Ik weet van allebei maar half wat het isquote:Op maandag 21 november 2011 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Skyrim Bukake.
Ik zie het zo een hit worden
Jij bent mijn heldin.quote:Op maandag 21 november 2011 19:42 schreef Vanyel het volgende:
Skyrim kan ook op pc hoor. Doe ik. Sinds gister, dus ik ben eigenlijk nog niet begonnen.
quote:Op maandag 21 november 2011 21:34 schreef Nirak het volgende:
Ik ben hartstikke wereldvreemd volgens mij.. Skyrim, bukake, ik ken t allemaal niet... Maar dankzij jullie weer wel. Maar hou niet zo van spellen met sperma, of begrijp ik t dan verkeerd?
Ik maakte ook maar een dolletjequote:Op maandag 21 november 2011 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Skyrim heeft niks met sperma te maken. Bukakke des te meer
. Maar die twee dingen staan compleet los van elkaar.
Niet voor Bukkake?quote:Op maandag 21 november 2011 21:28 schreef lezzer het volgende:
Ok, daarvoor zou ik dat spel gaan spelen
Ik ben begonnen omdat jij het erover hadquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 23:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben begonnen omdat jij het erover had
Vanavond opnieuw begonnen omdat het ras me toch niet aanstond, maar nu wordt t wel koddig.
Tuurlijk!quote:
Ik ook. Zie je dan!quote:Op maandag 21 november 2011 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Zondag tweede date. En ik heb er zo'n zin in
.
Ja, nou ik durf zelf bijna niet te geloven dat er iemand is die ik leuk vind die mij ook leuk vindquote:Op maandag 21 november 2011 23:35 schreef Vanyel het volgende:
Wat een gekke smiley voor zoiets leuks.
quote:Op maandag 21 november 2011 23:35 schreef Vanyel het volgende:
Wat een gekke smiley voor zoiets leuks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |