quote:Op donderdag 24 november 2011 07:48 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ben zo moe en heb nog steeds roet onder m'n vingernagels.
Je kunt wel meer 'bewijzen' met onderzoek hequote:Op donderdag 24 november 2011 08:10 schreef lezzer het volgende:
Ja, heej, het is bewezen uit onderzoek nu hè![]()
quote:Op donderdag 24 november 2011 08:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je kunt wel meer 'bewijzen' met onderzoek he
Ik vond het al lang durenquote:Op donderdag 24 november 2011 08:27 schreef Vanyel het volgende:
Aha, aap uit mouw. Meest sexy accent van Parship.
Dat roept de vraag op hoe jij dit tegenkwam...
Note!quote:Op donderdag 24 november 2011 08:28 schreef lezzer het volgende:
Hebben jullie trouwens al gestemd op de top2000?
-> Ja, ik weet het, "/care", "spam", "etc", maar soms moet je grenzen verleggen.
/carequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je er nou eens een mental note van zou maken, dat je nog even gaat stemmen...![]()
For the win.quote:
Ik dacht dat jij een vrouw van de wereld was. Waarom kom jij op van dat soort stomme locaties?quote:Op donderdag 24 november 2011 08:38 schreef Vanyel het volgende:
En nee, herinner me er nog maar eens aan als ik niet wederom op een station in the middle of fucking nowhere op de bus sta te wachten. Ik denk dat ik met een half jaartje oid maar weer eens een andere baan moet zoeken, dit gaat ook vervelen.
Ja ik weet wat FTW is, maar waarom?quote:Op donderdag 24 november 2011 08:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
For the win.
Fok indexeert heel snel in Google
Ik misschien wel, mijn werkgever soms wat minder. De burger zit overal, dus de ambtenaar ookquote:[..]
Ik dacht dat jij een vrouw van de wereld was. Waarom kom jij op van dat soort stomme locaties?
Schieten met hagel, kijken wat er blijft zitten.quote:Op donderdag 24 november 2011 08:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja ik weet wat FTW is, maar waarom?
Tijd voor een "veranderingstraject"quote:Ik misschien wel, mijn werkgever soms wat minder. De burger zit overal, dus de ambtenaar ook
quote:Op donderdag 24 november 2011 09:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ga je vandaag een dag burgers in het wild knuffelen?
Niet serieus, wel voorgesteld met een knipoog gezien de veranderende cultuur bij mijn werkgever.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat is het verschil dan?
En had je dat serieus voorgesteld?
quote:Op donderdag 24 november 2011 13:51 schreef Dreamer. het volgende:
Heuj lezzer ik heb op Kayak gestemd.
Zal ik jou eens even lekker wild knuffelen?quote:Op donderdag 24 november 2011 15:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als je maar van mij afblijft...
Zullen ik en Skunk jou eens even lekker wild knuffelen?quote:Op donderdag 24 november 2011 15:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als je maar van mij afblijft...
Was het maar zo'n feest! Ik zou er zo voor tekenen!quote:Op donderdag 24 november 2011 18:08 schreef LizzyAdam het volgende:
lesbeau in wording. ik zeg het je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |