.*
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:40 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik vind d'r best op Sue Perkins lijken, ja.
Ik had je post gemist vanmiddag..quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:55 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
hoe gaat het met de kleine? zit je nog op je roze (blauwe?) wolk?
thanks for de tip, ik ga vanavond ook ff lekker kijken denk ik.
oh nee, ik moet leren.![]()
Hoe moet dat wel niet wordenquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:39 schreef LizzyAdam het volgende:
/\ wacht.. lijk jij op Sue Perkins? trouwen?
*rent weg voor Fiets.*
En meer mensen zeggen dat. Ik weet nog niet wat ik daar van vindquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:40 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik vind d'r best op Sue Perkins lijken, ja.
In deze video zie ik het trouwens zelf ook wel... ik kon het zo zijn over 10 jaar ofzo.quote:
Zoals FidoDido?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:47 schreef lezzer het volgende:
Ik vind, van jou zou je heel goed een stripfiguur kunnen tekenen.
Dat denk ik al heel lang, maar dat durfde ik nooit te zeggen. Maar nu gooi ik het er uit.
En ik bedoel het leuk, niet rot
Ik zou echt willen dat ik dat kon, en als ik mijn tekentablet bij de hand had zou ik misschien nog een poging wagen ook. Maar dat is niet. Ik zie het wel zo echt voor mequote:
Ik ook, ikzelf namelijk, toen ik 17 was...quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:23 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ken iemand die echt heel erg op FidoDido lijkt.
quote:
Stampvol droomsymbolen. Ik zou zeggen, google eensquote:Op woensdag 23 november 2011 09:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Geen idee, er was iets met een poepluier, die kwam maar niet en dat was slecht en toen wel en was het feest
lol, die houding. fijn dattie zo makkelijk is, vast nu al bang voor het gestress van z'n mama'squote:Op dinsdag 22 november 2011 18:54 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik had je post gemist vanmiddag..
Uhh, die roze wolk die begint nu pas in zicht te komen om eerlijk te zijn.. Maar beter laat dan nooit
Maar het gaat hartstikke goed. Ik denk dat we best een tevreden en makkelijke jongen hebben gekregen, en daar ben ik als stresskip en controlfreak heel dankbaar voor
Ff spammen, de "hulk" houding net na het eten
[ afbeelding ]
Je vergeet dat je bij mij moet komen wonen als mijn persoonlijke huishetero.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Moet ik dot kidnappen en Word ik d an gelukkig
Nee, want Dottir moeten we gebruiken om een nieuwe generatie Lesbeau topics op Fok! voort te zetten!quote:Op woensdag 23 november 2011 23:34 schreef Nizno het volgende:
* Nizno ziet nog wel een match tussen Dottir en kleine Nirak
Zo snel!quote:Op donderdag 24 november 2011 07:41 schreef lezzer het volgende:
Ik dacht "huh, had ik nou die smiley gepost??", maar het was al een reply van jou
quote:Op donderdag 24 november 2011 07:48 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ben zo moe en heb nog steeds roet onder m'n vingernagels.
Je kunt wel meer 'bewijzen' met onderzoek hequote:Op donderdag 24 november 2011 08:10 schreef lezzer het volgende:
Ja, heej, het is bewezen uit onderzoek nu hè![]()
quote:Op donderdag 24 november 2011 08:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je kunt wel meer 'bewijzen' met onderzoek he
Ik vond het al lang durenquote:Op donderdag 24 november 2011 08:27 schreef Vanyel het volgende:
Aha, aap uit mouw. Meest sexy accent van Parship.
Dat roept de vraag op hoe jij dit tegenkwam...
Note!quote:Op donderdag 24 november 2011 08:28 schreef lezzer het volgende:
Hebben jullie trouwens al gestemd op de top2000?
-> Ja, ik weet het, "/care", "spam", "etc", maar soms moet je grenzen verleggen.
/carequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je er nou eens een mental note van zou maken, dat je nog even gaat stemmen...![]()
For the win.quote:
Ik dacht dat jij een vrouw van de wereld was. Waarom kom jij op van dat soort stomme locaties?quote:Op donderdag 24 november 2011 08:38 schreef Vanyel het volgende:
En nee, herinner me er nog maar eens aan als ik niet wederom op een station in the middle of fucking nowhere op de bus sta te wachten. Ik denk dat ik met een half jaartje oid maar weer eens een andere baan moet zoeken, dit gaat ook vervelen.
Ja ik weet wat FTW is, maar waarom?quote:Op donderdag 24 november 2011 08:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
For the win.
Fok indexeert heel snel in Google
Ik misschien wel, mijn werkgever soms wat minder. De burger zit overal, dus de ambtenaar ookquote:[..]
Ik dacht dat jij een vrouw van de wereld was. Waarom kom jij op van dat soort stomme locaties?
Schieten met hagel, kijken wat er blijft zitten.quote:Op donderdag 24 november 2011 08:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja ik weet wat FTW is, maar waarom?
Tijd voor een "veranderingstraject"quote:Ik misschien wel, mijn werkgever soms wat minder. De burger zit overal, dus de ambtenaar ook
quote:Op donderdag 24 november 2011 09:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ga je vandaag een dag burgers in het wild knuffelen?
Niet serieus, wel voorgesteld met een knipoog gezien de veranderende cultuur bij mijn werkgever.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat is het verschil dan?
En had je dat serieus voorgesteld?
quote:Op donderdag 24 november 2011 13:51 schreef Dreamer. het volgende:
Heuj lezzer ik heb op Kayak gestemd.
Zal ik jou eens even lekker wild knuffelen?quote:Op donderdag 24 november 2011 15:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als je maar van mij afblijft...
Zullen ik en Skunk jou eens even lekker wild knuffelen?quote:Op donderdag 24 november 2011 15:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als je maar van mij afblijft...
Was het maar zo'n feest! Ik zou er zo voor tekenen!quote:Op donderdag 24 november 2011 18:08 schreef LizzyAdam het volgende:
lesbeau in wording. ik zeg het je!
Datquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:52 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Als we dan tikkertje gingen doen en niemand wilde hem zijn deed iedereen snel zijn handen op zijn hoofd en zei: Hoedje van de koning! Degene die het laatst het hoedje van de koning op had was hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |