Ik was niet slaags, liet mij gewoon netjes opppakkenquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:50 schreef Posucice het volgende:
[..]
en stevenmac die slaags is met een ME team
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
Inderdaad ja, en dagdagquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Bel dan ook meteeen de_ananas op
350 kg deadlift als Juicyhil aanwezig is, moet iemand wel magnesium meenemen want anders valt er geen grip te krijgen op die zweterige massa.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:34 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hater beter kom je naar de meet even kijken hoe Jahr00n die 250kg squat zet tog
ja hij zat allemaal aan me was niet echt prettig verder geslaagde avond gr.quote:Op maandag 5 december 2011 23:46 schreef 9611Niels het volgende:
Was gezellig, lijkt me alleen verstandig als Cooper minder drinkt volgende keer (bedoel er verder niks mee hoor)
Ricko ging hard kerel, volgende keer wat meer meenemen want hij sjeesde ons allemaal voorbijquote:Op maandag 5 december 2011 23:48 schreef o.us het volgende:
Door jullie is mijn maandvoorraad speed op![]()
.
Ik vond het juist een van de hoogtepunten van de avond, zeker toen hij op de bar ging staan en het Wilhelmus ging zingenquote:Op maandag 5 december 2011 23:46 schreef 9611Niels het volgende:
Was gezellig, lijkt me alleen verstandig als Cooper minder drinkt volgende keer (bedoel er verder niks mee hoor)
Helaas staat de leeftijd van je ziel niet op je paspoortquote:Op maandag 5 december 2011 23:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vond het stom dat ik niet binnen kwam omdat ik nog te jong ben
Alsof jij wat zou toevoegen tussen mij, Nelis, Jahr00n, Ricko, Steven, luckass, Nikmans en consortenquote:Op maandag 5 december 2011 23:59 schreef ikjijallebei het volgende:
Stiekem een meet organiseren en niet hier meedelen in het topic wat erover gaat
Jullie hebben een hoop lekkere Speakers (xtc jeweetz) gemist, gratis nog wel.
K dacht laat ik mn fok-losers even een paar goede ketsers geven, maar helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |