Ik ook, ikzelf namelijk, toen ik 17 was...quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:23 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ken iemand die echt heel erg op FidoDido lijkt.
quote:
Stampvol droomsymbolen. Ik zou zeggen, google eensquote:Op woensdag 23 november 2011 09:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Geen idee, er was iets met een poepluier, die kwam maar niet en dat was slecht en toen wel en was het feest
lol, die houding. fijn dattie zo makkelijk is, vast nu al bang voor het gestress van z'n mama'squote:Op dinsdag 22 november 2011 18:54 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik had je post gemist vanmiddag..
Uhh, die roze wolk die begint nu pas in zicht te komen om eerlijk te zijn.. Maar beter laat dan nooit
Maar het gaat hartstikke goed. Ik denk dat we best een tevreden en makkelijke jongen hebben gekregen, en daar ben ik als stresskip en controlfreak heel dankbaar voor
Ff spammen, de "hulk" houding net na het eten
[ afbeelding ]
Je vergeet dat je bij mij moet komen wonen als mijn persoonlijke huishetero.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Moet ik dot kidnappen en Word ik d an gelukkig
Nee, want Dottir moeten we gebruiken om een nieuwe generatie Lesbeau topics op Fok! voort te zetten!quote:Op woensdag 23 november 2011 23:34 schreef Nizno het volgende:
* Nizno ziet nog wel een match tussen Dottir en kleine Nirak
Op woensdag 23 november 2011 23:50 schreef Bakfiets. het volgende:
Zo snel!quote:Op donderdag 24 november 2011 07:41 schreef lezzer het volgende:
Ik dacht "huh, had ik nou die smiley gepost??", maar het was al een reply van jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |