Nou geef maar een knuffel dan neem ik je niets meer kwalijk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:03 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik zeg hallo en BAM dat topic valt dicht.
Jouw nieuwe crush?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:41 schreef skunkasaur het volgende:
ALSO OMG LOOK WHAT I FOUND
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
WIE IS DAT
Ik weet het niet. Ik weet niets meer. Die kuiltjes....quote:
DIE EERSTE. De lichte blos en dan de lach. *Fell in love*quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:41 schreef skunkasaur het volgende:
WIE IS DAT
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:19 schreef skunkasaur het volgende:
GodverIk googlede op hoe armspieren zich in vredesnaam ontwikkelen en nu krijg ik overal bodybuilding ads.
Neen, dank u.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:33 schreef Nirak het volgende:
[..]
Moet je eens plaatjes zoeken van vrouwen die bodybuilden
Cute!quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:41 schreef skunkasaur het volgende:
WIE IS DAT
Ja jij bent ook cutequote:
Moet ik registreren?quote:Op zaterdag 19 november 2011 08:52 schreef lezzer het volgende:
Stemt er hier iemand voor de top2000? Kan ik zieltjes winnen hier?
Eventueel in ruil voor een "plaat van jou in mijn lijst"?
Je moet wel wat gegevens opgeven jaquote:
Het is een heeeeeel goed doelquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:26 schreef Vanyel het volgende:
Jawel, maar ik hou gewoon niet zo van registreerdingen. Misschien vanmiddag als ik weer zin heb ik goeie doelen
Ik moest het echt 5x lezen, maarquote:
Wie? Cindy?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens een filmpje van 3 jaar terug.
Ook niet voor mij?quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:11 schreef Nirak het volgende:
Lezzer, geen zieltjes te winnen... Ik stem nooit voor top 2000
quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Date was best een succes. Echt een hele leuke jongen die mij ook nog eens leuk lijkt te vinden..
quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Date was best een succes. Echt een hele leuke jongen die mij ook nog eens leuk lijkt te vinden..
Wat gaafquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Fijnheid! al een 2e date geplant?quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
ben bij Marco Borsato geweest, in de Martiniplaza in Groningenquote:
Nog geen datum, maar wel gezegd dat we dat moeten doen omdat dit een beetje kort en in een lawaaiige kroeg wasquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:25 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
Fijnheid! al een 2e date geplant?
Ik schrok alquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben bij Marco Borsato geweest, in de Martiniplaza in Groningen
Nice goin' dude! Hopen dat die date snel volgtquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog geen datum, maar wel gezegd dat we dat moeten doen omdat dit een beetje kort en in een lawaaiige kroeg was.
was echt gaaf!!quote:
Ppfghhhquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:48 schreef LizzyAdam het volgende:
en ik roep 'ach man, ga terug naar de jellinek' daar schrok 'ie van. haha, en toen liep 'ie verder.
Bij mij is die mening altijd enorm afhankelijk van of ik de voetganger of de fietser benquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:54 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik heb ook een hekel aan fietsers die op een voetpad fietsen. En dan heb je er ook nog bij die dan gaan lopen bellen omdat ze er langs willen, maar ik ga dan geen stap opzij.
lol, amen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bij mij is die mening altijd enorm afhankelijk van of ik de voetganger of de fietser ben
+1quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bij mij is die mening altijd enorm afhankelijk van of ik de voetganger of de fietser ben
* Nizno like!quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:42 schreef lezzer het volgende:
Als iedereen gewoon aan de kant gaat als ik er aan kom hoef ik niet te duwen/kleven
Nou, dat is wel het meest onnozele wat je kunt doen, bij het inhalen van een vrachtwagen iemand aanduwen.quote:Op zondag 20 november 2011 09:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee, dan zou ik dat ook niet doen, ik doe het ook niet wanneer mensen echt aan komen scheuren, dan ga ik wel opzij, maar wanneer ze bewust vaart gaan bijgeven om mij opzij te laten gaan, kan het even duren voor ik met mijn kleine iniminiminiautotje voorbij die grooooote vrachtauto ben.
Ik ga naar rechts. Geleerd van Mrs. Interesseert me niks, als ik maar van die klever af ben. Kost me veel minder energie.quote:Op zondag 20 november 2011 09:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik word overigens altijd onhebbelijk irritant van bumperklevers. Ik moet het niet doen, maar het is sterker dan ikzelf. Bumperkleven = gas los laten. Bij voorkeur naast een vrachtwagen op een tweebaansweg.
quote:Op zondag 20 november 2011 10:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ga naar rechts. Geleerd van Mrs. Interesseert me niks, als ik maar van die klever af ben. Kost me veel minder energie.
Of ik trek m'n zonnescherm bij de achteruit op ("shields up"), meestal nemen ze dan daadwerkelijk afstand.
Ja, dat is heel stoer, dat is zo'n afstandbestuurbaar ding. Dus ik duw op een knopje en dan gaat de achterruit dichtquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 12:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, dat is heel stoer, dat is zo'n afstandbestuurbaar ding. Dus ik duw op een knopje en dan gaat de achterruit dicht
Volgens mij schrikken mensen daar van, dat ze denken dat ik een "Politie Volgen" ding omhoog schuif.
Late reactie: Omdat ik 2 dagen ziek ben geweest sinds 12 Oktober waarvan ik er een gewoon een halve dag ben komen werken om aan te tonen dat ik wel wil: jaja het gestoorde van deze maatschappij tegenwoordig...quote:
Another fact that made my dayquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
i like the nerdness.quote:Op zondag 20 november 2011 12:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, dat is heel stoer, dat is zo'n afstandbestuurbaar ding. Dus ik duw op een knopje en dan gaat de achterruit dicht
Volgens mij schrikken mensen daar van, dat ze denken dat ik een "Politie Volgen" ding omhoog schuif.
ik heb je altijd al eens in een nat t-shirt willen zien...quote:Op zondag 20 november 2011 17:32 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik droomde dat DP me in de sloot duwde.
Nja, die keer dat jij de gracht in reed, toe zag ik het al. Dus ik ben voorzien.quote:
quote:
quote:
quote:
Komt vast nog wel eens.quote:
Alleen omdat ik je liever met (niet doorschijnende) kleding ziequote:Op zondag 20 november 2011 20:49 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]Jij krijgt nu dus echt mijn eerstgeborene niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |