ous verkoopt ook nerdquote:Op maandag 5 december 2011 23:59 schreef ikjijallebei het volgende:
Stiekem een meet organiseren en niet hier meedelen in het topic wat erover gaat
Jullie hebben een hoop lekkere Speakers (xtc jeweetz) gemist, gratis nog wel.
K dacht laat ik mn fok-losers even een paar goede ketsers geven, maar helaas.
Doen alsof er echt een meet wasquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Alsof jij wat zou toevoegen tussen mij, Nelis, Jahr00n, Ricko, Steven, luckass, Nikmans en consorten![]()
.
De neukquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:15 schreef Dartanion het volgende:
Ik wordt een beetje warm van jullie 2
quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:15 schreef Dartanion het volgende:
Mijn leesbril ging kapot.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:15 schreef Dartanion het volgende:
Ik geef ook gratis, en verkoop niet. Bij mij komt altijd alles uit de lucht vallen, zo in m'n handjes.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ous verkoopt ook nerd
en geeft ons gratis
Denken van nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Alsof jij wat zou toevoegen tussen mij, Nelis, Jahr00n, Ricko, Steven, luckass, Nikmans en consorten![]()
.
Wat jullie doen met nieuwe mods... Gelukkig zijn er geen filmpjes van, toch?quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat lul je man je was er niet eens bij
quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Haha was echt grappig toen Juicyhil over dat hek klom
Mooie tijd gehad.
Heb jij trouwens nog kunnen pitten? Je had weer lekkere doppen iddquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
Nog bedankt voor de speed, ik weet niet eens meer van wie het was, ik had al genoeg drank op anders durfde ik niet op de meeting te komen.
Niet echt, liep echt nog te hard door te wousen! Heb je trouwens die sma nog gesproke naar de meet die je tegenkwam op de wc of zo?quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heb jij trouwens nog kunnen pitten? Je had weer lekkere doppen idd
Haha ja mang maar toen zag ze dat ik al in die hoekbank een ander meisje aan het vingeren en tongen wasquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Niet echt, liep echt nog te hard door te wousen! Heb je trouwens die sma nog gesproke naar de meet die je tegenkwam op de wc of zo?Ze wilden je pijpen tog... Hahahah.
Sorry mang, ik wil voorlopig anoniem blijven.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ah kom op mang ik handle je with care zoals ik ook met breathtaking heb gedaan yo
quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:01 schreef Lithia het volgende:
[..]
Sorry mang, ik wil voorlopig anoniem blijven.
Stuur ff dan mang FOK!bro's before FOK!ho'squote:Op dinsdag 6 december 2011 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toenje hier net begon heb je anders wel pics doorgestuurd.
Heb nog .zipje.
Ja.quote:
Kan heir ook wel toch:quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Stuur ff dan mang FOK!bro's before FOK!ho's
zo grappig is dat niet hoor :Squote:
:S :S Nu snap k meteen wrom jy geen foto's fan jzelf hbet :S :Squote:Op dinsdag 6 december 2011 13:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zo grappig is dat niet hoor :S
Je bent zeker wel net zo vatsig als een amerikaan
quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan heir ook wel toch:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |