Ja Stairway, er komen een paar bazen.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:40 schreef Allure_ het volgende:
Stoere binken meet van de K to the LB. Wanneer is het? Wel Stairway toch?
Heb jij je lange haar nog Cooper? Of inmiddels een fris jongenskoppie? Je had wel de moves hoor.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ja Stairway, er komen een paar bazen.
langharig gothictuigquote:
Ik heb lang haar, ook kisten en leger broek.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:44 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Heb jij je lange haar nog Cooper? Of inmiddels een fris jongenskoppie? Je had wel de moves hoor.
quote:Op donderdag 17 november 2011 10:45 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik heb lang haar, ook kisten en leger broek.
quote:Op donderdag 17 november 2011 10:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
fck you fok meet is altid daar is echt leuk ;p almaal geke mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben er toch alquote:Op donderdag 17 november 2011 10:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dikke haters hier, waar ijn de bazen van deel 1.
Juicyhil mag niet komen trouwens.
Dan kom ik.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
wat jank je, je bent pas later lid geworden dan ik.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
Volblaffenquote:Op donderdag 17 november 2011 10:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Nog een kleine sfeerimpressie :
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 november 2011 10:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
wat jank je, je bent pas later lid geworden dan ik.
Voor die autisten wel fijn...quote:Op donderdag 17 november 2011 11:00 schreef 2NutZ het volgende:
wuh kenne ook naar dolfinariun nmeet doen xD
lekker conumiceren met dolvijne!!!!quote:Op donderdag 17 november 2011 11:04 schreef Principessa het volgende:
[..]
Voor die autisten wel fijn...
Die opa blijft een baas.!quote:Op donderdag 17 november 2011 10:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[ afbeelding ]
Dolfijnentherapiequote:Op donderdag 17 november 2011 11:00 schreef 2NutZ het volgende:
wuh kenne ook naar dolfinariun nmeet doen xD
Okay, jij bent coo wil je komen?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
wat jank je, je bent pas later lid geworden dan ik.
Nee man, dan is het niet meer eerlijk om de kosten van het eten te delen.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:08 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Okay, jij bent coo wil je komen?
Hoezo?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:09 schreef luckass het volgende:
[..]
Nee man, dan is het niet meer eerlijk om de kosten van het eten te delen.
ik eet alleen klb-ers die laag in de kaste staanquote:Op donderdag 17 november 2011 11:11 schreef luckass het volgende:
[..]
Omdat juicy drie keer zoveel eet als de rest bij elkaar misschien.
ok dan mag je komen.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
ik eet alleen klb-ers die laag in de kaste staan
Makkelijk praten als je hoger dan Juicyhil in de KLB-kaste staat.quote:
dan ga je dus nietquote:Op donderdag 17 november 2011 12:11 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik kom trouwens alleen als Wise ook komt
gewoon gaan a zemmelquote:
Ik denk dat er in een rockcafé wat meer "autisten" rondhangen dan in het dolfinarium.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:04 schreef Principessa het volgende:
[..]
Voor die autisten wel fijn...
KK lekker onschuldig, zulk soort meisjes zijn altijd de grote uitdaging. Heerlijke kontjes altijd trouwens egt krijg ik meteen een stijfjen vanquote:Op donderdag 17 november 2011 10:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[ afbeelding ]
Die rooie op de achtergrond is onze Ier, Steven. Terwijl het meisje geconcentreerd bezig was besloop hij haar om vervolgens eens flink in haar maagdelijke ronde billetjes te knijpen. Het geschrokken kreetje van verrukking wat daarop volgde klinkt nu nog na in mijn oren.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:49 schreef RickoKun het volgende:
KK lekker onschuldig, zulk soort meisjes zijn altijd de grote uitdaging. Heerlijke kontjes altijd trouwens egt krijg ik meteen een stijfjen van
quote:Op donderdag 17 november 2011 12:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Die rooie op de achtergrond is onze Ier, Steven. Terwijl het meisje geconcentreerd bezig is besloop hij haar om vervolgens eens flink in haar maagdelijke ronde billetjes te knijpen. Het geschrokken kreetje van verrukking wat daarop volgde klinkt nu nog na in mijn oren.
Vergeet ook geen Bazinnen.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:06 schreef Nikmans het volgende:
Ik ben sowieso van de partij en ik zal een paar KLBazen meenemen
Okay, leuk, gr gr groentjes.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
geef anders ef je nr is makkelyker afspreken ok? dan gaan we samen is wel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Bij voorbaat dank.Roken is lekker
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:34 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kan iemand de naam van deze user zeggen? Ga ik haar een prive bericht sturen of dat ze wilt komen.ripley heb ik horen zeggen in het topic waar alle foto's staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Bij voorbaat dank.
Hier moet ik gewoon bij zijnquote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:34 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kan iemand de naam van deze user zeggen? Ga ik haar een prive bericht sturen of dat ze wilt komen.Allure_SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Bij voorbaat dank.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Ik, mits we even langs de Holly boeken.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:06 schreef Nikmans het volgende:
Ik kom in de M3 van Amenth dus er zijn nog twee plekken vrij, wie wil mee?
Komt goed, nog één plek te vergeven en de jonko's zijn inbegrepenquote:Op donderdag 17 november 2011 15:08 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik, mits we even langs de Holly boeken.
deze boi rollt graag met eckte ecktenz.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:09 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Komt goed, nog één plek te vergeven en de jonko's zijn inbegrepen
Mag ik mee, mag ik meeeee??quote:Op donderdag 17 november 2011 15:09 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Komt goed, nog één plek te vergeven en de jonko's zijn inbegrepen
Inclusief zieke woofer zie die nigga shinen danquote:Op donderdag 17 november 2011 18:10 schreef RickoKun het volgende:
Ik neem mama haar peugeot 106 mee, ga haten dan niggas
faggotquote:Op donderdag 17 november 2011 18:10 schreef RickoKun het volgende:
Ik neem mama haar peugeot 106 mee, ga haten dan niggas
rammel¿ kan je dat eten¿quote:Op donderdag 17 november 2011 18:07 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die een pak rammel krijgt, wanneer ik je zie. Full time hater.
Welkom in KLB vriendquote:Op donderdag 17 november 2011 18:40 schreef JDerksen het volgende:
Wtf zijn dat voor autisten? Lijkt wel een een inteelt sekte van allemaal autisten
denk je nou zelfquote:
Wel man ik kom toch al met postcodenelis, 2nutz en amenth en cooper is ook van de partijquote:Op donderdag 17 november 2011 19:18 schreef ikjijallebei het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke fok-mongolen er nou achter welk profiel zitten
Maar wss komt er toch niks van terecht
Dat dusquote:Op donderdag 17 november 2011 19:18 schreef ikjijallebei het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke fok-mongolen er nou achter welk profiel zitten
Maar wss komt er toch niks van terecht
waar wil je meeten dan jongenquote:Op donderdag 17 november 2011 19:24 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wel man ik kom toch al met postcodenelis, 2nutz en amenth en cooper is ook van de partij
Tfoe in je moeder haar gezicht nadat ik haar heb geneukt met een keutel die ik in de diepvries heb gedaan!quote:
Ik ga bij Cooper's peugeot in de achterbakquote:Op donderdag 17 november 2011 19:24 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wel man ik kom toch al met postcodenelis, 2nutz en amenth en cooper is ook van de partij
Ben blij dat je denkt om de hygiëne en zo de bacteriën vernietigdquote:Op donderdag 17 november 2011 19:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Tfoe in je moeder haar gezicht nadat ik haar heb geneukt met een keutel die ik in de diepvries heb gedaan!
Zo ben ik, 'tis je boyquote:Op donderdag 17 november 2011 23:17 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ben blij dat je denkt om de hygiëne en zo de bacteriën vernietigd
Wordt er dan de hele dag geklaagd?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:39 schreef Mr.Cooper het volgende:
KLB meeting
Om je een korte indruk te geven:
Ik heb helemaal geen peugeot.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:56 schreef Posucice het volgende:
[..]
Ik ga bij Cooper's peugeot in de achterbak
http://www.electricretard.com/poopcicle/quote:Op donderdag 17 november 2011 19:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Tfoe in je moeder haar gezicht nadat ik haar heb geneukt met een keutel die ik in de diepvries heb gedaan!
anaalquote:
Ok dat mag maar wie zorgt voor de goeie pillen dan, rooie eekhoorns heb ik als laatst gehad weetjequote:
Ik zei toch dat ik met Amenth kwam, maak je niet druk jonge en zorg voor die smerige dubz in plaatsquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ok dat mag maar wie zorgt voor de goeie pillen dan, rooie eekhoorns heb ik als laatst gehad weetje
ik heb hier een hele berg speakers liggen (200mgquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ok dat mag maar wie zorgt voor de goeie pillen dan, rooie eekhoorns heb ik als laatst gehad weetje
als het er ooit van terecht komt ja :lol:quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:59 schreef Nikmans het volgende:
Dit wordt de beste meet ooit jongens!
Alleen mooiboys en chickas komen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:25 schreef ikjijallebei het volgende:
die foto in reeks 1
wat een nerdjes joh, wtf, ik neem aan dat sommige hier niet zo er uit zien, mag ik hopen?
Dan kom ik ook.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:59 schreef Nikmans het volgende:
Dit wordt de beste meet ooit jongens!
Hater beter kom je naar de meet even kijken hoe Jahr00n die 250kg squat zet togquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:05 schreef JDerksen het volgende:
Wat een inteelt sekte van autisten zeg
[ afbeelding ]
en stevenmac die slaags is met een ME teamquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:34 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hater beter kom je naar de meet even kijken hoe Jahr00n die 250kg squat zet tog
Ik was niet slaags, liet mij gewoon netjes opppakkenquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:50 schreef Posucice het volgende:
[..]
en stevenmac die slaags is met een ME team
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
Inderdaad ja, en dagdagquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Bel dan ook meteeen de_ananas op
350 kg deadlift als Juicyhil aanwezig is, moet iemand wel magnesium meenemen want anders valt er geen grip te krijgen op die zweterige massa.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:34 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hater beter kom je naar de meet even kijken hoe Jahr00n die 250kg squat zet tog
ja hij zat allemaal aan me was niet echt prettig verder geslaagde avond gr.quote:Op maandag 5 december 2011 23:46 schreef 9611Niels het volgende:
Was gezellig, lijkt me alleen verstandig als Cooper minder drinkt volgende keer (bedoel er verder niks mee hoor)
Ricko ging hard kerel, volgende keer wat meer meenemen want hij sjeesde ons allemaal voorbijquote:Op maandag 5 december 2011 23:48 schreef o.us het volgende:
Door jullie is mijn maandvoorraad speed op![]()
.
Ik vond het juist een van de hoogtepunten van de avond, zeker toen hij op de bar ging staan en het Wilhelmus ging zingenquote:Op maandag 5 december 2011 23:46 schreef 9611Niels het volgende:
Was gezellig, lijkt me alleen verstandig als Cooper minder drinkt volgende keer (bedoel er verder niks mee hoor)
Helaas staat de leeftijd van je ziel niet op je paspoortquote:Op maandag 5 december 2011 23:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vond het stom dat ik niet binnen kwam omdat ik nog te jong ben
Alsof jij wat zou toevoegen tussen mij, Nelis, Jahr00n, Ricko, Steven, luckass, Nikmans en consortenquote:Op maandag 5 december 2011 23:59 schreef ikjijallebei het volgende:
Stiekem een meet organiseren en niet hier meedelen in het topic wat erover gaat
Jullie hebben een hoop lekkere Speakers (xtc jeweetz) gemist, gratis nog wel.
K dacht laat ik mn fok-losers even een paar goede ketsers geven, maar helaas.
ous verkoopt ook nerdquote:Op maandag 5 december 2011 23:59 schreef ikjijallebei het volgende:
Stiekem een meet organiseren en niet hier meedelen in het topic wat erover gaat
Jullie hebben een hoop lekkere Speakers (xtc jeweetz) gemist, gratis nog wel.
K dacht laat ik mn fok-losers even een paar goede ketsers geven, maar helaas.
Doen alsof er echt een meet wasquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Alsof jij wat zou toevoegen tussen mij, Nelis, Jahr00n, Ricko, Steven, luckass, Nikmans en consorten![]()
.
De neukquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:15 schreef Dartanion het volgende:
Ik wordt een beetje warm van jullie 2
quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:15 schreef Dartanion het volgende:
Mijn leesbril ging kapot.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:15 schreef Dartanion het volgende:
Ik geef ook gratis, en verkoop niet. Bij mij komt altijd alles uit de lucht vallen, zo in m'n handjes.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ous verkoopt ook nerd
en geeft ons gratis
Denken van nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Alsof jij wat zou toevoegen tussen mij, Nelis, Jahr00n, Ricko, Steven, luckass, Nikmans en consorten![]()
.
Wat jullie doen met nieuwe mods... Gelukkig zijn er geen filmpjes van, toch?quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat lul je man je was er niet eens bij
quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Haha was echt grappig toen Juicyhil over dat hek klom
Mooie tijd gehad.
Heb jij trouwens nog kunnen pitten? Je had weer lekkere doppen iddquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
Nog bedankt voor de speed, ik weet niet eens meer van wie het was, ik had al genoeg drank op anders durfde ik niet op de meeting te komen.
Niet echt, liep echt nog te hard door te wousen! Heb je trouwens die sma nog gesproke naar de meet die je tegenkwam op de wc of zo?quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heb jij trouwens nog kunnen pitten? Je had weer lekkere doppen idd
Haha ja mang maar toen zag ze dat ik al in die hoekbank een ander meisje aan het vingeren en tongen wasquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Niet echt, liep echt nog te hard door te wousen! Heb je trouwens die sma nog gesproke naar de meet die je tegenkwam op de wc of zo?Ze wilden je pijpen tog... Hahahah.
Sorry mang, ik wil voorlopig anoniem blijven.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ah kom op mang ik handle je with care zoals ik ook met breathtaking heb gedaan yo
quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:01 schreef Lithia het volgende:
[..]
Sorry mang, ik wil voorlopig anoniem blijven.
Stuur ff dan mang FOK!bro's before FOK!ho'squote:Op dinsdag 6 december 2011 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toenje hier net begon heb je anders wel pics doorgestuurd.
Heb nog .zipje.
Ja.quote:
Kan heir ook wel toch:quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Stuur ff dan mang FOK!bro's before FOK!ho's
zo grappig is dat niet hoor :Squote:
:S :S Nu snap k meteen wrom jy geen foto's fan jzelf hbet :S :Squote:Op dinsdag 6 december 2011 13:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zo grappig is dat niet hoor :S
Je bent zeker wel net zo vatsig als een amerikaan
quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan heir ook wel toch:
[ afbeelding ]
Zo denk ik er ook over hjpprquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Daar zou ik hem wel even onderlangs willen schrobben
![]()
![]()
Net doen alsof mijn penert een diamantboor is die flink onder de olie moet ziten
Gast, die andere gozer was ikquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Haha ja mang maar toen zag ze dat ik al in die hoekbank een ander meisje aan het vingeren en tongen wasToen ging ze heel opzichtig met die ene andere gozert dansen. Naja ik hheb mijn gram bninen weetje
En hopelijk laat ManianMan dit keer zijn shirt gewoon aan.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:48 schreef ThaTim het volgende:
Wel plaatsvervangende schaamte toen Mr.Cooper en Splutje de macarena op de bar gingen doen.
Ik verzet elke afspraak voor deze meet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Je houdt een heel jaar je hele agenda vrij voor een potentiële KLB meet?
Ja goeie datum kunnen ook met carnaval doenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
Zullen we weer een datum afspreken?
De 25ste of zo?
Ik ga dan denk ik als Lamon.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja goeie datum kunnen ook met carnaval doen
in carnavalpakkies
Ik ben d'r ook bij zotezien.quote:
Het zou mijn niets verbazen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik kom als Jasun Voorhies en dan ga ik jullie allemaal afmaken behalve mijn vriend nikmans. 20 vliegen in éénklap hahahahahaha!
Jahr00n zal ons beschermen toch?quote:
Dan zijn wij 2ling..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik kom als Jasun Voorhies en dan ga ik jullie allemaal afmaken behalve mijn vriend nikmans. 20 vliegen in éénklap hahahahahaha!
Jij wel boerenjochquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:42 schreef ikjijallebei het volgende:
Ik kom gewoon met heel veel drugs en help jullie allen de vernielingen in.
Neem je gezellig je vriendin mee?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:42 schreef ikjijallebei het volgende:
Deze man mag blijvenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:42 schreef ikjijallebei het volgende:
Waarom neem jij mijn taak in? Heb ik je toestemming daarvoor gegeven?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:42 schreef ikjijallebei het volgende:
Dat is goed, jullie vinden elkaar vast aardig. Mocht er daadwerkelijk een meeting komenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:47 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Neem je gezellig je vriendin mee?
Vervullen wij nu dezelfde functie?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Waarom neem jij mijn taak in? Heb ik je toestemming daarvoor gegeven?
Die zal nooit komen. Zonde wel als iedereen in het echt net zo'n grote mond heeft zou het best heel leuk kunnen zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:07 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Dat is goed, jullie vinden elkaar vast aardig. Mocht er daadwerkelijk een meeting komen
denken dat er geen meeting wasquote:Op maandag 13 februari 2012 16:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Die zal nooit komen. Zonde wel als iedereen in het echt net zo'n grote mond heeft zou het best heel leuk kunnen zijn.
Die is echt. Hoe vaak moeten we het nog zeggen?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:04 schreef TheOnion het volgende:
Is dat video nou echt serieus of een grap![]()
wtf, had meer jongeren verwachtquote:Op maandag 13 februari 2012 17:06 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Die is echt. Hoe vaak moeten we het nog zeggen?
Soberso als jos komt, lekker zwaaien met die barkrukken.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:13 schreef 9611Niels het volgende:
Zullen we een café uitkiezen met veel barkrukken? Ik ben wel in voor een kroeggevecht op de meet.
Lekker van de barkrukken glijden bij het zien van alle sexy KLB'ersquote:Op maandag 13 februari 2012 16:13 schreef 9611Niels het volgende:
Zullen we een café uitkiezen met veel barkrukken? Ik ben wel in voor een kroeggevecht op de meet.
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Soberso als jos komt, lekker zwaaien met die barkrukken.
Ontgroening, hoort erbij als je blauw bent kennelijk, hoeft deze keer toch niet meer hè jongens?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:22 schreef ThaTim het volgende:
Vorige keer werd Pharkus in elkaar geslagen door een liliputter
schatje mag ik je fotoquote:Op maandag 13 februari 2012 17:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Soberso als jos komt, lekker zwaaien met die barkrukken.
Ja man jonkol klappe alles keiharde chillings jeweet 070 represent mattiequote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:37 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja man jonkol klappe alles keiharde chillings jeweet 070 represent mattie
Ik wil tussen jou en Juminelle dan mogen jullie om mij battlenquote:Op maandag 13 februari 2012 17:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik ook zullen we naast elkaar zitten?
Ik zag deze edit.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:13 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik wil tussen jou en Juminelle dan mogen jullie om mij battlen
Dit keer iets anders in pettoquote:Op maandag 13 februari 2012 17:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ontgroening, hoort erbij als je blauw bent kennelijk, hoeft deze keer toch niet meer hè jongens?
Ja gezelligquote:Op maandag 13 februari 2012 17:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik ook zullen we naast elkaar zitten?
Juminelle mag je hebben!quote:Op maandag 13 februari 2012 18:13 schreef Splutje het volgende:
[..]
Doe maar hard to getquote:Op maandag 13 februari 2012 18:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Juminelle mag je hebben!
Grapje splutje maar ik battle niet![]()
Aha vandaar, ik vond het al zo'n rare typefout.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:18 schreef Splutje het volgende:
[..]hij ging zeer moeizaam ja kut telefoon
Durf je wel. Ik ben heel toegankelijkquote:Op maandag 13 februari 2012 18:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja als ik niet durf te praten moet je maar dmen
Ahwquote:Op maandag 13 februari 2012 18:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Durf je wel. Ik ben heel toegankelijk
Waarom deze nou weerquote:Op maandag 13 februari 2012 18:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
AhwBij jou dacht ik dat wel.
Splutje lijkt me wel niet prettig
Mee eensquote:Op maandag 13 februari 2012 18:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
AhwBij jou dacht ik dat wel.
Splutje lijkt me wel niet prettig
Oh pleasequote:Op maandag 13 februari 2012 18:13 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoe kan je zo denken over Splutje? Splutje is een schat van een jongen.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
beetje doordacht en geheimzinnig lijkt me
beetje eng
Dat heeft daar niks mee te makenquote:Op maandag 13 februari 2012 18:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoe kan je zo denken over Splutje? Splutje is een schat van een jongen.
Een onterecht idee. Als ik mij niet was zou ik graag splutje willen zijn. Wat een baas is dat.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat heeft daar niks mee te maken
dat is gewoon een idee
quote:Op maandag 13 februari 2012 18:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Een onterecht idee. Als ik mij niet was zou ik graag splutje willen zijn. Wat een baas is dat.
Ik zou graag een autist oid willen zijn, wellicht open ik er zo wel een toppa over..quote:Op maandag 13 februari 2012 18:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Een onterecht idee. Als ik mij niet was zou ik graag splutje willen zijn. Wat een baas is dat.
Mij kun je beter niet zien, je zal meteen voor me vallenquote:Op maandag 13 februari 2012 18:32 schreef Meloewa het volgende:
[..]![]()
ik ben wel benieuwd naar sommige
Nou dat je vakkenvuller bent denk van niet die loop ik altijd recht voorbijquote:Op maandag 13 februari 2012 18:33 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Mij kun je beter niet zien, je zal meteen voor me vallen
Ik ook wel naar een paar. Daar ben jij één van trouwens.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:32 schreef Meloewa het volgende:
[..]![]()
ik ben wel benieuwd naar sommige
Waarom zou je autistisch willen zijn?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:33 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik zou graag een autist oid willen zijn, wellicht open ik er zo wel een toppa over..
Geen nickelsonjas.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:33 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ey welke Nickelsonjas doe jij aan? Straks hebbe we deselfte
Mh.. hoe zou ik zijn in real?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ook wel naar een paar. Daar ben jij één van trouwens.
[..]
Waarom zou je autistisch willen zijn?
quote:Op maandag 13 februari 2012 18:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nou dat je vakkenvuller bent denk van niet die loop ik altijd recht voorbij
Ja oké maar ben wel benieuwd naar een aantal jij niet?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:35 schreef Juminelle het volgende:
Uberhaupt willen meeten met alle KLB-autisten
Ja jij lijkt me echt zo schattig. Zo iemand die je gelijk in de wangen wil knijpen.quote:
Ik vind die meestal zo boers niet mijn cup of teaquote:Op maandag 13 februari 2012 18:35 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]Wat wil je daarmee zeggen? Dat ik minderwaardig ben? Dat ik financieel neit vermogend ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |