quote:Op zondag 20 november 2011 10:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ga naar rechts. Geleerd van Mrs. Interesseert me niks, als ik maar van die klever af ben. Kost me veel minder energie.
Of ik trek m'n zonnescherm bij de achteruit op ("shields up"), meestal nemen ze dan daadwerkelijk afstand.
Ja, dat is heel stoer, dat is zo'n afstandbestuurbaar ding. Dus ik duw op een knopje en dan gaat de achterruit dichtquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 12:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, dat is heel stoer, dat is zo'n afstandbestuurbaar ding. Dus ik duw op een knopje en dan gaat de achterruit dicht
Volgens mij schrikken mensen daar van, dat ze denken dat ik een "Politie Volgen" ding omhoog schuif.
Late reactie: Omdat ik 2 dagen ziek ben geweest sinds 12 Oktober waarvan ik er een gewoon een halve dag ben komen werken om aan te tonen dat ik wel wil: jaja het gestoorde van deze maatschappij tegenwoordig...quote:
Another fact that made my dayquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Date was best een succes. Echt een hele leuke jongen die mij ook nog eens leuk lijkt te vinden..
i like the nerdness.quote:Op zondag 20 november 2011 12:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, dat is heel stoer, dat is zo'n afstandbestuurbaar ding. Dus ik duw op een knopje en dan gaat de achterruit dicht
Volgens mij schrikken mensen daar van, dat ze denken dat ik een "Politie Volgen" ding omhoog schuif.
ik heb je altijd al eens in een nat t-shirt willen zien...quote:Op zondag 20 november 2011 17:32 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik droomde dat DP me in de sloot duwde.
Nja, die keer dat jij de gracht in reed, toe zag ik het al. Dus ik ben voorzien.quote:
quote:
quote:
quote:
Komt vast nog wel eens.quote:
Alleen omdat ik je liever met (niet doorschijnende) kleding ziequote:Op zondag 20 november 2011 20:49 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]Jij krijgt nu dus echt mijn eerstgeborene niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |