Moet ik registreren?quote:Op zaterdag 19 november 2011 08:52 schreef lezzer het volgende:
Stemt er hier iemand voor de top2000? Kan ik zieltjes winnen hier?
Eventueel in ruil voor een "plaat van jou in mijn lijst"?
Je moet wel wat gegevens opgeven jaquote:
Het is een heeeeeel goed doelquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:26 schreef Vanyel het volgende:
Jawel, maar ik hou gewoon niet zo van registreerdingen. Misschien vanmiddag als ik weer zin heb ik goeie doelen
Ik moest het echt 5x lezen, maarquote:
Wie? Cindy?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens een filmpje van 3 jaar terug.
Ook niet voor mij?quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:11 schreef Nirak het volgende:
Lezzer, geen zieltjes te winnen... Ik stem nooit voor top 2000
quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Date was best een succes. Echt een hele leuke jongen die mij ook nog eens leuk lijkt te vinden..
quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Date was best een succes. Echt een hele leuke jongen die mij ook nog eens leuk lijkt te vinden..
Wat gaafquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Fijnheid! al een 2e date geplant?quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
ben bij Marco Borsato geweest, in de Martiniplaza in Groningenquote:
Nog geen datum, maar wel gezegd dat we dat moeten doen omdat dit een beetje kort en in een lawaaiige kroeg wasquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:25 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
Fijnheid! al een 2e date geplant?
Ik schrok alquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben bij Marco Borsato geweest, in de Martiniplaza in Groningen
Nice goin' dude! Hopen dat die date snel volgtquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog geen datum, maar wel gezegd dat we dat moeten doen omdat dit een beetje kort en in een lawaaiige kroeg was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |