Ik vind de mist in het donker niet leuk. Krijg er een onbehaaglijk gevoel van als ik het einde van de straat niet kan zienquote:Op maandag 21 november 2011 15:49 schreef Bakfiets. het volgende:
De mist is leuken gevaarlijk, maar daar merk ik toch niets van.
 .
.

.
.

Dat weet ik, maar ik vergeet elke keer wat het is.quote:

Stel je heel veel naakte mannen voor, waarvan eentje onderdanig op de grond zit te wachten ergens op. Ringt het al een belletje?quote:Op maandag 21 november 2011 19:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik vergeet elke keer wat het is.
Ik weet het nu ook niet. Alleen dat het iets heel smerigs is (denk ik, want ik ben dus vergeten wat het is).

Oh, ik dacht dat het voor zo'n spelcomputerding was wat ik nooit gehad heb en me ook niet voor interesseer (omdat ik het niet hebquote:Op maandag 21 november 2011 19:42 schreef Vanyel het volgende:
Skyrim kan ook op pc hoor. Doe ik. Sinds gister, dus ik ben eigenlijk nog niet begonnen.
 ).
).

Jah, daar kan nog van alles op volgen natuurlijk....quote:Op maandag 21 november 2011 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stel je heel veel naakte mannen voor, waarvan eentje onderdanig op de grond zit te wachten ergens op. Ringt het al een belletje?

Ik gok veel stinkspul.quote:Op maandag 21 november 2011 19:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jah, daar kan nog van alles op volgen natuurlijk....

Ja, maar als je het al meerdere keren hebt opgezocht dan zou je toch denken dat ik het nu niet in detail uit hoef te spellenquote:Op maandag 21 november 2011 19:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jah, daar kan nog van alles op volgen natuurlijk....
 . Ga ik ook niet doen, ik spaar je.
. Ga ik ook niet doen, ik spaar je.

Thank youquote:Op maandag 21 november 2011 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar als je het al meerdere keren hebt opgezocht dan zou je toch denken dat ik het nu niet in detail uit hoef te spellen. Ga ik ook niet doen, ik spaar je.

Meer Middeleeuws dan?quote:Op maandag 21 november 2011 19:48 schreef Vanyel het volgende:
Lezzer, niet heel erg geloof ik. Wel nep en draken, maar ook first person hakken met zwaarden. Is dat nog fantasy?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |